Jinx Skrevet 21. juli 2003 #561 Del Skrevet 21. juli 2003 paskøschøløvåbia! = fordi jeg fortjener det! Nemlig... Å det er akkurat sånn det skrives Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 21. juli 2003 Forfatter #562 Del Skrevet 21. juli 2003 Dere er så søte! Forrestn Kipa; jeg vet ikke om jeg har hatt el nei, så derfor står vi på! Og Jinx; Du har eksamen i fransk, regner jeg med?? Det var en ting jeg glemte å skrive om, og det var drømmene mine. Må bare ha de notert ned før jeg glemmer de... For to netter siden, drømte jeg om lille søte fadderbarn1. Hun nærmer seg snart 2 måneder gammel, men i drømmen snakket hun litt. Og hver gang kom det like overaskende på meg! "Mamma" Hun sa det rett frem! Det som var så irriterende var at jeg aldri så på henne når hun sa det, så jeg ble så usikker på om det var henne, eller et annet sted lyden kom fra. Og jeg fikk lissom ikke helt til å si ifra til andre heller. Men det var henne! Inatt drømte jeg at jeg plutselig var gravid. Oppdaget det like før termin. Venninne J (mor til fadderbarn1) og venninne Q (gravid irl) var også gravide. De fødte før meg, og jeg rakk bare så vidt å si ifra til mine nærmeste før jeg hadde fått en baby-jente. Hun var helt nydelig, men uten lyd :o Og, som jeg har drømt minst to ganger før, så glemte jeg henne stadig vekk. Alt hun gjorde, var å ligge i babysengen sin og sove. Og plutselig, nå og da, kom jeg på at jeg måtte se til henne. Det kunne gå to dager i mellom :o Og hun skrek aldri, men var våken hver gang jeg kom inn til henne, og smilte søtt når hun så meg! Var ekkelt, å kunne glemme sånn, og i drømmen tok jeg det helt med ro, og tenkte at det var en vanesak; at jeg kom til å bli flinkere med hukommelsen etter hvert :o Har altså drømt om babyer to netter på rad! Dette er ikke bra... Prøver å slappe av litt. Var jo flink til det på ferie, men er nå tilbake i bli-gravid-modusen igjen. Snart skal jeg reise sørover igjen, så da håper jeg det blir andre boller...og kanskje boller i ovnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til 3 Skrevet 22. juli 2003 #563 Del Skrevet 22. juli 2003 ØSS er forkortelse for Østfold Sentralsykehus, ligger i Fredrikstad, ca 10 mil sørøst for Oslobyen. Der har de nemlig bestemt seg for at ingen får vite kjønn på ultralyden, så sant det ikke er medisinsk uforsvarlig. Koster både tid og penger. Er på jobb nå og det går vel greit, men merker jeg har lyst til å kaste opp så derfor tar jeg det med ro. Natta er lang, skal være her helt til 0710. Håper det ikke blir så varmt i dag, for da blir det helt umulig å sove. Nå må jeg prøve å få i meg noe mat. Ha en fin dag da lillen. Klem fra jente 29. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 22. juli 2003 #564 Del Skrevet 22. juli 2003 Der har de nemlig bestemt seg for at ingen får vite kjønn på ultralyden, så sant det ikke er medisinsk uforsvarlig. Koster både tid og penger. Koster det tid å penger å få vite kjønn ?? Hm.. det var nytt for meg De sjekker alltid barnas kjønnsorgan på UL, men det er ikke alltid de ser kjønnet.. Men tror ikke det koster så mye tid og penger å si hvilket kjønn det er, om de ser det.. Kanskje 1sek..Vet ikke hva det utgjør i kroner jeg.. Sorry Lillen.. At jeg innvaderer boken din slik.. Måtte bare kommentere den.. Det kom intet regn i går heller.. Ihverfall ikke her.. Å ikke kom å fortell meg at du har danset i regnet igjen, mens jeg lå å sov ??!! Men det vi kan jo håpe på litt friskt vått fra oven i dag ?? Ønsker deg en fantastisk flott dag :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 22. juli 2003 #565 Del Skrevet 22. juli 2003 Hei lillen, håper du har det bra. Med meg står det bra til. Er inne i siste ferieuke nå. Var på hyttetur forrige uke og fikk dermed ikke lest her inne i dagboken din. Ser at det har vært mye aktivitet her inne. Hadde jo håpet på å lese at du hadde fått et positivt testresultat nå da - men det lar jammen med vente på seg det :evil: Men håpet er jo der ennå som du vet. Håper med deg Mannen og jeg skal på en liten ferietur til i slutten av uken. Gleder meg. Nå om dagene slapper vi av hjemme + gjør masser av ting som har lagt å ventet (oppussing og sånn). Deilig å få gjort. Regnet hølger ned her i Bergen, så det er fint innevær. Håper dere får noen dråper i Trondheim også. Klemmer herfra Husk de nye mulighetene lillen!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 22. juli 2003 #566 Del Skrevet 22. juli 2003 Det både høljer ned og tordner. * sukker * Har litt lyst på en soldag nå. Sitte og slappe av med en bok og en iskald cola. Jeg begynner nytt og bedre livtesten min den 1 september. Da skal jeg teste ut om jeg får masse overskudd av å spise 5 om dagen, trene tre ganger i uken samt stumpe røyken. Sol sol kom til meg klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 22. juli 2003 Forfatter #567 Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg synes personlig at ØSS er dumme, Jente29! Hadde jo vært kjempefint å fått vite kjønn da...når man ikke har noe imot det i utgangspunktet! Koster det virkelig tid? Koster antageligvis mere dersom det er jente da, for det tar dobbelt så lang tid å uttale jente, enn gutt! Håper du fikk sove ordentlig idag...uten at det var for varmt! :D Du invaderer da ikkeno, Jinx! Og det vet du! :fy: Følte for å være litt streng med deg nå. Jeg har forrestn ikke vært ute i regnet, hverken inatt eller idag. Hei, ny dag! Lenge siden nå! Flink jente!? Håper på muligheter for deg også... Hvis du begynner å trene 3 dager i uken, Hilde(!) :o ...så skal jeg stå på sidelinja og heie! Bra at du tenker på stumping! Håper vi har bytta vær med dere nå da, for her buldra det før idag! Har vel egentlig ikke noe å skrive idag heller, men gjør det som vanlig likevel...og særlig fordi jeg må skrive ned det stygge 50-tallet for dagen idag...hmf :-? Det begynte til slutt å regne her også, etter mye bulder og brak! (ja, det bråkte så høyt at jeg trakk ut alle mulige kontakter i leiligheten. JEG har da ikke peiling på elektrisitet, og hva som kan bli utsatt for lyn og ikke! Men Mannen lo...dummen) Back on track nå iaffall! Var litt kjedelig her en liten stund... Har ringt to fysikalske sentre idag; det ene hadde stengt for noen uker, og det andre hadde venteliste på minst 2-3 uker. Hva skal jeg gjøre da? Skal jeg bare gå sånn i hele ferien?? :evil: Skjønner jo det der med ferieavvikling og sånt, men hva gjør de med de som har veldig vondt da? Blir bekymret... Hadde håpet på hvertfall en time hos fysioterapeut før ferietur i neste uke. Bare for å finne ut hva som egentlig feiler meg i det minste! Regner med at de er flinkere på akkurat "rygg-området" enn allmenn-legen (som var så vag i diagnoseringen sin). Det eneste jeg lurer på egentlig, er om jeg kan bli verre av å gå rundt uten behandling!? For hvis jeg ikke blir verre, så kan jeg vel overleve frem til august-september... Men vondt er det! At det går an å bli så hjernedød (sier det igjen)! Manne-løftet mitt var jaggu meg mer sjebnesvangert enn jeg forestilte meg! Jaja... Nok for nå... Skal spise mere kake! Og lage taco til Mannen kommer hjem Lillen Dag 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 22. juli 2003 #568 Del Skrevet 22. juli 2003 :o Ved første øyekast... Jøss hvem er det ? Joda det var Lillen.. Forandring fryder Det var noe annet enn musa di ja Jeg skifter ofte avatar som du ser.. Men bruker samme dama da.. Det har tordnet i hele dag, men regnet kom ikke før i ettermiddag.. HERLIG Deilig å sitte med veranda døren åpen nå.. Lukter så friskt og herlig.. Å du spiser vel taco ? Godt det ja.. Hadde det i går vi... Herreg.. DAG 50 ?? Forferdelig å gå å vente slik :evil: Håper tanta aldri kommer.. 51-61-78-96-103-206 osv osv ......................... KOZ KOZ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 22. juli 2003 #569 Del Skrevet 22. juli 2003 - og på dag 70 og noe testet Kipa positivt...allways look on the bright side of life osv... -KAKE?? Jeg vil også ha kake....høres helt digg ut!! :D I dag er jeg visst litt fysen. Kos deg med kake og taco (- blæh..) du og kan hende du sender noen smuler til meg...med kake altså, taco'n kan du ha for deg selv. Stakkars mannen spør så pent om vi snart kan ha wraps, taco, lasagne, etc...men må nok vente litt på det om han vil dele med meg ja... Klem fra kakemonsteret Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 22. juli 2003 #570 Del Skrevet 22. juli 2003 Stilig avatar. Bra valg ja jeg har vært flink til ikke å være så aktiv/lese på kg i det siste. Og det går også helt bra det :o Men nå måtte jeg ta turen inom. Dag 50 sier du -ikke noe kult. Håper syklusene dine skjerper seg snart eller at det er et blått kryss i sikte for deg om ikke så lenge. Håpe, håpe Mulighetene er der :D Angående ryggvondten din: Jeg har vært mye plaget med forskjellig rygg og nakkevondt. Er bedre nå, men går fremdeles til behandling (men mye, mye mindre). Kanskje ikke fysioterapeut er noe for deg. Du bør kanskje heller oppsøke en kiropraktor, manuell terapeut eller naprapat. Kanskje du har fått deg et kink eller en låsning som må fikses. Manneløft kan nok føre til det. Det er ikke vondt å få manipulert leddene på plass/knekkes på plass - lover deg - og du vil merke en umiddellbar bedring. En fysioterapeut vil ikke alltid kunne oppdage låsninger i rygg og nakke, så jeg synes du bør vurdere å gå til noe annet enn en fysioterapeut. Tenkt også på at alt som kommer plutselig og som du ikke har hatt lenge går lettest bort. Det kan gå vekk like fort som det kom. :D Ellers er jeg også av den oppfatning at legeer er for vage og usikre i diagnoseringen av rygg og nakke. Kom deg til en spesialist du lillen så går det nok bra skal du se. Om du blir værre uten behandlig nå?Det er umulig å svare på. Sannsynligvis ikke vil jeg si. Men det er greit å få sjekket det opp. Håper ellers at du har det fint midt oppi det hele (50 dager og alt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 23. juli 2003 #571 Del Skrevet 23. juli 2003 Heisann Lillen Koselig hilsen i boken min, alltid et løft for humøret :D Joda nå begynner det å bli litt spennende igjen, tror liksom vi har klart å ikke stresse altfor mye denne måneden, men vet ikke helt hvor mye jeg tror på meg selv der.. Mannen påstod at han visste allt som foregår i hodet mitt for tiden :o Så da jeg bad han forklare hva han mente begynnte han å le og sa følgende; "baby-baby-baby-baby-baby-baby-baby" Det værste er vel egentlig at han har rett :oops: Jaja, når det er sånn til tross for KG... :oops: Så er det godt for han at jeg har dere :D Har ikke prøvd å kjenne etter noen symptomer ennå og tror heller ikke at jeg har andre symptomer enn de vanlige PMS sakene mine.. bortsett fra at jeg har litt mindre ømme bryster enn vanlig, og er ikke fullt så irritert hele tiden, mannen sa det i går at jeg var så lett å ha med å gjøre i det siste, at han ikke trodde på meg da jeg sa at IKM er på Fredag :blunke: Så jeg må nok si; ingen symptomer på meg Ang. begrepet "familietragedie" så er det brukt om familieselskap i min omgangskrets - sikkert fordi familieselskap ikke alltid er det morsomste, men er så heldig med svigeriet at det har alltid bare har vært koselig :D Takker og bukker for kryssede fingre og tanker i forbindelse med IKM på fredag! Krysser fingrene og tenker på deg også! *Klemmer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 23. juli 2003 #572 Del Skrevet 23. juli 2003 Dag 50 gisp og gulp ! :o Vel, håper du har mesket deg i sengehalmen for det kan jo hende du hadde eggløsning for to uker siden......... Jeg har bestilt den store og fantastiske røykesluttboken. Håper jeg ser deg der på sidelinjen da, vennen. Kjeder vettet av meg i dag klem ( skal på besøk i morgen, takk og pris, tror jeg har fått nok ferie nå, dvs har brukt opp pengene ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 23. juli 2003 #573 Del Skrevet 23. juli 2003 (((((((((((( BLI GRAVID VIBBER TIL LILLEN)))))))))) - og når du merker el så kjøper du slimløsende hostesaft, det er en ordre!! har du ikke råd, så gjør mannen det! KLEM fra Kipa ((((()))))- noen extra vibber Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. juli 2003 #574 Del Skrevet 23. juli 2003 Fransk tastatur er veldig rart... Kan ta litt tid aa skrive denne meldingen. Heeeei Snuppa! Naa har jeg logget meg paa nettet ene og alene for aa sjekke deg ut. Er veldig spent paa deg, dag 50 og greier... Jeg krysser naa det jeg har aa krysse (bortsett fra bena), og satser paa en gladmelding snart. Selv jobber jeg meget aktivt med saken. Tenker masse paa deg, lykke til! (Ja, og saa haaper jeg seff at du ellers har det bra ogsaa da.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 23. juli 2003 #575 Del Skrevet 23. juli 2003 Heisann pia Ja det er nok best å trekke ut alle ledinger i dette uværet som herjer her nå.. Både modemet og skriveren vår gikk til hel.... Kjempe stilig avataren du har nå da Liker CD jeg også .... Håper dag 51 har vært kjempe fin.. Noen tegn til eh.. noe.. ?? Klem Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 23. juli 2003 #576 Del Skrevet 23. juli 2003 Heisann! Må bare innom for å sjekke. Begynner å bli umåtelig spennende dette. Håper dere lykkes snart, slik at du kan oppleve den deilige følelsen av at magen buler ut. Må være eneste gangen vi kvinner ikke klager over at magen blir større.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 23. juli 2003 Forfatter #577 Del Skrevet 23. juli 2003 Enig, Jinx! Det lukter godt av regn! :D Forandriing fryder ja; jeg synes selv at jeg er ganske så stilig. Og det har jeg tenkt å fortsette med en stund. Ingen tegn til eh...noe! Jippi, Kipa! Jeg skal teste positivt om 20 dager! Hang in there, Lillen...Hang in there! Sorry, det ble ikke noen kake-smuler på deg...har spist opp alt vi! Jeg merker nok ikke noe el, så det blir dårlig med hostesaftdrikking tror jeg. Vi får se! Tusen takk for vibbene... Fikk pm nå...tror jeg vet fra hvem... Skriver mer etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 23. juli 2003 Forfatter #578 Del Skrevet 23. juli 2003 Hihi... Takk Jinx! Du er god! Takk for oppmuntringer, ny dag! Angående ryggvondten, så skal jeg prøve fysioterapeut først pga at legen mente det var noe muskulært. Dessuten er det mye billigere enn kiropraktor, så det er verdt å forsøke før jeg bruker pengene på på-plass-knekking eller hva som må til... Vi får se! Takk for råd iaffall! Tenker masse på baby jeg også for tiden, Bizzy! Men er det rart? For det første så tilbringer jeg alt for mye tid på kg, og for det andre; hvordan går det an å ikke tenke på noe så nydelig...? Takk for kryss; jeg krysser tilbake! Ja, gulp! Det kan du si, Hilde! Men vi har desverre ikke vært de flinkeste kaninene i kullet denne gangen; det er derfor jeg tviler... Men vi prøver fortsatt å stå på! FLOTT at du har kjøpt røyke-slutt-bok; det er en kjempebra start på et nytt og bedre liv. Er glad på dine vegne. Så fint å "se" deg igjen, Matahari! Smigrende også, at du sier du ville sjekke meg ut... :oops: Sorry at jeg skuffer, gang på gang! Lykke til du også! Følger du også med, Vera?!! Det visste jeg ikke... :oops: Ja til bulende mage! Takk for omtanken. Jeg blir helt rørt av all oppmerksomheten her inne jeg :D At jeg nå er inne på 50-tallet er vel mye av årsaken til det...! Nå har jeg brukt så masse tid på å svare og leke meg med farge-innlegg, at jeg orker ikke skrive mer. Men det er strengt tatt ikke nødvendig heller, for det skjer ingenting her... Mannen er ute og tar noen øl, så det blir lite på meg inatt. Imorgen kanskje!? Igjen; overveldet og rørt! Der poppa det opp en pm igjen... Lillen Dag 51...nei; 52 faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 24. juli 2003 #579 Del Skrevet 24. juli 2003 Good morning Sunshine Ligger vel sikkert å sover enda du tenker jeg... I armene på mannen Har du hatt ryggvondten lenge ?? Vel.. Ville bare inn å ønske deg en fin solskinnsdag.. Klem Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 24. juli 2003 #580 Del Skrevet 24. juli 2003 Krysser fingre og tær for deg jeg Lillen :D Det er ikke hvor mye kaniner dere har vært som er det viktigste vet du Det er om dere koste dere til rett tidspunkt, og din kjære's små var kjappe nok Lykke til. Klem fra Wit 25+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg