Kaktus Skrevet 20. september 2003 #842 Skrevet 20. september 2003 Takk for koselig hilsen og gode ønsker i dagboka mi! Nå går jeg bare og venter på at uka skal gå, så jeg får svar på om det har klaffet denne gangen - har på følelsen at vi traff ganske bra... Ha en fortreffelig helg!
Jinx Skrevet 21. september 2003 #843 Skrevet 21. september 2003 Er veldig spent på hvordan formen din er idag vennen Stakkar lita... :trøste: Klem Jinxen
Kipa Skrevet 21. september 2003 #844 Skrevet 21. september 2003 jasså... vært på fylla....jeg har snoket i jinx sin dagbok... vel, håper det var verdt det da....( tenker med gru på hvor full jeg var da jeg uten å ane det hadde blitt gravid to dager før, mne guri malla så moro det var!!... ) Håper du kommer deg gjennom dagen...
Gjest Mayamor Skrevet 22. september 2003 #845 Skrevet 22. september 2003 Den fylla den fylla... :rodruss: Mimre, mimre... Næ... Savner ikke akkurat den siste biten... Men du... Leste denne artikkelen i dag... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=77246 Verd å ta en titt på...? Håper formen er bedre i dag... :trøste: Klem fra Mayamor :kysse:
lillen Skrevet 22. september 2003 Forfatter #846 Skrevet 22. september 2003 Kunne ha sagt sladrehank skal selv ha bank nå, men er så snill inni meg at jeg klarer ikke... Formen var ikke det en kan kalle på topp igår nei, Jinx, men den som er med på leken, må tåle steken (så dette er altså siste gang... ). Tusen takk for helge-hilsen, Kaktus! :D Takk for sympati, Kipa, og for ord som gjør at jeg ikke føler meg så alene! Formen er bra idag, Maya! Takk! Artikkelen kan jeg evt spare til jeg trenger den... Jaja... Da vet visst alle det da! Takk ska ru ha, Jinx! Neida; siden det var siste gang for meg, så måtte jeg nesten ta den helt ut... Bra morsjon tror jeg også jeg fikk gitt! Blir voldsomt energisk når jeg drikker for mye. Hoppa ("dansa") rundt på gulvet til forskjellig mimre-musikk! Det er virkelig ikke likt meg... Igår våknet jeg i elendig befatning, men det gikk seg til utover dagen. Bortsett fra oppvask og trappevask, gjorde vi ikke annet enn å sløve. Spiste egg og bacon til "frokost" klokka 15, og taco til kvalds. Så opptak av forrige søndags Robinson før Rosenborg-kampen begynte da denne søndags Robinson skulle gå. Ble dermed opptak av Robinson klokka 22 også! Og farmen-reprise i 24-tiden... Urinblæra mi var skikkelig ille en periode av dagen igår, men ble litt bedre etterhvert som jeg fikk i meg nok drikke. Er usikker på om den er av går-snart-over-typen eller ta-medisin-typen, men får se om jeg ringer etter en resept imorgen. Hadde det på blå resept før, fordi jeg hadde det så mange ganger i året... Lurer på om jeg har lyst til å be om det snart. Har ikke gått på de medisinene siden vinterferien, men har hatt urinveisinfeksjon minst to ganger siden da... Halsen har ihvertfall blitt frisk! Deilig å våkne opp til "bare" morra-ånde... Tjihi! Sekret er fortsatt beige med litt brune klumper. Synes egentlig det er merkelig å skulle ha det slik i hele perioden mellom el og mens, men... Denne syklusen er sikkert annerledes pga Dong Quai. Lillen Dag 36
Gjest Hilde K S Skrevet 22. september 2003 #847 Skrevet 22. september 2003 Tatt en test da ? Jeg var en smule fyllesyk på lørdag. Hadde også hoppet rundt til mimremusikk og hadde det ufattelig gøy. Heheh. Jeg tar tranebærkapsler ( se HAvsulens dagbok om doser og slikt ) Det har hjulpet meg mye. Nå ringte en veninne og sa hun kom ned mens de har visning på huset så adjø lille vennen.
Gjest gjest1 Skrevet 22. september 2003 #848 Skrevet 22. september 2003 Hei Snuppa! Tusen takk for hilsen i boka mi. Som du ser (og som jeg sa på MSN) har jeg ikke vært helt i skrivehumør i det siste. Men NÅ skal jeg skjerpe meg altså! Disse brune guffene dine høres rare ut. Skal du kun ta DQ en syklus? Og når var testdagen? Var det nå til fredagen? Og du; hvordan går det med skolen om dagen? Det er norsk du tar nå, ikke sant?
Gjest Mayamor Skrevet 23. september 2003 #849 Skrevet 23. september 2003 Vil ikke høre noe mer om brune klumper nå... :fy: Om ca. 8 mnd vil jeg heller høre om en rød, deilig, rynkete klump på ca. 3500 gram... Kom an igjen, illen... Klem fra Mayamor
Kipa Skrevet 23. september 2003 #850 Skrevet 23. september 2003 Finnes det brunost med jerntilskudd likevel nå? Det har jeg ikke fått med meg... Svaret er LITAGO...! Men den er visst full av sukker sier jordmor, tenkte vel ikke jeg på ... En annen ting jeg ikke har fått med meg, var at du hadde det voldsomt moro et par dager etter miraklet begynte å sveve rundt i letingen etter noe å feste seg til! Å jooo, jeg var skikkelig i farta. Lønningspilsen 2 dager etter Lukas ble lagd var det både dance oppå bordet og litt av hvert...og da jeg gikk forkynte jeg høyt så alle kunne høre det at nå må jeg forte meg hjem med egga mine for vi skal lage barn....ja, ja....lenge siden det nå! Håper ting er bra med deg da!!! Mange klemmer fra Kipa, nå er det snart testings dag eller??
Jinx Skrevet 23. september 2003 #851 Skrevet 23. september 2003 Lillen får nok en liten en hun på 2,8 Maya.. Pia er jo knøtt lita vet du Men tror nok ikke det er lenge til vi kan lese om to blå jeg heller.. Ikke sant Lillen ??
meta Skrevet 23. september 2003 #852 Skrevet 23. september 2003 Hei på deg! Takk for koselig hilsen i dagboken min Jeg vil gjerne være venner jeg, men bare vent så klaffer det for dere også og så er det bare meg igjen Men jeg er ikke dårligere enn at jeg kan heie på deg jeg :D Syns dumme tanter skal holde seg LAAAANGT vekke!! :fy: Klem Meta
lillen Skrevet 23. september 2003 Forfatter #853 Skrevet 23. september 2003 Godt å høre at det er flere, Hilde, som har hoppet til mimre-musikk i det siste! Tusen takk for tips ang dosering av tranebær... Skal kjøpe! Glad du er tilbake, Matahari! Skal fortsette minst en syklus til med DQ. Testdag er lørdag, men jeg tviler på det... Tar norsk nå ja, og det går greit! Som du følger med... Du gir meg en mnd ekstra ja, Maya? Tror ikke jeg kan love en søt liten klump denne gangen nei! NESTE...! Søtt er godt, Kipa! Og jern er bra! Det var fint på flere måter at det klaffa for dere da det gjorde, siden det kanskje hadde vært litt flaut at alle hadde visst om prøvingen!? hehe... Gjorde nok en lignende tabbe i helga jeg også, men kun til en person (kan nevnes at vi ikke kjenner hverandre så godt lenger, og han bor på den lille plassen vi vokste opp...gulp!), men regner med det går fint, siden jeg snart er gravid. Har ikke noe imot å få en liten velskapt baby når tiden er inne, Jinx, men nå får du nok folk til å tro jeg er nettopp knøtt liten, og det har jeg da aldri syntes om meg selv! Er jo 1,74 høy jo! Eller er det jeg som er dum, som har valgt dette navnet? Klaffer det for meg, så klaffer det for deg, Meta! Takk for hilsen og heiing! Nå skal jeg skrive ned akkurat hva som skjer, og de som ikke vil lese Har jo nå hatt mer eller mindre brune småklumper og utflod siden anntatt eggløsning. Klumpene er som seige mørke tråder. Igår begynte det å renne brun utflod. Det har sluttet idag, men det finnes mer på lager (har sjekket; det kommer bare ikke UT ennå!), som er mørkt brunt. Det er like før mensen er her! Tror det skjer før den offisielle testdagen (lørdag) også, så jeg slipper å bruke opp unødvendige penger... Vanvittig bra beregning, da det først ble planlagt testdag! Den gang visste vi ingenting om hvor lang denne syklusen kom til å bli... Det var Jinx som først fåreslo at jeg skulle teste positivt på dag 42 (søndag) denne syklusen, men siden Kipa har bursdag(?) på lørdag, ble det dag 41 i stedet... Utrolig bra beregninger! Jeg er litt lei meg for at jeg ikke innfrir til positiv testing denne gangen, men NESTE gang lover jeg 80%! Hadde det ikke vært for at mensen er på vei (og at vi var borte fra hverandre da jeg hadde el-slim!), hadde jeg nok vært overbevist om at jeg var gravid. Derfor er jeg glad mensen ikke kommer plutselig denne gangen... Har nemlig hatt ekstremt med stikkinger i mage og pupper (men pleier visst å ha det...), i tillegg til ekstremt behov for søvn, og hode pine idag. Igår kveld randt det masse blod fra munnen min etter tannpuss. Urinveisinfeksjon kan jo også være symptom for noen (ikke meg da...). Skal se tilbake til dette avsnittet neste gang jeg venter på IKM, og håper på at jeg ikke har noen av disse symptomene! Har hatt en del fravær fra skolen i det siste. Det kan kanskje være min egen feil, siden rar døgnrytme fører til uforutsigbar mage. I denne uken skal jeg skrive en artikkel om det norrøne samfunnet. Jeg har ikke noe stoff om det, så jeg tar gjerne imot tips om nett-sider eller annet... Har litt panikk! :o Må steke litt kylling-middag nå! Lillen Dag 37
lillen Skrevet 23. september 2003 Forfatter #854 Skrevet 23. september 2003 Drømmer forresten, som Jolie, om babyer for tiden... Inatt drømte jeg at jeg var sammen med mine to fadderbabyer. Da det kom plystrelyder fra eldste-jenta, så mammaen forskrekket på meg. Men jeg syntes ikke det var det minste rart, for jeg visste nemlig at hun var halvt papegøye... Dah!
lillen Skrevet 23. september 2003 Forfatter #856 Skrevet 23. september 2003 Har nettopp sett Standpunkt på nrk1, som handlet om Bokhandleren i Kabul. Jeg hadde ingen anelse om at så mange var imot Åsne. Jeg har lest boken, men det var ikke så lenge etter at den ble gitt ut, og nå vurderer jeg å lese den igjen, for å få et bedre perspektiv på saken... Jeg beundrer Åsne Seierstad for å holde ut alle de påstandene hun får slengt i trynet sitt under debatt. Selv hadde jeg nok begynt å hylgrine, og forlatt salen... En ting er litt rart, og det er at Åsne ikke tror noen av kvinnenes liv er satt i fare. Jeg tror nok de frykter for sitt liv. Men derfor var det også fint at personene i boken er anonymisert! Derfor mener jeg nå at det er bokhandleren, som nå har stått frem som hovedpersonen i boken, som har satt sin families kvinner i fare! Det var jo ikke meningen at noen skulle vite hvem de var... *sukk* Åsne har også fortalt familien at de kanskje ikke kom til å like alt hun skrev... Hun har vært ærlig! Det hadde ikke vært noen problemer, hadde det ikke vært for at bokhandleren sa fra seg sin og familiens anonymitet ved å stå frem! Det ble også debattert såvidt om anonymiteten, og noen påsto at enkelte personer i boken var omtalt med sine fulle navn, men jeg vet ikke... Det er sikkert masse jeg kunne skrevet om dette, men vil selvsagt ikke skape debatt i min bok... Dette er bare min mening, og den skal jeg utforske mer, etter å ha lest boken igjen. Blir spennende!
Jinx Skrevet 23. september 2003 #857 Skrevet 23. september 2003 :o Hva er det Kipa skriver ?? Ser ikke så godt jeg nei.. Å er jo såklart nysgjerrig :oops: Greit at du er 1,74 Lillen, men du er jo 25 cm rundt midja.. Om ikke mindre... Å da sier vel resten av kroppen seg selv.. ?? Knøttet !!
lillen Skrevet 23. september 2003 Forfatter #858 Skrevet 23. september 2003 Kipa har bursdag på lørdag! Jej! Da blir det fest, jenter! Hiiiha! Nå sitter jeg her å lager horn på hodet med pekefingrene, Jinx! (mellom tastetrykk) Jeg er ikke Knøttet, jeg er Lillen! Og navnet har jeg fordi jeg er søt, ikke liten! Jeg er ikke 25 cm rundt midjen! Jeg har aldri møtt deg, og dermed har du jo heller aldri målt midjen min. du har bare målt den med blikket på bilder du! *debatthumør* Ikke få kynnere pga dette, for jeg er så glad i deg, Jinxn min!
lillen Skrevet 24. september 2003 Forfatter #860 Skrevet 24. september 2003 De e Daaeg 1 idag, herre gud for en hærlig dag! De e Daeg 1, Daeg 1 idaag... Vanligvis pleier jeg ikke å være den ivrigste til å hverken sitere eller nynne sanger av Åge Aleksandersen, men idag kan jeg ikke la være... Tjihi! Idag kom det endelig friskt blod! Denne syklusen har altså vart i 37 dager, og det er omtrent en halvering i forhold til min forrige, takket være Dong Quai(?)! Det at mensen kom nå, viser også at det var el-slim jeg fant for 13 dager siden. Siden el-slimet varte til for 11 dager siden, er det mulig jeg har litt kortere lutealfase enn gj.snitt, men jeg skal bli gravid likevel! Dessuten så har jeg jo ikke peiling på om el må være siste dag med el-slim heller... Jeg skal begynne på DQ igjen om et par dager. Jeg har hatt pause siden el nå, siden det var el den var her for å sette igang. Jeg vil ikke ta den fra Dag 1 fordi den kan være litt blodfortynnende. Utifra denne syklus lengde, har jeg IKM den 31. oktober, og el-slim 18.-20. oktober (Dag 25-27), men med hjelp fra DQ håper jeg nå på en enda kortere syklus... Eller er det for mye forlangt? Burde jeg være fornøyd? Har ikke peiling på om man bare skal fortsette med DQ, for å holde syklus ved like...!? -Livet er herlig, sa Lillen, som driter i menssmertene denne gangen. -Ny syklus = Nye muligheter! (og jeg trenger jo bare denne ene... ) Lillen Dag 1
Fremhevede innlegg