Gå til innhold

Lille dagbok...

lillen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heia Lillen vennen! :klem2:

Bare innom for å ønske deg ei fin helg, og god tur på mandag! Håper kjøreturen går bra :D

De som sier at vi prøvere bør roe ned, slappe av og slutte å stresse, vet nok ikke helt hva de snakker om :roll: Selvsagt har de rett, men hvordan gjør man det liksom??? Gjett om jeg fikk høre det sist vi var prøvere! Denne gangen er det ikke så mange som vet noe.

Så du er ikke sammen med mannen din rundt IKM?

Jeg ønsker så veldig at det skal klaffe for deg denne gangen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta
Jeg visste ikke at livmoren hovnet opp på innsiden! :o  

Heia den kjære blastocysten min! :danse:

Bare for å forsikre meg for at du ikke misforstod:

Livmoren "hovner ikke opp" - det er den befruktede eggcellen som "borrer" seg inn i ytterste delen av livmorveggen og fester seg inni den...

Krysser fingrene for at en blastocyst jobber med akkurat det akkurat nå! :tommelsmil:

Takk for PM'en :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Ha en riktig fin ferie, :briller: deg mye, få nok :sove: og ikke minst, kom hjem med :babysmokk: i magen!!

:kose::blomst: :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i alle dager skal jeg forsvare at mobilen min ringer kl 7 hver morgen' date= når jeg ligger i naborommet til mamma og stepappa? :o

Hvorfor forsvare det? Bare å late som ingenting det, vel. ;-)

Forresten så tror jeg man må være prøver for å vite hvordan det føles. Og muligens glemmer man det etter noen år, akkurat som man glemmer hvordan det er å være yngre enn det man er.

Ha en superfin ferie!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til oppdatering! :hoppe:

Og krysser alt for et blått kryss!!!

Håper du får en fin ferie, uansett resultat! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke overlegen altså..har ikke penger på kortet til mobil..og mannen er vekkvekkvekk..men kommer snart og da skal jeg svare deg... :wink:

NYT FERIEN!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke problemer med tastaturet om dagen vel? :ler:

God sommer, Lillen! Kos deg og nyt sola som snart kommer til å vise seg for oss (håper vi)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for lykkeønsking, Hilde! :klem:

Tror du har gjort lurt i å holde prøingenmerhemmelig denne gangen, Murmel :Nikke: Er ikke sammen med Mannen min rundt IKM (nå) nei! Takk for ønsker og kryss :klem:

Takk, Liv! :klem: Jeg så på bildene; de var lekre! :Hehe:

Kaller det for å hovne op, siden du skrev dette jeg, Huldra: ...baner blastocysten seg vei inni slimhinnen, som etter hvert vokser over blastocysten, slik at den til slutt blir helt begravet i endometriet.

Slimhinnen "hovner" jo! :ler:

Takk for kryss :klem:

Takk for oselig ferie-hilsen, Pondusa! :klem:

Jeg satser bare på at de ikke hører den jeg, Moon... Jeg våkner jo så fort likevel! Er så fink atte! :-) epp, må nok være prøver for å forstå...ingen annen mulighet. Skal si "I told you so..." år veninner eller søster prøver jeg :ler:

Ha en super ferie du og :klem:

Takk det samme, Magnhild! :klem:

Takk det samme, Huldra! Kryss og god ferie! :klem:

Takk for sms-kontakt, Kipa! :klem: Jeg tenkte ikke at du var overlegen altså.. :wink: Nyt du og!

Jeg nyter ja, Monja! Håper du har litt sommer du kan nyte du også! :klem:

Litt småproblemer ja, Jolie :wink: Vil ikke vekke huset med bråkete tastatur, så jeg liste-taster... God sommer du og! Håper både Trøndelag og Vestfold år sol fremover... :wink::klem:

Koser meg på ferie nå.. :briller:

den lange bilturen gikk utrolig greit, og varikke så dø-kjedelig som jeg hadde forventet :-)

Jeg savner Mannen...

Han har nettopp kjøptmobil med camera, så inatt sendte han mms med bilde av de delen av senga som er min... Under sto det "Her mangler det noen!" :hjerte: He has his moments... :hjerter2:

Tempen sank sikkelig i morrest, så håpet er vel egetlig ute allerede. Mensen er ventet onsdag eller torsdag.

Håpet klamrer seg selvsagt fortsatt, og jeg kan ikke vite oe sikkert føreg har sett tempen kl 7. Det går a å håpe at tempen i morrest bare var en dipp... :roll:

Har super-ømme brystvorter. Forrige syklus spottet jeg litt dagen før mensen, tror jeg, og det har ikke skjedd ennå denne gangen.

Ellers er det ikkeno å fortelle egentig...annet enn at utflod har vært creamy og rikelig helt siden eggløsningen.

Imorgen drar jeg til pappa, og der bir jeg ut helgen. derfor er nett-tilgangen vekk og testing umulig (skal nok ikke et sted med apotek). Jeg sender sms til Jinx når mensen kommer.

Ferie er et etegilde! :sikle:

Spiser meg stappmett tre ganger om dagen, og det er mase til å være meg. Og så er maten sunn! Herlig! :Hehe: Men legger nok på meg en del...

God klem og god ferie og god sommer til alle som titter innom :klem::briller: :D

Lillen

Dag 25 (tirsdag)

Dpo 10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

Jeg savner Mannen...

Han har nettopp kjøptmobil med camera, så inatt sendte han mms med bilde av de delen av senga som er min... Under sto det "Her mangler det noen!" :hjerte: He has his moments... :hjerter2:

Åhhh! :hjerter::hjerte: :hjerter2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre at du har det fint på ferie, Lillen! God mat høres strålende ut!

Så fin melding mannen sendte deg!!! Er det ikke litt godt å kjenne at du savner ham, også?

Jeg har blitt enda mer avhengig av mannen i det siste. Forrige uke var vi borte fra hverandre et døgn, og jeg savnet ham så mye at jeg klarte å få tårer i øynene bare jeg skulle sende ham en melding... :grine: Det er jo en slags bekreftelse på at vi har det ganske så greit sammen. :ler:

Fortsett å kose deg, mens jeg krysser fingrene for det du vet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må ha sovet med munnen åpen!

Det er nok det som er grunnen til temp fallet :Nikke:

Krysser for harde livet her! :tommelsmil::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Lillen!

Håper du koser deg!!!

Jeg har forresten tenkt å kopiere meldingen du fikk av mannen din.... Den var bare ultra romantisk :hjerter2:

Tusen takk for støtte!

Krysser fingrene for at du som murmel sier har sovet med munnen åpen og at det spirer og gror i den perfekte livmoren din :tommelsmil:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner Mannen...

ÅÅÅÅh, så søt!

(Jeg er her stadig, lillen, men jeg legger ikke igjen så mange spor, for du bruker så mye tid på å svare på alle hilsenene som det er.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillen har fortsatt ikke fått mens,

selv ikke fetter brun har vist seg..

Så da er det håp..

:hoppe:

Tempen i går var på 36,57..

Sovet urolig i natt, så ingen temp i dag..

:hjerte: Dette er spennende :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...