meta Skrevet 26. august 2004 #2781 Del Skrevet 26. august 2004 Diger god bedring-klem og trøsteklem til deg Håper alt ordner seg. Nei.. Alt SKAL ordne seg Håper bare det skjer fort.. Klem Meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 26. august 2004 #2782 Del Skrevet 26. august 2004 God bedling da, Didden! Håper du finner ut av ting i forhold til det du skrev om forholdet ditt.. Godt å ha en bestevenninne å snakke med Det er ikke unormalt å "ønske seg noe annet" innimellom. Det viktigste du kan gjøre er å være ærlig med deg selv og ta følelsene dine på alvor - så finner du den riktige løsningen Ønsker deg en så god dag som du kan få! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 26. august 2004 #2783 Del Skrevet 26. august 2004 Hmm, veldig dårlig samvittighet for at jeg ikke var av de mange som har støttet deg og skrevet koselige ord denne uka..Men jeg har vært inne og fulgt med da..og registrert at du ikke har vært her.. :oops: Leit at du er syk, god bedring!! :blomst_opp: Flott at skole har ordnet seg! Lykke lykke til med det. Håper du finner ut av funderinger angående forhold også ...ikke godt å gå sånn å lure.. :-? Men det er vel sånn det er noen ganger, man kommer til et punkt og finner ut at man har vært på samme sted litt lenge, for lenge...kan det være det..Håper det ordner seg til det beste for deg i hvertfall!! Tenker på deg! Og klem fra Lukas også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 26. august 2004 Forfatter #2784 Del Skrevet 26. august 2004 Tusen takk for fine ord, Murmel, Bizzy, Meta, Huldra og Kipa Det er så godt å ha Supergirls... Stikker bare innom for å si ifra at jeg allerede har det mye bedre (tirsdag var verste dag)! Torde ikke engang å håpe på at det skulle gå så raskt, men det ser det altså ut til at det gjør... :D Gikk og sa til meg selv at alt sikkert kom til å være ved det normale igjen i løpet av noen uker eller en måned... Det viser seg å være forbigående - som en gang før - og det er fint å vite :-) Det eneste som forvirrer meg nå er det med å ta "følelsene" på alvor, som Huldra nevnte... Det er vel ikke noe å ta på alvor når det allerede er i ferd med å forsvinne, eller? Ikke har jeg noe lyst til å ta de på alvor heller, for jeg har jo ikke lyst til å tenke på temaet... En ting er sikkert; jeg er veldig ustabil for tide (stikkord: skole-styr, samlivs-tanker, røyke-sprekk, mannens jobb-stress, og i det hele tatt: jakten på "det perfekte liv"!)! Takk og lov at jeg ikke bruker Pergo denne syklusen! Forkjølelsen er ikke så mye bedre - men ærlig talt; jeg pleier da ikke være forkjølet noe lenge, så den er nok snart vekk Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 26. august 2004 #2785 Del Skrevet 26. august 2004 fra meg og SKÅL! fra Erik!!! Håper formen er bedre!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 26. august 2004 #2786 Del Skrevet 26. august 2004 Det eneste som forvirrer meg nå er det med å ta "følelsene" på alvor' date=' som Huldra nevnte... Det er vel ikke noe å ta på alvor når det allerede er i ferd med å forsvinne, eller?[/quote'] Ikke meningen å forvirre deg, vennen... Min tanke var bare at man ikke skal føyse bort slike tanker (spesielt hvis de blir gjentagende), men bli enig med seg selv hva de er. Er de "toppen av isfjellet"? Eller er de bare reaksjon på en ny situasjon (skolestart m.m)? Så må man finne ut hva man vil, liksom... Ikke noe annet! Men godt at livet er på vei til det normale gode igjen! :D Siden det er det, kan du bare legge forvirringen fra deg og se bort fra det jeg skrev! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 26. august 2004 #2787 Del Skrevet 26. august 2004 Er så innmari lei meg for at jeg overså det innlegget ditt i dagboka mi :oops: Ikke meningen altså :klem2: Høres lurt ut å vente med Pergo nå Ekstra hormoner kan være veldig skumle, og da tenker jeg ikke nødvendigvis på befruktningen Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 27. august 2004 #2788 Del Skrevet 27. august 2004 Høres ut som litt høst-stress. Jeg tror det går opp og ned i de fleste forhold - og at det ikke er fare på ferde medmindre man har vært lei/på utkikk etter noe annet over en lenger periode. Jeg tror det er litt sunt å reflektere over det man har innimellom, jeg. Da setter man mer pris på det, fordi man faktisk har valgt det selv. Ha en fin dag - og en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 27. august 2004 #2789 Del Skrevet 27. august 2004 Et lite tips Lillen: Når man trykker på dagboklinken din, så kommer man på side midt inni. Har du tenkt å ha det sånn eller...? Håper du har det bra! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 27. august 2004 #2790 Del Skrevet 27. august 2004 Frekke meg glemte å ønske deg GOD HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 29. august 2004 Forfatter #2791 Del Skrevet 29. august 2004 Formen er stigende, Magnhild! Takk for at du bryr deg Takk, Huldra! Du er så god å ha... Hvor skal man egentlig linke til i linken sin?? Jeg liker ikke første siden i min... Alle kan vel overse innlegg som skrives samtidig med sitt eget, Murmel! Du er alltid tilgitt Det du sier er veldig klokt, Moon! Mannen er borte i helga, så jeg har kost meg alene. Igår hadde jeg besøk av venninne N, og ikveld har jeg vært hos henne og drunket vin... :-) Vi har vært ute etterpå... Og avsluttet kvelden på stripjoint. Jeg er litt bekymret for kuene nå... De var ikke på blomster-engen, som jeg hadde ventet. Hvor er de? :-? Har hatt ømhet o.l. i eggstokker og omeng i hele uka. "Pleier" (dvs pergo-syklus og etter-pergo-syklus) å ha eggløsning på dag 15-16, og da hadde jeg litt slim. Men hadde plutselig "slim-klump" (som jeg har hatt før - bare vet ikke når i suklus) for en uke siden (dag 20), så jeg er veldig usikker på når mensen skal komme egentlig. Men den kommer nok - det har jo ikke vært tilrettelagt for baby-mekking denne gangen (--> mine teite tanker + alkohol + mye borte fra hverandre). Psst... Lillen er full! Og dermed frasier hun seg ansvar for eventuelle skrivefeil eller rare utsagn. Hun vil ha barn stakkar! Lillen Dag 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. august 2004 #2792 Del Skrevet 29. august 2004 Det er altså det faktum at Lillen er full som har forårsaket den merkelige tiden å være på nett? Begynte å lure på hva du gjorde her klokka 5 på morgenen! Høres ut som om du har hatt det moro, så vi får håpe at du ikke får en helt jævlig søndag nå da - og at du finner kuene på blomsterenga :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 29. august 2004 #2793 Del Skrevet 29. august 2004 Sover vel søtt du nå! Selvfølgelig skal du få ha den linke-siden du vil, jeg ble bare forrvirret da jeg kom inn på side midt inni. Men ingen regler for linking - så jeg skal ikke blande meg mer! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 29. august 2004 Forfatter #2794 Del Skrevet 29. august 2004 Riktig, Monja; når jeg er her inne så sent (tidlig, om du vil), så betyr det 99 % av gangene at jeg ikke har lagt meg ennå... Jepp, jeg koste meg igår, og har det ikke så aller verst idag heller! Jeg skjønner at du ble forvirret, Huldra Godt å høre at det ikke finnes regler... Hadde litt vondt i hodet da jeg våknet utpå dagen idag, men etter et par Fanalgin var alt bra igjen! Fanalgin er blitt min fyllesyke-redning nå, den er super! Fjerner tømmermenn og kvikker meg opp Idag har jeg endelig fått fjernet litt av skittentøys-haugen, og målet er at skittentøys-kurven kan få kontakt med lokket sitt igjen... Mannen kommer ikke hjem før senere, så da får jeg litt tid på å rydde litt. Når jeg er bortreist kommer jeg nemlig alltid hjem til strøken leilighet... Kanskje jeg til og med skal skifte til det nye H&M-sengetøyet! Man må vel ikke vaske det først...? Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 29. august 2004 #2795 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg la på nytt sengetøy i går - og jeg vaska det IKKE først - det har jo liggi innpakka da. Men det er litt stivt.... Så det blir sikkert mer behagelig etter en vask. Huff - burde vaska klær jeg også. Imponert, Lilllen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 30. august 2004 #2796 Del Skrevet 30. august 2004 Innom for å ønske deg en god uke! :D Imorgen du har IKM...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 30. august 2004 #2797 Del Skrevet 30. august 2004 Flott at du har kost deg i helga! :-D Kunne ikke finne noen skrive-leif engang, men så er du jo nesten professor i norsk Håper du har savnet mannen di litt da? Kanskje du til og med forfører han og blir gravid (ikke meninga og spøke med dine problemer altså ) fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 31. august 2004 Forfatter #2798 Del Skrevet 31. august 2004 Imponert over at jeg vasker klær, Hanni?? :o Det må jo si litt om meg... God uke til deg også, Huldra! Jepp, det er egentlig ikm idag... Jeg konsentrerte meg veldig da jeg skrev, Murmel Bare spøk i vei! Jeg har savnet han... Idag er det egentlig IKM, men jeg mistenker tanta for å skulke første dag. Er ikke sikkert hun dukker opp imorgen heller, men jeg tror torsdag er dagen... :-? Har såvidt ikke begynt å spotte ennå, men sekretet er nå som det alltid er like før spotting og mens. Idag skal jeg på forelesning, betale semesteravgift, skaffe studiebevis og kanskje kjøpe en bok :-) Jeg har bestilt 4 bøker på www.mao.no, fordi jeg ville spare et par hundrelapper. Det teite er at de ikke kommer før 2-3 uker, så jeg må nok kopiere litt fremover... Jeg drømmer om nye sko for tiden :-) Har sett så masse fine høst-/vintersko, og de lekreste er selvfølgelig dyrest :-? Hvis jeg en dag har en tusenlapp til overs, velger jeg nok heller sko for 500 enn hele lappen, så kan jeg få en jakke på kjøpet! Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 31. august 2004 #2799 Del Skrevet 31. august 2004 IKM :o Siden du gir inntrykk av å ikke ha så store håp... kan jeg få håpe for deg da? :hoppe: :hoppe: Drømmer om shopping jeg også... nye høstsko, støvletter, jobbsko, julepensko.. osv... Også masse stilige høstklær... Men kronasjene holder ikke til store utskeielser...kanskje jeg har råd til en cola i kveld "Jeg hater kemneren..." Er så masse fint i butikkene nå.. :Drømme-smiley: Håper du får en flott dag i dag, og en enda flottere dag i morgen...teste kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 31. august 2004 #2800 Del Skrevet 31. august 2004 Hei! Tror ikke jeg har lagt igjen hilsen her...men vet at jeg har lest i boka di før....er litt av en smugleser skjønner du!! Krysser fingre for deg nå når IKM endelig er passert (selv om du synes at det virker som tanta er på vei...det er jo lov å håpe!!):D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg