magnhild Skrevet 13. oktober 2003 #981 Del Skrevet 13. oktober 2003 her har jeg dårlig tid så har Kipa vært inne og pratet så måtte jeg jo lese den selvsagt... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #982 Del Skrevet 13. oktober 2003 Godt å høre at jeg vil bli savnet hvis jeg ikke kan sitte foran data'n lenger, Bizzy! Men det er nok ingen fare for det... Tusen takk for at du hjelper meg, Magnhild! Håper Mannen gir seg selv tid til å fordøye all info han har fått i forskjellige butikker idag, slik at jeg kan komme med inputs før han kjøper (imorgen!?)... Har klart å holde meg unna kg en liten stund nå ja, Kipa! *kry* Men det er bare fordi det var Beverly Hills på tv... :oops: Littebitt nynorsk har jeg gjort ja! Har en msn-avtale med Jinx' date= som jeg ikke har fått snakket ordentlig med på en stund nå :cry: , og skal prøve å holde den, i tillegg til shopping, lekser og skole. Beverly hills må visst video-maskina ta seg av idag! Kremt... Var dett virkelig planen??~ Msn-avtale med Jinx; doing! Shopping; do tomorrow! :-? Lekser; almost done! Eh... :x Skole; will not be done (skriver mail til lærer senere, MED oppgaven!)! Beverly Hills; done (videomaskina så så sur ut idag, så jeg måtte jo nestn se det selv!?) :oops: ! Slapper bare av nå... Jeg gjorde en liten tabbe da jeg satt og så på Beverly Hills (tenkte jeg kunne gjøre ferdig lekser etter...så det så!)! Tabben var å spise mat... Lagde meg en liten og uskyldig Rettikoppen-Bolognese, fordi jeg er redd for å putte i meg masse mat i timene før skolen. Men dette går ikke. Jeg ble syk nå! Men jeg sitter likevel og koser meg altså! Kan bare ikke sitte på buss og klasserom i flere timer! (har ikke noe å gjøre med at det er Ungkaren ikveld, men det er et +) Lillen Dag 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 13. oktober 2003 #983 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hola ninja.. Como estas ?? Begynte å lure et sek om jeg hadde kommet inn i Magnhilds bok jeg Selvsagt har du rett ang DJ Bobo Hadde "somebody dance with me" etter hverandre på en hel kasett.. :oops: Tjihi... Men nå er du jo på MSN.... Så vi får fortsette der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 13. oktober 2003 #984 Del Skrevet 13. oktober 2003 Lykke til med valg av treningssykkel i heimen - det blir sikkert veldig bra! Trent kropp på no time! Har fundert litt på å anskaffe meg en selv, men da en sånn en hvor du står og løper med elliptiske bevegelser og "staver" til armene. (Godt forklart Kaktus! ) Har stor tro på at dørstokkmila ikke blir fullt så lang når jeg kan trene og se på TV samtidig... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 13. oktober 2003 #985 Del Skrevet 13. oktober 2003 :o Jeg har vært vekke til nå, og nå er det ungkaren, så jeg har ikke tid til dette... Natta!! Magnhild 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 14. oktober 2003 #986 Del Skrevet 14. oktober 2003 Skal aldri si aldri Lillen, har nemlig erfaring med gangsår etter overdreven sykling....absolutt ikke å anbefale *Klem* PS. Jeg krysser fremdeles finge og slikt alså for at du skal teste positivt denne gangen, skriver jo tilogmed innlegg i blått.....tvangstanker....nehhh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 14. oktober 2003 #987 Del Skrevet 14. oktober 2003 (((((blå bølger))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 14. oktober 2003 #988 Del Skrevet 14. oktober 2003 :blomst_opp: :klem2: :ekstra kul: ÆDDA BÆDDA LILLEN!! HAR IKKE DE NYE!!! *løpe og gjemme meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 14. oktober 2003 #989 Del Skrevet 14. oktober 2003 er det denne du mente var Lillen, Magnhild?? ......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 14. oktober 2003 #990 Del Skrevet 14. oktober 2003 *fniiiiiise* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #991 Del Skrevet 14. oktober 2003 Det får da være måte på! Dere er så frekke! Ikke Jinx da. Hun er bare en engel! Godt å høre at du er enig i DJBobo-påstanden min... Det var viktig for meg! Jeg forsto forklaringen din, Kaktus! Tror jeg da... Det er nettopp det med tv-titting samtidig som er det fine, og hvis apperatet bråker, er det bare å skru opp lyden! Har lenge vært på leting etter noe å uskyldiggjøre tv-slaveri med... Ok, Bizzy; jeg skal passe på skrittet mitt! De tvangstankene dine er geniale og smittsomme... Og så var det rakkerungene! Du begynte bra, Kipa, med å gi meg vibber jeg er svært takknemlig for, men så tok det litt av her, noe det gjerne gjør når Magnhild kommer inn i bildet... Å mobbe folk fordi de ikke har de samme fordelene som dere selv, trodde jeg dere holdt dere for god for altså! Og ikke nok med det; dere påstår jeg er en transe...!? Idag skal jeg endelig se på treningssykkel! Bare Mannen kommer hjem snart... Xxl åpner her i byen, så de har tilbud! Hvis det var meningen at man skulle være der da det åpnet i morrest (kl 7 :o ) for å få tak i de beste tilbudene, så kan jeg jo bare dra på Obs! som egentlig planlagt. Mannen kjøpte digitalcamera igår, så vi moret oss veldig med det utover natten. Gleder meg til å ta masse bilder! (selv om jeg ennå tviholder på mitt gode gamle som for øyeblikket inneholder en svarthvittfilm :kissfan: Hadde en skikkelig koselig prat med min beste venninne igår. Hun ringte fordi hun plutselig fikk en følelse av at jeg hadde noe å fortelle henne. Da følte jeg meg plutselig gravid... Er litt seriøs også nå, for vi har litt sånn connection-ting... Kanskje hun vet noe som jeg ikke vet! Jeg fortalte henne masse om prøving, og hvor herlig (men frustrerende) det er å bli kjent med sin egen kropp, og hun var virkelig imponert over mitt engasjement :oops: Men hun vet jo ikke hvordan det er å være prøver; den lille engelen var jo der bare plutselig; i magen hennes! Fortalte henne også om møte med Jinx, og hun var minst like imponert over det... Hun kalte meg gal (for hun hadde ikke trodd at jeg var så modig, tror jeg...), men syntes det hørtes kjempekoselig ut. Hun hadde aldri trodd at jeg kom til å kjøpe meg treningssykkel noen gang heller... Nå skal jeg kjøpe sykkel! Jej! Lillen Dag 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 14. oktober 2003 #992 Del Skrevet 14. oktober 2003 :ekstra kul: Jeg er ekstra kul så alt bare preller av... Jeg kan vel ikke for at jeg er i et rakkertass-humør i dag!!! Jeg er ikke sikker jeg lillen; Hvilken vil du assosieres med da? :brunette: Hihi!!! Ut og kjøpe sykkel!! WWHEE!! :blomst_opp: Hihi! Magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 14. oktober 2003 #993 Del Skrevet 14. oktober 2003 "Mannen kjøpte digitalcamera igår, så vi moret oss veldig med det utover natten. " - er det bare jeg som får lyst til å se bildene lillen og mannen har moret seg med å ta...hi, hi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 14. oktober 2003 #994 Del Skrevet 14. oktober 2003 jeg liiiker å være rampete jeg!! - men jeg mente det med de blå bølgene, og du har nok rett i at Magnihild har litt dårlig innflytelse på meg... Her er en blomst, og så håper jeg på tilgivelse!? :blomst_opp: Klem fra Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 14. oktober 2003 #995 Del Skrevet 14. oktober 2003 :klem2: Det vare så masse nye smilyer... Grunn god nok til å skrive et par innlegg uten mål og mening... :ekstra kul: Som om det noen gang er mål og mening med innleggene mine... Takket være Magnhild er jeg tilbake på msn... Den var visst der... :klø: Bare at dette "geniet ikke" fant ut av det... fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 14. oktober 2003 #996 Del Skrevet 14. oktober 2003 Dette var Mayamor da vi pratet på telefonen!! Kipa; Jeg har ikke dårlig innflytelse på noen!!! Og jeg kunne nok også tenke meg å se de bildene Lillen og mannen tok i natt... Ok, Jeg skal prøve å være litt snillere resten av dagen. men jeg lover ikke noe om morgendagen! Klems :blomst_opp: Magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 14. oktober 2003 #997 Del Skrevet 14. oktober 2003 *tusler inn med senket hode og et stort fat med nystekte boller og muffins* Unnskyld... Til alle; Lillen er ikke Det var bare jeg som tullet... Til Lillen; :blomst_opp: Klem Magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 14. oktober 2003 #998 Del Skrevet 14. oktober 2003 Magnhild bare smisker...jeg gav deg blomster først, men har ingen kaker eller boller....*furte* Dette er Lillen; en energisk liten sak som trener og er så flink! og dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #999 Del Skrevet 14. oktober 2003 Dere er så søte atte! Har flira en del jeg nå...! Takk... Ikke furt Kipa, for da blir jeg lei meg! Jeg er kjempeglad for blomsten! Men du kan nok ha misforstått meg litt; jeg er ikke energisk! Bare spør Mannen... Magnhild da! Har du kjedet deg sånn idag! Håper at du fikk ut mye av frustrasjonen og rastløsheten her inne hos meg. Jeg er her for deg! Det er mål og mening i alle innlegg, Maya! Dere gjør meg jo så glade! Jeg er glad du er tilbake på msn. Til dere som vil se på hva camera fikk til inatt, så må jeg nok skuffe dere. Det blir ikke noe slide show med det første... Kanskje det forandrer seg den dagen jeg har noe å vise frem...! Xxl hadde ikke flere sykler igjen av den billige typen, så det var nok flere som hadde slått til enn jeg trodde... :oops: Men nabobutikken er jo Obs!, så det ble sykkel på meg til 575,-! Og den var jo helt lik; bare et annet merke! Synes egentlig den er riktig stilig der den stå midt på stuegulvet. Stua er den eneste plassen vi kan ha den, og derfor kommer det nok til å bli litt trening... Jej! Jeg har allerede trent i 15 minutter! Det var vel egentlig litt for mye for meg denne første gangen, men kan se på det som en test! Får testet ut hvilke muskler som blir stølest, og dermed tøye på de riktige stedene etter neste økt! Jeg er glup! Men hvor blir det av eggløsninga mi egentlig?? Synes den skulle ha vært her for lengst... Hadde jo regnet med en kortere syklus denne gangen, og forrige syklus hadde jeg el ca Dag 25-27. Hmm... EL! Hvor er du?? Etter hyrdestunden inatt, lagde jeg et dikt (med et lite håp om advents-mage): Så lager vi et barn ikveld, vi lager det for glede! Det svømmer rundt der for seg selv, og fester seg til stedet! Jeg hermer etter Bizzy, og skriver signatur i blått fremover: Lillen Dag 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 14. oktober 2003 #1000 Del Skrevet 14. oktober 2003 Du er rett og slett herlig Lillen :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg