Gjest Camelia Skrevet 11. juni 2004 #2421 Del Skrevet 11. juni 2004 Alle skravler om denne GLITTER-butikken, hvor er den henne, egentlig? Hei, forresten, Lillen... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 11. juni 2004 #2422 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg skal være her hele sommer'n, Lillen Men så herlig at du har ferie. Grattis med vel overstått alt! God helg! KLem fra hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 11. juni 2004 #2423 Del Skrevet 11. juni 2004 Genialt utsagn fortjener å bli quotet mange ganger! Helt enig!! Stå på vennen det er denne måneden du og jeg med fler skal starte den største blå bølgen her inne noen gang jammen... alle andre har fått pergo-resept.... , lurer på om jeg skal prøve den vinklingen på legen jeg Følger med på charten din og har store planer om å kjøpe meg termometer, du er nemlig en av mine prøverheltinner En kjempeknuseklem fra meg, og et stort ønske om en kjempeflott helg!!!! *knuge-knuse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 11. juni 2004 #2424 Del Skrevet 11. juni 2004 Fiin frognerfrue stikker såvidt nesen innom boken din for å si hei. (E'kke egentlig fiin frognerfrue, men jeg kan jo late som ;-) ) Heldigvis fins det datamaskiner også andre steder enn på jobben, så du får nok besøk i boka di selv om det er sommer! (Skal du ikke ha noe ferie du da? En liten Oslo-tur kanskje? ;-) ) Du har hittil en usedvanlig bra måte å bruke ferien på! (Og helt klart enda bedre når det er pergo-party på gang!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 11. juni 2004 #2425 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg klarte det ikke denne gangen... Nå setter jeg min lit til at du er en ekte Pergo-babe, som skal ha Pergo-baby(er) sånn ca i mars Sånn, nå er det bestemt, avgjort og vedtatt :rosasmil: Ønsker deg ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 11. juni 2004 #2426 Del Skrevet 11. juni 2004 Hei nysgjerrigpetra!! Se i signaturen min..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 12. juni 2004 #2427 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg og en medelev satte oss ved elvehavna og pratet og solte blek hud. Skravla gikk kanskje på litt uinteressante saker for min del, men det gjorde ingenting...det var så deilig sol mmm....en av de tingene jeg savner i Trondheim. Elvehavna (chocko boco ??, tapas-stedet, Ultra + +)...jeg bodde på Nedre Møllenerg så det blei noen timer på elvehavna ja :oops: Dromedar på Bakklandet er også en kuriositet....må komme meg til Trondheim igjen snart jeg God sommer og god helg knusekos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 12. juni 2004 #2428 Del Skrevet 12. juni 2004 SuperLillen! I'm here - i superhumør. Jeg har jo shoppa. Jeg har faktisk shoppa for ikke mindre enn 4500 kr men det må du ikke si til noen Jeg føler meg sååååå fin! Jeg ser forberedelsene er godt i gnag for et virkelig snaskent pergoparty for ekte pergobabes! xrysser fingre jeg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 12. juni 2004 Forfatter #2429 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg drikker øl og kommer til å screw'e opp tempen imorgen tidlig. Men det får bare være... Jeg er alene og hører musikk Men jeg skal gå til nabo party etterpå. Mannen er der... *glugg glugg glugg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 12. juni 2004 Forfatter #2430 Del Skrevet 12. juni 2004 Psst! Egentlig vil jeg ha Campo Viejo rødvin og venninnekveld. Men det får bli en annen dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 12. juni 2004 Forfatter #2431 Del Skrevet 12. juni 2004 Psssst! Egentlig vil jeg ha Campo Viejo med Supergirls... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 12. juni 2004 #2432 Del Skrevet 12. juni 2004 Hva er det? Åja.. jøss. Poppelipopp. Jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 12. juni 2004 Forfatter #2433 Del Skrevet 12. juni 2004 Du er jo Supergirl, Jolie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 12. juni 2004 #2434 Del Skrevet 12. juni 2004 Kan jeg og få være med...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 12. juni 2004 Forfatter #2435 Del Skrevet 12. juni 2004 Er det noen som har fortjent å være med, så er det du, Huldra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 12. juni 2004 #2436 Del Skrevet 12. juni 2004 ... hei... Skål? Månebarnet er ikke klar for midnattsdrømmer helt enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 12. juni 2004 #2437 Del Skrevet 12. juni 2004 Yo-hooo! ærebrus: Skulle egentlig skru av PCen og krype til køys, og måtte bare innom og snoke litt - og her er det full fest i Lillen-dagboken! Fortjener en fest ja... Men det gjør du også! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 12. juni 2004 Forfatter #2438 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg trodde den sjenerte fyren egentlig var lilla Snoking duger som unnskyldning, Huldra.... 8) Måneungen har ikke lagt seg! Hvor blir det av anstendigheten på Oslo vest?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 12. juni 2004 #2439 Del Skrevet 12. juni 2004 Du.. det finnes ikke anstendighet her på vestkanten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 12. juni 2004 #2440 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg kan åpne pærebrus med tenna, jeg altså, hvis det er det som skal til for at jeg får tilstrekkelig kred til å få bli med på festen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg