Gå til innhold

Lille dagbok...

lillen

Anbefalte innlegg

:hoho: Det er greit at du tusler inn hit altså, Stas...men si ifra! :ler:

Nå har jeg henvist litt her og der i teksten; f eks i første avsnitt var hentet fra langt uti boka, så etter avsnittet skrev jeg (Lillen 2004:201), og neste 6 avsnitt var hentet fra ett og samme kapittel, tidligere i boka, så etter de skrev jeg (Lillen 2004:154-167). Jeg henviser altså alt stoffet, med sidetall, og det er vel det man må?!

Ferdig med første del av oppgave! :-)

Nå tar jeg fri for dagen, med fish and chips, cola og fotballkamp. Mannen er selvsagt ikke her idag... :wink:

Lillen

Dag 29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå tar jeg fri for dagen' date= med fish and chips, cola og fotballkamp. Mannen er selvsagt ikke her idag... :wink:

Lillen

Dag 29

Jeg tipper mannen er et sted der det er mange mallfolk med hvite og svarte klær på seg. Og som roper og skrier masse!! (På et lag som taper... :ler: )

Mange :kose::klem: fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia!

Ps. Du trenger bare bruke sidetall i henvisningen hvis det er direkte sitat. Hvis ikke, trenger du det ikke.

Og har pergobaben snart IKM nå eller? Har jo "missed out" noen dager nå...oppdatere meg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IKM snart? Noe nytt å fortelle? Spent hanni som er mye på nett om dagen klemmer....

PS Til og med mannen MIN var i ekstase over kamp i går. Ser ham sjelden reagere sånn på en scoring - Han hoppa i sofaen... Og RBK er def. ikke hans lag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som lurer, så er IKM idag... :sjenert:

Men jeg tror mer på imorgen, siden eggløsning kom på CD 16 istedet for 15, og jeg har 13-14 dagers lutealfase.

Brystvortene har det vooondt! :-x

:kyss: Magnhild!

Gjør man ikke, Tyttis? :-) Så da skriver jeg bare (Lillen 2003) hvis jeg skal referere til denne boken? :wink:

Er nesten glad Mannen min ikke var hjemme jeg, Hanni, for jeg skvetter jo så fælt av slike reaksjoner :ler: Håper det gikk bra med deg :wink:

Idag er siste innspurt på oppgave, og forhåpentligvis behøver jeg ikke å lese så mye på engelsk idag. Er veldig lei av det nå... :roll:

Huff, jeg styrer sånn for en oppgave som bare skal godkjennes for at jeg kan ta eksamen!

Lurer på hvordan det blir med meg og hjemme-eksamen... :o

Lillen

Dag 30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jammen stressende mens det står på...både oppgaver og eksamen...men duverden så deilig det er etterpå da!! Når alt er gjort!!! :hoppe:

Såre brystvorter? hm....fortsatt gravis ja...:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mas om testing, Bizzy og Pondusa, for det hjelper ikke! :tunge1:

Rakkerunger!

Hvis det i det hele tatt blir grunn til testing, så blir det over helgen! :Nikke: Basta!

Blir nok en deilig helg, etter å ha gjort oppgaven ja, Madden! :-) Så får vi se om mensen klarer å ødelegge helgen da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, fra spøk til alvor...

Imponert over at du klarer å vente jeg, kan du lære meg hvordan :roll:

Krysser masse for deg og syns virkelig du har fortjent det nå, det hadde vært noe det om det hadde blitt klaff for hele pergo-foreningen denne gangen :wink:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

*innom og sjekker at ingen tante er kommet til Lillen enda*

*ingen tantebesøk notert, godt fornøyd så langt*

Og så måtte jeg bare si:

Mø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender litt gravidstøv over:

(Gravidstøvdamen ->) :heiajente: ** * * ** * * ** *

** * ** * * ** * * *** ** * ** *** ** ** * * ** * * ** * * ** * **

* ** * ** * ** * **

XXXXXX krysser fingrene mine også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Dette tyder jo kjempebra!!!!! :hoppe:

Er det lov å ta litt av på dine vegne nå? I såfall så har jeg det :hoppe:

Lykke til med oppgaven, den ble sikkert kjempebra :wink:

Har du forresten lagt merke til at jeg ikke har mast om når du skal teste denne gangen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen fetter nå heller...

Fikk ikke til en dritt av oppgaven på dagen igår, og jeg sto helt fast da Mannen kom hjem på kvelden. Han hjalp meg masse med et av spørsmålene, og jeg fikk roen til å gjøre det andre, så et eller annet ble det til slutt, selv om jeg kanskje ror meg litt unna visse steder.

Var i seng klokka 5... :Gjesp:

Nå skal jeg skrive en innledning, printe ut, og så kjører Super-Mannen meg så jeg får levert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...