Gå til innhold

Lille dagbok...

lillen

Anbefalte innlegg

Hva skulle jeg ha gjort de 2 siste dagene dersom jeg hadde hatt et lite mirakel...?

Naboen (tror det er de under oss) har brukt noen timer på oppussing, og det er helt sinnsykt bråkete til tider! :o Det er jo betong-vegger, så det høres ut som om det er like ved øret de borrer, og i tillegg dirrer leiligheten. Det er ikke så farlig for meg, menjeg lurer veldig på hva spedbarns-foreldre gjør i en slik situasjon... :o

Vi har ikke fått noe nabo-varsel, og jeg må innrømme at det ikke hadde falt meg inn å varsle selv heller, dersom jeg skulle ha borret i veggen. Men i fremtiden skal jeg være veldig nøye på hvilken tid på døgnet vi borrer...

(NB: dette forsvarer ikke at en nabo klaget på musikken min, siden borring i betong ikke er det samme som musikk i rom)

For noen dager siden, kikket Mannen over skulderen min da jeg snakket med Jolie om IKM-listen.

Han lurte på hva det var for slags liste, og jeg sa at "det vil du ikke vite!" :wink: Men siden han var så nysgjerrig, fortalte jeg at det var liste over når de forskjellige (ikke) ventet mens. Dette moret han veldig :tunge1: og han lo godt... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det borres fortsatt innimellom...

Personlig synes jeg det begynner å bli litt sent på dagen for slik bråking. Fikk knapt med meg hva som har skjedd i Trøndelag det siste døgnet, for hørte ikke nyhetene på tv... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom THE SUPERGIRL :wink:

Sitter å spekulerer på om jeg skal kjøpe sims2 jeg også... Frykter at det kan bli i hardeste laget for min kjære, gamle "pensjonistpc" ( er jo over 3 år... :oops: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også ha The Sims 2. Jeg tror den ville tatt seg veldig godt ut på den nye bærbare PCen min som er rett rundt hjørnet. (Hurra!) Men Atreyu syns at jeg bruker for lite tid på skolebøkene mine (skal egentlig ta to påbyggingseksamner til jul), og for mye tid forran PCen. Eller på café. Det høres utrolig morsomt ut! (Jeg digget det første Sims-spillet. Som til slutt ble gitt bort til lille niese på 13 år, fordi jeg brukte ALT for mye tid forran PCen...)

Jeg tror forøvrig at Sims 2 selvfølgelig er synsk! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er litt bekymret for at sims-livet ødelegger for det du skal gjøre som skal gi deg riktige barn.... :wink:

- men ellers er jg overbevist om at det livet er en fasit på ditt liv- om 1 år.

Natt'a- klem!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde Sims 1 for noen år siden, men der gikk det alt for tregt før det ble noe actoin mellom personene. Jeg hadde rett og slett ikke tålmodighet nok :wink:

Borring i mur over lengere tid burde krevd nabovarsel. Har opplevd det :roll: Mekelig at ikke han klage nabo har satt en stopper for bråket :ler:

Håper du får penger og leselyst snart :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Borring i mur over lengere tid burde krevd nabovarsel. Har opplevd det :roll: Mekelig at ikke han klage nabo har satt en stopper for bråket :ler:

Kanskje det er klagenabo som borer :klø:

Lager saltbøsse vegger, bare for å bråke på deg :tunge1:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo betong-vegger' date= så det høres ut som om det er like ved øret de borrer, og i tillegg dirrer leiligheten. Det er ikke så farlig for meg, menjeg lurer veldig på hva spedbarns-foreldre gjør i en slik situasjon... :o Hater. Banner. I værste fall sender mannen bitchekona si ned for å si fra.

Murborr er jævlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kyss: Jinx!

Så koselig, Hilde og Magnhild! :kyss:

Det er farlig å kjøpe slike spill uansett, Pondusa! :sjenert::kyss:

Godt å høre at det er flere som er ustrukturerte, Moon... :sjenert: Og selvsagt er Sims synsk! :kyss:

Du sier noe, Kipa... :sjenert: Men jeg tror det går bra :kyss:

Kanskje du er heldig, som ikke har tålmodighet til slike spill, Murmel :wink: Jeg synes også det er litt merkelig at ikke klage-nabo kjefter :roll: Jeg håper også jeg får leselyst og penger :kyss:

Jeg tror ikke det er klagenabo, Bizzy, for igår hørte jeg også saging, og tror ikke man kan høre det med mindre det er de ved siden av eller under oss (og klagenabo ringte ikke fra rett under oss, sa han selv, og vi tror også vi vet hvem det er) Saltbøsse-vegger! :ler::ler2:

Godt du har gøts til å si ifra, Klips! :Nikke: Og så har man liksom en kjempe-gyldig grunn til å si ifra når man har et barn... :kyss:

Hei, Wit! :kyss:

Idag skal jeg på forelesning i det faget det er viktigst å lese i for tiden (faget jeg skal skrive oppgave i, før 1. okt) :-) Håper jeg lærer noe!!

Forresten så merker jeg at jeg trenger å ha alt tilrettelagt for lesing og skriving. Og det virker som om alt er timet mot det målet...

For det første, så fungerer jeg ikke uten å vite når pengene kommer!

For det andre; hvor vanskelig blir det å skrive oppgave mens jeg venter på IKM (håper i beste fall at det skal distrahere meg...) ?

Og for det tredje, så kommer Venninne O til byen i helga, og henne ser jeg ikke igjen før ved juletider, så vi må ha en avskjeds-kveld på lørdag (hvis jeg skal tenke positivt, blir dette et fint avbrekk fra skriving, som jeg da forhåpentligvis har kommet igang med...) ! Da bør jeg nok ikke drikke, for da ødelegger jeg vel søndagen også... :roll:

Og egentlig skal jeg ikke klage... :sur:

Det er typisk meg å være pessimist før jeg i det hele tatt har begynt, og det er egentlig verre enn alle disse tre hindrene :roll:

Er halogen-spot dyrt, mon tro?

Vi har to på badet, og det ene har sluknet...

Er det farlig å bare ha en på?

Jeg har lite peiling på slikt, men kan det bli overspenning på den som funker?

Det er vel uansett lurt å bytte begge...

Tror Mannen skal låne seg litt penger, for å få unna noen nødvendigheter idag :-?

Lillen

Dag 23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.. så du lurte på det med halogenspotter, og siden jeg har litt peiling.. (yrkesskade) så svarer jeg deg på det. Det er IKKE farlig at bare en lyser, har du forresten prøvd å "dunke" litt foriktig på den som ikke lyser? Kan hende det bare er kontakten som er litt dårlig? Det er ganske rart at en slukker, uten at den andre også gjør det, for som oftest er det trafoen som går i stykker, og da skal begge slukke. Jeg konkluderer med at det er kontaktproblemer på den som ikke lyser, og anbefaler dere bare å sette i en ny pære, og sjekke at alle ledninger sitter som de skal!

Lykke til.

shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lillen!!

Har vært lenge borte, men nå måtte jeg innom en tur for å se hvordan det sto til! Har ikke fått oppdatert meg helt, men skummet gjennom de siste sidene her - ellers hadde det vel blitt natta, så lenge er det siden sist... :oops:

Boring i murvegger er gøy - det gjorde naboene våre også hele den første uka etter at vi kom hjem med Thomas fra sykehuset. Gullungen sov gjennom alt, og mor holdt på å bli gal. :evil:

Ellers er det ingen fare om bare den ene spoten din funker - vi hadde det sånn lenge på badet vårt vi. Lenge gjorde det susen å dunke litt på den som ikke virket, så lyste den igjen, men til slutt sa den takk for seg. Og da fikk vi ut fingeren og kjøpte ny pære.

Uansett - lykke til med alt du holder på med!! Jeg lover å ikke bli borte like lenge neste gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Lillen :kyss:

Tror ikke jeg har noen bivirkninger nei :danse: Hvordan går det med deg? Har du vært plaget av bivirkninger av pergoen?

Håper det er andre bivirkninger som setter inn nå, nemlig lillens gravis-bivirkninger :tommelsmil:

Håper oppgaven din distraherer deg såpass at vi må minne deg på å teste, og vips så er det din tur :Nikke: Syns det var en god plan jeg om jeg skal si det selv :tunge1:

Håper du har en fin dag!! Husk TGIF :hoppe:

GOD HELG :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...