Gå til innhold

Lille dagbok...

lillen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

så ukens fokus er skolen og Luke Perry... :wink: Men det synes igrunnen jeg var et fint fokus jeg!! :tommelsmil:

Ellers kan man jo alltids fokusere på litt sånn førjulsrufsing... :sjarmor:

Ønsker deg en god kveld, takk for at du er så snill, lillen- snillen!! :klem: :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er veldig morsom, Kipa! :ler: Hvem i huleste har fått deg til å tro at jeg "får til å sitte oppe så lenge for så å stå opp igjen og være like opplagt noen timer senere"?? Har jeg noen gang vist tegn til å være "like opplagt" når jeg står opp etter natterangel? Du får tro hva du vil, men bare jeg vet sannheten om Lillens morratryne! :Gjesp: Takk for at du er så søt med meg!

Så koselig å vite at noen tenker på meg, Nydag! :klem2:

Jeg tenker akkurat så mye som hjernen min føler for, Hilde, og jeg er ikke så veldig flink til å luke ut de rette tingene enda... :wink: Og vinteren er lang...

Er lenge siden jeg sov klokken 00:07, Jolie! :ler: Jeg var nok lys våken... Ja takk til prat på msn!

Det er ikke store plagene det er snakk om , Havsulen! Bare jeg som syter litt! :wink: Takk for at du bryr deg. Og takk for tips! Takk for oppmuntring ang. fokus...

Ingen spesielle tegn, Meta! Håper du er kvalm pga noe bra! På tide med eggløsning hos deg nå...

Kan bli gal, Matahari!? Følger du ikke med? Jeg er gal! :ler: Håper på msn-prat med deg også.

Skolelys?? Du er morsom, Bizzy! :ler: Jeg jobber fortsatt med å komme ordentlig igang med skoleåret, og som du vet er det snart jul... Jeg joiner bølgen med glede!

Idag har jeg endelig fått innkalling til GU, men på samme dato som viktig skrivedag i norsk (1. des), og det funker bare ikke! :cry: Jeg skal jo på GU der mamma bor, og rekker ikke å komme meg tilbake før skrivedagen begynner...

Men jeg skal ringe imorgen for å høre om jeg kan få time mandagen etter... Håper på det!

Må snart tenke ut hva vi skal snakke om under undersøkelsen... Det er jo ingen vanlig GU; skal jo blant annet snakke om teite sykluser.

Helgen har gått sin gang, med lange netter og late dager... Lørdag hadde jeg besøk av venninne N. Alltid koselig...

Idag er jeg skikkelig slapp. Sov mye lengre enn hva som var meningen. Jeg klarte bare ikke å våkne helt. Lå og halvsov lenge. Jeg har ikke feber.

De leksene jeg holdt på med igår, viste seg å være til torsdag! :o Trodde jeg skulle forberede meg på masse prating om språkhistorie, frem til 1350, men skulle visst bare kunne noe om frem til år 500... :ler:

Var godt forberedt, men fikk fremdeles ikke frem et ord. De er da så høylytte alle sammen, og det gidder jeg ikke engang prøve å overdøve! Er vandt med å rekke opp hånden min jeg... :oops: Må nesten vende meg til at jeg deltar på et voksent kurs nå, der man diskuterer ting i klassen, uten å måtte rekke hånda i været først... Men det ender jo bare med at de utadvendte og høylytte husmødrene får sagt hva de mener :evil: Jeg derimot; kommer til å stryke muntlig!

Har faktisk lekset litt idag også! :Nikke:

Jeg har ikke peiling på når IKM er, og har nå planlagt testdag, med legal grunn. Jeg vil helst ikke innta alkohol eller nikotin langt ut i et evt svangerskap, så tester på lørdag, siden jeg skal på julebord... :wink:

Den er sannsynligvis blenda-hvit (vi har ikke stått på nok), men jeg kan da kose meg med god samvittighet. Jej! :P

Det er vondt å ha dyp sex.

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanker om utdanning...

Hvis jeg får akseptable karakterer i norsk til våren, så har jeg kanskje studiekompetanse! (ihvertfall hvis jeg klarer å lure meg under 23/5-regelen. Må prate med rådgivere før jul...)

Og da skal jeg jo søke på radiograf-utdanning! :o

Må antageligvis ta det på 4 år, hvis det er mulig med slike tverrfaglige fag. Jeg takler nok ikke hele skoledager...hver dag... :(

MEN dersom jeg blir gravid før søketid, trenger jeg vel ikke å bekymre meg for det enda. Jeg søker vel uansett, for en evt skoleplass kan vel settes på vent et år!?

MEN har litt panikk i forhold til det å ikke bli gravid NÅ, for det hadde passet råbra med en høst-baby. Hva i huleste skal jeg finne på hvis termin er mitt i et evt skoleår??

Må vel hospitere i en eller annen jobb da, i stedet for å begynne på et semester jeg ikke kan fullføre...!?

Å ja...*drømmedrømme* ...det hadde passet så bra med høst-baby! Da passer også permisjon godt med tanke på å fortsette utdanning.

Setter meg selv en frist på ut neste uke, til å ringe rådgivere.

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Imorgen skal jeg stå opp i "rett" tid for å forberede meg faglig på nynorsk-skriving senere på dagen. Tror det bare er snakk om et par timer, og det kreves mere nynorsk-kunnskap enn litteraturhistorie-kunnskap, men ved å forberede meg på historie-feltet, repeterer jeg også stoffet som ble gjennomgått mitt i min verste fraværsperiode.

Dette er en fin uke for skolearbeid... :P

(men onsdags-skolen går også utover mitt såpe-liv,

så jeg må huske å ta opp Luke Perry)

:Nikke:

Se det! Fokusene kræsjer også! :o Såå mange fokus har jeg!

:Nikke:

Etter skole tar jeg bussen rett til svigermor, der Mannen, svigerstefar og svigermor venter med nydelig svigerpizza og fotballkamp. Er en stund siden vi har vært der på besøk, så det blir koselig + jeg er utrolig spendt på kampen...

Idag har jeg sett Mannen min i 2 sekunder. Han har jobbet veldig hardt på skolen hele dagen, og nå hjelper han en kumpis med flytting.

Når han kommer hjem skal vi kose oss med middag og masse friends :hjerte: Dvs helt til jeg må legge meg for å i det hele tatt ikke være i koma imorgen... (that's the truth, Kipa! :ler2: )

Har bare storkost meg med surfing idag, og lastet ned Sweet home Alabama, som jeg skal se ved neste alene-hjemme-anledning... :P Typisk film som Mannen ikke vil se! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg:hoho: Har jo ikke engang startet på utdannelsen min, etter å ha prøvd det meste, men funnet ut at jeg var mye flinkere til å gå på by'n å feste........ så har jeg jobbet noen år for å subsidiere mannens skolegang, er ikke mye skolelyst i det nei :blunke:

Men, om et år og mange måneder når mannen er godt etablert i arbeidslivet, og jeg er ferdig med svangerskapspermisjonen min, ja da skal jeg også bli :Nikke:

Syns du er flink jeg :idesmil:

:hoppe::tommelsmil::hoppe: :hoppe: :tommelsmil::hoppe: :hoppe: :tommelsmil::hoppe: :hoppe: :tommelsmil::hoppe:

Sliter litt for positiv test til lørdag, krysser fingre og tær :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg søker herved om å få Lillen som min radiograf. OK?

Kos deg i kveld med god svigerspizza! Jeg får besøk av to venninner - vi skal spise eplepai med vaniljekrem - namnam. Men vi skal ikke se på kampen. Hvem er det som spiller egentlig? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pizza og eplepai med krem.... Å, nå ble jeg sulten nå...

*faller dypt ned i drømmer om søtsaker her...*

Uansett - kos deg i kveld med god mat og fotball!

Kan ikke si at jeg misunner deg den nynorsk-biten nei, er litt glad jeg er ferdig med det der... Tenker med gru tilbake til min hjemmeeksamen som skulle skrives på nynorsk - i påsken... Grøss....

Men stå på du - så skal du se du kommer i mål med både det ene og det andre!

Sweet Home Alabama er søt da - selv om den er litt forutsigbar. Men Reese gjør det verdt å se, hun er herlig! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde helt glemt situasjonen din, Bizzy! :oops: Skal se det blir skolelys av deg også! Tusen takk for kryss!

Er det et jobbtilbud, Havsulen? :D Det er Norge som spiller avgjørende kamp! :ler: Kos deg du også!

Takk for positivt puff om å nå mål, Kaktus! Digger Reese jeg også, og vet hun vil gjøre det verdt å se filmen... :P

:grine:

Alt gikk i dass!

Jeg begynte dagen slik jeg skulle; sto opp "tidlig" og noterte flittig om litteraturhistorie. Var virkelig motivert til etermiddagens nynorsk-skriving, og fremtidig undervisning. Hadde skikkelig opptur! :P

Men da klokken nærmet seg halv tre, ble jeg dårlig. Har ikke hatt det slik på lenge! Ut og inn av badet i halvannen time, hvor jeg stønnet av smerter, som var så sterke at jeg holdt på å spy (men gjorde det ikke). Var omtrent ferdig til den tiden vi kjører til skolen, men magen var da så øm og sliten at det hadde ikke nyttet uansett...

:kvalm:

Så her sitter jeg da! Fryser, gjør jeg også. Husker det fra tidligere erfaringer, at kroppstemperaturen ofte stiger et bittelite hakk (ikke feber) når jeg har slike sjauer.

Det var skikkelig nedtur dette, men jeg får ringe lærer igjen (har ikke fått tak i henne ennå) for å høre om jeg kan få gjøre oppgaven imorgen. Hun kjenner litt til situasjonen, så jeg håper det går bra.

Prøvde å ringe gynekologen idag, for å ombestille, men der var det bare telefonsvarer. Den sa de hadde åpent imorgen, så jeg får prøve igjen da.

Jeg så nettopp en reklame på tv3, der de har voldtatt et klipp fra Tre Nøtter til Askepott, og laget netcom-reklame av det! :o Flere som har blitt utsatt for den?

:roll:

Nå skal jeg slappe av litt mer før vi drar på svigers-besøk. Er kjempesulten, for jeg har ikke tørret å spise noe idag, så det skal bli godt med pizza...håper jeg! :P

Er glad på Maya's vegne idag! :P

Bortsett fra Magen, og nedturen hun klarte å lage,

så har jeg det bra!

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg, Lillen :klem:

Håper det går bedre med deg utover kvelden og at du får det hyggelig hos svigers :D

Nå er det ikke lenge til vi skal teste positivt! :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Klemmer fra hanni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Psst!

Hvis jeg sier meg helt enig med Kipa angående omsorgs-øsing og det å fortjene en graviditet...kan jeg også få ros da? Det er koselig sagt å være enig også?? "

-selvfølgelig fortjener du å bli gravid, du var jo den første jeg begynte å heie på- og som du heia på meg og støtta meg, skal jeg støtte deg også.Det er ikke for ingenting at Lillen rimer på snillen!! :wink:

Det har forøvrig gått bittelitt til helvete med min ukesrufs...men hyggelig at du blir inspirert. Må sette i gang med kontoret nå jeg...

- og du koser deg med pizza, håper jeg- om magen er i orden igjen da..

Unner deg en baby i magen vettu!!! :enig:

Mnge klemmer fra Kipa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leit å høre at du var syk, teite mage! Håper den roer seg nå, og gjør seg klar til julebølgen vår!

Også håper jeg svigerspizzaen smakte og at du ikke er altfor lei deg for at Norge tapte som fortjent!

Og, jeg har vel ikke noen jobb å tilby. Det jeg mente var at hvis jeg noen gang trenger en radiograf er du mitt absolutte førstevalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å herme etter deg, Hanni (positivpositivpositiv)! Takk for gode ord.

Jeg var ikke på leting etter bekreftelse fra deg, Kipa; på om jeg fortjener graviditet eller ikke! :wink: Jeg ville bare prestere å si noe koselig til Havsulen, og siden hun syntes du hadde koselige ord, så sa jeg meg bare enig i de, jeg! :ler: Det er godt å vite at du sitter der og heier på oss! Alle monner drar... Snillen?? :ler:

I'm ready if you are, Havsulen (for bølgen...)! Og det går bra med humøret; jeg kommer fortere over et dårlig kampresultat enn visse andre her i gården :wink: Takk for at du setter pris på mine kommende radiografi-kunnskaper! :P

Kvelden hos svigers ble veldig koselig, bortsett fra den flaue kampen... :ler: Og magen taklet pizza med glans! :wink:

MEN er i dårlig form idag. Vi la oss som vanlig sent (kl 3) inatt, så jeg regnet ikke med å sprette opp av senga klokken 10! Men hadde heller ikke trengt å sove til 14:15, synes jeg :o Og da sto jeg opp kun fordi jeg var sjokkert over klokkeslettet, og ikke fordi jeg var våken...

Magen er normalt syk idag, så det igår var forhåpentligvis bare en dags-sjau :P Men jeg er tung i hodet, og var rar i halsen da jeg sto opp.

Mamma minnet meg på influensa-vaksinen idag (per mail), for den hadde jeg helt glemt. Så jeg ringte legen, og kan få den imorgen. Håper det ikke er for sent (det tar visst 14 dager før den funker...)! Den har visst kommet for fullt til trøndelag, uten at jeg har fått det med meg :roll:

Mamma fortalte også at hun hadde hørt rykter om at min halvsøster (pappas datter) er gravid! :P Hun er mye eldre enn meg, og jeg har ikke så mye kontakt med henne, som jeg skulle ønske...

Blir enda mer gira på å bli gravid nå da! Kanskje det hadde vært en fin anledning til å ha mer kontakt!? :P Og så jevnaldrende søskenbarn da! :P

...

:klaske: Oppdaget nettopp at den største stekeplata har stått på full varme siden "frokost" (ikke så lenge, men 0,5-1 time kanskje!)!

Hvor er jeg hen idag?? :klaske:

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så nettopp en reklame på tv3, der de har voldtatt et klipp fra Tre Nøtter til Askepott, og laget netcom-reklame av det! :o Flere som har blitt utsatt for den?

:roll:

:hoho:

Jeg trodde de hadde stjålet et klipp fra den virkelige filmen!

Da jeg så reklamen for andre gang, forsto jeg at jeg hadde sett feil. Men må si de har vært flinke til å etterligne den!

Ok, den er voldtatt, men man kan se humoristisk på det også... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FøkkFøkketiføkk! :sinna:

:forvirra:

Hvordan er det mulig?

Jeg finner ikke graviditetstesten min!

Kjøpte jo dobbelpakning sist jeg testet!

...og la den oppi skapet!

Den er borte!

Kan ikke huske å ha gjemt den selv!

(men husker jeg tenkte på det, slik at ingen gjester,

som av en eller annen grunn skulle ha lyst til å åpne

skapet vårt, skulle oppdage den!)

Kan Mannen ha gjemt den?

Da er den i såfall borte for alltid,

for han husker aldri hvor han har lagt noe!

:sjokkert:

Idag skal jeg prøve og komme meg ned til sykehuset for å få tatt influensa-vaksina. Skal sende sms til Jinx, i tilfelle hun har tid til å møte meg... :P

Inatt satt vi oppe til morningen (6:00), fordi vi glemte tiden...igjen! Vi lagde lysbildefremvisning på powerpoint, med fest-bilder av en kumpis, og "in the jungle"-sangen. Vi holdt på å le oss ihjel! :ler:

Nå skal jeg bearbeide magen min litt.

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...