Gjest Mayamor Skrevet 15. august 2003 #681 Del Skrevet 15. august 2003 Kjempekoselig å prate på MSN i dag... :kysse: Ditta må vi gjenta en dag... Nå venter Mayamannen på meg - så jeg må gå bort til sofaen nå... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 16. august 2003 #682 Del Skrevet 16. august 2003 Lillen pia... Du sover vel godt nå tenker jeg.. Siden den siste sms jeg fikk av deg kom klokken halv fem i natt :o Jaja.. Var "nattmenneske" før jeg ble mamma jeg også.. Du får bare nyte det så lenge det varer... Skjønner godt frustrasjonen din ang Lillen sykluser.. DJISØSS KRÆIST Tanta skulle kommet nå å avlagt et kort siste besøk, og så vekk med henne.. Og så baby i magen Håper du får en fiiiin dag i dag Lørdag å allting.. Herlig.. Lørdagsgodt ... Vi meldes vel ? Klemmmmmmm Jinx :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 16. august 2003 Forfatter #683 Del Skrevet 16. august 2003 Ja msn med dere var kjempeartig, Maya! Det må gjentas. Har leget en egen gruppe som heter Supergirls jeg nå...med foreløpig Mayamor, Magnhild, Jinx, Matahari, Jolie, Klips og Qlio! Gøy! For resten; [email protected] Skal nyte nattelivet jeg ja, Jinx! Men regner med jeg er oppe noen ganger i fire-tiden når jeg får en mini-lillen også Er kanskje ikke helt det samme, men bare mye bedre Vi meldes. Men du får pelle deg på msn sammen med oss andre når jeg er tilbake! :fy: Nå blir jeg frustrert igjen! *sukk* Det skjer jo ingenting. Jeg hadde jo ventet meg at Tantaskulle være i full gang med ommøbleringen der inne idag! Men nei... Er det mulig at Mannen min dyttet i revers da han var på inspeksjon i natt!? Men døren er åpen, så gravid er jeg ikke! MmMmMmmm...dajmkake! Til middag også kanskje? Nei, det blir for kvalmt. Blir vel heller rest fra igår. Ikveld reiser jeg til modem-mamma's hus. Må jo utnytte siste dager av ferien til tid med nybaktvenninne J, overterminvenninne T, og sersjeldenvenninne K. Jej! Skal dra rett til venninne J og hennes lille angel! *pakker ned Bamse-tshirt og Bamse-truse* Nå når jeg kommer for å besøke venninne T, så havner hun vel rett på sykehuset, tenker jeg. Typisk det! Men jeg håper også for hennes skyld at hun slipper å gå så mye lenger. *pakker ned Bamse-body* :D Idag må jeg pakke ferdig, vaske opp, sette på en vask (nei, forresten, det har jeg gjort allerede!), koke ris til middagsresten, gå på do hver halvtime for å holde et øye med trusa, som er hvit for anledningen. Lillen Dag 75 (æsj, trodde jeg slapp dette hæslige tallet...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 16. august 2003 #684 Del Skrevet 16. august 2003 Så jeg er ikke lenger blant supergirls ? :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 16. august 2003 Forfatter #685 Del Skrevet 16. august 2003 Hvah? ?!? Hva er det du tror, Hilde? Jeg forstår ikke helt...? Du har jo ikke gitt meg noen adresse etter det jeg kan huske, og det er den eneste grunnen til at vi ikke har msn-kontakt. Jeg har reservert en plass til deg... Innom en tur igjen, for å si at Fetter er på plass. Men så tregt som dette går, så vil det ikke bli hengt ut noen etterlysningsplakater etter tanta før om noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 16. august 2003 #686 Del Skrevet 16. august 2003 Sender adressen på pm jeg. Hadde tenkt å opprette en Hilde KS kg adresse hvordan oppretter jeg en ny adresse på hotmail? Den andre adressen er etternavnet mitt og det har jeg ikke lyst å legge ut her... Help me please ! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 16. august 2003 #687 Del Skrevet 16. august 2003 Så man kan lage grupper også? Hva jeg lærer. Nå har jeg jo bare kg'ere på listen min foreløbig, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 17. august 2003 #688 Del Skrevet 17. august 2003 Takk for mailen, men jeg får det ikke til...eller jeg ble lei underveis, var så mye å svare på....men om jeg får det til... en gang...da skal du være på den lista vettu!! Kos deg hos modem- mamma. Hun gir deg vel litt sunnere frokost enn kaker og digg tenker jeg... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 17. august 2003 Forfatter #689 Del Skrevet 17. august 2003 Siden jeg har fått pm med ny adresse fra deg idag, Hilde, så satser jeg på at du har klart det...!? Hadde vært koselig å hatt deg på lista. På msn'n min var det standard-grupper fra starten av, Klips (som f x kolleger, familie og venner). Nå når jeg har laget meg ny anonym adresse til bruk her inne, har jeg kun kg-jenter og Mannen på listen (også for at mine andre kontakter ikke skal vite at mitt alias er Lillen...*paranoia*), så dermed har jeg to grupper nå; supergirls og Mannen...hihi! Hvis ingen andre hjelper deg mens jeg er borte, Kipa, så skal jeg bruke all min makt på å få deg inn på msn når jeg kommer hjem (onsdag)!Mamma'n min er på ferie, så her blir det ikke servert noe frokost. Men spiste loff med ost + cola til, og det er da litt bedre enn lørdagen... ok da, noen bamsemums til forrett og dessert... :oops: Da jeg kom lørdag kveld, dro jeg rett til venninne J, og fikk se et sovende fadderbarn. Noe så nydelig... *smelt* "Jag trodde englarna fans, bara bara i himmelen...!" Oi, hadde aldri trodd at jeg skulle sitere fra en danseband-tekst! Katten, som trodde han var blitt forlatt (kattepasseren dro lørdag morgen), tok seg en weekend-tur et eller annet sted. Koste seg nok, men syntes det var godt å komme hjem til en sen søndagsmiddag. Sa han ville ha litt ekstra mat i skåla si, siden han hadde gått glipp av en middag, og jeg sa det var greit jeg Stakkaren er jo 14 år... Idag har jeg og venninne J prøvd å få igang fødselen til venninne T, som er over 5 dager over termin nå... Vi sendte henne opp og ned trappene med stoppeklokke. Hun var veldig flink, men det førte ikke til noen fødsel akkurat! :-? Stakkars lille venn... Får prøve mer imorgen! Vi er der ihvertfall for å holde humøret hennes oppe, om ikke annet... Etterpå spiste vi en tradisjons-rett hos "meg". Har klart å innstallere messenger 4.6. på maskina til mamma idag, helt alene! *stolt* Bør nok gi mamma telefon-penger når jeg drar herfra, men det er ikke sikkert det blir så mye sitting foran pc'en her. Må jo benytte tiden til venninner når jeg først er her også! Tanta har ennå ikke kommet, men jeg skimter siluetten av henne nå... Bruno venter på henne (han gidder snart ikke mer, for det ble mye jobb på han denne gangen...), så tipper at det er dag 1 utpå dagen imorgen (eller idag...) jeg! Det blir den 77. dagen i syklusen... Nå skal jeg gå å legge meg snart. Orker ikke å lese så mye her når jeg har modem. Lillen Dag 76/77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 18. august 2003 Forfatter #690 Del Skrevet 18. august 2003 Da kom tanta mi, endelig! Hun og Fetter driver overlapping nå... Blir deilig å kunne begynne på en ny kortere syklus! Men menssmerter er ikke noe særlig. Da jeg fikk de igår, samtidig som venninne T hadde en kynner/rie(?), begynte jeg først å lure på om det var sympati-smerte... Har akkurat snakket med Klips om kopiering av dagbøker til word. Det skal jeg også gjøre! Om ikke annet, så bør jeg ihvertfall gjøre det i tilfelle datakræsj (jeg vet det; veldig sannsynlig!)... Lurer på hvordan de blir seende ut i word, men jeg er så glad i dagboka mi og ordene der, at utseende spiller ikke så stor rolle. Det er sol idag! Må komme meg ut nå, og få igang den fødselen... Har noen en motorsykkel jeg kan låne? ...og et sertifikat? Lillen Dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 18. august 2003 #691 Del Skrevet 18. august 2003 Vi har en liten Yamaha motorcross sykkel du kan få låne... Den passer fra det året en fyller 5 år... Sertifikat er jeg usikker på. Men her kjører ungene bare på bane... Med trenere tilstede... Kos deg hos modem mamma. klem fra Mayamor :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 18. august 2003 #692 Del Skrevet 18. august 2003 Heisann, takk for pm og nyttig info. Har nå opprettet min egen dagbok!!!! Wow! :D Flott at du nå starter på en ny og fruktbar syklus. Det var på tide. Vi vil enten har korte sykluser eller graviditet. That's it. Ingen mellomting. Håper DQ vil gjøre susen, sammen med mase kos. Jeg forstår at du er litt satt ut med modem. det er det jeg har her hjemme. Derfor blir det ganske mye kg-besøk på jobb. Men i dag har jeg holdt meg hjemme. Skulle jobbet, har masse og gjøre, men har ikke fått gjort stort pga. kvalmen. Har forresten ringt legesenteret i dag og spurt om å få en tidligere time enn neste tirsdag pga. at jeg er så kvalm og trøtt. Kanskje legen burde vurdere å sykemelde meg? Etter mye frem og tilbake, ble det til at jeg skal ringe igjen i morgen så skulel hun snakke med ha i mellomtiden. Så kanskje jeg bli sykemeldt frem til legetimen den nittende. Jeg tenker at en 50% kunne vært passende - jeg får vel høre med dem igjen i morgen. Du spurte om jeg hadde prøvd ingefær-tabletter/kapsler. Nei, men jeg har skaffet meg ingefær-te i dag. Håper du har det bra, vi snakkes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 19. august 2003 #693 Del Skrevet 19. august 2003 Tusen takk for hilsen og lykkeønskninger Lillen! Godt å høre at du endelig er ferdig med den utrolig lange syklusen din Håper det går bedre denne gangen! *Klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 19. august 2003 #694 Del Skrevet 19. august 2003 *Låner Lillen en motorsykkel* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 19. august 2003 #695 Del Skrevet 19. august 2003 Hallo vennen.. Gleder meg til du kommer hjem imorgen... Nå skal det jammen lages barn Skal grave frem alle tips og råd jeg finner om temaet.. Klem Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 20. august 2003 Forfatter #696 Del Skrevet 20. august 2003 Takk for hilsen og støtte og oppmuntring, Maya, ny dag, Bizzy, Hilde og Jinx!! Oi, som det regner akkurat nå da!? Kom så plutselig, og bråker skikkelig på taket! Vet ikke helt om det har kommet igang noen fødsel enda, for jeg har ikke hørt et pip, men forsiktig massering av hælrota skulle prøves ut mandag kveld. Jeg har gitt streng beskjed om at jeg skal være på varslings-lista... Mandag kveld satt vi inne og spilte geni. Jeg fikk ikke snakket med Mannen i det hele tatt i løpet av dagen (når jeg er borte, pleier vi å snakke sammen minst en gang hver dag), og var sur da jeg la meg til å sove. Sendte kjefte-meldinger til han, som han kunne få når han slo på mobilen sin. Etter å ha vært sint en stund, ble jeg plutselig lei meg og bekymret, og sendte en melding av typen håper-alt-er-bra-med-deg. Sovnet etter hvert med masse forferdelige tanker og bilder i hodet. Våknet av gråt i ti-tiden igår. Det var meg... Hadde mareritt om at Mannen var ... . Fikk raskt tak i kompis av Mannen, som sa at han hadde det bra... Puh! På den tiden var jeg allerede så nedstemt og deppa, at jeg ville bare hjem til Mannen. Var også sur fordi han ikke hadde tenkt så langt som å låne en mobil for å skrive melding til meg. Bestemte meg for å ta neste tog (et døgn tidligere enn planlagt). Det viste seg at det var noe galt med mobilen hans... Idag skal vi visst ha vorspiel :-? Mensen er som vanlig posjonvis. Tror at det ikke kommer no mer, for så å gjøre en eller annen bevegelse som gjør at det kommer masse mer... :-? Men det er vel snart over for denne gangen, og vi kan starte prøvingen! :D Lillen Dag 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. august 2003 #697 Del Skrevet 20. august 2003 Hei og gratulerer med ny syklus... Om fem dager er det legebesøk. Det blir spennende å høre hva legen har å si om Syklusen Fra Helvete. Føles kroppen annerledes etter at du begynte med DQ? Når begynner skolen igjen da? Jeg begynner på mandag - stønn! Jeg har jo hatt ferie siden begynnelsen av juni, så det blir hardt å skulle gjøre noe igjen... Du får ha et kult vorspiel i kveld da. Husk å drikke vin mens du fremdeles kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 20. august 2003 #698 Del Skrevet 20. august 2003 Takk for hopping i dagboken min Har tatt hintet og planlegger testing, dersom ingen ting uventet skjer, i morgen tidlig :o Kos deg på vorspiel, blir jo som regel koselig selv om man kanskje er litt negativ til å begynne med :blunke: (snakker av erfaring...) Mannen har nettopp vært fadder i en uke (ikke for førstekullstud. men nye master stud.) , så jeg så meg nødt til å henge meg på en av festene for å se noe til ham forrige uke - var kjempekoselig selv om jeg ikke trodde det kom til å bli noe ok da vi dro.. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 21. august 2003 Forfatter #699 Del Skrevet 21. august 2003 Takk takk, Matahari! Nei, kroppen er ikke annerledes, bortsett fra mensen og det som hører med... Nøt vinen igår ja! Takk for oppmuntringen, Bizzy! Dagen derpå :-? Ble en mye bedre kveld enn jeg hadde forventet igår. Er vel ikke så dumt å være litt negativ i utgangspunktet innimellom!? Vorspiel var bra, med hyggelige folk. Synes selv jeg tok meg godt ut, derfor var det også moro å gå ut. Ble veldig fort beruset, men bare behagelig... Alt var egentlig bra, bortsett fra en jente jeg blir så utrolig kvalm av. Hun var selvfølgelig også der, og som alltid smilte jeg og latet som ingenting (meget mulig det overfladiske er gjensidig :brunette: ) *spy* :x Det verste er at hun og Mannen er i samme "studentgjeng", så jeg støter borti henne nå og da, enten jeg vil det eller ikke. En liten trøst, er at han forstår meg Da jeg kom hjem, var jeg i topp form, så jeg ryddet alt av flasker og glass, og fikk i meg en middags-rest. Deilig å stå opp til ryddig stue. Tidlig i morrest våknet jeg av tørr munn, sto opp og drakk 1 liter vann(!) og la meg igjen med en så full mage at jeg nesten måtte spy Sto opp igjen i 12-tiden, og er i grei form (dvs ingen hodepine), men er kvalm :x Tror faktisk jeg må droppe første skoledag, for jeg orker ikke å ta bussen i en halvtime med denne magen, og har heller ikke peiling på hvor lang denne "skoledagen" er. Jeg får få en "venninne" til å si ifra, og ta med seg evt info og ting og tang til meg. Var ikke deppa da jeg sto opp, men ble det da jeg snakket med Mannen for litt siden. Ble det rett og slett fordi han spurte, og minnet meg på det Han gleder seg like mye som meg til alt er som før, og vi ser hverandre like ofte igjen. Var hardere enn vi trodde dette her! Tror ikke det hjelper så mye at mensen kom oppi alt dette heller... Bare et par dager til nå... Tanta er allerede dratt sin vei, på dag 4! Nei, som tiden flyr! (not) At tanta hadde en kort visitt, har sikkert med det lange fetter-besøket å gjøre. Er kjempeklar for nye "prøvelser" nå! Lillen Dag 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 22. august 2003 #700 Del Skrevet 22. august 2003 Håper samboer tar seg tid til deg etterhvert da... Det fortjener du...:kysse: Ville bare en rask tur innom og ønske deg god helg. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg