Jinx Skrevet 14. oktober 2003 #1001 Del Skrevet 14. oktober 2003 Så mange blomster du får i dag da vennen ... Det fortjener du Syns jeg ser deg sitte i stua å sykle samtidig som du sikler på Luke Perry på tv skjermen.. Veeeeeeldig nysgjerrig på bilder jeg også.. Såklart... Vet at du sliter litt akkurat nå, og er lei deg så jeg får prøve å trøste litt ... Jøss, dette må jeg bare få bekreftet.. Dette er jo deg :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 14. oktober 2003 #1002 Del Skrevet 14. oktober 2003 er du lei deg...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #1003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg fikk nettopp en mail fra Mamma. Der sa hun at "det ble så vi sendte Hunden til de evige jaktmarker i går". Jeg var forberedt, siden han har vært syk i et par år nå. Hun sa det til meg i helgen, at det kom til å skje snart... Han har hatt en kjempesvulst i magen sin siden før jul 2001, men har ellers hatt det helt fint. Sprunget og lekt seg! Men nå i de siste ukene har han hatt så dårlig mage at foreldrene måtte stå opp i løpet av natten for å slippe han ut. Så det var vel for det beste, tross alt... Han sovnet inn hos dyrlegen, med pappaen liggende inntil seg. :cry: Det er litt trist akkurat nå... Han var så fin! Og spesiell...og et uskyldig vesen, som alltid trodde det beste om alle... *smil* I samme mail, fikk jeg beskjed om at moren til en jeg gikk i klasse med i 9 år, også er død. Det er lenge siden jeg har sett henne, men jeg tenker masse på han. Jeg synes jeg er for ung enda til å oppleve at venner mister foreldre. :cry: Det går litt inn på meg dette... Mine tanker går til familien. Har snakket med venninne N og såvidt venninne J om dette nå, og det går bra. Vi synes bare at livet er så urettferdig. Det kan hende hvem som helst. Huff... Dette ble bare deprimerende! Det er godt å tenke på at vi her inne lever for å skape nye liv! En god følelse! Man må jo tenke fremover! :trøste: *klapper meg selv på rygge litt* Tusen takk for trøst, Jinx og Kipa (du visste jo ikke engang hva dette gjaldt! ) Det varmer masse! :blomst_opp: Og takk for rørende utrop, Meta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 14. oktober 2003 #1004 Del Skrevet 14. oktober 2003 det er lov å sørge over en hund, det vet i hvertfall jeg! Tenker på deg i kveld jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 14. oktober 2003 #1005 Del Skrevet 14. oktober 2003 *gi lillen en goood klem* (og samtidig fnise litt av det søte 'adventsdiktet'. du er bare helt skjønn du! :D ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 14. oktober 2003 #1006 Del Skrevet 14. oktober 2003 :klem2: :kysse: :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #1007 Del Skrevet 14. oktober 2003 Tusen hjertelig takk for tanker og klemmer og fine symboler, jenter! Er så glad i dere alle! Det går bra...og enda bedre når jeg har dere! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 14. oktober 2003 #1008 Del Skrevet 14. oktober 2003 Tenker på deg lillen, og sender masse klemmer og varme tanker :kysse: NYDAG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 14. oktober 2003 #1009 Del Skrevet 14. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #1010 Del Skrevet 14. oktober 2003 Lurer på om en viss person prøver å overgå alle andres innlegg i boka mi? Bare en tanke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #1011 Del Skrevet 14. oktober 2003 10 000 x moa tilbake, Jinx! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 14. oktober 2003 #1012 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hei Lillen! Nå er jeg tilbake igjen :D Huff så synd det med vofsen da. Det er leit å miste noen man er glad i.. Om det er forberedt eller ikke. Sender deg en trøsteklem jeg :klem2: Må si det var et veldig søtt dikt du hadde skrevet ja.. Morsom er du!! Håper det klaffer nå da. DQ virker som aldri før? Jeg har oppdatert dagboken min litt på det som har skjedd i mitt liv når jeg ikke har skrevet her inne. Så du kan jo ta en titt der Klem XSiljeX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 14. oktober 2003 #1013 Del Skrevet 14. oktober 2003 Lurer på om en viss person prøver å overgå alle andres innlegg i boka mi? Bare en tanke... :o Ja den tanken har jeg også.. Trodde (som tidligere skrevet) en stund jeg hadde kommet inn i Magnhilds bok jeg :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #1014 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg elsker dette stedet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #1015 Del Skrevet 14. oktober 2003 Kjempefint å se deg her igjen, Silje! Jeg har allerede tatt meg en tur til dagboken din! Selvsagt! Kanskje jeg skriver litt i den imorgen!? Ja...! Tusen takk for tanker nydag! Det varmer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 14. oktober 2003 #1016 Del Skrevet 14. oktober 2003 Takk for at du er så hjelpsom med avatarspørsmålet i dagboka mi, Lillen. Du har forresten en veldig fin avatar. :D Klem fra hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 14. oktober 2003 #1017 Del Skrevet 14. oktober 2003 Så trist :cry: Du kan komme hit å kose med pusen min. Han er kjempeskjønn og hjelper på tunge dager. Trøsteklem til deg fra Meta og < - - - - - - - Fant :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 15. oktober 2003 #1018 Del Skrevet 15. oktober 2003 En blir faktisk veldig knyttet til et dyr... :trøste: Måtte avlive en hund da gutten min var 10 mnd gammel... Husker den forferdelige følelsen... :cry: En venninne av meg mistet både mor og far før hun var 26 år. En annen venninne mistet moren da hun var 19 år. En skal liksom få bli minst 50 før slikt skjer... :-? Nå skal vi tenke positivt og nynne på lillens vers istedetfor... Trøste fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 15. oktober 2003 #1019 Del Skrevet 15. oktober 2003 Kjære deg lille venn, du HAR hatt eggløsning og er gravid. Og en ting til ; en stor trøsteklem til deg som har mistet hunden. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 15. oktober 2003 #1020 Del Skrevet 15. oktober 2003 :kysse: Hvis du spør Kipa så kan du sikkert få låne Ludde om savnet blir for stort. Uff, tårene triller når hunder blir borte... :cry: Håper du får en fin dag i dag!!! :blomst_opp: Nå skal jeg sove litt til! Magnhild 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg