lillen Skrevet 28. juli 2004 Forfatter #2701 Del Skrevet 28. juli 2004 Takk for den positive vinklingen din, Huldra Helt enig; veldig greit å slippe betaling med en gang...men litt farlig ja! Og så må jeg si takk for ditt håpefulle innlegg...ser ut som det er flere enn meg som er optimist på andres vegne Jeg er så tøff at jeg tør det meste, Kipa Du er så snill...med syklene Hadde vært fint med litt kompensasjon ja, Murmel Jeg søkte radiograf som andre-valg, bare for å gjøre det...visste at jeg ikke kom inn på det da, siden snittet er 55 poeng... Tror nok jeg heller har lyst til å bli sykepleier også. Jess, studier kan komme senere Tusen takk for klemmer, Maya! Burde vært innom deg med en klem jeg og, men kvier meg litt for å begi meg inn på generell...er jo bare rot! Men for deg... PS: Ikke slutt! God tur og god helg til deg og, Jolie! Og god ferie! :-) Tusen takk for medfølelsen, Meta Håper du også har det fint Takk, Jinx og Liv! Håper du også får en kjempefin uke, Magnhild! For ferie har du fortjent... Savnet deg også, Havsulen Takk for medfølelsen, og håper du også har hatt en fin helg Sånn, der har jeg visst gitt alle hilserne en velfortjent klem! :-) Har hatt en koselig langhelg hos mamma. Har vært ute og truffet venner og kjente, men også hatt det koselig med mamma og stefar :-) De har begge vært kjempeflinkeflinke elever i Lillen's mobilskole Jeg fortalte mamma om prøvingen. Vet ikke om hun ble overrasket, men da jeg sa at jeg var redd for å fortelle henne det, sa hun bare at det var mitt liv... Det hørtes litt negativt ut, men det var nok ikke meningen. Vi fikk snakket en del om da hun selv slet, og jeg fikk vite litt om hva hun hadde gjort og prøvd: :-) Hun hadde uregelmessige sykluser, og det synes jeg er positivt nå i ettertid, for da er vi heldigvis ikke helt like med hensyn til prøvingen. :-) Hun prøvde ikke eggløsnings-stimulerende. :-? Det tok 8 år å bli gravid. :-) Ble gravid like etter akkupunktur (ble behandlet for menssmerter egentlig, men akkupunktør fikk vite om fertilitetsproblemet også). :-? I tillegg til akkupunktur, var adopsjons-papirer så godt som ferdige, så stressfaktor er kanskje årsak (slappet av da hun endelig skulle adoptere). :-? Gjennomgikk laproskopi, der de fant ut at det var ett eller annet galt med ene eggstokk, men de fikset det... Jeg fortalte henne om kjerringråd hun aldri hadde hørt om, som hostesaft Og jeg fortalte om hsg-situasjonen (at jeg vil ha det!). Hun fåreslo E-vitamin (fruktbarhets-vitaminet), og det er jo helt greit å ta det ved siden av multi-vitamin, for man får ingen overdose av dette... :-) Har fått pakke fra H&M idag, og er halvfornøyd med klærne. Har størrelsene blitt større ?? Fikk gensere i st. 36-38, og de var romslige... Kanskje blandings-størrelser rett og slett er feil for meg, siden jeg pleier å bestille en del 36. Sender nok tilbake en ullgenser, for vil ikke betale for den når jeg ikke er 100% fornøyd. Kan sikkert finne limegrønn ullgenser i butikk senere... En rosa genser var litt for stor, men jeg bare vet at den vil bli helt herlig med mage :oops: , så klarer ikke å sende den tilbake... Kanskje jeg bestiller en i annen farge, i tillegg, som passer bedre nå Sengetøyet passer bra til soverommet vårt :-) Nå skal jeg kose meg med bamsemums og potetgull Glemte å kjøpe Cola (har forøvrig glemt det ofte i det siste ), så vi får se hvor godt det egentlig blir med potetgull og dip da...for som taco, så funker det nok best med Cola :oops: Har vasket masse klær, vasket opp og ryddet idag. Svigerfar er her over natten, for han og Mannen skulle på kamp sammen... Imorgen reiser vi på ferie... Skal besøke svigerinne + svigerinne2 m/mann og lille nevø + bror m/sambo. Svigermor og svigerstefar er også der i helgen, så det blir nok koselig :-D Jeg og Mannen blir der nede til 9. august... Lillen IKM 3. august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 28. juli 2004 #2702 Del Skrevet 28. juli 2004 god tur og lykek til denne gangen også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 28. juli 2004 Forfatter #2703 Del Skrevet 28. juli 2004 Tusen takk - igjen - Liv Jeg glemte å skrive om utdanning i forrige innlegg. Jeg begynner nok på universitetet, men med hva har jeg ikke bestemt meg for ennå. Synes ikke det finnes så mye relatert til sykepleie-studiet, men skal ringe medisinsk fakultet for sikkerhets skyld imorgen, i tilfelle de slipper inn noen på enkelt-emner. (...slettet pga noia) Men noe må ordnes først: Ringe Aetat, for de må godkjenne utdanningen min. Vi trodde jo jeg skulle bli sykepleier med en gang, men det er sikkert greit at jeg bare samler poeng, for det er jo nettopp det jeg trenger nå... Sende vitnemål og bevis på dispensasjonen min. Ringe samordna opptak for å få de til å sende dispensasjonen, enten via meg på ferie-stedet, eller rett til universitet. Forsikre meg om at jeg ved å søke på universitetet, ikke sier fra meg venteliste-plass på sykepleien, for jeg har fortsatt tenkt å møte opp der første høgskole-dag (1 uke etter første uni-dag). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 28. juli 2004 #2704 Del Skrevet 28. juli 2004 Bare innom en liten tur og sender en klem oppover til deg :klem2: Klemmer herfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 29. juli 2004 #2705 Del Skrevet 29. juli 2004 Heisann Lillen! Koselig hilsen jeg fikk, du er super altså Leit å lese om skolerotet du var borti nå, men krysser fingrene for at noen ikke møter opp første skoledag slik at du kan komme inn!!! Er det kanskje noen jeg skal hjelpe deg å forhindre eller no? Kanskje jeg skal hyre noen bekjente i trondheim til å vise ukjente studenter feil vei Håper i allefall at allt ordner seg så du får tatt noen vekttall og dersom det ikke går denne gangen kan starte skolen ekstra godt forberedt neste år KRysser fingrene for etter-pergo-baby Klaffet jo ikke for meg denne gangen, så da er det virkelig nødt til å klaffe for deg!!! Hadde ikke vi og meta en pakt liksom... Har ikke vært så flinke til å oppfylle den vi, men det skal jo du fikse nå, og jeg får ordne min del når mannen kommer tilbake i midten av september! Håper du får en finfin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 29. juli 2004 #2706 Del Skrevet 29. juli 2004 Okei, Lillen - nå er det på tide med litt trøst på høyt nivå her: :-) Det er alltid håp på 2. inntak! SØRG FOR Å VÆRE TILGJENGELIG! :-) Det er alltid håp på 3. inntak! MÅ VÆRE TILGJENGELIG! :-) Det er alltid en plasse eller to på restetorget. VÆR IVRIG! :-) Det er alltid flere som ikke møter opp første skoledag og som ikke har gyldig fravær! = JEG ER HELT SIKKER PÅ AT DU KOMMER INN PÅ SYKEPLEIEN! God ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 29. juli 2004 #2707 Del Skrevet 29. juli 2004 Behold den rosa genseren! Jeg vil se den med innhold, ganske snart! Ha en super ferie, Lillen! Og lykke til med skoletullerotet! Får du fulgt med mens du er borte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 29. juli 2004 Forfatter #2708 Del Skrevet 29. juli 2004 Har nett og telefon der jeg er ja... :-) Og skal straks ringe Høgskolen og forsikre meg om at jeg ikke frasier meg plassen ved å planlegge uni-emner, og gi dem mobilnummeret mitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 29. juli 2004 #2709 Del Skrevet 29. juli 2004 Har nett og telefon der jeg er ja... :-) Og skal straks ringe Høgskolen og forsikre meg om at jeg ikke frasier meg plassen ved å planlegge uni-emner, og gi dem mobilnummeret mitt... Flinkisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 29. juli 2004 #2710 Del Skrevet 29. juli 2004 er ikke sikker på dette med første studiedag, men tror du må skrive deg på liste, eller melde din interesse ett eller annet sted, litt sånn førstemann til mølla greie. Men jeg er ikke sikker altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 30. juli 2004 #2711 Del Skrevet 30. juli 2004 Jeg blir helt svett her. Lillen på side 2! :o Nei, dette liker jeg ikke! Håper du har det fint på ferie uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 1. august 2004 #2712 Del Skrevet 1. august 2004 Hei Lillen! Koser du deg på ferietur? Ville bare ønske deg god søndag og god uke i uken som kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 1. august 2004 Forfatter #2713 Del Skrevet 1. august 2004 Tror ikke jeg svarer så mye med rosa idag, for tungvint å lage masse farger med bærbar pc uten mus...er ikke vant til dette. Og kommer jo ikke til å få sove i natt hvis jeg ikke bruker tåkerosa på svar... Tjihi :oops: She's a crazy, crazy, crazy, crazy girl! Har det jævli bra på ferie! :ekstra kul: Været er helt herlig... Folkeliv og sommerby er moro... Avslapping er vidunderlig... :hjerter2: Lille nevø er humor... Vi har festet, solt oss, spist deilig mat og vært sammen med familie (mamman og stefaren til Mannen har også vært i området...) :-) Jeg har nettopp lagt lille nevø (2), og siden han har vært et aktivt sjarmtroll i hele dag, la han seg bare rett ned... :hjerter2: Vi har tullet og spist mens de andre dro på fotballkamp. Det eneste jeg bekymrer meg over, er om bleien er riktig vei :o Dette har jeg ikke mye trening i! Først trælet jeg skikkelig, og tenkte at den sikkert var bak frem...lille nevø så på meg med et tålmodig blikk, men lo litt... Han trodde sikkert at jeg tulla... :oops: Jeg snudde bleien...og den satt perfekt på, så det er vel greit nå... Imorgen skal vi på stranden :D Men først bør jeg nok prøve å ta noen telefoner til høgskole og universitet. Men er temmelig lei nå... Jeg sier fra meg plass på venteliste på høgskolen hvis jeg takker ja til universitetet - og universitetet starter egentlig en uke før høgskole... :-? Jeg vet ennå ikke hvilken plass jeg ligger på, for søkofonen - som skulle oppdateres fredag - er teit, og sier det damen på høgskolen sa da de mente jeg var kvalifisert...; kvalifisert, men ikke poengberegnet. Nå begynner det å bli nok tull... :evil: Mensen kommer en av de nærmeste dagene, for nå er fetter brun her... Det blir ikke noe pergo på meg i kommende syklus, for jeg føler det er best å vente til skolestress og skolestart er unnagjort. Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 1. august 2004 #2714 Del Skrevet 1. august 2004 Nå begynner det å bli nok tull... :evil: Lillen Enig! Håper det ordner seg! Det blir ikke noe pergo på meg i kommende syklus' date=' for jeg føler det er best å vente til skolestress og skolestart er unnagjort.Lillen[/quote'] Det som føles riktig for deg, ER riktig for deg! Flott at du tar hensyn til kroppens din. Stress, gå bort med seg! Kos deg fortsatt, sommerjenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 1. august 2004 #2715 Del Skrevet 1. august 2004 Godt å høre at du har det bra på ferie! :-D Så håper jeg det ordner seg med skole etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 2. august 2004 #2716 Del Skrevet 2. august 2004 Gøy med ferie, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 2. august 2004 #2717 Del Skrevet 2. august 2004 Er du i nærheten av min sommerby da... Tji- hi skulle ha sendt en sms om bleie da vettu, er jo nok av folk og spørre her inne. Og de fine bildene skal jo være foran... Første gangen jeg satte på en bleie var det bak- fram..og min aller første dag i bhg- praksis, veilederen min synes det var morsomt å fortelle det høyt til alle når vi spiste... Høres bra ut at ferien er jævlig bra! Du fortjener noen late,jævlig fine dager!!! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. august 2004 #2718 Del Skrevet 2. august 2004 Hei! Har du sjekket søkofonen? Håper du koser deg på ferie. Det er digg - ikke sant? Husk å få spist nok jordbær. Et år til neste gang vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 3. august 2004 #2719 Del Skrevet 3. august 2004 ...og DENNE må jeg ha med meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 3. august 2004 #2720 Del Skrevet 3. august 2004 Håper du koser deg "glugg i hjel" på ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg