Klips Skrevet 9. oktober 2003 #941 Skrevet 9. oktober 2003 Unnskyld meg, men hva har du gjort hele tirsdag og hele onsdag som er viktigere enn å oppdatere oss? Klips blir fort sjymra!
Gjest Camelia Skrevet 9. oktober 2003 #942 Skrevet 9. oktober 2003 La meg tippe - eggløsning og chacachaca?
lillen Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter #943 Skrevet 9. oktober 2003 Takk for sølv og gull, Bizzy! Hvor holder du hus for tiden forresten? Nysgjerrig på hvordan det står til jeg... Morsomt å leke med farger, Kipa! Er det ikke fint å kunne variere litt nyansene i de grønne Lukas-ordene dine da? Ble virkelig blendet av ditt innlegg, Jolie! Til informasjon, så har jeg adsl, så jeg er nok pålogget mye mer enn jeg faktisk er her inne... Og det er da du også!? Min første lille fargelek inneholder langt færre farger enn min store fargelek, så du behøver bare the latest verson... Hvis jeg skal bli gravid, så får jaggu meg du bli det og! (+ fler) Så hyggelig da, Magnhild! Hoppingen får meg til å tro at du har det bra...!? :D Er ikke du fjortis, Camelia? Neivel... Men da er ikke jeg det heller! Synes det er knall med tull og ball jeg, Klips! Takk for turkis-tips! Ja, alt er bra med meg! Har aldri noe viktig å gjøre jeg (unntatt idag...), så grunnen til at jeg ikke har oppdatert her inne, er rett og slett at det ikke skjer no! Men tusen takk for at du bryr deg... (egentlig var litt av planen å se hvordan du reagerte...) Det er ingen fjortiser her nei, Hilde! Har du tenkt å gå inn og ut av boken min, uten å skrive, Maya!?? :o Eller skjønte jeg ikke hva du skrev...? Jeg synes fargene er fine, så det så! Ja, her er det aktivitet ja, nydag! Slutt opp med det derre sjef-pratet... Takk for at du håper med meg, nok en gang! Synes nesten det var på tide å dukke opp ja, Matahari! :-? Jeg har det bra, har gjort lekser, el kommer snart ja, fårikål er lenge siden... Måtte ta opp BH igår, siden jeg har "tidlig"-skole på onsdager. Takk for at du stakk innom, Matta! La meg svare, Camelia; snart el, men syk mann! Fjern-heal han, den som kan! Her var det mye skriblerier nå! Det er så koselig å være her! Har ikke oppdatert på en liten stund, for jeg har ikke orket å sette meg ned med det. Vi får se hvor langt dette blir... (har ikke tid til all verdens, men det er jo alltids noe man kan skrive om...) Skal vi se... Tirsdag ja! Hva skjedde da? Har blitt så avhengig av dagbok at jeg har mistet min egen hukommelse... Går helt i surr bare fordi jeg har to dager å skrive om! Var det igår (onsdag) jeg sto opp tidlig? Jeg klarte ihvertfall å komme meg opp klokken 10 :o , og etter litt tid på badet, satte jeg meg ned med lekser (nynorsk gramatikk), uten å sette på datamaskina! Jeg har altså klart å overbevise meg selv om at jeg ikke behøver en trygg durelyd i bakgrunnen for å overleve dagen... Før skolen igår, var jeg innom apotek og parfymeri. Skulle egentlig bare ha folinsyre og Solvipect hostesaft, men kjøpte like greit Gravitamin jeg! Den inneholder akkurat nok folinsyre, og så får man mange gode vitaminer og mineraler på kjøpet... Blir nok gravid nå ja! Kjøpte også Solvipect... *hører Kipa jubler i bakgrunnen* På parfymeriet brukte jeg penger... :oops: Bare den lille svampen jeg bruker til Kanebo-pudderet mitt kostet 60 kroner! :o De koster vel under 10'ern på H&M, tenker jeg! Velger å tro at det er merkbar forskjell på huden min etter noen dagers dyr-svamp-bruk! Eh... Jeg har fortsatt urinveisinfeksjon (men ikke no alvorlig), så har gått til anskaffelse av tranebærkapsler. Skal følge Hildes bruksanvisnin, plantet i en eller annen dagbok i nabolaget. Da blir jeg nok frisk! Idiot-ryggen fra i sommer er her fortsatt... Men den kommer og går lit. Tror jeg skal bestille fysio-timen snart :oops: Det ekkle "suget" i brystet om natten, har jeg nå hver natt. Vet ikke helt hva det er enda, men velger å tro at det bare kjennes slik ut når man sovner og skvetter av det! Hvorfor jeg skvetter av at jeg sovner, er en annen sak...!? Mystisk... Ikke morsomt, ihvertfall! Og så til dagens store begivenhet! Jeg skal møte Jinx! På UL! Bare jeg kommer meg av gårde... Magen min liker ikke Jinx... Har i denne anledning stått opp klokken 9 idag, for å gjøre klar magen for det nervøse møtet. Jeg er litt redd! Velger å tro at vi skal like hverandre irl også... Lillen Dag 16 (oi...)
magnhild Skrevet 9. oktober 2003 #944 Skrevet 9. oktober 2003 JIPPI!!! lillen skal være tøff jente i dag. Bare se til å få orden på den magen din!!! Gleder meg til å høre om treffet deres nå ja!! :kysse: Stolt av deg vennen!!! Klems Magnhild 8)
Gjest Mayamor Skrevet 9. oktober 2003 #945 Skrevet 9. oktober 2003 Så spennende - første gang du skal være med på ultralyd? Koselig opplevelse iallefall... Her skjer ikke så mye å skrive om... Men nå innom og oppdatere meg om hva som skjer i ditt liv da... :kysse: Klem fra Mayamor
lillen Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter #946 Skrevet 9. oktober 2003 Guri malla, så tøff jeg og Jinx har vært idag! :o Eller...selv om det var litt pinlig, så var det egentlig ikke så mye å grue seg til. Jinx er så søt og snill! Og nå har vi altså vært på trønder-H-N-treff! Jej! Blir nok flere fremover...hvis Jinxen vil! "Min første ultralyd" var kjempespennende. Selv om Jinx-gutta begynner å bli ganske store, så fikk vi se tydelige bilder, av mager, hoder, profiler og massevis av armer og bein De var så søte atte... Gleder meg enda mer til det blir meg nå! Føler meg så priveligert Lurer på hvordan ul-dama hadde reagert hvis vi hadde fortalt at vi møttes for første gang idag! :o Synes det er tøft gjort av Jinxen min... Håper hun ikke syntes det var ubehagelig å blotte megen sin på vårt første møte! Smilte for meg selv i bussen på vei hjem...
Jinx Skrevet 9. oktober 2003 #950 Skrevet 9. oktober 2003 Hei vennen Var kjempe kos å treffe deg.. Håper vi treffes igjen SNART !!!! Du kan jo bli med til Åre på lørdag ?? Lykke til på prøven.. Klem Jinx . . Må virkelig konsentrere meg for ikke å skrive våre virkelige navn
magnhild Skrevet 9. oktober 2003 #951 Skrevet 9. oktober 2003 FLINKE Lillen leser nynorsk!!! Nå ringer jeg KK igjen. Gir deg en lyd om jeg drar opp jeg!! Være veldig flink å lese mer da!!! :fy: Klem!! fra en liten bekymret Magnhild
jolie Skrevet 9. oktober 2003 #952 Skrevet 9. oktober 2003 Til informasjon, så har jeg adsl, så jeg er nok pålogget mye mer enn jeg faktisk er her inne... Og det er da du også!? Hæ? What?! Hva mener du egentlig Lillen? :blunke: Thihi
Kipa Skrevet 9. oktober 2003 #953 Skrevet 9. oktober 2003 Tøffe Lillen...men jeg er litt misunnelig på dere som bor i nærheten av hverandre også...buhu, jeg vil bo i Trondheim eller Bergen jeg OG!! Og du har rett, jeg jubler over at du skal prøve hostesaft!!!! Nå MÅÅÅÅÅ det bare skje, ellers blir jeg nesten litt flau for å ha mast sånn på deg... :oops: Heia, heia! Nuss & Klem!!
jolie Skrevet 9. oktober 2003 #954 Skrevet 9. oktober 2003 Eyh! Slenger du over en klunk hostesaft til meg om en fjorten dagers tid eller? God natt
ny dag Skrevet 10. oktober 2003 #955 Skrevet 10. oktober 2003 Stor stas med treff i Trondheim. Dette var gøy Ønsker deg en fin dag og HELG! Masse klemmer fra NYDAG
bizzy Skrevet 10. oktober 2003 #956 Skrevet 10. oktober 2003 Åhh, heldiggrisen!!!! "Ultralydtreff" hørtes artig ut :blunke: Sånn nå er stasjonsvognen i box så da håper jeg spådommene dine stemmer :blunke: Kos deg i helgen, også må du huske å lage et barn eller tre da
Gjest Hilde K S Skrevet 10. oktober 2003 #957 Skrevet 10. oktober 2003 God helg lille paranoid. Visste dere at Lillen tror at det er et lite internettdytr som spiser opp innleggene i dagboken hennes ? Skaff deg en psykolog klem
Gjest Hilde K S Skrevet 10. oktober 2003 #958 Skrevet 10. oktober 2003 Og nå påstår hun at det er et spøkelse som stjeler innleggene....
Kipa Skrevet 11. oktober 2003 #959 Skrevet 11. oktober 2003 Håper Klem fra Kipa, som er litt betatt av fargene ute nå...
Gjest Hilde K S Skrevet 11. oktober 2003 #960 Skrevet 11. oktober 2003 Ingen vits å skrive hilsner her Kipa. Lillen tror at dodraugen kommer fra Taremareby og spiser innleggene i dagboken henes.
Fremhevede innlegg