lillen Skrevet 26. juli 2003 Forfatter #601 Del Skrevet 26. juli 2003 Det er egentlig ikke lov til å le så masse her inne... Har jeg ikke nettopp forklart det? Hysj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 26. juli 2003 #602 Del Skrevet 26. juli 2003 Men man kan vel smile... :D Mange smil til Lillen med ønske om en goooo' dag!! Håper ingen fluer kommer å skremmer deg i natt...leste foresten i lokalavisa mi...en som hadde hatt en hoggorm på nattbordet, hadde jo hørt det raslet men...Vææææ! Jeg skal aldri ha vinduet oppe på hytta mer! Når mannen er borte hjelper det for meg å bruke hans dyne, eller har han tatt den med seg også... Nå starter super- Kipa på dagen gjøremål. CIAO! ( det er i hvertfall det som er meningen...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 26. juli 2003 Forfatter #603 Del Skrevet 26. juli 2003 Det er ikke så lett som det høres ut som, Jinx! Vinduet er svært og høyt oppe... Og så har den plakaten vært der noen år, så den må nok støvsuges gjennom et hull før den tas ned :oops: Ja, Kipa, det er helt tillatt å smile her inne, men den trampingen din - både i avatar og lilla smiley - er litt støyende... Det er nok ikke så lett å være gravid! Det er lett å blande sammen enkelte ting, og misforstå og sånt...så dere er tilgitt! Også synes jeg dere er veldig fine og oppmuntrende...egentlig! Men la oss ha en ting klart; Sint-på-flue-avsnittet bør ikke forveksles med Redd-om-natten-avsnittet. Monstrene det er snakk om i sistnevnte, er ikke fluer! De er usynlige, gjerne avdøde vesener om du vil...(jeg vil ikke!) I utgangspunktet så er jeg ikke redd fluer (bare veps ++), med mindre de er atferds-avvik. Atferds-avvik er f eks når de står stille oppe i en krok i flere timer. Da kan man lett bli forvirret;Et annet avvik, er de som kommer inn gjennom stengte vinduer (i taket på soverommet) i november, eller februar (ja, det har skjedd!). Jeg er altså ikke redd fluer! Fluen i tak-vinduet, la oss kalle han Petter, er bare irriterende bråkete. Den eneste lille oppmuntringen jeg har, er at han sikkert er iferd med å bli stekt av trønder-sol! Hoggorm sa du? Gulp...jeg bor ikke høyere enn 2. etasje... Neida, hoggorm tenker jeg aldri på Å bruke Mannens dyne er uaktuelt, for jeg har dun og han har det ikke... Mitt sett er det beste nemlig, både dyne og pute! Men jeg ligger på plassen hans! Voff! Hvorfor kan ikke Petter se det store hullet på toppen der? Kom ut hit! Arrgh.. (nå ryker det egentlig av hodet mitt, sånn som det gjør på tegnefilm, men det finnes ingen smiley for det...) Lillen Dag 54 (første gang, andre gang, TREDJE gang faktisk!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 26. juli 2003 #604 Del Skrevet 26. juli 2003 DU ER EN KNUPP; og mer er det ikke å si om den saken! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 28. juli 2003 Forfatter #605 Del Skrevet 28. juli 2003 Tusen takk, Kipa! Bare hyggelig vettu... Nå skal jeg snart dra i noen butikker, for å shoppe meg klar for ferie! Det er ikke så drastisk som det høres ut... Jeg trenger bare litt småting! kontantkort, paracet, linsevæske, gnagsårplaster, dong quai, fil til fotoapparat, balsam, ny durt til piercing, smykke, sjal og sko(?) som passer til ny kjole... Håper jeg ikke bruker så alt for masse tid, for jeg føler meg ikke klar for ferie i det hele tatt. Har ikke pakket, eller tatt viktige telefoner... skole, flybiletter, nsb... Nå ringte nettopp fysio-dame, og ville hjelpe meg på torsdag! Det var raskere enn jeg hadde trodd! Sist jeg snakket med fysio i telefonen, sa de jo 2-3 uker... Men jeg dra i morgen... :cry: Ryggen min er heller ikke klar for ferie! Men greit å endelig vite at jeg skal få hjelp...etter ferien. Inatt var ikke ting og tang skummelt i det hele tatt, for jeg hadde venninne på overnatting... Vi var på kino igår og så Adaptation. Den ble for sær for meg (selv om jeg egentlig er sær...), men det var vel ikke annet å vente seg når det er samme mann som laget Being John Malkovich... Nicolas Cage spilte Kaufman (som er han som laget de to filmene :o ), og Meryl Streep spilte Susan Orlean, som har skrevet boka som filmen er bassert på... Blir for mye for meg... :o Skriver kanskje mere senere jeg... Lillen Dag ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 28. juli 2003 #606 Del Skrevet 28. juli 2003 :o Drar du imorgen allerede ? Som tida flyr da.. Kommer til å savne deg... :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 28. juli 2003 #607 Del Skrevet 28. juli 2003 God ferie, vennen!! Håper du får det bra hos pappa'n din. Finner du en internett- kafe, så får du logge deg inn å oppdatere oss litt....Eller bor han på et øde sted uten forbindelser til noe som helst kanskje...?? Uansett, kos deg masse- man kan jo overleve uten KG også...tror jeg...Vi drar nok til svigers etter ul på torsdag evt,. fredag, men der får jeg bruke data'n så mye jeg vil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. juli 2003 #608 Del Skrevet 28. juli 2003 Hei! I gaar var jeg saavidt innom KG og sjekket siste nytt paa dagbok-fronten. Mannen stod ved siden av meg og leste over skulderen min, og kommenterte vantro da jeg leste i boken din: "altsaa, hoggormer kan ikke akkurat klatre!!!" Saa vet du det! Her paa hotellet er det et stort basseng-omrade, ned noen klippeaktige greier rundt. Der bor det firfisler, og jeg mister pusten av skrekk hver gang jeg hoerer en lyd. Fytti hel****!!! Jeg haaper du har det bra om dagen. Syklusene dine velger jeg aa ignorere, de er jo bare helt teite. Du faar ha det fint hos pappaen, og hvis han tilfeldigvis bor i Oslo forventer jeg et lite besoek. God tur!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 28. juli 2003 #609 Del Skrevet 28. juli 2003 Har ikke noe særlig å si, ville i grunnen bare stikke innom og gi deg en klem, jeg. Og du, jeg leste et eller annet sted en artikkel om at piercing er noe man bør unngå når man prøver å bli gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 28. juli 2003 #610 Del Skrevet 28. juli 2003 Ønsker deg fin tur til pappaen din. Slapp av Har sendt deg en pm angående ryggvondten din. God bedring. Klemmer herfra 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 28. juli 2003 Forfatter #611 Del Skrevet 28. juli 2003 til Jinx! Litt øde er det hos pappa ja, Kipa, og jeg skal bare være der og slappe av...uten å tenke på nettcafeer (heller dra ut med båten...mmm). Takk for hilsen! Mannen din Matahari, får bare synes jeg er dum han! Jeg vet nemlig sannheten; jeg er supersmart, men liker å tulle... Godt valg, Matahari; å ignorere syklusen min! Skulle ønske jeg var like flink... Pappa bor kanskje i Oslo, men er ikke dit jeg skal! Jeg har ikke hørt noe om graviditet og piercing, Hilde, men hvis du vet noe mer (eller andre som gjør det) så si det til meg! Klemmen din var god Takk for pm og hilsen, ny dag! Skal svare deg før jeg drar Kom hjem fra shoppingen mye senere enn planlagt. Slet meg skikkelig ut i byen, så jeg holdt på å få orgasme da jeg til slutt satte meg ned med en cola... Fikk selvfølgelig ikke handlet alt jeg skulle, og fikk selvfølgelig med meg en del ikke-planlagte ting hjem... 1 par sko til gullbuksen min (140,-) 1 par sko til den dyre kjolen...passer ikke perfekt, men det får bare være. Kjempevanskelig å finne riktig farge (satt ned fra 600,- til 200,-) Dong Quai Paracet Gnagsårplaster Q-tips Fotfil 1 beige topp (50,-) 1 mønstret en-stropp-topp (50,-) 1 mappe med assortert reise-toalett-saker (39,- små størrelser) 1 gushe-grønn kjole (70,-) 1 spiss-durt til piercing (diskret) Jippiii, det var salg! Men sjal var vanskelig å finne...får evt handle noen dager før bryllupet. Fornøyd likevel ihvertfall! :D Mannen er enda ikke hjemme, for han rakk ikke flighten sin :cry: Men han fikk hjelp av snill betjening som ombooket billetten til en senere flight Greit, for da fikk jeg tid til å oppdatere meg her inne. Har ennå ikke pakket... :-? Pappa ringte, og alt er klart for noen fine dager sammen! :D Lenge siden vi har hatt alene-tid egentlig... Kan være litt slitsomt å ha min stemor der noen ganger, for da får vi ikke gjort som vi vil! Hun er dominerende... Men jeg skal lære meg å like henne med tiden. Idag har jeg følt en slags menssmerter, men fetter Brun har ikke vært innom enda, så jeg vet ikke hva som skjer. En annen ting er at det er veldig vanskelig å skille mellom shoppingsmerter og menssmerter for kroppen min, for de er begge mellom bena! Vetikkevetikkevetikke! Nå har jeg nettopp sett på Ungkaren, og misliker noen av jentene sterkt. De er så overfladiske! Og så har vi selveste ungkaren da... Han føler jo at han har noe spesielt med alle, han. Han sier det både til kamera og jentene det gjelder (dvs alle!). Han er falsk, synes jeg! Eller kanskje han bare er ekstremt open minded, så han ser seg selv sammen med alle... Det er vel det programmet handler om egentlig, men likevel... Men bra underholdning for Lillen; jadda... :oops: Jeg har gjort et valg, og bestemt meg for at hvis jeg enten får mensen eller blir gravid, så gir jeg beskjed til Jinx; så kanskje hun har lyst til å oppdatere den ene tingen for meg (hvis hun er på kg...)! Høres greit ut, synes jeg! Var dette nok Lillen-skriblerier for en stund mon tro? Kommer til å savne min og andres dagbøker noe innmari, men jeg skal bevise at jeg er en Surviver; overlever uten KG en stund... Så det så! *snufs* Stikker kanskje innom i morgen så vidt... Men man trenger ikke å være avhengig selv om man sier det! Lillen Dag 56 PS: til opplysning så levde Petter enda søndag morgen, men har ikke hørt den onde latteren hans siden da. Og dessuten klarte jeg å sove lenge den dagen likevel... æddabædda, Petter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 28. juli 2003 #612 Del Skrevet 28. juli 2003 Til opplysning; Jeg har piercing og er da gravid :o ....Egentlig var det jo mye som stemte for at jeg ikke skulle bli det da... Derfor er det alltid håp for Lillen!! De sier at hoggormer ikke kan bite i vann, men jeg vet om en som har blitt bitt i vannet på stranda i Staveren, så det så- tipper de kan det de vil. Akkurat som oss...!! STOR klem fra Kipa, som skal vare helt til neste gang du er her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 29. juli 2003 Forfatter #613 Del Skrevet 29. juli 2003 Takk for klem Kipa! Jeg tok ikke hele nå, siden den vel egentlig er til ferien og når jeg kommer tilbake... Mmm... Til alle som leser dette: Jeg drar nå, og har det litt travelt, så får ikke gitt klem til hvert enkelt individ i deres dagbøker... Men gjør det her! ... ... ... ... ... ... ... ... ... *klem* Legg kinnet inntil...for det har jeg gjort! :kysse: Lillen Dag 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 30. juli 2003 #614 Del Skrevet 30. juli 2003 Reiste du før jeg rakk å si god tur...? Håper du har det fint hos pappan din. 11. august? Lenge til det vet du... Da håper jeg på rapport fra Jinx... Klem fra Mayamor :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 31. juli 2003 #615 Del Skrevet 31. juli 2003 Det med piercingen var noe greier med "baner" som ble kuttet over. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 31. juli 2003 #616 Del Skrevet 31. juli 2003 En liten oppdatering fra Lillen : Lillen er på dag 59 idag, og har tenkt å tatt en ny test om en ukes tid.. Fortsatt ingen tegn til Fetter Brun eller tanta.. Å det er jo gode nyheter.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 31. juli 2003 #617 Del Skrevet 31. juli 2003 Hei. Du er jo på ferie du - kos deg! :D Håper du har 'godt nytt' med deg hjem; graviiid! Krysser alt jeg har for deg, for nå er du på mange nok dager, nå fortjener du at det er noe levende lite inni magen! Kanskje blir det slik at du tester positivt på dag 70 likevel? :D Og vet du.. jeg så en liten bebis i dag (eller i går da. onsdag mao). Og han var så søøøt! Nå gleder jeg meg enda mer. Er det mulig? Og jeg syns godt at vi kan få barn i magen nå vi to - og alle andre som har lyst på selvfølgelig! Hvorfor er det noen ganger så vanskelig? Nyt ferien du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 1. august 2003 #618 Del Skrevet 1. august 2003 Savner lillen!!!! - Det hjelper med oppdatering fra Jinx. Er jo så spent... Håper det går bra med både lillen og leserne av dagboken hennes. God helg alle sammen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lux Skrevet 3. august 2003 #619 Del Skrevet 3. august 2003 Hei Lillen! Har forstått at du nå er på ferie til den 10 August. Håper du koser deg, og nyter feriedagene dine i lag med pappaen din. Jeg må bare få takke for oppfølgingen din i min dagbok. Kjempe koselig. Skal prøve å bli litt flinkere til å følge med i din dagbok også. Er iallfall kjempespent på resultatet av neste test. Håper alt jeg kan på at den er positiv!! Fortsatt god ferie. Lux Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 3. august 2003 #620 Del Skrevet 3. august 2003 Komme hjem snart nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg