Gjest Hulderjenta Skrevet 4. august 2004 #2721 Skrevet 4. august 2004 Hei Lillen! Ville bare ønske deg fortsatt god sommer&ferie! Nå er det min tur å reise på sommerferie! Vi reiser i morgen og blir borte to uker. Skal bli godt!!! Så i IKM-tråden at tanten kom til deg også, samme dag som meg. Så denne syklusen ligger vi likt! Ville bare gi deg en :trøste: siden tanten kom.... Vi snakkes etter ferien - ikke glem meg helt... Stor fra Huldra
tyttebæret Skrevet 4. august 2004 #2722 Skrevet 4. august 2004 går det bra med, lillen-vennen? Du har jo ferie, så det regner jeg med er bra - men hva med søkofonen - har den kommet med noen hyggelige, oppbyggende nyheter i det siste? venter i spenning!
Gjest Mayamor Skrevet 5. august 2004 #2723 Skrevet 5. august 2004 Bare dager til du vet om du kommer inn på skole...? Håper du koser deg i ferien. Klem fra Mayamor
bizzy Skrevet 6. august 2004 #2725 Skrevet 6. august 2004 savnesavnesavne Jeg å!!!!!! Håper du koser deg og får en god helg og en fantastisk ferie!
tyttebæret Skrevet 8. august 2004 #2726 Skrevet 8. august 2004 Har feriemonsteret fanget deg???? Håper du har det bra og koser deg!!!
lillen Skrevet 11. august 2004 Forfatter #2727 Skrevet 11. august 2004 Kom hjem natt til igår, men har ikke orket å oppdatere, for det er så mye å skrive når man har vært vekk en stund. Men jeg skal oppsummere sommerferie snart - og skrive litt skolegulp. Men nå har jeg ikke tid, for idag skal jeg på imatrikulering på universitetet. By the way - jeg kom ikke inn på sykepleien, og det er ikke håp. Håper på å komme i en faddergruppe, selv om jeg egentlig er altfor sent ute... Jeg forstår ikke hvordan lille sjenerte meg skal klare dette. Er jo som om jeg nettopp har flyttet til en ny by, hvor jeg ikke kjenner noen :o Men andre har jo klart det...
bizzy Skrevet 11. august 2004 #2728 Skrevet 11. august 2004 Synd med sykepleien Lillen, syns virkelig du fortjente å få en plass der! Det er helt sikkert ikke noe problem å komme inn på faddergruppe! Bare møt opp på informasjonen om fadderuken! Da jeg begynnte på universitetet i Bergen bare møtte vi opp på informasjonsmøtet og fylte ut et skjema for hva vi ønsket å studere og ble sortert i faddergrupper etter valgene der. Gjorde det på begynnelsen av info møtet, og ble delt i grupper på slutten av møtet hvis jeg ikke husker feil. Hadde i allefall ikke meldt meg på noe på forhånd. Godt å ha deg tilbake!!!
havsulen Skrevet 11. august 2004 #2729 Skrevet 11. august 2004 Lykke, lykke til med oppstarten på Uni. Faddergrupper er fleksible, bare møt opp! Jeg vet hvordan "lille, sjenerte deg" skal klare det: bare møt opp og vær den søte Lillen som du er, så kommer det til å gå superbra! Håper du har hatt en super ferie! Det var synd med sykepleien. Men nå er det i hvert fall avklart, og du kan bruke energien din på annet enn å lure og å ordne og styre med det.
Gjest gjest1 Skrevet 11. august 2004 #2731 Skrevet 11. august 2004 Hei du! Jeg har vært på *telle* 3 faddergruppetreff. (Har begynt på noen studier i løpet av årene... :oops: ) Det har føltes ganske ille, for man blir liksom litt teit når man er helt ny. Det som er så fint med faddergrupper er at alle er nye. Og alle føler seg nøyaktig like teite som du gjør. Selv om de tilsynelatende ser ganske uberørt ut. Det er lurt å delta, for da blir man litt kjent med noen. Det er ikke dermed sagt at de blir dine nye bestevenner. Men det er digg å ha noen å si hei til den første tiden på NTNU. Jeg gleder meg til å høre om hvordan ferien har vært. Her regner det nå, og det er deilig. Begynte å bli litt kokt her jeg. Og du - jeg savner deg også!
tyttebæret Skrevet 11. august 2004 #2732 Skrevet 11. august 2004 Det Store Stygge Feriemonsteret har sluppet taket i Lillen og kastet henne tilbake her på KG-sidene... og alle jentene sukker av lettelse for KG er jo slett ikke det samme uten Lillen! Synd med sykepleien, men uni er jo ett ess i ermet det og!
Gjest Mayamor Skrevet 12. august 2004 #2733 Skrevet 12. august 2004 Velkomst i natten fra meg... Klem fra Mayamor
Jinx Skrevet 12. august 2004 #2734 Skrevet 12. august 2004 Jeg vet at Lillen hadde det kult i går.. danseløven..
Kipa Skrevet 12. august 2004 #2735 Skrevet 12. august 2004 Tusen takk for støtte og gode ord i boka mi. Setter stoooor pris på det!! :bukke: :dagensrose:
Gjest gjest1 Skrevet 14. august 2004 #2736 Skrevet 14. august 2004 Sover ikke du om natten? Jeg har visst ikke svart på sms-en din, så den på vei i dusjen så jeg glemte å svare. Bra å høre at du er et fyllesvin du også.
lillen Skrevet 14. august 2004 Forfatter #2738 Skrevet 14. august 2004 (Er hos mamma. Drakk rødvin med bestevenninne inatt; befriende vakker opplevelse :-) Litt fyllesyk :-? Skal drikke rødvin hos bestevenninne ikveld :-) Mannen er borte hele dagen, for å hjelpe svigers med hytte i nærheten. Egentlig grunn til at vi tok turen hit. Jeg røyker når jeg drikker, og derfor drikker jeg litt hver dag Kommer hjem imorgen. På tirsdag skal jeg studere ) *lister ut igjen stilt på tå*
havsulen Skrevet 15. august 2004 #2740 Skrevet 15. august 2004 Gleder meg til å følge ditt gode eksempel og drikke rødvin med venninner, høres ut som en superplan! Dessuten er du programforpliktet til det, som studine!
Fremhevede innlegg