cappocino Skrevet 1. oktober 2004 #3101 Del Skrevet 1. oktober 2004 Så spennende Lillen!!!! Krysse fingrene for at det er din tur og være kvalm, uggen og sår i puppa..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 1. oktober 2004 #3102 Del Skrevet 1. oktober 2004 Du er flink altså....og mannen din han fortjener vel bare en sånn superman- body som Lukas har... Skremmer bort fettere og tanter... BØ!! :evil: Håper du har en fin dag i dag, du sover vel nå.. :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter #3103 Del Skrevet 1. oktober 2004 Takk for hilsener, Cappo, Magnhild, Murmel, Meta, Kipa og Pondusa :hjerter2: Det er klart du skal få en hvis jeg får tvillinger, Matahari! Vi er jo venner, er vi ikke? Og selvsagt får du sms... Jeg håper du trives i det hektiske karriere-livet Tusen takk for hjelpen, Stas, Tyttis og Madden , og sist men ikke minst Huldra Du er så kreativ! Hvordan man klarer å vente med testing, Bizzy?! ...det er bedre å gå å vente og drømme seg bort enn å ha en negativ test som bevis på at det ikke ble klaff denne gangen heller Takk for at du ikke har mast...idag Tusen takk for alt støvet, Sandra! I know, Jinx... Satt oppe med oppgave inatt vi :-) Ja, det ser jeg for meg Mannen min i, Kipa! Sover ikke, for tenk! Nå kan jeg slappe av med god samvittighet :-) Dagen er perfekt så langt; ingen tante, ingen fetter, masse klær kom i posten, flere klær er bestilt, og jeg har cola Nå er det ikke bare brystvortene som er såre, men også resten av puppene er ømme, særlig på siden mot armkroken. Jeg tør ikke håpe helt ennå, for mens-kvisene er der (den ene er på hell) og utflod er helt lik pre-mens i konsistens, men mangler altså fremdeles den brune fargen. Jeg tar selvsagt helt av på søndag, hvis mensen ikke har dukket opp til da :-) Men før den tid - calm... :-? Lillen Dag 31 Suklus-mønster: (el-dag - lutealfase - lengde) 15 - 14 - 29 16 - 13 - 29 xx - xx - 30 16 - xx - xx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter #3104 Del Skrevet 1. oktober 2004 Det smalt! Det gjorde det i morrest også! Lyden er så sterk at den går gjennom marg og bein! Lurer på hva det var... De driver med veiarbeid her borte, så kanskje de sprenger...!? Lillen blir så skremt stakkar! :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 1. oktober 2004 #3105 Del Skrevet 1. oktober 2004 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 1. oktober 2004 #3106 Del Skrevet 1. oktober 2004 Krysser fingrene for en helg uten slektninger av noe slag!! God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter #3107 Del Skrevet 1. oktober 2004 Takk, jenter Holder på å gå på veggen. Går på do hele tiden for å sjekke... Trenger noe å gjøre, men orker ikke å gå på kjøkkenet Hrmf.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. oktober 2004 #3108 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hei bebe! Du, ikke meningen å være kjip nå. Men sier det allikevel: Du skal ikke bare teste og få det unnagjort da? Så slipper du å bruke helgen på å løpe inn og ut av toalettet? Jeg mener - er du gravid så er det jo hysterisk kult å finne ut av det. Og er du det ikke, og mensen f.eks. skulle finne på å dukke opp på søndag så er det forferdelig å ha gått rundt og vært kjempespent hele helgen. Nei, ignorer meg hvis dette blir å blande seg. Jeg bare... vet hvor ødeleggende det er å gå og vente og vente på noe man ønsker så sterkt. *fredagsklem til favoritt-lillen min* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter #3109 Del Skrevet 1. oktober 2004 Når du sier det på den måten, virker det helt riktig å teste nå, Matahari Bare dumt at jeg ikke har noen test, og ikke orker butikk nå Fortsatt på jobb? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 1. oktober 2004 #3110 Del Skrevet 1. oktober 2004 Og når du har testa og det lyser mot deg vil jeg ha en sms siden jeg ikke skal sitte her inne i hele kveld- Pliiis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter #3111 Del Skrevet 1. oktober 2004 Skal du ikke sitte her å vente på at den trege Lillen skal teste altså, Kipa?? Skulle gjerne ha sendt deg graviD-sms... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 1. oktober 2004 #3112 Del Skrevet 1. oktober 2004 Nå ble jeg veldig nysgjerrig her... TEST NÅ, TEST NÅ, løp å kjøp test!!! He he, neida skal ikke mase jeg. Sender gravid vibber til deg! God helg da og lykke til!!! Klem XSiljeX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 1. oktober 2004 #3113 Del Skrevet 1. oktober 2004 Enig med Matahari. Det er bedre å få et svar med en gang (selv om det skulle være negativt), enn å gå i uvisshet med fare for å bli skuffet. (Og dette her kan jeg faktisk ALT om!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter #3114 Del Skrevet 1. oktober 2004 Takk for oppfordringen, jenter, men når jeg tenker meg om så er det faktisk stengt på ettermiddager og lørdager på det stedet i nærheten som har tester... Da blir det ikke testing, enten jeg vil det eller ikke! Nå skal jeg få ryddet opp litt her (har vært vanskeligere å holde det ryddig denne uka pga oppgave-jobbing...kan bruke det som unnskyldning ihvertfall), og begynne å forberede middagen til ikveld. Må skrelle poteter og skjære de i terninger, og det er kjedelig... Men Mannen har fortjent å komme hjem til mat og ryddig leilighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 1. oktober 2004 #3115 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg må innrømme at jeg dør etter å få tilfredsstilt nysgjerrigheten min. Klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter #3116 Del Skrevet 1. oktober 2004 Vil ikke at noen skal dø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. oktober 2004 #3117 Del Skrevet 1. oktober 2004 Sjelden har det vel vært mer fristende å bruke 6000 kr på å sende en Clearblue med DHL til Trondheim... Kanskje jeg skulle slenge meg på flyet oppover selv? Bare kjedelige ting på tv i dag jo... Ka driv med du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter #3118 Del Skrevet 1. oktober 2004 Ser farmen jeg, Matahari! Og lager middag... Hadde vært koselig og hatt deg her En anelse gult sekret nå kanskje... Og så har jeg tenkt på en ting; Pergo kan forlenge (eller forkorte?) lutealfasen, og trenger kanskje heller ikke å være lik hver gang man tar Pergo... Livmortappen er ganske åpen... Venter meg egentlig at mensen er forsinka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 1. oktober 2004 #3119 Del Skrevet 1. oktober 2004 Har dere hatt potet- terninger til middag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter #3120 Del Skrevet 1. oktober 2004 Ja, Kipa! I tillegg hadde vi gulrot-terninger, løk, kjøttdeig, vann, rømme, salt og pepper Det blir nok aldri testing... Vi reiser til Hamar imorgen! Tanta til Mannen ringte idag og minte om rbk-kamp på søndag, og det hadde vi glemt...vi har jo sagt lenge at vi skulle komme denne helgen, men Mannen (ja, jeg har lov til å skylde på han alene, for jeg vet jo ikke når det er fotball-kamper!) hadde glemt :oops: Jeg hadde vel egentlig foretrukket å være hjemme denne helgen, siden uka har vært som den har vært, men de er så koselige, de vi skal besøke, at jeg har egentlig ikke hjerte til å finne på en unnskyldning bedre enn at jeg vil sløve... Aner jeg en viss symbolikk? Siden "tanta" ikke kommer på besøk til meg i helga (og på en stund) , så må jeg besøke tanta...? Aha! Nei! Det er for urealistisk at jeg kan være gravid uansett! Jeg har menssmerter, menskviser, åpen tapp osv... Lillen Dag 31 På hell... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg