bizzy Skrevet 22. august 2003 #701 Del Skrevet 22. august 2003 :D Hei Lillenvennen! God helg :D Tusen takk for inspirerende hopping i dagboken min :blunke: Krysser fingrene for at det hjelper! Kos deg med prøvingen :blunke: *Klemmer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 22. august 2003 #702 Del Skrevet 22. august 2003 Hallo vennen Blir dårlig med hilsener fra meg, nå som vi snakker så mye sammen ellers.. Men jeg leser jo selvsagt i boken din for det da Vel.. Du får fortsette prøvingen.. Kanskje du skal bytte ut ordet prøvingen med lagingen ?? Er slutt på å prøve nå.. Nå skal det lages KOZ Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 23. august 2003 Forfatter #703 Del Skrevet 23. august 2003 Nå har jeg det bra! Lage barn er riktig (Mannen har drømt om kjapp graviditet og sønnen vår inatt, og jeg har drømt om bryllup!) Lillen Dag 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 23. august 2003 #704 Del Skrevet 23. august 2003 GOD MORGEN LILLEN Ser du har vært å i boken min.. Det var koselig med besøk av deg.. Jeg er skikkelig lei meg for at vi ikke fikk chattet mer i går, men Jinxen var sååååå trøtt... Så faktisk ikke ferdig filmen.. Tror jeg så en halvtime, så måtte jeg gå å legge meg.. Resten av helga skal jeg stort sett være online hele tida.. Så det blir vel ikke vanskelig å få tak i meg - så lenge du ikke ringer meg da.. Har jo som kjent ikke ISDN her i huset.. Litt nysgjerrig på hva mannen mente med at han drømte om en kjapp en ... Godt å lese at du har det bra ihvertfall pia.. Håper vi snakkes idag ... KOZ Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 23. august 2003 #705 Del Skrevet 23. august 2003 Heisann, takk for oppmuntringer og koselige meldinger i dagboken min. Det gjør ingenting at det ble noen for mange et øyeblikk - sånn teknisk feil må man regne med. Bare fint å få fylt opp boken min også... har jo litt å ta igejn på dere (om det noen gang vil gå). Ville bare ønske deg en fiiiiiin helg! :kysse: ny dag 6+6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 23. august 2003 #706 Del Skrevet 23. august 2003 Håper drømmene deres er sandrømmer Håper du er i strålende humør og mannen tar seg tid til deg!!! Klemmer fra pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 23. august 2003 #707 Del Skrevet 23. august 2003 *Innom med drømme santvibrasjoner* Har Messenger 6.0 klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 24. august 2003 #708 Del Skrevet 24. august 2003 Heisann!!! He he.. Mail barn eller mai barn- spiller det noen rolle? Sånn kan det gå. Grattis med ny syklus ja, måtte den ikke vare lenge. Babis istede for mens neste gang regner vi med. Nå er jeg da tilbake fra ferie, så da er jeg med igjen. Det var deiiiilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 25. august 2003 Forfatter #709 Del Skrevet 25. august 2003 Tusen takk for hilsener jenter, og masse fine ord! Har ikke skrevet no særlig siden torsdag!? Er i sjokktilstand jeg nå... Har hatt så ustabilt humør de siste dagene, så jeg har ikke følt for å skrive. Deppa og lykkelig om hverandre... Kommer sikkert av at jeg trengte tid med Mannen. Torsdag kveld var vi på konsert. Fredag kveld var Mannen først ute, men ringte for å få meg med. Jeg kjeda meg skikkelig, å tok første buss... Lørdag kveld var vi på innflytnings-vorspiel, ute, og på et annet innflytnings-nachspiel. Det var jo koselig, helt til jeg fikk litt for mye å drikke, og måtte hjem. Søndag morgen var jeg i litt dårlig form, men vi lagde et barn likevel. Etterpå ble jeg servert frokost på sengen Det er sjeldent, og kjempekos når det skjer... (er like dårlig, hvis ikke dårligere, på det jeg...) Vi fniste og tullet i verste bakrus-humør. Idag skal jeg til legen, og har ikke peiling på hva jeg skal snakke med han om egentlig. Og så har jeg glemt å ta blodprøver på forhånd, noe legetimen avhenger litt av... Han trenger prøvesvarene foran seg for å ha noe å forholde seg til når han spør meg ut. Jaja... Får ihvertfall ta opp med han at jeg har så lange sykluser! Jeg skriver litt når jeg kommer hjem... Lillen Dag 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 25. august 2003 Forfatter #710 Del Skrevet 25. august 2003 Siden jeg presterte å poste forrige innlegg to ganger, skriver jeg videre her... Kg er så tregt for tiden, at det er ikke no særlig moro her! Har kommet hjem fra legetime nå, og er i godt humør. Legen min ble nesten gira da jeg fortalte at jeg hadde sluttet å røyke! :D Han sa jeg burde være stolt (og det er jeg), for det var han...og imponert over viljestyrke. Jeg sa det var graviditet som var hovedmotivasjon, og ikke generell helse. Det forsto han. Han sa at i mine dårlige perioder, kan sykdommen påvirke fruktbarheten, og syklusene mine... Medisinene påvirker ikke noe annet enn amming. Den gode nyheten er at jeg har time igjen den 5. januar, og dersom jeg ikke har blitt gravid da, skal han henvise meg til gynekolog på sykehuset :D Det blir (evt ) bra! Håper i det lengste at jeg ikke skal behøve det, men synes alltid det er greit å ha ting klart; vite hva som skjer fremover. Og kanskje det hjelper meg å slappe litt av. Det har jeg tro på Ikveld skal jeg på skolen, og slutter ikke før 20:30, tror jeg, og bruker sikkert en stund på å busse hjem (Mannen er på jobb), så da får jeg ikke med meg hele Ungkaren :cry: Og jeg heier faktisk litt på Kirsten...(Ikke slå meg, supergirls! ) Lillen Dag 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 25. august 2003 #711 Del Skrevet 25. august 2003 Du som tok en bolle av meg...lille frekkis.. Nå er svigers ute av huset- og mannen også. Jeg er gressenke til om onsdagen, sent på kvelden. Nyter det litt i dag da...men senn... Godt å høre om legetimen din, at du blir tatt på alvor. men vi satser på at naturen har ordnet opp innen januar jeg er så uvitende så saltvannsspray hadde jeg ikke hørt om engang..Nå er både det og otrivin for barn innkjøpt, men nesen er mye bedre... Du er flink som ikke røyker, har ikke spurt deg om det på lenge og er kjempe imponert over deg!!! All grunn til å være stolt har du! og flink skolejente er du også!! -jeg ser ikke på ungkaren jeg... :oops: Men skal jammen sjekke ut han norske, trønder- ungkaren...Men i dag begynner jo Farmen. Klem til deg, Lillenmor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 25. august 2003 #712 Del Skrevet 25. august 2003 Jeg heia egentlig på Tina jeg da.. I am only flattered by looks. Så det skal vel sies at Kirsten har utseendet best med seg av de to som er igjen. Men hun snakker som en gås! Har aldri kunnet utstå måten hverken hun eller Amber prata/prater på. Jeg hadde heller aldri kunnet vært kjæreste med noen som høres ut som de har en potet i nesen, eller som om de er redd for å spy så de må spytte ut ordene mens de enda kan. Ikke akkurat drømmestemmen til å si 'elsker deg' Hey! Dette er teve! De stiller seg i angrepssonen - jeg kan si akkurat hva jeg vil! :D Jeg krysser fingrene for at det blir bebis i magen din denne gangen altså! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 26. august 2003 #713 Del Skrevet 26. august 2003 :evil: DIN BOLLESTJELER!!! Må man stjele boller? Her sender jeg de gode nystekte bollene over til Kipa fordi hun var syk! Var du syk!!?? NEPPE!! Og om du hadde vætr syk så skulle du fått bolle du også, for jeg hadde mange!!! (litt færre nå... ) Ellers så var det godt å høres at legen din var behjelpelig. Liker sånne flinke leger!! :D Ha!! Kirsten vant ikke så betyr det ikke noe om hvem du heide på!! Og når den norske begynner så IKKE hei på Beate Skjold... *sukk* Jaja, hun er ikke blandt de kjappeste her i verden nei... *stønn* Trodde ikke hun var SÅÅÅ blond! (Eller... jo kanskje. Det viktigste før kamp (håndball) var å dusje og sminke seg... Så litt blond var hun vel kanskje...) Klems!!! (PS! jeg er frisk og får lov å gå på skolen av legen min. Blodtrykk var gått ned og jeg er såååå fornøyd!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 26. august 2003 #714 Del Skrevet 26. august 2003 Kjære lillen, tusen takk for fin-fin melding i dagboken min. Du er så oppmerksom Håper du slapper godt av etter legebesøket. Satser alt på full klaff for dere snart. Håper og håper. :D Håper du har det bra i dag og får en fin dag videre. Massevis av klemmer herfra. Ny dag 7+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 26. august 2003 Forfatter #715 Del Skrevet 26. august 2003 Du fikk jo så mange boller, Kipa! :oops: Ja takk; satser på å bli gravid...naturligvis! Takk for masse ord! Synes alle de siste damene var vakre jeg, jolie! Flira godt av snakkemåten deres ja Takk for kryss! Jeg var LITT syk altså, Magnhild...hehe, klarer ikke å holde meg alvorlig når du kjefter! Gruer meg til flaut norsk ungkar-program som jeg må se... Magnhild = Skolejente!? Har det bra jeg, ny dag! Er så glad på dine vegne... Takk for hilsen! Har det relativt bra, men litt trøtt... Sov ikke i det hele tatt inatt, men litt på morgenen i stedet. La oss sent som vanlig, og jeg blir bare gretten når Mannan er for trøtt til å svare på avslutte-dagen-setninger (eller noe i den dur), så da begynte vi like greit å krangle og kjefte litt Jeg takler jo ikke å sovne uten natta-kyss, så jeg sto opp og smalt i døra :oops: Han kom etter, for å få meg til å legge meg igjen, men vi var så sure at det funka ikke. Dessuten var jeg blitt lys våken :o . klokka var fire, og det endte med at jeg satt å så tv, mens han lå i senga med døra åpen. Han sovnet tydeligvis etter hvert, og merket ingenting av rabalderet jeg stelte istand :oops: Jeg er rett og slett ond, fordi jeg vil ha oppmerksomhet! Jeg smalt i ytterdøra, shinet stua, satte på vaskemaskin, vasket vask og hylle på badet og vasket opp en stoor og bråkete oppvask... Men nei, ingen mann kom ut for å kjefte på bråket! Da klokka var halv sju, var det endelig noe på tv; God morgen Norge! Da våknet Mannen, forundret over at jeg ikke hadde sovnet enda. Jeg klarte en halvtime av programmet, men da måtte jeg legge meg... Våknet i ellevetiden av Mannen-klemming. Da jeg sto opp fikk jeg mer klem fordi jeg hadde "gjort alt" :D At jeg gidder å skrive om sånt (men det er det som har skjedd siden sist, så...)! Happy ending altså... ...bortsett fra at jeg fortsatt føler jeg har noe usnakket med Mannen. Er ikke heelt sikker på hva det er, men er sikker på at det er grunnen til mitt hoppende humør! Skolen igår var ok. De hadde ikke hatt noen mild start akkurat, for de hadde lekser til igår (andre skoledag...). Tror jeg skal klare dette. Mannen kjøper webcam idag, som vi skal prøve ut på msn. Har hatt det kjempemoro med å se på kompisen hans sine ansiktsuttrykk etc når vi chatter, så det kan bli gøy! Ellers skal han vel mekke sammen en ny pc til oss også. Men er ikke sikkert det blir idag., siden det er Hva har menn og sædceller felles? De finnes i millioner, men det er få det blir folk av! Lillen Dag 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 26. august 2003 #716 Del Skrevet 26. august 2003 Tjolahoppsannsa Syns jeg ser en sint Lillen som styrer og steller og bråker.. Å gjør alt husarbeid, i håp om at mannen skal bli sint.. (??) Tjihi ... Klem Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 27. august 2003 #717 Del Skrevet 27. august 2003 *På dagbokrunde og skjekker om du har det bra* Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 27. august 2003 #718 Del Skrevet 27. august 2003 jeg tilgir deg at du snek deg til en bolle..og siden de var så mane så må jeg jo dele, for det er jo det jeg lærer barna "mine"... Nå smakte den godt da...- for det man har stjålet smaker jo surt og det som man har kjøpt snaker søtt... Slenger over litt blåbærmuffins til deg, de smaker jammi! Menn er alltid for trøtte til å snakke ferdig om kvelden, du vet når vi kommer hjem fra jobb har vi fortsatt 2000 ord igjen, mannen har bare 500 eller noe. Husker ikke nøyaktig tall, men forskjellen er stooor. jeg tror det er fordi vi er smartere å klarer å lagre flere. Ford e har nemlig opprinnelig færre ord ennoss også...bare spør hulemannen :blunke: men du er jo litt gal da som har sånn energi på natten... Kommer du til meg i natt eller?? KLEM!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 27. august 2003 Forfatter #719 Del Skrevet 27. august 2003 Må le av Hilde og Kipa som har vært en rundtur! Hver dagbok jeg har vært innom nå, har først et innlegg fra Hilde, og så et av Kipa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 27. august 2003 #720 Del Skrevet 27. august 2003 He he he!!!! !!!!!!!!! Nå måtte jeg le! Kjenner meg igjen i deg når du furter så herlig fordi ikke mannen vil snakke om kvelden og det ender opp med slamming av dører, bråk og søvnløshet.. Hi hi.. Som om beskrive meg og sambissen innimellom det. Godt det går bra til slutt da. Også godt å høre at du har en flott lege! Synd å høre de tilfellene man ikke blir tatt på alvor. (gjør et lite hopp for flinke snille leger) ...........men håper selvfølgelig du blir gravid før januar da. Hva slags skole går du på da???? (henger ikke helt med jeg da) Klem XSiljeX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg