Gå til innhold

Lille dagbok...

lillen

Anbefalte innlegg

Det var en gang ei jente som passet på alle. Hun ville at de skulle ha det bra, og var så optimistisk og glad at det påvirket hennes omgivelser. Vet du hvem jeg tenker på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takker for ros, Murmel :Hehe:

Takk for praten, Lilletrollet! :-)

Har du ikke hørt om GRAVIS før? :roll: Jeg er gravid fordi jeg vet det! Altså gravid pga at jeg er såpass vis - og da skrives det på den måten :wink:

Du er helt skjønn, Havsulen :klem::hjertesmil:

Idag skal jeg kjøpe bøker og kikke litt i de... skal prøve å kartlegge hvor jeg skal hente det meste av stoffet til oppgaven som må leveres 1. okt (det var bare en *puh*) :-)

Etter all ryddingen i helga, er vi bare nødt til å prøve (enda en gang!) å holde det slik... :wink: Er veldig spent på hvordan det skal gå. Men det må jo være deilig å slippe å frykte uventet besøk... :Nikke:

Lillen

Dag 20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Du er god du! Gravis he he. Ja det er du jammen meg! :grinele:

Ha en flott dag,og hold det pent og rent rundt deg!

Klem :klem: Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver febrilsk å bli smittet med litt ryddeinspirasjon :hoppe:

Det er bare å komme til meg å ta et sjau hvis du føler for det, og naboene har aldri klaget før når jeg spille HØY musikk på mannens "monsteranlegg" :roll: Har du kanskje noen forslag på hvordan overtale en stereofil til å bytte fra STORE høytalere til for eksempel et lite pent skjult anlegg :klø: Har prøvd det meste uten serlig flaks :roll:

Syns du skal glemme den sure naboen jeg, og heller være fornøyd med ditt stempel som formiddagsbølla :plystre: Man må jo spille musikk når man rydder :Nikke:

Helt enig med Jolie forresten, det er deg havsulen mener, Super-Lillen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du kanskje noen forslag på hvordan overtale en stereofil til å bytte fra STORE høytalere til for eksempel et lite pent skjult anlegg :klø: Har prøvd det meste uten serlig flaks :roll:

Du må jo ikke diskutere slike ting med mannen, det er helt dødfødt. Plutselig en dag bare står det der. Og mannens gigaanlegg? 'Det har jeg ik..ikke sett' :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benker meg foran skjermen sammen med Murmel og venter på bekreftelse :kyss:

:o Er det straks IKM???? Løper inn på prøvere for å sjekke septemberlisten :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 dager... syns godt du kunne ha kommet litt lenger i gravis'en din :roll: Er nemlig veldig spent og synes virkelig det er på tide at du endelig får mirakelet ditt :Nikke:

Krysser det som krysses kan!!! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for at du svarte Lillen, Jolie :ler::klem: Og så synes jeg du hadde et supert forslag til Bizzy's problem :ler:

Du er også god, Lilletrollet! :klem:

I min verden finnes det små høytalere med like god lyd som de store, Bizzy - i min verden... :wink: Men ifølge mannfolk, har jeg nok ikke skjønt noen ting... :roll: Men vi jentene er ihvertfall på lag! :kyss:

Ikke rart du trodde det nærmet seg IKM hos meg, så mye gravis-prat det er her inne for tiden :wink: Takker for kryss :-)

Takk for at du bryr deg, Moon! :kyss:

Pondusa :klem:

Det skulle bare mangle, Kipa! :klem: Er blitt så glad i deg og... :-)

Me too, Murmel! :klem: Jeg har forresten ikke lest noe det siste døgnet, så da har jeg vel ruget da...!?

Koselig at du følger med, Cappo! :klem: Hadde bare tiden gått litt fortere... :roll:

Jeg er her, Jinx! :kyss:

Skjedd noe?? :ler: Nei, det har det ikke, Madden... :klem:

Jeg må ha skrevet veldig mye her i det siste... :sjenert:

Må jo ha gjort det, siden dere reagerer så kraftig på at jeg holder meg borte EN dag :tunge1:

Men helt greit å føle at man er savnet :ler::kyss:

Det har ikke skjedd så mye i livet mitt egentlig. Derfor ingenting å skrive om.

Jeg blir litt deppa over å ikke lese, og jeg blir litt deppa over å ikke ha penger.

Idag har jeg ringt Aetat og mast atter en gang, og det viser set at papirene mine, som jeg ble fortalt at ble sendt til økonomiavdelingen for 2 uker siden, ikke kom dit før igår :o Men nå skulle papirene legges i morgendagens "hastebunke", så jeg håper pengene kommer fredag eller mandag. Det spørs kanskje hvor raskt det går fra de utbetaler, til pengene er på konto...

Blir i skikkelig dårlig humør av å vente og vente...og det går ut over Mannen. Og han blir sur fordi jeg er sur, og da blir det virkelig trivelig her! :roll:

Det har ikke hendt noe inni magen min, unntatt stikkinger igår, men slike har jeg hver syklus.

Lillen

Dag 22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spilt litt Sims2 i det siste, og det er jo typisk å få helt dilla på slike ting når man helst skulle gjort en masse fornuftige ting...

Igår ble "Lillen" forelsket i "Mannen", og han lå over hos henne. Jeg trykket på funksjonen "WooHoo" da de lå i sengen, og vips humpet de i vei :ler: Etterpå trykket jeg på "Try for a baby", og det samme skjedde. Forskjellen er nok at "WooHoo" er med prevensjon :ler:

Etter en liten stund måtte "Lillen" skifte garderobe, fordi hun begynte å få mage :-) En stund etter det igjen, fikk hun en baby, midt på natten, på badet :o Nå er de en familie, og "Lillen" er tilbake på jobb etter 3 dagers permisjon :ler:

Betyr dette noe? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...