jolie Skrevet 15. september 2004 #2921 Del Skrevet 15. september 2004 Lillen, hvor tar du det fra? Du er virkelig priceless, du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 15. september 2004 #2922 Del Skrevet 15. september 2004 Herlig Håper du har en FIN dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 15. september 2004 #2923 Del Skrevet 15. september 2004 Lillen, hvor tar du det fra? Du er virkelig priceless, du! Helt enig med Jolie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 15. september 2004 #2924 Del Skrevet 15. september 2004 *kremt* Lillen da!! JEg blir jo helt i fistel jeg når du begynner på den måten. Jeg ville med en gang løpe inn i boken min for å se om det var noe slikt fantes, men jeg fant ut at det bare var teit og at jeg ikke ville være teit, så jeg satt meg ned og lo litt av deg i stedet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 15. september 2004 Forfatter #2925 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg elsker latter! Takk, Jolie, Meta og Bizzy Magnhild: Fantasien min har ikke løpt løpsk denne gangen! Det er faktisk sant! I promise... Etter forelesning idag, pøsregna det. Men like før jeg gikk av bussen der jeg bor, gjorde sidemannen meg oppmerksom på at solen skinte. Jeg ble glad, og sa at "det er fint å bo her!". Da jeg gikk mot blokka, så jeg at den var omkranset av en 180 graders Jeg har ikke ringt H&M, og det hadde vel aldri vært no vits, for nå ligger det en pakkelapp foren meg... :-) Angående den 10%'en, så har jeg funnet ut at det blir rimeligere å ikke spørre om å få den...for jeg har allerede 50 kroner avslag, og bestillingen er på under 500 kroner... Men må ha to ting til... Bare to ting! Trening får bli i neste uke, for pengene er ikke på konto Lillen Dag 15 Kjenner ingen eggløsning for øyeblikket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 15. september 2004 #2926 Del Skrevet 15. september 2004 Hvor tar du det egentlig fra ja...du er helt utrolig!! og jeg kan vel synes du er søt selv om du grynter litt?? Jeg rakk heller ikke ringe til H&M ang. bestillingen i tide..men så sa de jo at jeg hadde brukt en sånn rabatt-sjekk på den forrige da..og du får jo ikke mer enn en rabattkode på hver bestilling..så da ville det lønne seg å bruke de 10% jeg får nå... :oops: jaja...man må jo spørre!!! Klarte ikke å ligge unna den katalogen som kom sist..så nå er det vel en ny pakke på vei tenker jeg..men jeg var flink jente og bestilte litt til mannen også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 15. september 2004 #2927 Del Skrevet 15. september 2004 Takk for at du muntrer meg opp! :klem2: Snille, morsomme Lillen, til og med snill med edderkopper Her er det så kaldt nå at de fleste har gått i hi, eller hva de nå egentlig gjør på denne årstiden :klø: Går det bra med Pergo-bivirkninger? Kan ikke huske at du klaget spesielt sist heller. Nå synes jeg faktisk at det er din tur til å bli gravid! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 15. september 2004 Forfatter #2928 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg pleier også å kompensere for bruk av penger, ved å bruke penger på Mannen i tillegg, Madden Nå har jeg bestilt enda mer, så jeg fikk ihvertfall spleiset de nye klærne inn i den bestillingen som lå der (eh...den jeg ville skulle komme sammen med den jeg fikk idag...!) Tusen takk for gode ord... Ingen årsak, Murmel :-) Det går veldig bra med de fraværende bivirkningene (bare litt sipping nå og da!) Jeg synes også det er min tur! Jej! Ingenting passet! Jeg ligger visst midt imellom de nye 32/34 og 36/38-størrelsene Jeg prøvde virkelig å bruke penger, men fikk det ikke til Jeg gir meg selv en ny sjanse: Jeg bestilte nemlig nye klær i stedet... Bestilte en av tingene i ny størrelse, men de andre var enten utsolgt eller teite. Pakken kommer i begynnelsen av oktober... :-) Idag har jeg visst glemt å spise, så det er på tide å lage litt mat... Pommes frites! Har jo tatt vitaminer idag, og det er vel det samme som "5 om dagen"? Dessuten er pommes frites en grønnsak!! Kan det hende at det er kostholdet som hindrer meg i å bli gravid? :-x Heia Liverpool! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 16. september 2004 #2929 Del Skrevet 16. september 2004 Regnestykket ditt hørte fornuftig ut. Jeg forstår det slik: Ting til Lillen - Ting til Lillen-mannen --------------------------- Total sum brukt Det regnestykket tror jeg at jeg skal prøve å selge her hjemme! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 16. september 2004 Forfatter #2930 Del Skrevet 16. september 2004 Det anbefales, Moon! Det beste er at de gjennomskuer oss ikke, for de er altfor opptatt av nyervervede saker! :-) Ha en fin dag du og Etter at klokka hadde snoozet av og på i 40 minutter, skrudde jeg den av med fullt overlegg. Intensjonen var å sove videre og droppe forelesning. Det er så typisk meg! Og hvor teit er nå egentlig det? Den verste trøttheten går jo over, bare man får stått opp! :-) Heldigvis kom jeg til fornuft... Er det noe jeg hater, så er det å stå opp! Er det noe jeg elsker, så er det å sove! :D Idag har jeg i det minste fått den "vanlige" utbetalingen min, men jeg mangler fortsatt engangsutbetalingen for skolemateriell... (den vanlige utbetalingen har allerede gått til huslånet) Hvis de ikke kommer imorgen, må jeg mase. Det bør ikke ta en uke fra vedtaket er sendt til økonomi-avdeling, til de kommer på konto!? :-? Etter forelesning idag, skal jeg møte venninne N på skolen :-) Lillen Dag 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 16. september 2004 #2931 Del Skrevet 16. september 2004 Fnis. Nå har jeg gått og humret over edderkoppanalysen din siden jeg leste den i går. Stakkars små som driver dank og suger mur! Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 16. september 2004 #2932 Del Skrevet 16. september 2004 Hver morgen jeg må stå opp tidlig er en kamp... Må tvinge meg selv opp, og våkner vel ikke før jeg har stått en halv evighet i dusjen Så jeg skjønner veldig godt at du hadde lyst til å sove videre i dag tidlig Tror faktisk at jeg sjelden var på forelesningene mine som begynnte kl.08, annet enn lab-timene for da hadde jeg ikke noe valg Håper pengene du er lovet straks kommer inn på kontoen din, det er ikke morsomt å være nødt til å mase for å få det man har krav på Kos deg på skolen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 16. september 2004 #2933 Del Skrevet 16. september 2004 Takk for hilsener i boka mi lillen. Krysser fortsatt fingrene for deg masse. Synes virkelig at det er din tur nå. DU har jo vært her kjempelenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 16. september 2004 #2934 Del Skrevet 16. september 2004 Jeg sov faktisk videre :oops: Men mister bare en time, for jeg drar på skolen nå snart. Halvtime. Må komme meg ut av pysjen først.. Men skal på skolen altså! Disse søvngreiene satt jeg og tenkte på i går. Jeg må få meg et system. Søvnen må struktureres. Det sier seg selv at jeg må stå opp 7 når jeg skal på skolen til 8.15 (jeg er treeeeeiiig om morgenen, veldig), men jeg kan ikke ligge i senga i 10-12 timer bare fordi jeg ikke skal på skolen før 14. Nei, det går jo ikke. Derfor skal jeg forsøke å bare sove 6-8 timer hver natt (8 er liksom det optimale, men vet at jeg fungerer på 6 og), og altså stå opp kl 7 om jeg legger meg 23 (gjør jeg aldri) og kl 9 om jeg legger meg 01 (mer vanlig). Dvs at for å få nok søvn før de tidlige forelesningene må jeg legge meg mellom 23 og 01. Og det må jeg da få til? Er ikke så mye spennende som skjer midt på natta vel? Nuvel, ikke meningen å kuppe boka di med soveprat, Lillen Dette kommer jeg seriøst ikke til å greie uansett.. Ha en fin dag, supervennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 16. september 2004 #2935 Del Skrevet 16. september 2004 Kjære dagboknabo! Vi er mange som skriver nesten hver dag, men vi fyker likevel over på side 2 temmelig kjapt. Jeg har dessuten observert at dette er det flere av oss som syns er litt dumt. Derfor prøver jeg meg på et lite opprop på ”ris og ros” for å se om moderatorene vurderer å revurdere litt – og i det minste dele ”oss” i to. (Som vel egentlig er tilstrekkelig?) Er du enig med meg, skriv gjerne under på mitt lille innlegg, som du finner her --> http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=96556 Ha en fin dag! fra Månebarnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 16. september 2004 #2936 Del Skrevet 16. september 2004 *redder lillen fra side 2-døden* Månebarnet liker "støtteerklæringer" Håper pengene dine kommer straks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 16. september 2004 #2937 Del Skrevet 16. september 2004 Takk for at du holder meg oppdatert med hva som skjer i syklusen min!!! Blir i godt humør jeg..når du forteller meg akkurat hva som skjer! Tror nok at det er pergoen som hindrer meg fra å se klart!... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 16. september 2004 #2938 Del Skrevet 16. september 2004 Bare innom for å danse litt for deg!! :danse: :danse: :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 16. september 2004 #2939 Del Skrevet 16. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 16. september 2004 Forfatter #2940 Del Skrevet 16. september 2004 Vi må jo ha noe å humre av ved siden av alt alvoret, Cielo! Håper du også har hatt en fin dag Og takk for godt argument; det hjalp! Jeg hadde ikke hatt sjans til å møte opp 8 jeg heller, Bizzy! Jeg må jo stå opp kl 9:30 når jeg skal på forelesning til 12...og det er når jeg blir kjørt! Klarte ikke å la være å ringe aetat jeg...og pengene kommer ikke før i neste uke Men dagen har da vært fin likevel! Setter stor pris på kryssingen din, Wit! Og du har jammen rett i at jeg har vært her lenge... Og jeg skulle ha sovet videre, Jolie...det var ingen forelesning! Vi hadde nok hatt godt av litt søvn-strukturering ja! *sukk* Vil ikke vil ikke! Nattedyr er kule! Og Tusen takk, Moon! Du er en heltinne! Ingen årsak, Madden Ikke meningen å mase-håpe, så du vet det Pergo = sorte briller Så flink du er, Huldra! Takktakktakk! Jeg heier på deg, Magnhild! Blir jo helt gira av boligkjøp/-salg! Og flytting! Nå må jeg bare komme til Bergen... Jippijej! Vi blir delt opp! Er så spent... Jeg skulle bare ha sovet i morrest... Det var jo ingen forelesning idag! Og det fikk jo jeg vite på tirsdag! Jeg må være et fullstendig rotehodet som ikke husker når det er "fri-dag"! Jeg tok noen kopier på biblioteket, så jeg kan lese litt... Og så gikk jeg til en kompis som bor like ved, for å sitte på med Mannen hjem igjen (han var der og fikset litt data-greier) Jeg ringte Aetat, og han sa pengene ville komme i neste uke. Han holdt på med bunken, men var bare kommet til de som leverte forrige tirsdag...og mitt vedtak ble levert torsdag eller fredag. Mannen tok ut forskudd på lønn idag, så jeg får kjøpt noen bøker imorgen. Imorgen skal jeg også på skolen, og da skal jeg prøve å finne ut noe om disse oppgavene som skal leveres... Jeg tror nok jeg har eggløsning idag Ihvertfall smerter... En hel tropp soldater masjerte inn inatt, og en annen masjerte inn to dager før. Så får vi se hvor tapre de er! Storkoser meg med arabisk musikk nå Lillen Dag 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg