murmeldyret Skrevet 18. september 2004 #2961 Del Skrevet 18. september 2004 Er du flink og leser nå? Jeg mener, siden du ikke er her sammen med meg Det er sikkert ikke så dumt å tenke alternativt om Pergoen ikke gjør susen. Men jeg vil, vil, vil! Fortsatt god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 18. september 2004 Forfatter #2962 Del Skrevet 18. september 2004 Leser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 18. september 2004 #2963 Del Skrevet 18. september 2004 Du er her jo! Jeg vasker liksom badet nå... Veldig flink ja :oops: Men jeg er ikke bekymret for deg, for du har bevist at du er et lite geni :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 18. september 2004 Forfatter #2964 Del Skrevet 18. september 2004 Badet ja... :oops: Tror jeg liksom skal gjøre det også... Og trappa... Og oppvasken... Og dra tørrmopp over alle gulv... En gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 18. september 2004 #2965 Del Skrevet 18. september 2004 Ja, en vakker dag... Og jeg har ikke nevnt alt det andre jeg burde gjøre. Nå har jeg vasket doet i full fart. Veldig stolt! Det værste er badekaret. Får pendle litt mellom PC'n og badet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 18. september 2004 Forfatter #2966 Del Skrevet 18. september 2004 Gå og spray badekaret...det må jo uansett stå litt, og da har du tid til kg, mens badekaret praktisk talt vasker seg selv! Doen ja...jeg får holde ut med gummihanske og svamp (som begge kastes etterpå), for vi har ennå ikke fått tak i kost :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 18. september 2004 #2967 Del Skrevet 18. september 2004 Det høres være ut å vaske ditt do enn mitt, æsj! Synes dokosten er ille nok! Men nå skal jeg rydde badekaret før jeg kan spraye det. Ja, gled deg til du får unger som skal ha alle badelekene side der, i tillegg til ale skjønnhetsproduktene våre (vi har hjørnebadekar med kant rundt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 18. september 2004 Forfatter #2968 Del Skrevet 18. september 2004 Glær mæ Nå har jeg ryddet ut stæsj fra badet, så nå blir do og vask rent + gulv :-) Tusen takk, Murmel! Du er så motiverende! Dette trengte jeg! Skal fortelle Mannen hvem han kan takke når han kommer hjem fra jobb ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 18. september 2004 #2969 Del Skrevet 18. september 2004 Wow, late meg blir beskyldt for å være motiverende. Det må jeg nesten skryte til min mann om Nå er ihvertfall mitt badekar sprayet Jeg digger JIF, veldig effektivt, men mye sunt er det neppe. Får alvorlig hosteanfall bare jeg prøver å puste der inne Når du er blitt så flink, så må jeg jo bare fortsette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 18. september 2004 Forfatter #2970 Del Skrevet 18. september 2004 Ferdig med doen - both sides! Tid for vask, speil og gulv + har sprayet litt på vegger :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 18. september 2004 #2971 Del Skrevet 18. september 2004 Ferdig med badekaret! Jeg er svett! Da er det gulvet igjen, pluss å rydde leker og diverse flasker på plass :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 18. september 2004 Forfatter #2972 Del Skrevet 18. september 2004 Ferdig med do, vask, speil, gulv og vegg! Nå gjenstår det å dra en tørrmopp (har jo rett og slett dusjet hele badet - det er knøttlite) og sette å plass noen småting... Hurrej! :bukke: Hvilket rom er det neste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 18. september 2004 #2973 Del Skrevet 18. september 2004 Ett rom om dagen! Puh! Dere gir jo en stakkar prestasjonsangst her.. God helg, Lillenpillen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 18. september 2004 #2974 Del Skrevet 18. september 2004 Kjøleskap!! :o Blir helt svett jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 18. september 2004 #2975 Del Skrevet 18. september 2004 Da er jeg endelig ferdig med badet Må ha meg en lang avispause, og kanskje litt mat Prates! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 18. september 2004 Forfatter #2976 Del Skrevet 18. september 2004 Badedør - both sides! Kjøkkendør - both sides! Done! :bukke: Nå får vi prøve å få Murmel inn på MSN da... Det er belønningen vår idag! Jej! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 18. september 2004 Forfatter #2977 Del Skrevet 18. september 2004 Kjøleskap er forferdelig kjedelig... :oops: Gangen er artigere! Og det er et helt rom! Men skal jeg gjøre det ordentlig, må jeg nok ta ut bøkene fra bokhylla på gangen også. Og endelig sortere dem. Men oppå alle bokrekkene ligger masse blader og diverse som er lagt dit i forbifarten.. *sortere bladene *ta ned bøkene *tørke støv i bokhylla *sortere bøkene *sette på plass bøkene *tørke av sjenken, som bøkene nettopp har ligget på *vaske innsiden av ytterdør *vaske stuedør *vaske gang-gulv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 18. september 2004 #2978 Del Skrevet 18. september 2004 Nå får vi prøve å få Murmel inn på MSN da... Det er belønningen vår idag! Jej! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 18. september 2004 #2979 Del Skrevet 18. september 2004 Blir helt svett av dere jeg...har dere begynt på julerengjøringa eller??? Nedvask er ikke noe for meg i dag nei!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 18. september 2004 Forfatter #2980 Del Skrevet 18. september 2004 Dette gjenstår: *vaske innsiden av ytterdør *vaske stuedør *vaske gang-gulv Jepp, dette er julerengjøring... Må ikke regne med at det vaskes noe mer før jul etter en så effektiv dag Men det var faktisk ikke så skummelt å vaske som jeg hadde fryktet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg