Gå til innhold

Lille dagbok...

lillen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mangler bare å vaske dører nå, så har jeg gjort det jeg bestemte meg for :-)

Men fikk skikkelig turn-off for en liten stund siden. Jeg pleier ikke å ta telefonen når det ringes fra skjult nummer, men da telefonen hadde ringt i 5 minutter, måtte jeg bare ta den...

Det var en mann som bor i oppgangen :o

Og jeg svarte ikke hallo en gang; jeg svarte bare et surt "Ja" da jeg tok den, for jeg er så lei av selgere...

Han var skikkelig forbanna, og ba meg skru ned musikken :oops: hvis ikke skulle han ringe politiet. Jeg beklaget selvfølgelig, og lurte på om han bodde i leiligheten under. Han svarte "Nei, kjeft-kjeft-kjeft", og da jeg spurte hvor han ringte fra svarte han "Drit i det, bare skru ned musikken" :-?

Da ble jeg litt pissed, og spurte litt sarkastisk om det var hemmelig hvor han bodde. Han svarte "Ja", fortsatte med litt kjefting og la på.

Jeg blir helt koko i hodet av kjefting; jeg tåler det rett og slett ikke. Blir kjempelei meg. Denne gangen ble jeg ikke bare lei meg, men også sint :cry:

Jeg skjønner at de må klage, for jeg vet hvor ubehagelig det er å høre en bass i flere timer :Nikke: Men når det første jeg gjør er å beklage ydmykt, så synes jeg det skal være greit. Og dessuten; hva er vitsen med å begynne samtalen med å true folk med å ringe politi :klaske: , når man vet at i de fleste tilfeller så skrus volumet ned... Det var tross alt ingen fest, det skjønte vel han også at var usannsynlig, når jeg har hatt på musikk med forskjellig volum fra 15-16-tia :-x (Vet ikke om jeg har hatt volumet like høyt hele tiden).

Og etterpå tenker jeg på en million ting jeg skulle ha sagt - både sinte og unnskyldende! :roll: Typisk :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meta: Kan man kose uten mann og shoppe uten penger? :sjenert: Håper du også får en fin helg :kyss:

Nå er Murmel også på Msn! :klappe:

Mannen kommer snart hjem nå, og da skal jeg sladre om den sinte mannen og få trøst... :Nikke:

Nå er det snart side 200 (gikk litt raskere enn planlagt...), så da er jeg vel gravid da... :wink:

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, nå er du gravid!  :Nikke:

:ler: Iom at du nå er på 200 sider, så sitter sikker spiren godt fast nå. (Og da mener jeg at den sitter fast inne i livmoren til lillen, Madden, ikke at lillen sitter på den...)

Uff, skjønner skikkelig godt at du ble sint på den uforskammende mannen, som kjeftet på deg for høy musikk på en lørdagsettermiddag. Hadde det vært sent på kvelden hadde jeg skjønt det godt, men han kan da ikke melde deg for bråk midt på dagen... :sinna:

Er det 200 sider som er den hemmelige msn grensen, eller er det jeg som misforstår noe her... :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lagt Lilletrollet og Moon til kontakt-lista mi :-) , men Tyttebæret har jeg ingen adresse til... Vi to kan snakkes på pm for å utveksle personlig info :wink:

Og Moon: tusen takk for forståelse når det gjelder mitt kommende rykte som ettermiddags-bølle... :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei lillen! Har ikke vært innom på en stund. Har vel hatt en del og gjøre og bare lest litt her og der.. Mye å gjøre på skolen også i forberedelse med bacheloroppgave og skaffe egen studieplass.

Håper du får en super søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: jeg skjønte jo det i ettertid moonchild!!Jeg var bare utroooolig trøtt...og leste derfor feil!! :ler:

Krysser også fingre for at spiren er på plass nå..siden du har rundet de magiske 200!! :klem: Vi får krysse litt for hverandre..siken vi er IKM-tvillinger denne mnd.!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det snart side 200 (gikk litt raskere enn planlagt...), så da er jeg vel gravid da... :wink:

:ler: Jeg bøyer meg i støvet for logikken din! :ler:

Håper du får en fin søndag, fri for bøllete naboer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempekoselig at du stikker innom, Liv! :klem: Har nok ikke vært så flink til å stikke innom jeg heller... :wink:

IKM-tvillinger er vi ja, Madden! :ler::hoppe: Og jeg krysser og krysser...bare så du vet det! :-)

Ja, jeg er veldig logisk anlagt, Cielo! :Nikke: Ingen bøllete naboer idag nei takk! :tunge1: Ha en fin søndag du og :klem:

:klem: For at du skriver så fine ord, Huldra! Og :kyss: For at tiden skal gå fort fremover! Og ha en fantastisk søndag du og! :-)

Idag har jeg fortsatt litt på "julerengjøringen" :tunge1:

*vasket stuedør - both sides

*vasket innsiden av ytterdør

*vasket vinduskarmer på soverom

*ryddet klær inn i skap

*vasket soveromsgulv

Mannen har:

*ryddet i klærne sine

*vasket soveroms-vinduer

Og så har jeg bakt 1-2-3-sjokkismuffins... :sikle:

Nå skal vi lage taco snart :sikle:

Får besøk av en kompis av Mannen, for han skal få se den morsomme lysbildefremvisningen Mannen har laget (idag!), fra julebordet ifjor :ler2:

Jeg er veldig gravis fortsatt... :ekstra kul:

Lillen

Dag 19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponert jeg Lillen! :klappe:

Du har ihvertfall vært mye flinkere enn meg i dag :oops:

Håper du koser deg med sjokkismuffins, bilder og besøk! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig gravis fortsatt... :ekstra kul:

Hvordan er det å være graviS?? :ler::ler2: