Jinx Skrevet 3. juli 2004 #2621 Del Skrevet 3. juli 2004 :cry: Fetter brun har kommet... Å Lillen venter på tanta... Temp har også sunket... (36,26) Men det er vel lov å håpe for det eller ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 3. juli 2004 #2622 Del Skrevet 3. juli 2004 Nei! :o Når Fetter Brun kommer til Lillen, så pleier tante Rød å komme hakk ihjel... Så dumt... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 3. juli 2004 #2623 Del Skrevet 3. juli 2004 Hils forresten til Lillen, Jinx! Ønsk henne god helg tross alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 3. juli 2004 #2624 Del Skrevet 3. juli 2004 Sender en stor klem til Lillen (våknet selv med fetter brun, som nå er gått over til tante rød..) :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 3. juli 2004 #2625 Del Skrevet 3. juli 2004 Hils forresten til Lillen' date= Jinx! Ønsk henne god helg tross alt Hun takker for hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 3. juli 2004 #2626 Del Skrevet 3. juli 2004 En go`helg :trøste: til lillen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 3. juli 2004 #2627 Del Skrevet 3. juli 2004 :sur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 4. juli 2004 #2628 Del Skrevet 4. juli 2004 :cry: Ja da er det et faktum.. Tanten har kommet.. Å i den anledning forlenger Lillen ferien sin :cry: :cry: siden hun har lengre tid enn ventet til neste el ... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 4. juli 2004 #2629 Del Skrevet 4. juli 2004 Dumme tante... :trøste: Og vi som heiet så iherdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. juli 2004 #2630 Del Skrevet 4. juli 2004 Hilse masse til lillen :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 5. juli 2004 #2631 Del Skrevet 5. juli 2004 Tenker på deg. Skulle ønske du fikk ønsket oppfyllt denne gangen. Er glad for at du har ferie, håper den er kjempefin! Håper du er ei glad sommerjente med jordbær i munnen og sol i håret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 5. juli 2004 Forfatter #2632 Del Skrevet 5. juli 2004 Er vel ikke noe annet å svare på alle de herlige innleggene deres enn: Tusen takk alle sammen!! :klem2: :blomst_opp: :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 5. juli 2004 #2633 Del Skrevet 5. juli 2004 Gleder meg til du kommer til oss!!! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 6. juli 2004 #2634 Del Skrevet 6. juli 2004 ER du tilbake igjen, Lillen? Kjempeleit at det ikke gikk veien med pergokur. Jeg leste det du skreiv hos Bizzy. Jeg fatter ikke at legen din ikke sender deg til HSG.... det fikk jo jeg før jeg fikk pergo. Jeg synes du skal kreve det. Og så ønsker jeg tvi tvi for neste syklus. Stoor klem fra hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 7. juli 2004 #2635 Del Skrevet 7. juli 2004 Hei Lillen! Du får mase litt på legen din Lillen å høre hvorfor du ikke har fått rekvisisjon til hsg-røntken. Kanskje han bare har glemt det litt i farten? Jeg fikk rekvisisjon av min fastlege slik at utredningen vi nå får er på privatklinikk og av spesialist på fertilitetsproblemer. Men jeg har bestemt at du skal få full klaff nå i pergohvile-perioden din! Mener nemlig å huske at jeg har hørt at det ikke er uvanlig at pergo også har effekt syklusen etter at man tok kuren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 8. juli 2004 #2636 Del Skrevet 8. juli 2004 Siden jeg er i gang - håper du har det fint på ferie! Og at du kommer til å kose deg masse på Matahari-besøk! Noe jeg er helt sikker på at du kommer til å gjøre, for Matahari-familien er så koselig, atte. :-) Jeg vil også ha ferie i det fine været. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 8. juli 2004 #2637 Del Skrevet 8. juli 2004 "Nettløse" Huldra fikk en sjanse til å gå på KG - og da måtte jeg innom og si hei til deg Lillen! Håper du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 9. juli 2004 Forfatter #2638 Del Skrevet 9. juli 2004 Gleder meg jeg også, Kipa! Er ikke tilbake ennå nei, Hanni Fatter ikke legens valg jeg heller...og derfor må jeg prøve å få forhørt meg litt hos noen andre. Det virker litt tåpelig at alle andre får det, men ikke jeg... Takk for tvi og medfølelse! Jeg spurte jo legen, Bizzy...om HSG var aktuelt tiltak minutredning, men hun svarte overraskende at de hade nesten sluttet med dette, da det har gitt mange falske negative svar (fordi organene trekker seg samen ved ubehaget og derfor virker trange eller tette...). Må være bare her på St. Olavs at de har sluttet Har du bare gått til fastlege til nå?? Ka de henvise direkte til HSG altså? Trodde man måtte gjennom eksperter jeg... Men det er kanskje håp, siden jeg har en fin fastlege! Det er riktig at pergo kan ha en virkning i pause-syklus ja Tusen takk for gode ord og atter heiing Takk det samme, Moon! Håper jeg går godt over ens med Matahari jeg også Dritnervøs, men... Betryggende ord fra deg hjelper masse! Til informasjon, så er finværet over nå... Håper vært blir fint igjen til ferien din Eller kanskje du slipper å bekymre deg over norsk ustabilt vær!? Håper du også har det bra, Huldra! Tross nettferie... Og lykke til i dene syklusen Idag er det drittvær! Men kan kanskje ikke klage, for selv om været har vært skiftende, så har jeg fått mye sol hittil i ferien. Men vinden ødela noen av soldagene; det var faktisk iskaldt til og med i solen De siste dagene har jeg endelig fått litt ordentlig farge på kroppen, og siden jeg har solet meg mest fra stol, så er rygg og bak blek Derfor kan ikke drittværet vedvare...kan jo ikke være brun og hvit! Idag har mamma og stefar reist hjem, og jeg og min søster skal reise fra moromor til pappa :-) Hvis alt går etter planen reiser jeg innom Kipa på onsdag og videre til Matahari onsdag ettermiddag/kveld. Torsdag reiser jeg hjem med fly, hvis prisene ike er sjokkerende høye... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. juli 2004 #2639 Del Skrevet 9. juli 2004 Hei! Så finværet er over hos deg også? Her er det mørkt ute allerede, helt tragisk julivær. I kveld skal jeg prøve å få gjort i stand gjesterommet til du kommer. Det består av noen ledninger og en madrass. Så det er ikke akkurat en suite du får... :oops: Men oppussingen av det som skal bli barnerommet stagnerte etter jul, og vi rekker ikke fikse det til du kommer. Håper du ikke er kresen! Det er meldt pent vær til du kommer - hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 9. juli 2004 #2640 Del Skrevet 9. juli 2004 Kos deg hos pappa! Og jo - du kan være både brun og hvit! Kjenner jeg Kipa og Matahari rett, er de ikke kresne på slikt! Tror dere kommer til å få det superkoselig sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg