Gjest gjest1 Skrevet 27. august 2003 #721 Del Skrevet 27. august 2003 Hei Snuppa! Jeg leste om legeturen din på mandag, har bare ikke orket å skrive noe før nå. Jeg er glad for å høre at han tar deg alvorlig. Januar er jo lang tid, og mye kan skje før det, men det er dog et holdepunkt. (Og jeg er helt enig med legen - flink jente som ikke røyker!) Jaja, det er bra at det ikke bare er jeg som er litt... trassig... når det blir krangling. Makan til mennfolk - sovne når man har en disput på gang. Det har jeg aldri fått til. Håper du ellers har det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 28. august 2003 #722 Del Skrevet 28. august 2003 Ønsker deg en super-duper dag, kjære lillen!!! masse klemmer ny dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 28. august 2003 #723 Del Skrevet 28. august 2003 Dobbelt... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 28. august 2003 #724 Del Skrevet 28. august 2003 Januar som backup plan - forføring av mannen som øyeblikksplan... Håper du ikke trenger å vente helt til januar - men godt å den infoen i bakhodet... Hjelpe meg hvor treg KG er om dagen... :-? Gidder ikke skrive noe særlig her om dagen... Prater heller på MSN... Koselig det også. Klem fra Mayamor :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 28. august 2003 Forfatter #725 Del Skrevet 28. august 2003 Oi, her var det masse lystig og koselig lesing!! Nyt synet av en sint bråkehusarbeid-Lillen, Jinx. Det er ikke ofte jeg gjør slikt. Men det hjelper når man er sint, for man får så god samvittighet, og Mannen har ingenting han skulle ha sagt plutselig...*ond latter* Tjihi! Er her og har det topp jeg vettu, Hilde! Riktig, Kipa; man må dele godene... Bollen smakte overaskende godt faktisk! :o *Lillen slafser blåbærmuffins, som også er overaskende god til å være blåbær (jaik)* Du har jaggu meg satt bokstavene i en fin rekkefølge, Kipa! Informasjonen om antall ord vi overlegent er i besittelse av, varmet hjertet til en ond Lillen... Du sier noe; er litt gal med den energien ja, men skulle bare mangle egentlig, når man bare har energi 2 ganger i måneden... Bra det er flere som har det som meg (og oss), XSiljeX! *lettet* Dessuten er det en fornærmelse når mannfolk likevel klarer å sovne! *hopper med Silje, for leger som funker* Tar voksenopplæring for å få studiekompetanse, jag, så vet du det! Ja, det er en stund til januar, Matahari, men jeg skal være glad jeg i det hele tatt blir vurdert før vi har vært prøvere i ett år! Har det ellers fint jeg, Smulerugern! Tusen tusen takk, ny dag! Foreløpig har jeg det fint! I lige måde... :evil: tilbake, Maya! Øyeblikksplanen skal nok funke, Maya! Kg tregt!? Sier du det? Må pelle deg på msn når jeg er her da! Det er vel ingen nyhet at jeg ikke er morgenfugl!? Før jeg skriver no mer; Jeg har det bra! :D Igår tidlig våknet jeg allerede klokken 5(!) av magesmerter. Da hadde jeg bare rukket å sove i 3 timer, så det var overaskende tidlig. For å nevne det, så er ikke smertene overaskende, men tidspunktet... Magen hadde det ikke bra, og litt tid ble tilbragt på do. Sovnet sikkert i 6-tia igjen, og sov langt utpå dagen. Var ikke på skolen igår, for en forkjølelse har slått til for fult, og det renner av nesa. Da er 2-3 timer i et klasserom helt uaktuelt... *hater forkjølelse, og kunne heller ha tenkt meg å brekke en arm* Fikk endelig handlet mat og gode saker, og Mannen lagde god middag med ytrefilet og bakt potet. *mmmMM* Ellers var jeg slapp på kvelden, og så tv mens Mannen mekka pc. Før jeg la meg, var jeg kjempeflink; og brukte det lille overskuddet jeg hadde på å skifte på sengen. Tenkte det ville gjøre meg godt... Er svømmedrømmer godt?? Nei! Jeg måtte snu dyna massevis av ganger i løpet av natta, fordi jeg bada i svette. Sikkert bra å svette ut skikkelig når man er forkjølet, og mest sannsynlig feber, men ikke særlig behagelig. Nix! Jeg sov ikke så godt, med andre ord, og mått opp klokka 9 fordi jeg skulle på Aetat til 12 idag. Hadde ikke så vondt i magen da jeg sto opp, så jeg satte på vask, dusjet og så på tv, før jeg lagde frokost på senga til Mannen. Loff m/pepperoni og -formede agurk- og paprikaskiver, og litt firkløver-sjokkis til dessert. Han ble glad På Aetat snakket vi om fremtiden min, som egentlig ser ganske lys ut. Jeg skal bli Radiograf, koste hva det koste vil Hvis jeg mangler fordypningsfag, for å få flere poeng, eller andre fag, for å få kompetanse, skal jeg få det dekt. Hvis jeg mangler litt praksis for å kunne gå under 23/5-regelen (23 år, og 5 år yrkeserfaring...medberegnet videregående), kan jeg f x hospitere på en røntgenavdeling. Wow! Er usikker på om jeg kan begynne med radiograf-utdanningen allerede neste høst, men vi får se. Er jo ikke sikkert jeg mangler noe!? Skal snakke med rådgiver på både videregående og høyskole i høst en gang. Som sagt før; deilig å få ting litt klarere! Vet ihvertfall at jeg har flere veier å gå, for å klare dette! :D MEN det er en ting som jeg ikke har fått klarhet i...og det er evt graviditet. Jeg torde ikke nevne det, for jeg tror aetat-folk helst vil ha meg i arbeid på færrest mulig år, og i utgangspunktet får jeg ikke støtte til mer enn 4 år (har allerede 2...), men hun mente det skulle gå fint å få 6 år tilsammen (altså 4 fra nå, som passer akkurat hvis jeg ikke mangler noe, og klarer høyskole-utdanning på 3 år). Vet ikke om hun ville vært like behjelpelig hvis jeg fortalte om planlagt graviditet... Føler ikke at det er noe vits å dele de planene med Aetat heller, for det som skjer, det skjer! Lille dagbok: Har laget 2 barn siden mensen forsvant. Igår oppdaget Lillen at tv3 skal begynne å sende Beverly Hills 5 dager i uka. -Råbra, tenkte Lillen. -Det blir Luke Perry 5 dager i uka, det! *gira* Gårsdagens episode var som en tv-film, med en varighet på 2 timer (inkl. reklamen...), og så presterte han å ikke dukke opp! *sjokkert* :evil: *sint på tv3* *kjefte litt på Spelling* *ler litt av meg selv, og tv's påvirkningskraft *gleder meg til han dukker opp. SNART ja!?* *informere om at BH-tid ikke er msn-tid for Lillen* Nå har Mannen kjøpt webcamera, og jeg synes det er kjempegøy. Litt kjedelig er det selvsagt når ingen andre på msn har det; men jeg bruker det (når jeg ikke ser helt herpa ut... )! Koster bare 2-300,-... *anbefales* Lillen Dag 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 28. august 2003 #726 Del Skrevet 28. august 2003 Hallo pia... Syns det var kjempe lurt av mannen å innstallere web camera ja Underholdning i seg selv å sitte å se på deg .. :oops: :D :o Godt å lese at du har laget to barn.. Da er ihvertfall det gjort.. (17mai barn da..) Har sjekket poeng på Radiograf her, og siste mann som kom inn der hadde 55,9, så da bør du ha rundt 60 poeng helst.. Men det klarer du nok Klem Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 29. august 2003 #727 Del Skrevet 29. august 2003 To barn :o Kan du ikke dele et med meg da? Tusen takk for besøk i dagboken min :D Kjenner meg veldig igjen i måten å være sint på, pleier å bråke på kjøkkenet (vegg i vegg med soverommet) jeg også.. miste kjeler i vasken, lukke skapdører hardt osv.. Bruker samme taktikken når jeg syns mannen har sovet lenge nok på helg, men da har lager jeg jo bare frokost til ham så da kan han jo ikke bli sint :blunke: Lettlurt altså!!!! Krysser fingrene for deg, du har fortjent en fullklaff nå!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 29. august 2003 #728 Del Skrevet 29. august 2003 Takk for praten på MSN i går... Følte meg som en skikkelig kikker... Håper jeg også får et slikt web kamera... snart... helst i går... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 29. august 2003 Forfatter #729 Del Skrevet 29. august 2003 Skal vi se... Har idag regnet ut at jeg har ikm (etter forrige syklus' beregninger) 1. november... Blir lenge å vente, så jeg håper på dq-virkning! Lillen Dag 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 29. august 2003 #730 Del Skrevet 29. august 2003 :o 1.november ??? Håper du slipper å vente sååååå lenge da vennen.. Eller.. Snakker vi om neste år så er det jo helt greit.. Nå skal Jinxen på shopping... Klem Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 29. august 2003 Forfatter #731 Del Skrevet 29. august 2003 Huff... Det ser ut som det er flere enn lille meg som er forkjølet her inne! All sympati til dere alle! Her er et tappert forsøk på trøst... Prøvde ihvertfall! Jeg føler at jeg er på bedringens vei allerede! Jej! Du må ikke le av meg, Jinx! Da er det ikke sikkert du får beskue meg mere! Så det så! Og hva skal du da finne på i helga?? Tre barn takk! *stolt* Gulp; skal jeg klare 60 poeng?? :o (smitter ikke) Snakket forrestn om IKM neste år ja...når du sier det så! Kan desverre ikke bare dele ut barn jeg selv har laget, og som Mannen har stått (*knis*) for, Bizzy! Men det er ikke så vanskelig å lage noen selv, er det? Krysser tilbake fingrene mine... Forfør din lettlurte make! Fikk du web camera igår, Maya? Er det på plass? (wc som Jinxen kaller det...*fnis*) Hadde jo vært moro med flere! Men trives godt som entertainer jeg altså... Takk for prat, og god bedring! (kan kline så masse jeg vil med deg, for du er også syk...) Nå sitter jegå surfer på nettet, men skulle gjerne heller ha surfet på den blåe bølgen, som trolig har passert... Kommer nok tilbake en gang! "The perfect wave" *drømme* Mannen er ute en tur, men spurte om han hadde noe innetid. Jeg synes det hadde vært fint om han kom hjem når det stenger på uteplassen, og da sa han at han kom vel hjem når 7-11 stengte :o Han tenkte visst ikke over det svaret nei... Tror jeg vil ha han hjem litt før... (er det ikke døgnåpent der?) Er det ikke det samme som å si; når Dovre faller!? Lillen Dag 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 30. august 2003 Forfatter #732 Del Skrevet 30. august 2003 Det er ikke måte på hvor gira den flua (Bongo-Victor) blir av forings! :o Flyr rundt som et helikopter på amfetamin, og er skikkelig irriterende hyper... Skulle ønske det var litt rensligere her, men slik er det bare; her finnes alltid flue-for; en fettflekk ved frityrgryta, en skitten oppvaskkost, en skitten stekepanne, en skål med noe godt, et glass med cola-bunn eller en skål med vaniljesaus-rest fra igår... Alt unntatt en skål med noe godt, skulle vært skyldt! Jeg vet det! Og nå; en tallerken foran meg, full av salt, pepper og fett fra pommes-natt-mat-frites...jaik! *rusletusle til kjøkken* Åh, så flink! 8) Fint, det sterke lyset på kjøkkenet blir stående på, slik at Bongo-Victor kan fortsette aktivitetene der, mens jeg slapper av i boka mi. Blir nesten som Ikea; "sette fra seg" barna i lekeland! Bare en røyk mangler nå... Særlig når jeg sitter å kjeder meg, og vil ha det perfekt koselig! Det blir vanskeligere og vanskeligere å stå imot røyken for tiden, for Mannen har begynt igjen. Håper han slutter snart... Var mye lettere da, for da fantes det ikke røyk i leiligheten... Kunne ha lagt meg, menklarer ikke å sovne alene. Særlig ikke når jeg vet jeg blir vekket av en alkohol-ånde etter hvert... Da er det bedre at jeg er våken og blid (i utgangspunktet ), enn trøtt og akkurat-sovna-gretten. Best for han! Jeg sitter her ganske stolt faktisk! Jeg har nemlig mest sannsynlig klart å bruke dobbelt så masse penger som Mannen ikveld :o Han er ute på byen, og jeg sitter hjemme foran pc... 8) Har shoppa på www.hm.com for 1500 kroner! *smiler fornøyd* Herlig tilfredsstillende, bortsett fra at leveringstiden er ca 6 og 12 uker (hver sin halvpart av varene). Tenkte jeg skulle ha klærne i morgen jeg! Neida...ikke så ille, men det er da blitt høst i trøndelag allerede, så hvorfor skal ikke jeg også få gå med høstklær!? Hadde reagert heelt annerledes hvis solen( ) fortsatt var iblant oss, men den gang ei... Ikke noe å glede seg til i tiden frem til IKm heller, for den saks skyld! Kanskje til advent da...: ( 1 stk 1 stk 1 stk 3 stk 1 stk 1 stk Tenke seg til; jeg blir stilig i jula! *klappe i hendene* Ser det ut som Lillen har lite å finne på kanskje?? Moro å fargelegge i boka! Nå kommer snart Mannen hjem, og jeg skal lage litt natt-mat til han også. Fin måte å prøve å spare inn pengene; jeg er hjemme å lager mat i stedet for at han kjøper det ute... Virkelig en spare-kveld må jeg si Hvem skal fortelle Mannen om shoppingen? Vent litt; var det noen som sa at mannfolk var lettlurte? Bizzy? Kan hende det blir frokost på sengen til han imorgen også gitt... Lillen Dag 13 nå...jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 30. august 2003 #733 Del Skrevet 30. august 2003 Det er ikke måte på hvor gira den flua (Bongo-Victor) blir av forings! Flyr rundt som et helikopter på amfetamin, og er skikkelig irriterende hyper... Åååå - så det er det han har blitt av... Lenge siden han har vært her nå skjønner du... Men bare behold ham du - jeg kranglet med ham og han sa at han ville ikke mere og stakk... Tenk - det hjelper å være ekkel mot dem... Bare en røyk mangler nå... Det mener du ikke nå lenger... :o SANT ??? :evil: Da kommer vi og tar deg skikkelig: Jeg og Bongo-Viktor... Fremdeles kan vi enes om noe... Takker for hilsen i dagboken og inne på personlig... I går kveld hadde jeg så vondt i hele kroppen. Håper denne dagen blir bedre... Cyberklem (som ikke smitter deg mere... ) fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 30. august 2003 #734 Del Skrevet 30. august 2003 Den her vennen ... Den er du for god for altså.. Hvis mannen absolutt skal røyke, så får du sende han utendørs :fy: Null røyk i leiligheten !!!!!! Dessuten så er sædcellene mye flinkere til å lage barn uten nikotinen.. Fysj om fei... Nå skal Jinxen strax på bytur.. Må få vekket sambo først... Håper å se deg i dag Lillen... Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 30. august 2003 #735 Del Skrevet 30. august 2003 I vår hadde jeg også shoppet på HM for mange penger- linskjørt og bukser og gudvethva...og så vips kunne jeg ikke bruke de fine sommeklærne jeg hadde bestilt. All min energi skal gå til de tanker i dag- at Lillen er for stor for klærne når de endelig kommer...for da har hun en liten kul på magen Ha en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 30. august 2003 #736 Del Skrevet 30. august 2003 Ja så det er det som er oppskriften altså... Å bestille klær H&M... Jaja, jeg trenger ikke det jeg da... Men alle de fine sommerklærene mine fikk jeg ikke brukt. Det var ganske kjedelig... *atsjho* sender over noen kina jeg, siden du ikke har stjælet noe i det siste... Klem , men passopp jeg er smitsom!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 30. august 2003 Forfatter #737 Del Skrevet 30. august 2003 Vår alles(?) Bongo-Victor omkom natt til lørdag i en "arbeidsulykke" på baderommet. Like hyper som alltid, forårsaket han stor irritasjon da vertinnen skulle legge seg. I affekt ble han truffet av høstens ellos-katalog, da han møtte lyset i tunnelen (les: lysrøret). Ellos-katalogen, i samarbeid med vertinnen, erklærer seg sinnsyk (og trøtt) i gjerningsøyeblikket. Beklager, Maya, hvis du føler du har mistet en medsammensvoren!? Håper på å se deg idag jeg også, Jinx! Kanskje nå snart? Skal se hva jeg kan få laget av -Sa sa sa sakke du at du, ikke digga sigaretter? -Yeah, that's true... -Har du ennå ikke fatta pointet, Knut; Røyking er ut! Takk for påminnelse, Kipa! Den eneste graviditets-tanken i hodet mitt da jeg bestilte klærne, var hvor søtt det hadde vært med hette-genseren og en 3-4-mnd-mage. Ellers var det trange gensere og trangt skjørt...hehe! Dette lover bra! Trodde det skulle hjelpe å shoppe som en gal i sommer, men det eneste det forårsaket var at høsten kom i midten av august, så sommer klærne mine er som nye... :cry: *skynde meg å bli på tjukka nå, så jeg kan hoppe inn i sommerklærne neste år* Jepp, Magnhild: Kipa har nok rett! *Trondheim leker at det har skiftet navn til Bergen* Mannen var veldig moroklump da han kom hjem igår Jeg passet derfor på å fortelle om nattnettshoppingen mens han var beruset. Så får han bearbeide ordene mine gradvis idag, etter hvert som han husker de... *ikke utspekulert i det hele tatt* Lillen Dag 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 30. august 2003 Forfatter #738 Del Skrevet 30. august 2003 Hvah!? Side 50?? Det stemmer ikke... Det er trykkleif som nok har vært her igjen... :oops: Lillen Dag 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 30. august 2003 #739 Del Skrevet 30. august 2003 Hei Lillen ! Tusen takk for koselig prat på MSN i går. Jeg kom plutselig til å tenke på problemet med dildoen din. Har du husket å skifte batterier ? Ellers kan det jo hende at den ikke går lenger fordi den er utslitt... Bytt batterier klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 30. august 2003 Forfatter #740 Del Skrevet 30. august 2003 *springer innom og leter etter blokkeringsknapp* Hilde er forbanna! Hjelp! Lillen ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg