Kipa Skrevet 24. juli 2003 #581 Del Skrevet 24. juli 2003 Hvor er du du skal da??? leste et sted at du skulle ta fly, dette har jeg ikke fått med meg...og siden du ikke får oppdatert deg før lenge skal du vel ikke bare til modem- mamma..HMM Synes du bare ferierer jeg...*klage, klage* Vi skal kanskje på ferie til fredag, neste altså- men bare til svigers...150 mil å kjøre. Vi overnatter såklart. vet ikke om det blir, må se hvor langt vi, les mannen..har kommet på huset. jeg har såå lyst, for det er ikke bare svigers der det er masse venner også som vi ikke har sett siden jul...Tror det blir noe av... Ha en fortsatt fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 24. juli 2003 Forfatter #582 Del Skrevet 24. juli 2003 Sov lenge idag ja, Jinx, men ikke fordi jeg lå i armene på Mannen Ryggvondten stammer fra den dagen i begynnelsen av juni, hvor jeg skulle "løfte" Mannen... (den står forklart i boken) Jeg har en ganske fin dag foreløpig; sku bare ønske den var på en strand... Takk for kryssing, Vit! Koselig! :D Håper vi har truffet da...kaniner eller ei! Oi, du har kommet langt nå! :o Ja jeg flyr på tirsdag, Kipa. Til pappa m.m. Kommer vel tilbake rundt 11. august tenker jeg. Nå må du også reise litt da!! Til informasjon, så egner svigermors kanelboller seg veldig godt til frokost, med cola til! Er skikkelig ufornuftig i matveien for tiden, men den pleier heldigvis å bedre seg når jeg reiser på ferie til noen som kan lage ordentlig god mat (les; pappa). Igår spiste jeg et rundstykke med gulost på, og det var da det eneste fornuftige... Resten gikk i kakerest, sjokolade og potetgull, og cola cola cola! Inatt sprakk jeg :o Tok en røyk som jeg ikke har noe flauhetsfølelse eller dårlig samvittighet for. Den var en nødvendighet der og da, siden jeg ikke ennå vet hvordan jeg skal takle visse situasjoner, som sinne, nervøsitet eller tristhet...eller nåe jeg rett og slett blir forferdelig skuffa og forbanna! Mannen gjorde meg til de tingene da han kom hjem inatt, så da tok jeg en av festrøykene hans, og gikk ut... Den gjorde meg svimmel, og smakte hverken sterkt eller vondt. Men hjalp den? Det er en annen sak... Synes det egentlig var ganske rart at den ikke kjentes sterk (vet ikke hvor mye av de forskjellige stoffene det er i luckies light jeg...). Men dette betyr ikke at jeg har begynt å røyke igjen, så det er klart! Det var et sprekk, og ferdig med det! Og nå skal jeg snart reise på ferie, og kan være litt borte fra Mannen som kan gjøre meg så sint... Har nå gått litt tilbake i boken min for å se hvordan forrige syklus var. Jeg hadde glemt at den var en lure-rote-syklus hvor Fetter Brun kom en snartur innom ca 10 dager før Tanta, for så å forsvinne igjen... 4-5 dager før Tanta hadde jeg det jeg trodde var el-slim og el-smerter, men det kan det jo ikke ha vært likevel. Har ikke hatt noen slike smerter i denne syklusen som jeg kan huske. Mener å huske det var mer tull i den forrige syklusen også, men gadd ikke lese gjennom alt (blir helt sjokka over hvor mye som står skrevet her...). Og hva kom jeg frem til? Nothing! Skulle til å teste idag, men overtalte meg selv til å ikke gjøre det, siden jeg har null symptomer. Lillen Dag 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 24. juli 2003 #583 Del Skrevet 24. juli 2003 Tenkte kanskje ryggvondten hadde noen sammenheng med svangerskap jeg da vet du Håper jo som besatt her jeg sitter.. E X I T I N G Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 24. juli 2003 Forfatter #584 Del Skrevet 24. juli 2003 hihi... Tenkte det du ja, Jinx!? Nå nei, det var det nok ikke! Sorry! Jej! Piercingen passa! Nå har jeg ikke hatt den i på ett år, og likevel hadde det ikke grodd igjen... :D Så nå sitter jeg her, nydusja, smurt inn i lotion, og med pynten på underleppa. I utgangspunktet så er det vel svigermors feil at jeg la bort piercingen for en stund. Jeg hadde perioral dermatitt på høsten, som var stygge ting rundt nese og munn, og svigermor benyttet da sjansen til å skylde på piercingen, og fåreslo dermed at jeg ikke skulle bruke den no mer... Etter det har jeg ikke brukt den! Hun kommer nok ikke til å like at jeg har satt den inn igjen, tenker jeg! Skal kjøpe en durt som er finere enn min enkle kule, så får vi se hva hun sier...hihi! Nå må jeg sette igeng med litt rydding snart, siden vi får overnattingsbesøk inatt! De kommer veldig sent, og er bare på gjennomreise, men jeg liker nå uansett best at det ser litt respektabelt ut her... Med mindre Mannen, som jeg er venner med, er utrolig kåt når han kommer hjem fra jobb om en time, så blir det ikke no babylaging før mandag (som er siste frist før jeg reiser) :o Mannen skal på utdrikningslag og blir borte fra fredag til mandag... Vi har det visst litt for travelt til å tenke på slikt for tiden :-? Nei, det får bli etter jobb idag! Det kjennes ut som jeg behøver det Og jeg som nettopp har dusjet Jeg klarte å skrive masse nå også, selv om det var ingenting å skrive om! Lillen Dag 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 24. juli 2003 #585 Del Skrevet 24. juli 2003 Men om du skal til pappa'n din får du vel oppdatert deg, eller har han ikke data... :o en ubegripelig tanke.... Så piercingen din gikk inn enda det var ett år siden du hadde den i sist...wow, jeg tok ut min i to dager en gang jeg og resultatet var at jeg måtte gjøre det på nytt...Og selv om det ikke gjør vondt den første gangen, er det i hvertfall vondt andre gangen, stikke opp ett gjenngrodd hull, vææ, men det er maaange år siden, har hatt min i snart åtte år jeg...Men jeg skal ikke ta den ut, for det er meg! Og den du har er sikkert deg så la den være der og blås i svigermor, hun er sikkert bare missunnelig.. Ha en god kveld! STOR klem til deg fra Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 24. juli 2003 #586 Del Skrevet 24. juli 2003 Heihei!! Jeg lever og det er det viktigste!!! Snakkes!!! Klem fra Magnhild!!! (les mer i boken min du) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 24. juli 2003 #587 Del Skrevet 24. juli 2003 Tusen takk for påskekort Lillen !!!!!!! Ler så jeg holder på å tisse meg ut... YOU :kysse: make my day !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 24. juli 2003 #588 Del Skrevet 24. juli 2003 Åh, har du piercing du! Så tøft. Kommer aldri til å våge det, jeg. Får heller tegne meg full av tatoveringer. (God plan med røykingen forresten, tilbake opp på hesten!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 25. juli 2003 Forfatter #589 Del Skrevet 25. juli 2003 Nei, Kipa, Pappan min har ikke datamaskin. Synes jeg ser han Så det kan nok bli dårlig med oppdatering her inne, men jeg tviler på at det skjer noe spennende og nytt i livet mitt... Svigermor er nok kjempemisunnelig på piercingen min ja Jeg fikk den inn, men det var ikke smertefritt, så akkurat nå er den ute på prøve! Magnhild! Så koselig! Ante meg at du levde... Fatter ikke hva som er så moro med et ordinært påskekort, Jinx!? Whatever makes you happy, baby... You made my day! Ja, jeg er faktisk både kul og tøff, Klips! Men kommer aldri til å våge å tatovere meg; det er jo langvarig tortur! Tilbake på hesten, ja takk! Da var det nok en nix-jeg-er-nok-ikke-gravid-dag! Tok en negativ test da jeg sto opp... :-? Dum var jeg! Er litt grepet av panikk idag, for en medelev har fått svar på at hun kommer inn på skole, og det for lenge siden! Jeg har prøvd å ringe skolen, men det virker som de har ferie hele bunchen!? Må bare vente til neste uke. Jeg må jo ha kommet inn; har jo gått der i 2 år allerede! Mannen kommer hjem om en time, og da er det ikke lenge til han drar bort igjen... :cry: Ser han ikke før mandag da... Det ser ut til at det er duket for en KG-helg de luxe! Passer egentlig bra, så jeg kanskje får anledning til å bli litt lei av hele KG før ferien Tilbake ikveld, tenker jeg... Lillen Dag 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 25. juli 2003 #590 Del Skrevet 25. juli 2003 Hei Lillen! Takk for hilsen i boka, er alltid veldig hyggelig at noen følger med og kommer med noen trøstende ord når livet føles litt urettferdig Tror jeg fikk alle de premenstruelle plagene jeg pleier å ha i uken før tantebesøk i går kveld og dag tidlig jeg.. Stakkars mannen :o Han har heldigvis vett til å ligge lavt i terenget Du har nok helt rett jeg har i allefall ikke en syklus jeg skal klage på, men skulle jo ønske at den var helt regelmessig da... Men kan jo ikke få allt heller. Ble lei meg da jeg leste at du har tatt enda en negativ test, også jeg som håpet så masse på at det bare skulle være HSG verdiene dine som var vanskelige for testen å lese - slik at den helt naturlig slo ut veldig sent Håper du snart får kortere sykluser, hvis det hadde gått skulle jeg gjerne ha lagt til noen dager (ikke så altfor mange da) på mine sykluser og trekt i fra tilsvarende fra deg, hadde jo vært et greit bytte dersom det hadde gått :blunke: Tenker på deg og håper det snart klaffer *klemmer* PS: God ferie, kommer til å savne deg , har jo ikke tilgang til nettet på helgene så jeg benytter sjansen nå før jeg går hjem fra jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 25. juli 2003 #591 Del Skrevet 25. juli 2003 Blir kg helg på meg også. Hvor er det blitt av det travle men interessante livet mitt ? Åja, det har du rett i, jeg glemte det igjen på tur nordover. Må se til å komme me og hente det. Kjeeeeeder meg. Synd med negativ test. Med dine lange sykluser burde du prøve Pergo ? Pergoklemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 25. juli 2003 #592 Del Skrevet 25. juli 2003 Dum negativ test! Får lyse opp hverdagen med fine farger! Kom over fargene en dag jeg tok siter på et innlegg av Qlio, det var skrevet i deeppink, som her. Etter det har jeg prøvd meg frem og skrevet forskjellige fargenavn inn i fargevalgboksene, som men jeg har aldri funnet noen liste over hvilke farger som er tilgjengelige. Men det er jo noe å pusle med en regnværsdag. Forøvrig skal jeg fortelle deg forskjellen, tatovering: ripe litt i huden med en nål, omtrent som å klø seg med skarpe negler, piercing: langsomt stikke en tykk nål gjennom hud, muskler, bindevev... Hvem er tøffest sa du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. juli 2003 #593 Del Skrevet 25. juli 2003 Hei og takk for hilsen! Hm... Negativ test, det var rart. Har du vurdert aa prate med lege ang maraton-syklusene dine? Jeg sier som Hilde KS; kanskje Pergo hadde vaert noe? Det er jo ikke saa enkelt aa spotte EL naar det gaar saa lang tid. Duh, han derre faren din faar du nok innvie i det nye aartusen mens du foerst er der. Ikke data? Stakkars oss arme sjeler som trenger aa bli oppdatert! Nei, jeg skal gaa aa legge meg. Aa ligge ved poolen med en flaske vin gjoer sitt med ens intellektuelle kapasitet. God tur til pappaen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 25. juli 2003 Forfatter #594 Del Skrevet 25. juli 2003 Det er jo egentlig oss du skal la det gå utover, Bizzy, og ikke mannen! Det er jo bl a det vi er her for... Jeg skal si deg hvor det har blitt av livet ditt, Hilde...her på KG Var kanskje ikke det svaret du ønsket, men... Alt er da annerledes nå om sommeren! Tenkte meg at det var noe sånt ja, Klips! Må nok eksperimentere litt med farger jeg også en dag... Omtrent som å klø seg i huden med skarpe negler?? Du får meg til å le! Hadde det vært så vel, så hadde jeg nok hatt en jeg også... Da jeg piercet meg, skjedde det veldig raskt forresten; så det så! Vi er begge tøffe! Alle tøffe! Ante meg at du drakk vin ja, Matahari! Føler meg utrolig priveligert av de franske visittene dine... Pergo?? Har det rabla for noen og en hver? Jeg vet egentlig ikke hva det er engang. Og det høres skummelt og ufrivillig barnløst ut! Dessuten kastet jeg p-pillene i februar, så det hjelper nok ikke mye å syte hos en lege Skulle gjerne ha snakka med noen, og fått litt hjelp med dette, men får gjøre det jeg kan selv først. Derfor må jeg kjøpe DQ før jeg drar på ferie, siden jeg mest sansynlig får mensen mens jeg ferierer, og DQ'ene skal slukes rett ned fra Dag 1! Men skal selvfølgelig nevne mine problemer for legen jeg har time hos i slutten av august. Jeg bare tviler sterkt på at han bryr seg, siden han er tarm-spesialisten min...og mener jeg burde gå til allmenn-lege med alt annet. Jeg derimot, synes han bør ha et ord med uansett, siden alt jeg gjør påvirker tarmen... Nå husker jeg så altfor godt hvorfor jeg ikke liker å være alene hjemme. Det er jo seriøst skummelt! Trodde jeg var kommet over det, nå når det var sommer, men den gang ei! Har nok ikke bare med årstiden å gjøre... *gufs* Noen som har tips til hva man kan gjøre? Må glemme at jeg er alene. Savner Mannen jeg... :cry: Vi bor ikke i et gammelt hus. Vi bor i et hus med mange leiligheter. Så hvorfor føler jeg meg så hjelpesløs og redd da? Tror noen burde få meg til å le. Kanskje jeg skal ringe noen?! Hadde vært betryggende med en røyk mellom fingrene også, men har heldigvis ingen tilgjengelig. Men jeg har Baileys!? Nei...vil ikke ha! Huff... Lillen Dag 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 25. juli 2003 #595 Del Skrevet 25. juli 2003 Ja, det er kjipt å være alene. Jeg pleier å rote rundt rundt på nettet eller fantasimøblere huset med hjelp av IKEA katalogen. Ringe noen er også en god ide... trøsteklemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 25. juli 2003 #596 Del Skrevet 25. juli 2003 Åååå, den type supergirls...jeg tenkte på sånn energisk og alltid like tipp topp- hopp og sprett jente jeg... For det er dårlig med akkurat det... Men vil gjerne være Lillen sin supergirl JA! Ha en strålende helg, uten mann men med KG Jeg håper også vi skal en tur bort, og det er bare husbygging som kan forstyrre det..så kan hende jeg angrer på at jeg krevde at mannen ble hjemme i kvled...eller kan hende ikke etter i natt... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 26. juli 2003 Forfatter #597 Del Skrevet 26. juli 2003 Huff... For sent å ringe noen nå, så jeg bør vel egentlig legge meg. Men det er vanskelig. Har ikke noen god bok heller! Nå har jeg veldig vondt i ryggen, for jeg har sittet her ved data-pulten i hele kveld, og lastet ned musikk til mormor og mamma, og lagt inn, sortert og navngitt masse bilder (fra CD; har ikke digitalkamera), og faktisk vært på KG litt...og litt til! Det er teite lyder i leiligheten. Jeg liker ikke å skru av TV'n, for da hører jeg skumle lyder bedre... Jeg har funnet et fint guttenavn (eller to), som jeg har luftet for Jinx inne på tråden hennes. Er veldig fornøyd! Regner selvfølgelig ikke med at Jinx kommer til å bruke det, men er fornøyd med å kanskje ha funnet et fint fornavn/mellomnavn, i til felle jeg skal gi navn til en gutt en gang... Anathon (og Bergiton)! Sært? Kanskje... Men ikke for meg! Synes de klang så fint... Når jeg skriver ned guttenavn, legger jeg merke til at jeg liker veldig mange navn med endingene; -an, -ar, og nå -on... Klinger så bra inni meg! Med -ar mener jeg ikke Reidar og Gunnar og sånt, men mere "mykere" (etter min mening) navn, som Caspar, Baltasar, Tavoriar (kremt...det siste er litt vel spesielt, selv for meg!). Nok om det...good tid, Lillen...goood tid...Legg seg nå! Lillen Dag 54(nemlig!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 26. juli 2003 #598 Del Skrevet 26. juli 2003 Good Morning Sunshine :kysse: Kanskje litt tidlig med Pergo ? Du har jo ikke hatt så mange sykluser enda ..? Eller... Hvis du ikke har veldig lyst på tvillinger da ...? (det jeg forbinder med Pergo, bare ta en titt på tvillingsider på nett ) Husredd jeg også.. Helt toskete.. (rister oppgitt på hodet..) Uavhengig av årstid.. Kan jo ikke noe for det.. Vet jo egentlig at det ikke er så farlig.. Du ligger vel å sover enda, siden det ble så sent i går ?? Jeg hadde desverre ikke tilgang til maskinen i går, siden sambo hadde okkupert den.. Straffer meg litt tror jeg, for han måtte pakke sammen maskinen han hadde for seg selv, som stod i gangen.. Syns det ble for mye med to datamaskiner.. (Når vi flytter kan han sette den opp igjen..) Vel, du får ha en deilig lørdag Koz Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 26. juli 2003 Forfatter #599 Del Skrevet 26. juli 2003 Good morning, Jinx! Du stråler ser jeg!? Gravideglød!? Er alt for tidlig å begynne å tenke på drastiske ting som pergo ja! Og dessuten, så hadde jeg vel fått sjokk dersom jeg plutselig skulle få dobbelt så mange barn som tenkt (med det første)... Men vet jo hvordan det blir etter hvert...ser jo på deg! For de som hadde ventet å se en munter og morgenglad Lillen; snu her, og kom tilbake senere en gang... (men de fleste som nå "kjenner" meg aner vel fare når de ser hvor "tidlig" jeg er her...) Arrgh... Klarer knapt å holde øynene nogen lunde åpne... Hva i huleste er vitsen med å plage folk tidlig på morgnen? Jeg la meg jo ikke akkurat tidlig, og i åttetiden begynner en flue å bråke no så inni ... ... :evil: Jeg takler det ikke; det er den mest irriterende lyden jeg vet! Vanligvis er det bare å jage bort flyen, eller evt myrde den... MEN, ikke denne gangen nei! :evil: Vi har et stort skrått takvindu på soverommet. På grunn av solen har vi dekket det til med stor film-plakat som er tapet rundt hele karmen. Utenpå der igjen har vi en rullegardin. Av en eller annen grunn (for meg; en skummel grunn!), finnes det noen gang bråkefluer mellom det alltid lukkede vinduet og plakaten (det er et ganske stort rom...). Og da er det jo umulig å få noe som helst kontakt med dyret (og be det om å holde kjeft, ellers...!)! Det er nesten så jeg hører latteren... Arrgh! Og når jeg nå har stått opp, ler den nesten ikke i det hele tatt. Men hvis jeg legger meg, så synes den nok det er veldig moro... :evil: Det var ikke så lett å sovne igår heller, for det var monstre over alt! Jeg måtte ligge godt innunder den kjære dyna mi, og der var det varmt!! Mange lyder og skygger i rommet... Nå skal jeg vie min tid til Jinx og messenger... Morsomt! Oppmuntrende! Lillen Dag 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 26. juli 2003 #600 Del Skrevet 26. juli 2003 Sorry at jeg ler.. Men kjære Lillen pia.. En liten flue... Hadde jeg vært deg hadde jeg nok revet ned plakaten, og sluppet ut den forvirrede flua.. (kan ikke ta liv Jinx vet du.. ) Jævlig irriterende de småkrypene som Bzz'er... Sambo går rett som det er på fluejakt om natta, mens jeg ligger under dyna å kniser å ser på den sinte mannen :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg