lillen Skrevet 13. september 2004 Forfatter #2901 Del Skrevet 13. september 2004 Tusen takk, Sandra Gratulerer med jakke, Huldra! Jeg synes den er veldig stilig... Jeg rakk bare tunge til Jinx altså...så jeg var egentlig ikke geipete igår Takk for praten vår Endelig, Tyttis! Du har alltid de riktige ordene... Sov lenge på søndag ja, Jinx :oops: Men koselig at du og Mannen chatter da De eneste gangene jeg synes det er urettferdig, er når jeg er våken... Så søt du er, Madden! Nå fikk du meg i bedre humør... Det ble ingen baking i helga...men det ble litt "små-shining" (hvis man i det hele tatt kan bruke ordet shining når man gjør det halvveis...) Lørdag kveld var jeg hos venninne N og så en forferdelig dårlig film, som vi hadde leid... Vi hadde bestemt oss for å se skikkelig jente-film, og da Kate Hudson sto på rollelisten, tenkte vi det var bænkers...men vi ble skuffet. Og vi som digger henne! Dro hjem etterpå, og satt oppe til Mannen kom hjem fra kollega-fest. På onsdag skal jeg bli med venninne N på trening (hvis jeg får fiksa treningskort før den tid) :o Jeg kan å sjokkere meg selv...har jo aldri trent før, unntatt et halvår med aerobic som 15-åring Så hvis jeg får penger, skal jeg altså trene, og dermed må jeg shoppe... Må ha treningstøy :-) Gleder meg til å få skikk på denne kroppen! :-) Må jo lage noen muskler, så den klarer å bære pergo-babyen! :-) Ikveld er det tv-kveld! :-) Imorgen er det forelesning, fotballkamp med laget til Mannen, og CL-kamp etterpå :-) Onsdag er det yndlings-forelesning og trening. Heh! Sporty uke! Loco! :klø: Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 13. september 2004 #2902 Del Skrevet 13. september 2004 For en flott innstilling lillen!!! Så flink jente som skal trene og alt!! noen muskler kommer godt med når vi skal bære våre kjære pergo-babyer frem!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 13. september 2004 #2903 Del Skrevet 13. september 2004 Trene? :klø: Her er det bare hund som gjelder! God trim det også! (også svømmer jeg når vi ikke har hund) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 13. september 2004 #2904 Del Skrevet 13. september 2004 Sokker med tær ble kjøpt i fjor på Lindex..kan kjøpe og sende et par til deg jeg. Har selv gule/ oransje og rosa...jadda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 14. september 2004 Forfatter #2905 Del Skrevet 14. september 2004 Innstillingen er det ingenting i veien med nei, Madden! Vi får se hvordan det går når ting skal realiseres... Skulle gjerne hatt en hund og trent med jeg og, Tyttis, men det har jeg altså ikke (ennå). Svømming er sikkert topp! :-) Ok, jeg skal sjekke, Kipa! Har du sett de i år da? Jeg er så fornøyd med at jeg kom meg opp idag, ikke så altfor lenge etter at klokka ringte! :-) 8 er litt vel tidlig for meg kanskje, men jeg håper virkelig det er en vanesak... :-? Idag skal jeg prøve å få ordnet med studiebevis og melde meg opp til eksamen. Håper venninne N er på skolen, for jeg trenger nok litt hjelp... Ikveld skal jeg ut og se på kamp igjen! Akkurat nå er det bare 8 grader, så det lover ikke bra. Men har allerede tatt på meg strømpebukse, og den skal få sitte på hele dagen... Og ullgenser... :-) Etter fotballkamp, er det fotballkamp... Mulig jeg setter meg litt foranpc...for det er kanskje ikke nødvendig å se hele kampen!? Har ikke merket noe som helst til eggløsning ennå. Lørdag stakk det litt der nede, men det var nok for tidlig. Jeg synes det er litt rart at jeg ikke har kjent noe egentlig, for jeg mener å huske at jeg kjente det lenge før eggløsning sist jeg tok Pergo...og ihvertfall etter eggløsning; da var jeg "støl"! Det er vel bare å vente...og pule! Fortsatt ingen innskudd i banken... Men imorgen får jeg ihvertfall noe, for da er det i det minste tid for det faste innskuddet... Lillen Dag 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 14. september 2004 Forfatter #2906 Del Skrevet 14. september 2004 *oppdatere* Ønskeliste: hettegenser - enkel, strikket, v-hals, ikke snorer hettejakke - liten, gjerne fløyel høst-/vinterjakke skinnjakke - svart dressjakke - svart fløyel dressjakke - svart bukse - svart, jeans-aktig dressbukse - svart fløyel treningsbukse skjerf - hvitt; passende til ny hvit lue og vanter fra H&M cardigan - enkel, kort, ensfarget, fra H&M singlet - lang; praktisk på kalde dager, så jeg slipper glippe t-shirt - Paul Frank t-shirt - ensfarget gensre - enkle, ensfargede; til å ha under t-shirts brosjer ørepynt pensko - lave boots - tøffe, feminine, combat(?) veske - stor nok til forelesningshefte tatovering = langtidsønske permanent eyeliner = langtidsønske fargelinser frisørtime - ettervekst Bestilt: dressbukse - med krittstriper kappe-singlet - hvit; veldig stilig under dressjakke v-genser - antikkgrønn v-genser - svart, ledig form genser - lyserosa, finstrikket 8) Jeg fant: genser - varmgul, tynn, fra H&M strømpebukse - svart, hipster, fra H&M skjørt - svart, klokkeformet genser - svart, finstrikket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 14. september 2004 #2907 Del Skrevet 14. september 2004 Tror ikke støvlettene mine er å finne på Min SKo's nettside, nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 14. september 2004 #2908 Del Skrevet 14. september 2004 Eller Din Sko. Whatever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 14. september 2004 #2909 Del Skrevet 14. september 2004 åhhh, fikk sååå lyst til å løpe og handle da jeg så den listen din Nærmer seg vel eggløsning så jeg heier litt ekstra jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 14. september 2004 #2910 Del Skrevet 14. september 2004 Blir med og heier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 14. september 2004 Forfatter #2911 Del Skrevet 14. september 2004 Ok, Camelia; da må jeg vel klare meg uten nett, og heller gå litt i butikkene da... Shopping er gøy, Bizzy! Takk for heiing... Tusen takk, Sandra! Dess flere, dess bedre... Har hatt en liten wake-up-call idag... :o Det har gått opp for meg at jeg er student, og at det innebærer mer enn å gå på forelesning. Jeg skal levere to oppgaver før 1. oktober! *sarkastisk latter* For det første så har jeg ikke vært særlig delaktig på forelesninger, og for det andre så har jeg aldri skrevet noen slike oppgaver før... (et lite + er at det finnes oppgavegrupper, der man får veiledning...men det er jo bare 2 igjen før fristen da...) Ikke har jeg bøker heller... Har ikke fått pengene mine, og har bare fått en av de fire bøkene jeg bestilte på mao... *grynt* Må ta en telefon dit imorgen... Idag har jeg ordnet studiebevis, med et totalt mislykket bilde Treningskort fikk jeg ikke skaffet, for jeg har jo ingen penger... *dobbelgrynt* Blir kanskje ikke trening på meg imorgen da... Idag fikk jeg enda en katalog fra H&M, og tilbud om 10 % avslag på sortimentet. Hvor ond går det an å bli?? Jeg har jo nettopp bestilt nye varer! :evil: Jeg bør nok ta en telefon dit...og spørre om de to siste bestillingene mine kan spleises sammen (så jeg slipper 2x porto), og om jeg pliiis kan få 10 % avslag på de... Har jeg en sjanse? I løpet av dette innlegget, har jeg tisset 3 ganger :o Hadde det ikke vært for at jeg er på CD 14, hadde jeg trodd på en graviditet... I tillegg sippet jeg på forelesning idag. Hallo! Det var et skrivekurs! Er det mulig? Ble sentimental da noen nevnte at julen ringes inn kl 17 på juleaften... :o Jeg hadde planlagt å bli gravid før 200 sider... Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 14. september 2004 #2912 Del Skrevet 14. september 2004 vi kan jo skrive i liten skrift og fatte oss i korthet sånn for sikkerhetsskyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 14. september 2004 #2913 Del Skrevet 14. september 2004 Du er nå søt lillen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 14. september 2004 Forfatter #2914 Del Skrevet 14. september 2004 God ide, Hanni! Skal prøve det selv også... Hvor har du det fra, Madden? Overrasket over at du skriver noe slikt like etter grynte-innlegget mitt... :klø: Jeg har vondt i hodet... Noe annet er vel ikke å forvente, men jeg hadde i det minste håpet at det gikk over etter et par Fanalgin... Nå skal jeg ut og se Mannen spille kamp, som den pliktoppfyllende "oppdamen" jeg er... Noen som noen gang har ringt H&M med samme etterspørsel som min? Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 14. september 2004 #2915 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg vi også bestille fra HM igjen... Har jo ikke betalt den forrige sendingen enda, men vil gjerne ha litt til. Det var moro å få klæri posten!!! Kanksje jeg skulle bestilt noe til meg også?? :klø: Jeg tror jeg ville ringt HM og spurt om å slå sammen de to bestillingene. Det kan vel ikke skade. Å spørre om å få 10% på de er vel kanskje litt vanskeligere? fra meg vel... Alt for lenge siden sist jeg har skrevet nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 14. september 2004 #2916 Del Skrevet 14. september 2004 Da heier jeg på at lillen skal ha et nurk i magen før dagboken runder 200 sider. Også velger jeg å se på det at du er så hormonell som tegn på en særdeles fruktbar pergo-periode! :-) Hva gjelder studiene - bedre at du oppdager det nå enn i midten av november. Semesteret er fortsatt ungt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 14. september 2004 #2917 Del Skrevet 14. september 2004 Tror ikke jeg har skrevet i dagboken din på minst 100 sider :oops: så derfor er jeg bare innom og håper at denne gangen er den gangen som virkelig gjelder, og at du da er gravid innen 5 sider :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 14. september 2004 #2918 Del Skrevet 14. september 2004 Noen som noen gang har ringt H&M med samme etterspørsel som min? Næh, men jeg var på nippet. Ikke det med 10%, da. Ville bestille mer og prøve å slå sammen for mindre porto, men hva kom i posten i dag, før jeg rakk å få ut finger'n? :D og :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 15. september 2004 Forfatter #2919 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg svarte deg på msn igår, Magnhild...til slutt Og det er fult mulig å bestille nye ting, før du har betalt for de forrige... Kanskje man er ekstra fruktbar ja, Moon!? Eller kanskje det er noen form for graviditetshormoner i Pergo... Vi velger å tro det første vi! Takk for semester-oppmuntring Har ikke skrevet i den nåværende boken din i det hele tatt, Wit! :o Tror jeg da... Takk for at du stikker innom, og for at du sprer positive ord Er det ikke typisk, Camelia? Jeg ringte jeg...og ba om å få min nyankomne pakke sammen med bestillingen som ligger inne nå...men den første pakken kom likevel alene! Det er et under at jeg klarer å sove om natten... Det er egentlig fullt av edderkopper som leker gjemsel på soverommet vårt (jeg er overbevist!). Har ofte oppdaget dem på det ikke så glupe gjemmestedet; midt på rullegardinen :-? Men igår gikk det opp for meg hvor mange det var sannsynlig at befant seg på soverommet. Og det var mange... Nå er ikke balkongen naborom med soverom, men likevel! På balkongen var det nemlig 11 edderkopper...som ikke hadde gjemt seg! 9 på den ene murveggen (2m x 2,5m) og 2 på den andre (mindre vegg). Jeg trenger de ikke! Jeg trenger de kun på sommeren, så de kan jage bort alle ekle insekter, men stilte de opp da? Nei da! Og hva i alle dager skal de på balkongen vår? De lager ikke spindelvev engang! Dessuten synes jeg at insekter og edderkopper er skummelt på høsten. Burde de ikke gått i hi for lenge siden? Eller krepert? JA til frostnetter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 15. september 2004 Forfatter #2920 Del Skrevet 15. september 2004 Har drevet litt research... Inntrengerene heter Opilio parietinus*. De er mobbeofre i edderkopp-gjengen, fordi hodet og brystet er vokst helt sammen med bakkroppen. Og så mangler de vevekjertler... Det kan ikke ha vært noe særlig å oppdage, i tidlig veveskole-alder, at man ikke har noe der å gjøre! :cry: "Opi" ble vel etter hvert et slags skjellsord, på linje med invalid. I tillegg har de ekstremt lange bein, noe som gir dem en hengslete look. At de fryses ut av skolesystemet, fører til at de ikke har annet å gjøre enn å drive dank. Danken drives av en eller annen grunn på mur... Kanskje de suger mur. Etter denne oppdagelsen, skal jeg prøve å la de være i fred. Stakkars "Murlangbein"... :trøste: *)latinsk: paries = vegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg