murmeldyret Skrevet 16. september 2004 #2941 Del Skrevet 16. september 2004 Du Lille vennen, vet det ikke er min sak, men må bare si det likevel. Du burde virkelig spise frokost! En hel dag på forelesing uten å spise... Er litt bekymra for kostholdet ditt Blir du dårligere i magen om du spiser? Og helt ærlig, så tror jeg nok det kan virke inn på prøvinga di . Men du har vel hørt det før. Ikke meninga å være belærende, er bare litt bekymra for deg :klem2: Må humre litt for meg selv når jeg hører om alle som har problemer med å komme seg opp om morgenene Bare gled dere til babyen kommer. I et helt år sto jeg opp kl 06.00 hver morgen (pga Lillepia). I helgene delte vi selvsagt på det. Jeg var innsyra B-menneske i utgangspunktet Nå får jeg som oftest sove til ca 07.00-07.30. Det er lykken! :rosasmil: Stor klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 16. september 2004 Forfatter #2942 Del Skrevet 16. september 2004 Gjør ikke noe om det ikke er "din sak", Murmel! Du får lov til å skrive akkurat hva du vil du, Snuppa! Ja, jeg blir ofte dårlig av å spise så tidlig på dagen, men jeg har tenkt å gjøre noe med det. Kan f eks begynne med ille-smakende drikker, fra apoteket, som inneholder massevis av næring... Fikk en resept på det for mange år siden, men den må selvsagt fornyes Angående det å plutselig skulle stå opp om morgenen, så er jeg en naiv optimist... Jeg innbiller meg at man blir forberedt ved å få mindre søvn som høygravid, og i barseltiden kan man - kremt - sove når den lille sover... Dette er kanskje bare gjennomførbart hvis man popper ut en engel, men det er jo akkurat det jeg har tenkt å gjøre! = Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 16. september 2004 #2943 Del Skrevet 16. september 2004 Må humre litt for meg selv når jeg hører om alle som har problemer med å komme seg opp om morgenene Bare gled dere til babyen kommer. I et helt år sto jeg opp kl 06.00 hver morgen (pga Lillepia). I helgene delte vi selvsagt på det. Jeg var innsyra B-menneske i utgangspunktet Nå får jeg som oftest sove til ca 07.00-07.30. Det er lykken! :rosasmil: Stor klem! JEg er sååå glad når Erik våkner etter kl åtte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 16. september 2004 Forfatter #2944 Del Skrevet 16. september 2004 Hva som gjør en lykkelig forandrer seg, og takk og lov for det! Jeg håper det skjer mer enn en gang hver fjerde måned, Magnhild og Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 16. september 2004 #2945 Del Skrevet 16. september 2004 Heier på små soldater!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 16. september 2004 #2946 Del Skrevet 16. september 2004 JEg er sååå glad når Erik våkner etter kl åtte... Og jeg og Lukas vi står opp klokka ni.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 16. september 2004 #2947 Del Skrevet 16. september 2004 Jeg er en engel- Lukas ble en engel, så si meg hvorfor ikke Lillen skulle få en engel..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 16. september 2004 #2948 Del Skrevet 16. september 2004 Og jeg og Lukas vi står opp klokka ni.... Da er vi i barnehagen... til deg også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 16. september 2004 #2949 Del Skrevet 16. september 2004 Magnhild.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 16. september 2004 #2950 Del Skrevet 16. september 2004 Ja, noen får jo sovende engler da Bare meg som ikke helt har forstått hvor man skulle sende den søknaden (så er jeg vel ingen engel selv da... ) Lillepia mi ville amme ca annen hver time hele døgnet i 4,5 måneder . Husker jeg lurte på når jeg egentlig skulle sove. Men det gikk da veldig bra :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 16. september 2004 Forfatter #2951 Del Skrevet 16. september 2004 Ikke skrem folk! Og ikke krangle! :fy: Supre girls *gulp* Nå nærmer det seg 200 sider Og det skulle det ikke før IKM... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 16. september 2004 #2952 Del Skrevet 16. september 2004 Vi blir skilt Lillen De deler oss mellom L og M Vel, kanskje jeg slipper å havne på side 2 så ofte da (for jeg vil jo egentlig ha oppdelign) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 16. september 2004 #2953 Del Skrevet 16. september 2004 Vi ble jo delt, jo. :o Det var litt uventet at streken gikk mellom L og M... Men når jeg ser antall brukernavn før M og etter/med M, så skjønner jeg det godt. Men ikke glem meg, da... Selv om jeg vanker i "den andre gjengen" (jeg vil fortsatt være en supergirl...) (Åsså er jeg litt enig med Murmel i kosholdsgreiene, selv om jeg skjønner at magen din er veldig vrang... Dilemma det der.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 16. september 2004 #2954 Del Skrevet 16. september 2004 Må bare innom for å heie på soldatene!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 17. september 2004 Forfatter #2955 Del Skrevet 17. september 2004 Takk for innspill, Murmel, Magnhild og Kipa Jeg kommer ikke til å glemme noen av de jeg ikke har lyst til å glemme, Moon, så du er safe! Takker og bukker, Madden! :bukke: Har veldig høye forhåpninger nå, så jeg er livredd for å få mensen i månedsskiftet... :-? En liten trøst er at jeg fortsatt har en gratis-sjanse, men for å være ærlig så gir jeg nok litt opp om jeg ikke blir gravid på pergo Da får jeg heller prøve å finne penger til noe alternativt - har lyst på akkupunktur. Idag har jeg ikke gjort noe som helst. Ble ingen forelesning for min del, men jeg fikk et par bøker i posten - så jeg kan altså lese litt i helga... Skal snart lage middag til Mannen kommer fra jobb, men har litt kg-tid først. Har lyst til å drømme litt med Jinx - på msn... Drømme om våre nye liv (aka hennes hus og min mage )! Lillen Dag 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 17. september 2004 #2956 Del Skrevet 17. september 2004 Sikker på at pergoen gjør susen...kanskje vi har litt høye forventninger..men jeg koser meg fælt med å glede meg sånn også da!! Bare vent..snart har vi to nydelige pergo-babyer på vei!!De er jo ekstra søte vet du.... God helg!!! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 18. september 2004 Forfatter #2957 Del Skrevet 18. september 2004 To = en hver ja? Jeg koser meg også, Madden! Det er visst leggetid for små piker... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 18. september 2004 #2958 Del Skrevet 18. september 2004 Eller kanskje to hver...den som lever får se!! God natt da lillen!! Natta- fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 18. september 2004 #2959 Del Skrevet 18. september 2004 Jeg vil drømme med deg på msn nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 18. september 2004 #2960 Del Skrevet 18. september 2004 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg