Gå til innhold

Lille dagbok...

lillen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Yes, det regner og regner her, Matahari... :roll: Ingen vits i å gjøre i stand noe gjesterom, forjeg krever ikke annet enn madrass, dyne, pute og sengetøy... :wink: Jeg mener det! Trodde du kjente meg... :tunge1::klem:

Jippi til pent vær! :klappe:

Tror nok ikke de fryser meg ut bare fordi jeg er litt halv-brun nei, Havsulen :ler: Kos deg på ferie du og! :klem:

Blond i huden også, Kipa? :tunge1: Er kun kresen på meg selv jeg... :wink:

Blir ikke hentet av pappa idag... :( Bilen hans er havnet på verksted i Oslo, så han får ta toget sørover imorgen i stedet. Ikke vet jeg hvordan det blir å være hos han uten bilen; det er tross alt egentlig en hytte, litt utenfor by.. Men han har sykkel, så vi kan handle mat i sykkelavstand :-)

Tikka ikke... :sjenert:

(Da kan bare ikke fortsette å regne, for da blir man for det første gjennomvåt av syklingen, og for det andre er det et typisk være-ute-sted.. Er ikke all verdens man kan finne på inne, og turer er ikke det koseligste som finnes i regnvær.)

Nå blir jeg litt gal av de himlende øynene til mormor og kommentaren da vi fortalte at bilen til pappa var havnet på verksted; "Alt er visst tilfeldigheter med den mannen!" :roll:

Greit nok at han kan være litt uforutsigbar, og at han ikke er som fedre flest, men jeg elsker han, og tåler rett og slett ikke at noen kritiserer noen av foreldrene mine på en hånete måte... :evil:

Og han kan ærlig talt ikke noe for at bilen har stoppet vel!! :o

Da blir vi her en natt til, og hopper på toget som pappa sitter på imorgen, og drar en halvtime sørover.

Det ble ikke helt so planlagt, mn de går nok greit likevel! :D

Orker ikke å tempe noe denne måneden, tror jeg. Skal jo ligge på rom med søsteren min en stund fremover også, og når jeg kommer hjem igjen, er det ikke lenge til eggløsning (forhåpentligvis!). Er nok bare sunt med en pause...

Flypriser var dyrere enn forventet... :o

Lillen

PS: Egentlig har jeg det bra altså... Har det koselig, til tross for mensen som kom, og solen som dro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kyss:

Kjenner jeg egentlig er litt misunnelig på Kipa og Matahari som får treffe Lillen, og omvendt alle veier som er mulig... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer til å KOOOSE deg hos Matahari! (Og jeg tror ikke egentlig at du bekymrer deg... :ler: )

Det jeg egentlig ville si er at jeg tror ikke at selv verdens beste mormødre skjønner det at man ikke skal disse pappaer. Selv når mormødrene ikke skjønner seg på pappaene. Hilsen verdens største pappajente (og mormorjente, som alltid tok pappas parti mot mormor! Noe som ikke trengtes mer enn et par ganger, heldigvis, for da hadde jeg blitt superduperfrustert.)

Sommer :klem: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Innom med en rask sommerklem.

Må sjekke ut hvordan det går vet du...

Men regnet med en aldri så liten sms dersom det var noe nytt... :wink:

Nå er jeg tilbake.

Ikke lett for en avhengig nettbimbo med

lange pauser (x 2) fra Kg vet du... :ler:

Sommerklem fra Mayamor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal se det er denne syklusen det gledelige skjer :wink:

Syklusen etter Pergotime. For det vet jeg alt om :danse:

Ihvertfall krysser jeg alt jeg har for at det gjelder deg også :tommelsmil:

<<<<<Masse blå vibber!>>>>>

Fint at du har det bra på ferie!

:klem: fra Murmel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei lillen. :)

Har tenkt så mye på deg - men har ikke vært flink til å prioritere kg siden fødselen.

Tusen takk for mange og koselige hilsener inne hos meg. :kyss:

Jeg skrev et langt innlegg i dagboken min i går, om fødselen faktisk også, men så når jeg skulle poste det så forsvant hele greien :evil:

Spennende at du skal møte kipa og matahari. Kunne godt tenkt meg å treffe dere alle tre :)

Kos dere masse :wink:

Datteren min var 3 måneder i går. Vi koser oss masse.

Jeg håper det snart er din tur og få en baby i magen for deretter å bli mamma.

Håper det og tenker på deg :kysse:

Klem ny dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig besøk, det var jo ikke så farlig vel, var hverken pervo eller psyko jeg.. :wink::ler:

Bare synd at tiden gikk så fort, jeg hadde det i hvertfall super- koselig, selv om det er litt rart også...

Veldig rart å møte en man bare har "tasta" med..., men mest kos altså!

Gleder meg til en neste gang!! Da har du en liten rakker du også vet du, som oppfører seg like " ugreit" som Lukas i dag.. :ler:

Kos deg i Oslo, og god tur hjem!! Og kos deg masse med sambo da :wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Tusen takk for koselig besøk Lillen. Du var akkurat så søt som jeg trodde. Eneste som overrasket meg var at du var mye tøffere enn du har gitt inntrykk av her inne. Både sarkastisk og ironisk så det holdt. Det var fryktelig morsomt å se. Man tror man har skjønt noen fullt ut, og så har man bare sett en brøkdel. Kjempegøy! (Og veldig fint at du biter fra deg. Jeg blir litt... engstelig sammen med spake mennesker. Får så store føtter lissom.) Håper jeg ikke utleverer deg for mye her nå. Si fra hvis jeg skal slette!

Håper flyturen gikk fint, og at det var godt å se igjen sambo.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært masse misunnerlig på deg jeg og, Magnhild :wink: Du har jo møtt mange av de fantastiske jentene her... :-)

Du hadde rett, Moon; jeg kooste meg hos Matahari! :wink: Jeg er også pappajente... (skrev pappagutt først, men oppdaget det i tide :ler: )

Der er du jo, Maya! :klappe: Kan ikke være lett med så laange pauser nei... :roll::klem:

Jasså, Murmel!? :sjokk::klappe::klappe::klappe: :hjerter2: :D :klappe:

Jeg så hilsenen din da jeg sjekket dagbok hos Kipa, og da måtte vi selvsagt inn til deg å gratulere begge to :ler:

Hurra for Murmel!! :hoppe:

Tusen takk, Liv :klem:

Forferdelig irriterende med innlegg som forsvinner ja, Nydag! :-x Kjempekoelig å høre fra deg igjen! :klem:

Du var langt fra pervo eller psyko du ja, Kipa! :klem: Og det var Lukas også! :hjerter2: Men siden jeg ikke møtte Mannen din, så vet jeg jo ikke om hele familien er like koselige :ler: Syntes det var rart å møte deg jeg også, men kjempekos :wink:

Helt riktig; neste gang skal jeg og ha en liten søt gutt eller jente... :Nikke:

Du var enda søtere enn jeg trodde, Matahari! :wink: Du har nok mange unødvendige komlplekser :ler: Jeg trodde jeg var råtøff her inne; både sarkastisk og ironisk! :ler2: Biter fra meg, jeg?? Biter bare negler... :roll:

Flytur = good, Sambo = perfect :hjerte:

Får nok en super helg etter en super uke ja, Meta! :-) Takk det samme! :klem:

Endelig hjemme!! :briller:

Deilig å plutselig kunne gjøre akkurat som man vil, av det som er lovlig! Himmelsk å treffe sambo igjen...

Vi hadde et lykkelig gjensyn, og han ble enda lykkeligere etter å ha fått bursdagsgaver på forskudd :wink: ; skinnkjede og -armbånd fra h&m :-D , PaulFrank-T-skjorte (som Matahari hjalp meg med) :Hehe: , stor kjærlighet fra en herlig godte-butikk :sikle: og HugoBoss-T-skjorte med "blink-skive" fra flyplassen :ler:

:briller:

Har hatt en kjempefin ferie litt her og der! Var først hos pappa, så hos mormor, så hos pappa igjen, og til slutt innom Kipa og ett døgn hos Matahari...

:danse:

Onsdag sto jeg tidlig opp for å gjøre meg klar til å møte jentene. Vasket først håret og tok et utendørs bad i badekar, med masse olivenolje i. Deilig...men fett :ler:

Siden magen var snill og vi ikke hadde bil, tøffet vi med pappas tresnekke til jernbanestasjonen.

Da jeg ankom Drammen, var jeg helt skjelven...og heldigvis så jeg ikke Kipa & Lukas helt med en gang :ler2:

Kjente de igjen med en gang, og det var rart og koselig :D Jeg fikk se litt av Drammen sentrum, vi kjøpte vin og kylling og tok buss hjem til det nydelige huset :hjerter2: *dån*

Var jo helt herlig... :sjokk:

Forelsket meg helt i kjøkkenet, "rammene" i takene (som jeg ikke vet hva heter), lekegrinden og de vidunderlige sofaene...og Lukas :babygutt: Var imponerende gjennomført stil hos Kipa :Nikke:

Vi spiste kyllingsalat og drakk et glass vin, og tiden gikk kjempefort. Er så happy for at vi slapp pinlige pauser :ler: , og kunne nok ha vært der mye lengre!

Det er merkelig, men også fint, og kunne ha et ansikt til alle de morsomme innleggene hennes. Fikk jo litt panikk da jeg hørte den "voksne" stemmen hennes i telefonen før vi møttes, men det gikk jo helt fint :ler2:

Så gikk turen videre til Matahari... Hadde egentlig ikke rukket å være så nervøs for dette, siden det hele tiden var Drammen som var nærest forestående... :wink: Så Matahari med en gang toget stoppet, og var litt flau, fordi det føltes som om alle som så på oss bare visste... :ler:

Matahari forberedte meg mer enn godt nok på hvor forferdelig uferdig og rotete huset deres var, sammenlignet med Kipas. Men det var det da ikke... :wink: Huset var lyst og veldig fint, med en nydelig liten hage. Planløsningen var kjempebra, og med det utgangspunktet og potensialet, blir det nok nært opp mot mitt drømmehus når det er ferdig :-D Imponerende lite stæsj rundt omkring, noe jeg trodde var helt umulig... :ler:

Vi kom oss raskt på vei til sushi-restaurant, og jeg ble i grunnen litt avslappet da det føltes som om vi hadde sittet slik å pratet mange ganger før... :-)

Jeg forsto selvsagt ingenting fra menyen, så hun valgte like gjerne ut noen retter til oss. Sushi var som annen mat; noe godt og noe mindre godt :wink: Jeg likte best det friterte (som jeg også gjør med annen mat :ler: ) og risen, men likte også noe av den rå fisken :Nikke: *stolt* Men jeg likte ikke tangbladene...det ble for seigt.

Hadde selvsagt store problemer med å spise med pinner og å få i meg de store bitene, så det ble masse grising :ler: , noe som førte til et par uproffe bemerkninger fra en servitør. Det var så dumt at vi bare lo... :flekke:

Etter å ha gått litt rundt i sentrum, vendte vi nesa hjem igjen.

Igår slet jeg ut M med et par timers trasking på kjøpesenter... Fant masse saker jeg bare måtte ha :ler:

Spiste frossen-pizza til middag, noe jeg ikke trodde fant sted i gourmet-hjemmet :tunge1: Det var veldig fint, slapp vi å ofre tid på matlaging, og kunne heller sitte ute mens det ennå var sol...

Resten av dagen gikk fort, siden vi hadde haugevis av saker å prate om. Men følte det var godt å skulle sette meg på flytoget også, siden M og mannen nok trengte litt tid sammen stakkar...jeg for min del hadde nok syntes det var slitsomt med besøk på besøk :sjenert:

Et vellykket møte med en utadvendt og søt dame, som snakket mye fortere enn forventet :ler2: , og hennes søte mann :rosasmil:

Det eneste jeg syntes var litt ekkelt og dumt med mine to møter, var magen min...den ødelegger noen ganger stemningen. Jeg håper det for det meste bare var jeg som merket det...

Tusen takk for fine dager, jenter! :klem:

Kipa og Matahari må si ifra hvis det er noe jeg ikke skulle ha skrevet her...

Nå skal jeg kose med Mannen... :hjerte:

Lillen

Back

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Hei Lillen!

Bare innom med en god helg-hilsen!

Høres ut som du har hatt det kjempegøy i det siste!

Ha en strålende helg! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æææ! Dere er så tøffe alle sammen! Kjenner tunga slår krøll på seg bare jeg så mye som tenker tanken på å møte noen av jentene her inne. Ikke fordi dere ikke er toppen! Men jeg er så sjenert.. :sjenert:

Jeg skal 'hjem' om en og en halv uke ca. Kommer til å spane etter Camelia, men aldri om jeg kommer til å tørre å si hei :tunge1:

Jeg er en liten kylling :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott å ha deg tilbake her igjen! :klem:

Jeg har faktisk lest om flere nå som er blitt gravide i syklusen etter Pergo. Har ressonert (skrives det slik?) meg fram til at Pergo syklusen er litt for hormonell, mens syklusen etter er akkurat passe. Litt mer enn en vanlig. For det tror jeg! :wink:

Så nå må du si i fra til babyen din at du er klar til å få hybelboer, og så står dere på som bare f... :ler:

Jeg er så positiv for tida, og jeg har stor tro på deg nå! :-D

Ønsker deg er riktig fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig berømming av hjemmet vårt... :oops: Men det er jo ikke ferdig da. Høres ut som om det er et slott, og så er det et helt vanlig hus. Men sofaene er gode det er jeg så enig i!! :sjarmor: og kjøkkenet er jeg også velidg glad i...Joda jeg trives bra jeg. Og så er det plass til besøk, så bare si i fra neste gang du er derogrundtomkring..

Mannen fikk se bilde av deg med Lukas, hans kommentar..."OI" :tommelsmil: Angra nok på at han ikke var før hjemme, han er forøvrig verdens snilleste... :hjerte: Og synes Lillen var veldig søt ja! :Nikke::wink:

Og jeg ble aldeles ikke forstyrret av deg på noen som helst måte!! :klem:

Synd at vinen var varm, hvor teit er ikke jeg som kjøper den samme dagen... :klaske:

Jeg skal maile deg bildene, har bare ikke lastet dem ned enda.. Har besøk vettu og er ikke så mye her..og du vet jo hvor jeg sitter..

Klem fra Lukas og Kipa- ikke KJipa nei :tunge1:

:dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk det samme, Hulderjenta! :klem:

Godt å "få" deg tilbake også, Jinx :kyss:

Jess, Magnhild! :hoppe::kyss:

Hvis du skal hjem, synes jeg du skal være så tøff at du kommer innom min by, Jolie! :flekke: For nå er jeg kjempetøff!

Er helt med på din teori, Murmel! :Nikke: Og det er ikke bare fordi jeg vilvilvil... :wink: Du bør fortelle meg hvordan jeg forteller at jeg er klar... :klem:

:klaske: Her sitter jeg og tenker på å be deg om å maile bilder, Kipa, men tenker ikke på å maile deg mine...

Det skal jeg gjøre nu!

Vet jo at huset ikke er ferdig, men det som var ferdig var jo nydelig, og derfor vil jeg gjerne komme tilbake for å se fortsettelsen en annen gang... Varm vin var forresten kjempegod med isbiter i :kyss:

Har spist god kjøttkake-middag og etterpå laget iskake av 123-mandelkake. Men den tar selvsagt en evighet i fryseren... :roll:

Ah...det er så deilig å være hjemme :klappe:

Skal prøve å begrense brus-drikking fremover, men idag er det visst fredag og helg :Hehe:

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...