Gå til innhold

Lille dagbok...

lillen

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Hei!

Er bare innom med en kjapp kommentar. Leste nemlig det du skrev om å samle poeng for å komme inn på sykepleien. Det er vel slik at vekttall (studiepoeng) gir poeng. Så hvis det mot formodning skulle skje at du ikke kom inn (skjer ikke altså!) så kunne det være et poeng å ta f eks fysiologi, anatomi, kjemi etc. Jeg har ikke helt peiling altså. Men det er bare å ringe en eller annen fagperson innen ditt studium, og spørre hva det kan være lurt for deg å ha et forsprang i. Eksempelvis kan nevnes svigerinnen min før hun begynte på medisin. Hun hadde hatt massevis av anatomi, og lå derfor veldig godt an da hun begynte med studiet sitt. Hun kunne masse som sine medstudenter ikke kunne, og som hun virkelig hadde bruk for.

Nei, ikke vet jeg. Kos deg i kveld jaffal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg syntes det paragrafer-som-omhandler-testing-innlegget ditt i Bizzy sin dagbok var så morsomt at jeg tenkte jeg burde stikke innom og si det. :)

Og si hei, for her har jeg ikke vært før, men jeg har jo sett endel innlegg av deg rundt omkring her!

Så hei og lykke til med alt, både prøving og studieplass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå antar jeg du er vel befrukta :sjarmor:

(Både på den ene og den andre siden)

Det er spennede med Pergo, ja. :Nikke: Mine forventninger ble desverre alt for høye. Nå er jeg så rolig at jeg knapt kjenner etter noe :kul:

Det hørtes fint ut å være nyfødt-sykepleier. Som jeg sa, jeg vet jo ikke alt :wink: . Lurer på om det er noe nytt, at de prøver å skvise ut de opprinnelige barnepleierene :klø: Det er vel uansett ettertraktede stillinger. Her må man ut i distriktene hvis man vil jobbe som jordmor. Det er så godt som håpløst å få jobb på sykehuset. Alt for populært! Og da gidder jeg ihvertfall ikke tenke på slik videreutdannelse :-? .

:klem: fra Murmel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå antar jeg du er vel befrukta :sjarmor:

(Både på den ene og den andre siden)

Jasså... er det pule- maraton i disse dager??? :sjarmor:

Håper hun har rett, jeg sier det igjen, fordi du fortjener det!!

:dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

HeHe!! :ler:

Men hvis jeg bare heier på England den kampen, så kan du heie på Portugal, så blir det likt... Jeg vet heller ikke hvem jeg heier på der... :roll:

Men nå skal du få sørge i fred, så skal jeg sove i seiersrus!!! :tunge1::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...