lillen Skrevet 7. juli 2003 Forfatter #521 Skrevet 7. juli 2003 Wow! Klips synes jeg er råkul, og har en fin dagbok... :D Når sånt er skrevet med hennes tastatur, blir jeg så glad, for Klips er mitt store idol, når det gjelder dagbok-skriving nemlig! :D Takk for hilsen og råkul oppmuntring, super-Klips! :ler: Henger meg på fingervisingen til Kipa jeg nå... Takk for at du viser følelser her inne, Kipa! Setter pris på det :D Og takk for blå vibber, og trøsteklemmer! :D Tusen takk for oppmerksomhet, Vera; deg har jeg ikke sett i boka mi før tror jeg! Kjempekoselig med nye "fjes"! :D Graviditetstest: negativ Urinveisinfeksjon: negativ :D Selv om jeg ikke får ultralyd på magen med det første, så får jeg det kanskje som fysikals behandling på ryggen Kunne være bristet ribbein, og kunne være muskel-betennelse-ting. Jaja... Mamma har laget deilig middag, og jeg røyker fortsatt ikke. Jej! Lillen Dag 35
lillen Skrevet 7. juli 2003 Forfatter #522 Skrevet 7. juli 2003 Tusen takk for oppdatering, ny dag! (fint at du skriver her inne nå når jeg er hos modem-mamma...har ikke tid til å oppdatere meg rundt omkring!) :evil: J**** Tante! Jeg hater den røde bitchn! Når hun er ferdig hos deg, ny dag, kommer hun sikkert rett hit også... :evil: Dumme uregelmessige, laange sykluser! Legen min sa ingenting om det, for jeg glemte helt å spørre :-? Var for opptatt av å tørre å spør om gravi-test... :oops: Ny syklus - nye muligheter - ny dag!
Gjest Mayamor Skrevet 7. juli 2003 #523 Skrevet 7. juli 2003 <<<<<<<<<<<blå vibber>>>>>>>>>>>>> fra meg også... Lenge siden vi har sendt dem avgårde ja... Du har ikke nevt noe med røykingen... Tar det som et tegn på at overhodet ikke tenker på det - og har ikke tatt deg en enste på lang, lang tid nå... Sprekker du: start på nytt... Ikke noe nederlag det... Klem fra Mayamor
ny dag Skrevet 7. juli 2003 #524 Skrevet 7. juli 2003 Tusen takk for oppdatering' date= ny dag! (fint at du skriver her inne nå når jeg er hos modem-mamma...har ikke tid til å oppdatere meg rundt omkring!) :evil: J**** Tante! Jeg hater den røde bitchn! Når hun er ferdig hos deg, ny dag, kommer hun sikkert rett hit også... :evil: Dumme uregelmessige, laange sykluser! Legen min sa ingenting om det, for jeg glemte helt å spørre :-? Var for opptatt av å tørre å spør om gravi-test... :oops: Ny syklus - nye muligheter - ny dag! Takk for påminnelsen: Ny dag og ny syklus betyr nettopp nye muligheter Det er no enda håp for deg da. Er ikke sikkert tante drar fra Bergen opp til deg på mange måneder fremover. Håper på et lite under i din mage! Ønsker deg ellers fin dag videre og koselig besøk hos mamsen din :D
Kipa Skrevet 8. juli 2003 #526 Skrevet 8. juli 2003 :kysse: så flink lillen er som klarer å holde seg unna røyken, enda det er sommer og varmt og ferie og allting!! Du er kjempe- flink er du!!! Håper du har det bra hos mamma'n din, og at ting snart er i rute enten på den ene eller andre måten. Helst den andre!! Klem fra Kipa
Jinx Skrevet 8. juli 2003 #527 Skrevet 8. juli 2003 Hallo -frie Lillen pia.. (har tenkt mye på deg...og det har jo gått så bra... ) Nå kan du være bra stolt av deg selv :D Du er skikkelig flink !!!!! Håper du er flink med å belønne deg selv..??!! Enn at mannen ber deg om å ta deg en røyk da.. Hmrf.. Men det gjorde sambo til meg også, og det hjalp.. For jeg skulle ikke vise at jeg var så svak Nei, nå må jeg snart finne sengen... Klem Jinx
Gjest Mayamor Skrevet 9. juli 2003 #528 Skrevet 9. juli 2003 :oops: Får visst lære meg å lese litt bedre... :oops: Det verste er at jeg letet etter nytt om røykekuttet... Flott at det gå bra... LILLEN KLARER Å STUMPE LILLEN KLARER Å STUMPE LILLEN KLARER Å STUMPE LILLEN KLARER Å STUMPE LILLEN KLARER Å STUMPE Håper du koser deg hos modem-mamma. Skal reise selv på fredag. Så da blir det nok litt slapt med KG noen dager ja... Klem fra Mayamor
Gjest gjest1 Skrevet 9. juli 2003 #529 Skrevet 9. juli 2003 Har du det bra Lillen-jenta? Ser at det er noe laber innsats her på KG om dagen, så jeg må jo sjekke at alt er som det skal. Håper bare du er lei av modemet til Lillen-mammaen. Jeg er veldig lei for at du testet negativt. Vi får jo håpe at det bare var litt tidlig å teste ennå. *håpe, håpe* Kos deg masse i hvert fall!
Jinx Skrevet 9. juli 2003 #530 Skrevet 9. juli 2003 Håper du har det bra pia... Det kan være tøft for par forholdet også å slutte å røyke.. Men hold ut for det går over.. Snart "er du deg selv igjen" Klem Jinx
bizzy Skrevet 10. juli 2003 #532 Skrevet 10. juli 2003 Synes du er SÅ flink jeg, både til å skrive dagbok og droppe røyken HEIA HEIA HEIA Ser at det ikke er kommet noen oppdatering som sier at tanta har dukket opp :D Krysser fingrene for at det i stedet dukker opp en blått kryss / to røde streker :D Det er jo alltids mulig så lenge tanta ikke har dukket opp!!! Må legge til her at min venninne brukte opp et helt lager med tester, alle negative, også de tatt hos legen... men 5 uker etter IKM - + Kos deg masse resten av ferien din! *Klem*
lillen Skrevet 10. juli 2003 Forfatter #533 Skrevet 10. juli 2003 Jeg har det kjempefint, men JA; er lei modem-hastigheten... Hjem til adsl på søndag eller mandag. Tanta har fortsatt ikke dukket opp, og det går bra med ikke-røykingen! Det at Prosjekt Røyke-kutt til slutt kan ta på litt på par-forholdet er riktig; derfor er det så fint å tilbringe den første tiden fra hverandre... Vi snakker sammen hver dag på telefonen, og det går fint med ikke-røykingen til Mannen også :D Mamma sluttet å røyke idag! :o Hun skal ihvertfall prøve... Er kjempestolt av henne, og av at jeg har vært til inspirasjon. Men det kan bli litt slitsomt, for hun kan bli veldig irritabel... Jeg er forbi irritasjons-stadiet allerede heldigvis, så vi slipper å være sånn begge to. Jeg har fortsatt ingen symptomer på hverken det ene eller det andre Igår var vi seks jenter hjemme hos venninne N + taco og vin... Det var venninne J's kveld! Det er første gangen pappa'n er alene med den lille engle-jenta deres. Det gikk kjempebra, og var dødskoselig...helt til vi forlot huset... Da merket vi hvor påvirka av alkoholen vi var! Vi lo og hadde det gøy, men jeg skulle ønske vi hadde holdt oss hjemme egentlig. Tre av oss jentene + noen venner dro tilbake til venninne N, på nachspiel. Men fremmede folk fulgte etter oss, og vi klarte ikke å bli kvitt dem, så det ble mange flere folk enn vi i utgangspunktet hadde tenkt... Man er så svake, når man er påvirket... Noen folk er så merkelige at det er vanskelig å skjønne hva som foregår oppi hodet på dem :-? Idag fikk jeg høre av en gravid venninne (som ikke var med på noe av dette) om nachspielet :o Jaja... Håper dette var siste gangen jeg drakk på lenge... Blant de seks jentene som hadde "taco-kveld", var vi tre prøvere!! Ser ut til at venninne J's graviditet har påvirket flere enn meg... Artig! Og de fikk selvfølgelig vite at jeg og Mannen også er prøvere, siden de selv var så åpne om det! Jeg oppdaterer meg i andres dagbøker når jeg kommer hjem, tror jeg! Modemet er slitsomt for meg... Lillen Dag 38
Gjest Mayamor Skrevet 10. juli 2003 #534 Skrevet 10. juli 2003 Flott at du koser deg selv om du er prøver... Kan bli lenge til neste utskeielse med narchspiel vet du... Jeg reiser til modem mamman min i morgen. Kommer tilbake mandag kveld sisen jeg skal i begravelse tirsdag. Så blir det litt on and off de neste ukene pga ferie. Stå på med kuttet... Er stolt av deg. :kysse: Klem fra Mayamor
Jinx Skrevet 14. juli 2003 #535 Skrevet 14. juli 2003 Hallo ??? Hvordan går det med deg pia ? Har du kommet deg hjem ? Hvordan går det med røykinga ? Ser at du er på dag 42 idag Spennende... Klem Jinx
lillen Skrevet 14. juli 2003 Forfatter #536 Skrevet 14. juli 2003 Hallo...!! Bra du maser litt på meg, Jinx, så jeg oppdaterer litt her inne, selv om jeg er trøtt og holder på å koke over! :o Takk for at du følger med... Gleder meg til å lese om det har skjedd noe i andres bøker også; eller bare til å kose-lese om alt og ingenting... :D Takk for atter en oppmuntrende hilsen, Maya! Endelig er jeg hjemme igjen! Men med hensyn til været, så var dette elendig timing! Skulle ha vært hos mamma og venninner med masse solskinn, i stedet for regn...og skulle ha sluppet stekende leilighet her hjemme... Jaja... Jeg får komme meg ut selv om nesten ingen av venninnene mine er her. Har jo Mannen (når han ikke jobber), kompisene hans, og svigermor i hvertfall! Svigermor ringte idag, for å invitere på kaffe i morgen ettermiddag. Vi fant ut at vi skulle komme oss litt ut i solen sammen i morgen midt på dagen, for hun har fri! Jej! :D Har ikke sett henne siden før Bulgaria-tur... Lillen = eks-røyker! Mannen = eks-røyker, som kanskje røyker på fest! Mamma = nybakt eks-røyker! Svigermor er kjempestolt! Er så deilig å høre. Men hun lurte faktisk på om det var no spesiell grunn til at jeg sluttet, men jeg svarte bare at jeg først og fremst ville bli kvitt slavedriveren selv om jeg må innrømme at fruktbarhet og et friskt avkom, veier tyngre enn min egen helse akkurat nå, men dealen er jo grei; jeg får helsen med på kjøpet!. Hun vet jo ikke at vi prøver, og skal heller ikke vite noe før det er noe å fortelle... Jeg har fortsatt ingen symptomer, og jeg har ikke tenkt å teste meg heller...ennå! Siden min forrige syklus var på 48 dager, så velger jeg nå å vente til dag 50 med å lure på om noe magisk har skjedd. Neste syklus begynner jeg på Don quai, for nå vil jeg ha styr på disse lange syklusene! Jeg var på cafe med en gravid venninne (kommende mamma til mitt andre fadder-barn) for noen dager siden, og da fikk jeg endelig kjenne hvordan det føles utenpå en mage at babyen sparker... Jeg skvatt, med et lite hyl, men det var jo helt fantastisk! Gleder meg til jeg en vakker dag kan kjenne noe sånt inni meg... *drømme* Jeg har vel egentlig ikke så mye mer å oppdatere om nå, men ikke skyt meg hvis jeg plutselig kommer på noe nytt å skrive idag! Lillen Dag 42
Kipa Skrevet 14. juli 2003 #537 Skrevet 14. juli 2003 Det er vel ingen som vil skyte lillen..har jo saaavna deg vettu!!! Bare pøs på med masse innlegg du!!! Gratulerer som ikke- røyker, det står det stor respekt av!! Du har vært super- flink, og så bra at både mannen og mamma'n din ble smittet av deg! En klem til deg for det også- :kysse: Her holder man på å renne bort, men jeg skal ikke klage...lengter bare etter min ferie! Om to uker... Kos deg i sommerkvelden! Klem fra Kipa
Jinx Skrevet 14. juli 2003 #538 Skrevet 14. juli 2003 Huffda... Maser jeg ?? Nysgjerrige lille Jinx.. Nåja... (Liten kan vel diskuteres fortida..) Jeg er SÅ stolt av deg som har sluttet å røyke, og itillegg vært forbilde og oppmuntring for både mann og mamma.. Syns det er veldig spennende å vente sammen med deg... Men jeg har en følelse om at du har lyktes denne gangen.. Å det hadde vært så innmari artig.. Krysser alt som kan krysses for at alt er i box.. (Laster ned F-f-f-falling i dette øyeblikk.. Så spent på låten jeg) Klem Jinx
lillen Skrevet 15. juli 2003 Forfatter #539 Skrevet 15. juli 2003 :pippi: Det er så varmt her inne at håret mitt gløder! Ser dere? 38,6 grader i skrivende stund *henter Lollipop fra fryseren* Mmmm... Takk for gratulasjoner, Kipa! Jeg føler at de er vel fortjent nemlig! :D Du maser ikke, "lille" Jinx! Der sa du det; Lillen = forbilde! Nå ble jeg masse stoltere! :D Takk for håpe-tanker... *lytter til ny favoritt-musikk* :pippi: Har vært våken siden klokken 7 nå, for når man først har våknet, så er det klin umulig å sovne i denne heten... Mannen har gått på jobb, og jeg koser meg med lollipop og kg... :pippi: Venter på at svigermor skal ringe, for å ta meg med på noe litt mer avkjølende enn denne leiligheten. Men det er sikkert en stund til hun ringer enda, for hun skal sikkert sove etter natte-vakt. Jeg må barbere leggene mine før jeg kan gå ut, og i tillegg smøre dem som jeg aldri har smurt noe før(!), for de drysser... :oops: :pippi: Vet ikke om det er mensen som kommer snart eller om det er noe annet jeg føler er på vei...!? Jeg hater å håpe igjen! Men det gjør jeg nå altså...selv om det er minimal sjanse (vi kan ikke kalles kaniner...). Brystene mine er små-ømme, men ikke gravid-ømme-og-såre-og-tunge. De stikker også innimellom, slik de har gjort i andre sykluser. Det stikker litt her og der inni magen også. Noen ganger helt oppe ved navlen. Huff...har rett og slett ikke noe lyst til å håpe! :x :pippi: Inatt hadde vi sex for første gang etter røykeslutt(!). Har ikke blitt noe på oss i det siste, fordi vi har vært borte fra hverandre... Siden det var såå godt, ble det også litt rart etterpå, å ikke skulle tenne seg en røyk i stua. Men heldigvis varer ikke hvert røykesug så lenge... :pippi: Lillen Dag 43
bizzy Skrevet 15. juli 2003 #540 Skrevet 15. juli 2003 Takk for hilsen i dagboken min lillen, alltid like koselig :D :o 38,6 grader :o stakkar! Joda jeg merker som regel at eggløsningen har vært, tror jeg.... :-? Brystene har en tendens til å plutselig bli ekstremt ømme, virker store og tunge også, er faktisk vondt å gå Også mannen merker det, men av helt andre grunner, blir nemlig ganske konstant irritert av alt og ingenting... Noe som har en tendens til å gå utover ham :evil: Stakkar, godt han er tolmodig Han har i en fortvilet stund sagt følgende; "Godt du er så søt, hadde vært helt håpløst å holde ut ellers, først er det 5dager med mensen, deretter i overkant av en uke hvor alt er bare helt supert, deretter to uker som du er sur, irritert og vanskelig å ha med å gjøre...sukk" Stakkar, er ikke greit å være mannfolk heller tror jeg Krysser fingrene for lykkelige nyheter for oss begge denne måneden Og sender som vanlig masse bli gravid tanker din veg :blunke:
Fremhevede innlegg