bizzy Skrevet 13. august 2003 #661 Del Skrevet 13. august 2003 Hei igjen! Takk for gratulasjoner, er littepittegranne stolt skjønner du :oops: er jo første gangen vi kjøper "familiebil", så nå håper vi at vi får en familie å fylle den med om ikke så lenge, blir liksom ikke helt det samme når familien bare består av to voksne og to meget bortskjemte puser. En rampepus:hjerte: og en eglepus Bilen vi får er ikke gul Joda det er artig å være flink til å shoppe, skulle bare ønske jeg var like flink til å spare penger.... Trøster meg med at det er jo en form for sparing å betale på hus også... så da er det jo ikke helt krise om jeg bruker opp pengene mine Er en livsnyter av rang 8) Men klarer å spare når jeg må! Er faktisk såpass flink at jeg klarer å la Clearblue testen ligge i skapet frem til IKM dagen :D Men det klør godt i fingrene, og jeg har en tendens til å ta frem esken og titte på den og bruksanvisningen i allefall en gang for dagen i dagene frem mot ikm, så det er nok bare så vidt at jeg klarer å vente Kos degdag, heia Rosenborg ? :D *Klemmer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 13. august 2003 #662 Del Skrevet 13. august 2003 Hei Lillen!! Må skrive en hilsen i dagboka di jeg også da!! (med et lite håp om at du sveiper bortom min... ) Må si det er synd å høre om disse dumme teite lange syklusene.. Bort med dem.. Men er du gravid derimot.. jippi! Krysser fingrene for det!! Jeg heier på deg. Følger litt med i dagboken din da.. Men har ikke skrevet her før.. :oops: Jeg skal begynne å bli litt mer sosial her inne tenkte jeg. Jeg kan dessverre ikke sende deg gravidvibber.. Kroppen min har ikke det minste lille klu på hva det er så.. Men sender mange ønsketanker da! he he.. Men nå ser du vel på Rosenborg.. Så da.. Ha en fin kveld! Klemmer fra XSiljeX (sant som ny dag skriver; Du er ei populær jente her jo!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. august 2003 #663 Del Skrevet 13. august 2003 Takk for gratulasjoner Lillen. Hvordan har du det egentlig om dagen? Er det sånn at du er spent og håper at testen snart blir blå, eller er du bare frustrert? Og når skal du til legen? Og du... Jeg mener å ha lest at DQ er farlig for fostre. Er det tilfelle? Jeg håper nå snart at du enten får mens eller positiv test. Dette er jo til å bli gal av. Lykke til, og heia... Rosenborg? (Er ikke helt inni det der.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 13. august 2003 #664 Del Skrevet 13. august 2003 Lillen! Du er underbar! :D *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 14. august 2003 #665 Del Skrevet 14. august 2003 Håper du har det fint, lillen. Tror du noe er i gjæret om dagen. Noe uvanlig... (håpe, håpe). Synd det ikke ble noen mål på Rosenborg i går. Det hadde de fortjent (det sa ihvertfall Mannen min). Klem, ny dag 5+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 14. august 2003 #666 Del Skrevet 14. august 2003 HAr du helt glemt å skrive i boken din eller? :o Det er jo leeeenge siden lilleninnlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 14. august 2003 Forfatter #667 Del Skrevet 14. august 2003 Takk for hilsen, Bizzy :D Er også en livsnyter, men klarer ikke å spare... Sånt kommer med tiden det, regner jeg med! Hadde jo akkurat lest i boka di, Silje, og så dukker du opp inne i min! :D Takk for det! Jeg skriver tilbake snart... Er ikke spendt i det hele tatt, Matahari, for jeg vet hva dette ender med... Mener å ha lest noe om DQ jeg også, men er ikke sikker på hva det innebærer. Det er jo så mange som går på det før de finner ut at de er gravid... ÅÅh, Jolie! Jeg blir rørt! Er fetter brun noe uvanlig, ny dag? Ja, i mitt tilfelle så er det vel det; så ja, det skjer noe uvanlig! Nå må du ikke mase, Magnhild! Jeg har jo snakket med deg på msn siden jeg sto opp nesten... Alt er så teit! Hvorfor er det det? Virker som at det ikke er bare meg som synes det heller...!? Det har nok bikka over litt for meg idag... Ble helt stressa, og noen dager tåler man det dårligere enn andre dager. Sto opp, gikk på badet, ble ferdig på badet og slo på data'n. Det var mange innlegg i boka mi - koselig å lese. Men samtidig var det mange andre dagbøker med oppdateringer, og da ble jeg stressa. Endte med at jeg satt på msn med Magnhild, på sms med Jinx, sender pm til ny dag og til slutt også Maya på msn... Magnhild minner meg på at jeg må vanne cyber-tomatplanten min, og jeg blir sulten. Prøver å lage frokost mens jeg sitter på nettet, men ender med brendte rundstykker. Nye rundstykker puttes i ovnen, og faktisk fornøyd med tatt-på-feeling-kokte-egg. Lillen pleier å spise frokosten sin inni andres dagbøker (slik at det ikke kommer smuler i min), så balanserer frokostfat og saft-glass inn på soverommet (der data'n står), og kommer så vitt borti tørkestativet på stua, som er fult av klær, og dermed bikker det (fordi jeg har hengt for mye på den ene siden...). Får satt det opp igjen, og rydder unna det tørre tøyet som ga ubalanse. Spiser frokosten mens jeg prøver å være sosial og oppdatere meg på nettet. Sms'er med to irl-venninner. Blir rett og slett for mye for meg på en dag som denne. Det regner ute, og jeg vil ha sjokolade! Savner Jinxen. Kg-livet er hardt! Jeg er avhengig nå. Var ute med venninne igår for å se kampen. Jeg og bussen min ble litt forsinket, så vi kom oss ikke ut før rett før avspark. Da var det stappfult ute! Vi stilte oss et sted med nogen lunde sikt til storskjermen. Men siden vi sto ganske langt bak i lokalet, så kom det massevis av hensynsløse folk hele tiden, og stilte seg foran oss. vi brukte omtrent hele 1. omgang på å være sur, og baksnakke folk som forstyrret øynene våre. Da det ble pause, bestemte vi oss for å prøve med blanke ark på et annet utested. Vi fant oss et rom med liten tv (og dermed uten så masse folk), der vi så vidt ikke kunne se forskjell på de hvite draktene til RBK og de stripete draktene til Deportivo. Vi hørte dermed på kamp... Hadde blitt veldig tørst av å vente helt til 2. omgang med å bestille drikke, så ble glad da jeg så en jente som gikk rundt med penger og brett og lurte på om folk ville ha noe. Men jeg og venninnen min var tydeligvis usynlige(?), for hun så oss ihvertfall ikke. Det var et stort rom, der vi satt høyest opp av alle (pga barkrakker), og det var faktisk bare 10-12 stk i hele rommet...! Hun gikk rett forbi! Jaja, tenkte jeg, etter to ignoreringer; jeg får rekke frem en seddel istedet for å bare prøve å få øyekontakt. Så jeg gjorde det! Men den var også usynlig! Hun tok bestillinger fra alle andre, som tilfeldigvis(?) var menn, men bare ikke oss. Vi gikk til slutt hver vår tur gjennom et stappfult rom til baren for å bestille. Frydet meg at hun etterpå så at vi hadde måttet bestille på egen hånd... Ja, jeg vet at jeg godt kunne ha ropt "hei!", "unnskyld", "kelner!" eller lignende, men det faller meg ikke naturlig, og dessuten var det ingen av mennene som trengte å si et pipp! Jeg er så deppa idag. Får mest lyst til å grine noen ganger. Rundstykker og egg er nesten det eneste vi har i kjøl og frys... Det er alltid Mannen som handler (eller vi to sammen), fordi det passer bra med jobben. Men nå har vi ikke handlet etter at vi kom hjem, fordi vi ikke har hatt tid til å snakke om det, eller tenke på det, når vi endelig ser hverandre! Jeg har det jo ikke travelt i det hele tatt, men han farter rundt omkring for tiden, fordi han har to jobber å passe (fatter ikke at stakkaren klarer...). Håper det roer seg snart, for det blir til at jeg går hjemme og depper over at jeg ikke har den maten jeg vil... Kan selvsagt ta buss eller gå et stykke, men buss koster dyrt, og er ikke iformtil å gå. Nå ringte Mannen og forsto hvordan jeg hadde det... Vi skal lage en handleliste nå snart, som er den ene timen han er hjemme idag :cry: Må ikke glemme å skrive om "glad"-nyheten min nå... Fetter Brun er her! Nå kan vi regne med at Tante Rød er her enten ikveld eller en av de nærmeste dagene... Det er vel en god nyhet!? Prøver å tenke på det som det ihvertfall, selv om jeg fortsatt håpte på noe annet. Nå kan jeg knaske i meg masse DQ i en ny og fresh syklus! Når jeg tenker meg om, så kan det jaggu meg hende at dette er første gang jeg ser tydelige tegn til PreMenstruelt Syndrom!? Hmm... Var ikke klar over at jeg hadde det jeg! Jaggu... Heldigvis skal jeg på cafe ikveld, og kanskje også spise litt, med venninne. Blir koselig. Skal også få se hennes nye krypinn... Lillen Dag 73 (men er ikke lenge igjen nå...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 14. august 2003 Forfatter #668 Del Skrevet 14. august 2003 Kommer ikke Mannen min snart 'a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 14. august 2003 #669 Del Skrevet 14. august 2003 Kos deg på cafe!!! Kjipt med sånne dager, man får bare kose seg extra mye de fine dagene, det er derfor man skal nyyyte livet- for de grå dagene kommer innimellom uansett, og da må vi ha noe å gå på! Nemlig!! STOR klem til deg med ønske om øyeblikkelig bedring av denne dagen!! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 14. august 2003 Forfatter #670 Del Skrevet 14. august 2003 Takk, Kipa! Du har gode ord... Nå har jeg cola, sjokolade og Friends, og det hjeloer litt! (+stoor klem fra Mannen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 14. august 2003 #671 Del Skrevet 14. august 2003 Ok, se her nå: :skjegg: Gikk ikke som forventa.. Denne, derimot, er jeg mer ussikker på. Åååh! Jeg skjønte ikke at det var pompongs (og det skrives?) hun holdt i henda før navnet på smilyien kom fram.. Men hva skal vi med disse?: :rodruss: :blaruss: Og denne? Jeg er sjelden i kina. <-- fniise. Trønderbart Men :pippi: ? Men denne var så tøff at jeg skal bruke den hveeer dag! Det er ikke alltid at smilyene ser ut slik som de er ment, tror jeg. Når man ser på navnene de har mener jeg. Men gøy var det :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 14. august 2003 #672 Del Skrevet 14. august 2003 Hei!!! Hadde du vært i dagboka mi??? Så koselig da! Ja ja.. noen ganger kan man ikke annet å bli lettet når fettere og tanter kommer på besøk, hvertfall når man innerst inne vet at det ikke er noe. Det var slik jeg følte det på slutten i min 64 dager lange syklus eller hva det var. Nå begynner det igjen med grublerier, men er faktisk veldig avslappet av en eller annen grunn.. Men nå lever jeg normal og tar noen glass vin og så.. Så får jeg heller bår slutte med det hvis det skulle vise seg å være noe annet. Slapper mer av.. Men da må du se å få mannen din til å bli hjemme de neste ukene. Binde han fast til senga da vet du Vi får samle opp all den fruktbarheten vi kan finne og satse på noen mail barn vi da lillen. Klemzer fra XSiljeX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 14. august 2003 #673 Del Skrevet 14. august 2003 lillen; smører du ofte lakris utover ansiktet ditt? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 14. august 2003 #674 Del Skrevet 14. august 2003 Hei!!! Hadde du vært i dagboka mi??? Så koselig da! Ja ja.. noen ganger kan man ikke annet å bli lettet når fettere og tanter kommer på besøk, hvertfall når man innerst inne vet at det ikke er noe. Det var slik jeg følte det på slutten i min 64 dager lange syklus eller hva det var. Nå begynner det igjen med grublerier, men er faktisk veldig avslappet av en eller annen grunn.. Men nå lever jeg normal og tar noen glass vin og så.. Så får jeg heller bår slutte med det hvis det skulle vise seg å være noe annet. Slapper mer av.. Men da må du se å få mannen din til å bli hjemme de neste ukene. Binde han fast til senga da vet du Vi får samle opp all den fruktbarheten vi kan finne og satse på noen mail barn vi da lillen. Klemzer fra XSiljeX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 15. august 2003 #675 Del Skrevet 15. august 2003 Heisann !! Mase!!! Hvordan var kafetur i går. Kom du deg avgårde i tide til bussen? Hvilken buske tok du på deg?? Fniiiise! Herregud som jeg kjeder meg i dag!!!! Klemmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 15. august 2003 Forfatter #676 Del Skrevet 15. august 2003 Skal vi se...mail-barn? Tja, har mere tro på mai-juni-barn! Neida, alle har lov til å skrive leif, XSiljeX! Mannen min er desverre mye sterkere enn meg, så binde han får jeg ikke til. Får håpe jeg slipper det uansett... Vet nok at du også er en Jolie...! Jeg smører lakris utover ansiktet på lør :pippi: dager! Gjør ikke alle det da? Det er ihvertfall slik jeg er oppdratt. Er det fredager nå kanskje...? Huff...følger ikke med i tiden jeg *sukk* Som du kjeder deg, Magnhild! Bryr du deg virkelig om jeg kom agårde med bussen i tide eller utide? Hvis du må vite det, så nei, jeg tok neste buss fordi magen svikta akkurat da jeg skulle dra... Svart bukse med snurp midt på leggen, ble det. Kafetur var ok. Kniiis! Jeg har nettopp drept en veps helt alene (dvs sammen med et blad)! Kanskje jeg ikke trenger å være så redd for å være alene hjemme om dagen no mer...!? Øvelse gjør mester ihvertfall! Mamma kommer til å bli såå stolt! Vrææææl! Har fått sms fra Jinx, og hun har fått Ikea-katalogen idag! Og det har ikke jeg :cry: ! Må lure med meg Mannen på Ikea i ettermiddag... Unner Jinx vår virkelig den katalogen! Hun trenger en "bibel" idag... Perfect timing, så slipper hun å slite med de verste kg-abstinensene ihvertfall! * Hva skal jeg kjøpe i høst? Bør fortsette den stilen vi har begynt på i stua, men vil mye heller ha en helt annen stil... * Et så rotete bad som vi har, inspirerer virkelig til forbedring av oppbevaringsmulighetene... * Bør man vente med interiør-innkjøp når man ikke er sikker på hvor lenge man blir boende på samme sted? Cafe-turen igår var koselig den, men de hadde jo bare kvalmende store sjokoladekakestykker der... Og jeg som måtte ha Mascarpone igår. Ble litt leit, så jeg åt nacho's med salsa og rømme i stedet. Må jo ha noe, når venninne sitter å innhalerer det deilige stoffet nikotin *drømme* Jeg håper mine antydninger om Ikea-kaker i Maya's dagbok stemmer, så jeg kan få i meg noen deilige kakestykker idag! Og så Bergen som skal på ostekake-selskap hos Hilde i helgen... *mm* For alle som har en dårlig dag, anbefaler jeg Ahmed's graviditetsdagbok; Ahmed's lille Under. En ordentlig lattermaskin. Er det lov til å snakke om folk som ikke er her? Eller referere til dem? Fetter Brunere er her idag, og jeg ser frem til et siste tante-besøk. Håper det blir litt kortere, og mer normalt (4 dager) enn forrige opphold (som var på 8 dager...). *svelge Dong Quai* Skal finne ut mer om DQ før det er gått et par uker ut i syklusen, eller evt el, så vet jeg når jeg bør stoppe! Idag har Mannen endelig fri etter jobben(!), så det blir nok ingen kg-kveld. Heller Ikea-kveld!? Spørs hva Mannen har fått på konto idag... Lillen Dag 74 (kommer ikke mye lenger nå...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 15. august 2003 #677 Del Skrevet 15. august 2003 God helg Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. august 2003 #678 Del Skrevet 15. august 2003 Tro at jeg er en sånn som ikke husker gamle venner. Thaaah! Jeg fremstår vel en anelse pervers når jeg sier dette, men jeg er meeeget interessert i å høre hvordan din Fetter Brunere ligger an. Det er ikke sånn at jeg ikke ønsker å se en positiv test i dagboken din, men heller mens enn ingenting. Da er det i hvert fall en syklus ute og går. 25. august blir utrolig spennende, jeg håper legen din har noe fornuftig å komme med. Pergo hadde jo kanskje vært en idé i ditt tilfelle. Jeg synes å huske at du er sånn ca 22. Hvis legen din avfeier deg med at du er så ung at det bare er å ta tiden til hjelp - FIGHT HIM BACK! Jeg leste at en bruker her inne hadde fått den beskjeden da hun var 26 år, som jo er helt uholdbart. Så ikke finn deg i noe, mas på å bli tatt på alvor. (Hvis ikke kommer jeg til Tråndhjæm og følger deg neste gang. For jeg kan bli onkli sint altså!) Jeg håper du får en toppers helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 15. august 2003 Forfatter #679 Del Skrevet 15. august 2003 Takk for det, Bizzyog Matta!! Samme til dere, og alle andre kjente som kanskje stikker innom! Fetter Brunere er nok på vel til å kle seg som tante Rød, Matahari. Ja, han er faktisk transvesitt! Og jeg er meget fornøyd med utviklingen. Det er akkurat som før forrige mens. Angående legetime, så er det jo mulig han vil be meg vente til det har gått et år, og det forstår jeg. Det spiller jo ingen rolle for dem at du har ustabile sykluser, så lenge du ikke har vært prøver i et år!? Og de vil vel også si at kroppen kan trenge ett år etter pillene på å stabilisere seg... Det er tross alt mange som har det verre enn meg... Men jeg skal selvfølgelig snakke med han om problemet ja! Det kan jo hende jeg har rett til et eller annet pga sykdommen...who knows! Tusen takk for omtanken, Matahari! Nå er jeg fornøyd! :D Først fikk jeg lurt med meg Mannen ut for å handle mat + cola og snacks! Og så fikk jeg lurt han med på Ikea. Ikke for å kikke, men for å få tak i deilig kake og katalogen. Da vi kom til informasjonen, ble vi fortalt at de ikke hadde kataloger, og at den ville dukke opp i postkassa en av de nærmeste dagene. Ja ja, tenkte vi, og gikk for å handle daimkake. Mannen tenkte han for sikkerhets skyld skulle sjekke om det lå noen lånekataloger i stativene før kassene (selv om vi var blitt fortalt at de ikke hadde kataloger...), og der fant han en flonkende ny Ikea-katalog uten Låne-klistremerke på, så da kunne ingen stoppe oss... (Mannen er erklært dagens helt!) Så nå sitter jeg her, god og mett, etter en kylling-middag, med liten daimkake og 10 pk Twix i kjøleskapet. Leste nettopp Magnhild's innlegg i Mayamor's dagbok, og det viste seg at hun hadde gjort akkurat det samme (bare med snickers)... (Se så mye jeg klarte å skrive om "bare" det å skaffe seg en Ikea-katalog!) Liten kake: 400 g kake kostet 45,- Stor kake: 1000 g kake kostet 130,- Kilosprisen for liten kake er altså 112,50 kroner! Imorgen skal jeg reise til modem-mamma sitt hus. De er på ferie, men kommer hjem på mandag. Jeg skal være fra lørdag til onsdag. Men jeg kommer nok til å være på kg likevel... Nå skal jeg nyte livet, og kose meg med Ikea-katalogen, surfing, og kanskje Mannen kommer hjem snart!? (Han måtte selvsagt jobbe mere likevel) Lillen Dag 74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 15. august 2003 Forfatter #680 Del Skrevet 15. august 2003 Glemte å skrive at jeg idag, for aller første gang, har vært med på en gruppe-chat på messenger. Det var jo artig! Jej! Håper på perfect timing en annen gang også, så mange kan være med... Og så har jeg så vidt "prata" med pappa'n til Knerten også. Han gjorde et godt inntrykk! Lillen Dag 74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg