April Skrevet 5. oktober 2004 #3181 Del Skrevet 5. oktober 2004 Gratulerer så mye, Lillen! Håper du får et fint svangerskap :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 5. oktober 2004 #3182 Del Skrevet 5. oktober 2004 Glemte no': Er så glad for deg og gleder meg masse til å følge med deg de neste 9månedene Klarer ikke å la vær å tenke på deg jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 5. oktober 2004 #3183 Del Skrevet 5. oktober 2004 Gratulerer så masse Har sniklest her en stund og ble veldig glad på dine vegne etter at dere har prøvd så lenge.... Ha en strålende dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter #3184 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg vet ikke hva annet jeg kan skrive enn SUPER-TAKK! Jeg setter så umåtelig stor pris på dere, og tusen takk for alle gratulasjoner og heiing! :D Dere er ubeskrivelige... :kysse: Jeg er så lykkelig, så lykkelig! :hjerter2: Jeg benytter anledningen til å åpne en flonka ny bok: Her er den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 5. oktober 2004 #3185 Del Skrevet 5. oktober 2004 :hoppe: :hoppe: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! :hoppe: :hoppe: HURRAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! YOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!! Endelig Lillen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 5. oktober 2004 #3186 Del Skrevet 5. oktober 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 5. oktober 2004 #3187 Del Skrevet 5. oktober 2004 Ha det bra gamle dagbok... Nå skrives det kun om lillens dansende mage i den andre... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter #3188 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg gleder meg til dette! :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg