Gå til innhold

Lille dagbok...

lillen

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Heia vennen!

No skjønner jeg mer og mer om dette stedet *smile*

Virkelig stor dagbok du har fått da :-) *jøsses*

Lest litt i den, men tar tid skal man lese alt, jeg får finne meg tid en gang. Ellers har jeg falt litt for noen forum jeg synes va litt dtigg da :P

Kos deg, og lykke videre med prosjektet.

Og håper du sier fra når du er i distriktet :-)

*Knusekoz fra meg*

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Lillen, takk for "sist" :blunke: Ser at du har lagt deg inn under IKM i juli igjen...*endret fordi Månebarnet ikke kan lese* :sjenert:

Månebarnet som *slenger alle prinsipper på dynga i dag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker du ikke jobben, Magnhild? :( Jeg håper det bare var en fordom... :Nikke:

Jeg blir litt flau på webcam ja, Matahari :roll: Uvant å se seg selv også, og jeg blir litt anspent :ler2: Jinx pleide også å være kikker før hun møtte meg... :ler:

Angående Nudie, så har jeg bare sett den på nett...og jeg liker det jeg ser! :Hehe:

Glitter i Trondheim, Camelia? :wink: Solsiden her, og Arkaden hos deg... :Nikke: Hei! :P

Tusen takk for gratulasjon, Hanni! :klem:

Jeg vil også at du skal få pergo, Bizzy! :Nikke: Men ikke bruk den unnskyldningen hos legen; at "alle andre får det" :ler2: Jeg gleder meg til du skal tempe! Jeg ønsker meg flere chart-venner! :klappe: Og så synes jeg uansett det er lurt for deg å bli kjent med syklus og lutealfase :Nikke: Veldig smigrende at du kaller meg prøverheltinne da! Blir helt paff jeg... :oops: Tusen takk for en god klem :klem:

Jeg vet at du ikke bor vest, Moonchild :wink: Men mobbingen tok litt av... :ler2: Jeg skal snart reise litt rundt i Norge, men først vil jeg slappe av hjemme :briller: Takk for tull og tøys om natten... :grinele:

Du kan å lese, vennen! Og siden jeg leste hva du skrev, rettet jeg på datoen inne på ikm-listen. Takk for hjelpen! :Nikke:

Jeg ble lei meg på dine vegne, Murmel... :klem: Men det kan like gjerne bli denne syklusen som blir den beste for deg :Nikke: Stemte el-beregningen din forresten? Var det normal lengde på syklus??

Flott at charten din blir mer tilgjengelig, Pondusa! :klappe:

Jasså, så du hang på elvehavna, Ionaa? :danse: Tapas-stedet er jo helt himmelsk... Kom snart hit, så kan vi møtes der! :wink: Du kan vente til jeg blir gravid (denne syklusen, by the way), så jeg tør å treffe deg... :ler2:

4500 kroner, Tyttebæret?? :klappe: Bravo!! Det var masse, og det var sikkert godt! :Nikke: Takk for kryssing og koselige hilsener :klem: Jeg beundrer positiviteten din for tiden; det er en fryd å lese innleggene dine :klappe:

Takk for moro i hverdagen, Jolie og Huldra! :blomst_opp:

Det var Mannen som tittet innom og sa Hallo til meg, Jinx... :wink: Jo takk, jeg hadde masse cola igår (og idag), og livet blir bedre med coca cola. Det finnes faktisk en sang om det!

Things go better with Coca Cola! :digge:

Kjøper ribbefett i tilfelle man driter seg ut i matlagingen...slik er man garantert vellykket saus :ler2:

Tusen takk for besøk på fredag! Koselig som alltid... :klappe:

Kan jeg sove og pule halve dagen da, Kipa? :sjenert: Jeg tror jeg kommer til å få sjokk når vi får barn... :roll:

Tequilla, ja takk! :Hehe:

Dagboken takker for rosen, Meta! :klem:

Der er du jo, Lacuna! :klappe: Du skal vel ikke lese hele boken vel?? :o Det er jo ett og et halvt år med dagbok, vennen... :ler2: Og hver side er ikke like interessant, det kan jeg si med en gang! :wink:

Takk i like måte, Havsulen! Det var kjempekoselig :klem: Du hjalp meg gjennom en skremmende fotballkamp :ler2: Koser meg idag også jeg! :D

Mannen er borte på kamp (kommer ikke hjem før i morgen tidlig), så jeg skal nå kose meg med masse italienske menn på tv :Hehe: Bortimot det beste jeg vet...har alltid vært det! Helt siden Roberto Baggio! :sikle: Kanskje lenger siden også forresten. Husker at jeg klippet ut bilder av Alberto Tomba i Se og hør i gamle dager... :ler2:

There's something about Italian boys... :roll:

Ok, savner kanskje Mannen litt da... :hjerte: men deilig å være alene en hel dag også! :Nikke:

Blir verre når jeg skal legge meg... :-?

Nå er det pause i kampen, og jeg tror jeg må høre litt på Gianluca Grignani :hjerter2: *sukk* Hadde glemt at han fantes...

:digge:

Drømmer om det året Italia brukte tettsittende drakter for å forebygge holding... :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I’ll be there as soon as I can

But I’m busy mending broken pieces of the life

I had before

:dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mmmmm...."unintended" er utrolig behagelig og vakker.

Når du blir gravid kan jeg komme til Trondheim (siden du ikke tør før..hmmmm) og så kan vi spise tapas og ikke minst dessert der (varme bjørnebær og bringebær med hvit sjokolade og is...mmmm)

Denne er til ære for deg:

http://album.kvinneguiden.no/showphoto.php...&sort=1&cat=515

Natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite spørsmål til ekspertpanelet-Lillen :wink:

Ehhh, jeg har visst et termometer som ikke lagrer siste temperatur jeg..... Heter de noe spesielt de som lagrer?? Har ikke lyst til å virke like "blond" som jeg er når jeg møter opp på apoteket :ler:

Håper du får en fin fin dag i dag :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lyst til å virke like "blond" som jeg er når jeg møter opp på apoteket :ler:

Huff, virket kanskje ikke så rent lite blond når jeg leser setningen en gang til :oops: :ler: Jaja... :roll:

Tusen takk for hjelpen! Stiller nå godt rustet for en tur på apoteket uten å virke like "blond" som hårfargen tilsier :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper alt står bra til med Pergo-Guri :kline:

Kjedelig vær..

Vil du være med til London i okt-nov du ??

Kjempegladidegsnuskelusk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Takk for koselig prat på msn.

Det var lenge siden gitt...

Leste igjennom noen sider i dagboken din:

Hjelpes...

Har du tid til noe annet enn å skrive hilsner...?

Litt sex - har du overskudd til det...? :ler:

Men det er jo ikke rart du blir overøst med hilsner:

Super-gode-hjelpsomme-snille-morsomme-omtanksomme-lillen. :klem:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei vennen...

Neida, jeg orker ikke lese dagboka 1 1/2 år bak i tid *smile* Men måtte lese litt for og se hva det går ut på. Du har jo fått så masse koselige hilsner her, så er kos og lese jo.

Lengter til ferie jeg no, 2 uker til, så reise jeg til Oslo.

Glede meg masse, litt lei hverdagen no :tunge1:

Dagens rose fra min side, sendes deg vennen!

:dagensrose:

:klem2: fra Lacuna

:bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia Lillen! :hoppe:

Har du noen spennende Pergo-symptomer å berette om? Kanskje du også får 28 dagers syklus denne gangen. Da er det vel EL tider på deg snart? :kline:

Du er så flink til å skrive om og fokusere på andre ting enn bare EL, symptomer og IKM. Jeg beundrer det gode humøret ditt og optimismen.

Takk for at du deler det med oss! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Trodde jeg hadde blitt enda dårligere til å lese enn jeg allerde er... :ler: Men nå ser jeg at de har sluttet å vise at man har endret innleggene sine, så jeg ble litt lurt av det, gitt.

Gjør ikke noe at du mobber meg litt. ;-) Selv om jeg er ekte østkant-berte, kan jeg godt late som jeg er fiin frogerfrue innimellom, jeg. (Jeg har tom flere sett med perleøredobber, men det er svigermor sin "feil"...)

Det er bra at det ikke bare er jeg som rangler om natten. Det er ille nok å legge seg når man er to, men er jeg helt alene er det pøtt umulig, og da er det kjekt med litt "selskap"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...