lillen Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter #921 Skrevet 5. oktober 2003 Takk for hilsen, Kipa! Tror ikke jeg har flere råd, men spurter inn i boka di hvis jeg kommer på noe! Selv elsker jeg den avlange rim- og regleboka, som jeg ikke husker navnet på... God ide med bruk av tvang, Jolie! Kanskje... Men uansett så orker jeg ikke å kose med full mann. Får ta det imorgen. Men en ting; Jeg er ikke sjef, bare så alle vet det! Jeg lo også en del inni boka mi for et par sider siden... Od en ting til; Fårikål er godt! Det er bare den sære gravide-gjengen som ikke synes det. Nå skal jeg snart spise frokost(!); pølse og chips! Det blir deilig. Har bare sløva idag... Og skal fortsette med det... Typisk Lillen... Lillen Dag 12
Kaktus Skrevet 5. oktober 2003 #923 Skrevet 5. oktober 2003 Fårikål er godt! Har spist en stoooor tallerken med det i dag. Er nok ikke gravid nok jeg til å ha fått noen sære matvaner enda. Kan jo bli spennende å se hva det blir...
lillen Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter #924 Skrevet 5. oktober 2003 Prøver mere ... Palegreen Lime Lightgreen Yellowgreen Olive Darkolivegreen Darkgreen Green Seagreen Mediumseagreen Darkseagreen Teal Darkcyan Lightseagreen Darkturquoise Mediumturquoise Turquoise Aquamarine Cyan Lightcyan Paleturquoise Lightblue Skyblue Deepskyblue Royalblue Mediumblue Blue Darkslateblue Darkblue Navy Indigo Purple Darkmagenta Darkviolet Darkorchid Mediumpurple Mediumorchid Orchid Violet Plum Lightpink Magenta Deeppink Red Lightcoral Coral Sandybrown Darkorange Orange Gold Wheat Yellow Lemonchiffon Lightyellow Beige White Silver Slategray Gray Dimgray Darkslategray Standard Darkred Brown Sienna
Gjest Camelia Skrevet 6. oktober 2003 #925 Skrevet 6. oktober 2003 Selv elsker jeg den avlange rim- og regleboka Dagboken din er så fargelagt av "vil-bli-gravid-NÅ!", at vet du hva jeg leste? "Selv elsker jeg på den avlange rim- og regleboka"... Ikke så veldig morsomt, men litt? Og du, du er bare nødt til å fortelle meg hvordan du får til så masse fine farger...! Ha en fin uke! :D
lillen Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #927 Skrevet 6. oktober 2003 Friterte pølsebiter du liksom, Jinx! Jeg stekte pølsene i panna! Bra å se en gravid som liker fårikål, Kaktus! Selv har jeg ikke smakt det enda i år...! Så fullt det er med bli-gravid-prat her inne, er det nok lett og lese feil ja, Camelia! Må passe på hva jeg skriver heretter, skjønner jeg! Man putter bare inn nye navn på fargene... TAKK, Klips! Og du må bare si fra om flere...! Idag må jeg skjerpe kg-aktiviteten masse, for jeg har oppdaget mange lekser som skal gjøres til idag... Heldigvis er det for det meste lesing! Da Mannen kom hjem igår, var han trøtt og stinkende (som jeg trodde). Han gikk i dusjen frivillig, og vi så opptak av Robinson etterpå. Det var ikke noe morsom episode, for han jeg heiet på (Marco) ble stemt ut pga at han hadde snakket med det andre laget (regelbrudd). Jeg synes det var en urimelig straff! Stakkars mann; måtte ta imot masse dritt-reaksjoner fra de andre deltakerne. Greit nok å ha sveket litt, men hva med en fair mulighet til å forsvare seg!? Alt kom jo så plutselig på han! Nok om det... Nå skal jeg gjøre om litt på fargeinnlegget mitt, og etterpå sette meg ned med lekser og klesvask. Camelia: Dette innlegget handler ikke om puling... Lillen Dag 13
Kipa Skrevet 6. oktober 2003 #929 Skrevet 6. oktober 2003 morsomt med en lillen som kan utforske litt forskjellige farger!! - likte godt den
jolie Skrevet 6. oktober 2003 #930 Skrevet 6. oktober 2003 Hvordan går det med lekselesingen unge frøken? *se strengt på* Jeg tror ikke du har gjort så mye, jeg - for du er både her og på msn! Hah! Nå har jeg to av dagboksidene dine på favoritter, pga alle fargene. Søtt av deg å samle det på ett sted Mulig at de to sidene er det samme + litt til på side 2 - må sjekkes ut en gang. Eller du kan fortelle meg det selvsagt. Er du gravid nå? Jammen, bli det da! Utålmodiiig! :D Klem!
lillen Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #931 Skrevet 6. oktober 2003 Hvis det er noen som tror at jeg kjeder meg, så kan de bare få tro det! Fargekartet er en viktig del av livet mitt idag! Føler et kall...
magnhild Skrevet 6. oktober 2003 #932 Skrevet 6. oktober 2003 :hoppe: Jeg vet ikke hvorfor, følte bare for det...
Gjest Camelia Skrevet 7. oktober 2003 #933 Skrevet 7. oktober 2003 Friterte pølsebiter Jeg stekte pølsene i dusjen Man putter bare inn kom jo så plutselig Camelia: Dette innlegget handler ikke om puling... Hm…er du helt, helt sikker? :o Næhei, jeg er ikke fjortis!
Klips Skrevet 7. oktober 2003 #934 Skrevet 7. oktober 2003 Uæææææ, hvem tipset jolie om lime? Jeg ble nettopp blind! (Godt jeg ser så kul ut med solbriller) Nei, nå er det mye tull og ball i boken din, lillen. Vet du, nå må jeg endre dagboklinken i signaturen så den matcher avataren. Hei så lenge. psst: turquoise
Gjest Hilde K S Skrevet 7. oktober 2003 #935 Skrevet 7. oktober 2003 HVA ???? :o Er du ikke fjortis ? Tirsdagsklem
Gjest Camelia Skrevet 7. oktober 2003 #936 Skrevet 7. oktober 2003 Høhø...var fjortis da åttitallet var pur ungt... Men går kanskje litt i ungdommen igjen? Yuhu Lillen, er du våken? :D
Gjest Mayamor Skrevet 7. oktober 2003 #937 Skrevet 7. oktober 2003 Masse forferdelige farger i dagboken din... :-? Det beste er sikkert å bare sitere dem og lese det i sitert tekst- så gå ut uten og skrive noe... Den ble"dyp" og lang... Tenker på deg. Klem fra Mayamor
ny dag Skrevet 8. oktober 2003 #939 Skrevet 8. oktober 2003 Hei lillen, her inne var det masse aktivitet (til forskjell fra inne hos meg i min verden). Har ikke glemt deg, selv om det fort går noen sider før jeg dukker opp... det får andre ta skylden for også... alle vil besøke sjefs-supergirlsen. Skjønner dem godt jeg. Jeg har det gasnke travelt så jeg har ikke vært så aktiv her inne. Men det betyr ikke at jeg ikke håper veldig på klaff - som alltid :D Ønsker deg en fin dag! Klem NYDAG (13+3)
Gjest gjest1 Skrevet 8. oktober 2003 #940 Skrevet 8. oktober 2003 Hei Pillen! Nå er det utrolig lenge siden jeg har vært innom hos deg. Og jeg sier som ny dag - her var det liv! Har du det bra? Får du gjort lekser? EL-tid like rundt hjørnet? Spist mye fårikål (nam - helt enig i at det er digg)? Ser du Beverly Hills nå? Eher såh suuuuulten!
Fremhevede innlegg