Gå til innhold

Lille dagbok...

lillen

Anbefalte innlegg

Her gårre i vin. Men vi åpner den med tenna og vi. Eller vent.. I kveld har jeg visst styrta en halvliter øl. Og jeg vant tusen kroner på det. Aldri vedd med meg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hulderjenta

...og jeg er så trøtt at jeg blir full bare av å høre (ehh... lese..?) dere snakke om alkohol! :o :Gjesp:

På tide å lalle.. Natta jenter! Fest med måte! :wink:

:klem: og :Gjesp: fra Huldra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man kan vinne tusen kroner på å styrte halvlitere med øl tror jeg at jeg skal bli dranker (og rik!) på fulltid. :o

Nattinatt! :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. Min sambo tror jeg er en pingle :sjarmor: Jeg har brukt halvparten på øl, mat og taxi hjem. Han inkludert seff :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filler'n. Og jeg som trodde det var en ny og fiks måte å tjene penger på... :ler: (Men jeg kan styrte en halvliter uten å få betalt for det, jeg.) *schkål*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg dør snart av spenning..

Hvem sa hallo ?

Ingen vits i å sjekke om Lillen er på msn

skjønner jeg :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du din fjåse dåse...bare vent til du blir med barn, da kan du nemlig ikke både sove og pule hele dagen... :tunge1:

:hjerte:

:sjarmor: Gleder meg til å kappdrikke med deg jeg, jeg kan styrte teculila'r fortere enn faen.. :danse:men ikke sånn som han fra bygda jeg vokste opp i....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Hulderjenta

Mornings Lillen! :D

Takk for i natt! :ler2: Våken og opplagt og i fin form? :danse:

Ønsker deg i alle fall en fin søndag! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her har det gått for seg, ser jeg :roll:

Kjenner det nok litt for masse i kroppen også. Gleder meg til denne dagen er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...