Gå til innhold

Lille dagbok...

lillen

Anbefalte innlegg

:tommelsmil:

Jeg kom ikke opp! :Hehe:

Det er SOMMERFERIE! :briller:

:dagensrose: :kose:

Var nok oppe kl 6 idag, Matahari :sjokk: Må det når jeg skal noe sted så tidlig som 9. Magen krangler verst om morgenen. Da jeg hadde skriftlig eksamen, måtte jeg stå opp 5 :redd::Gjesp: Takk for lykkeønskninger :klem:

Takk for kryssede fingre, Kipa! :klem: Jeg bare ha et sommerfuglsmykke :hjerter2: Psst..har sett noen fine på Glitter og B-Young :wink: Lettelse når noen synes man fortjener shopping...takk :kyss:

Nok og tenke på du lissom, Maya! :o Jeg tenker masse på Supergirls også jeg! Og det er ikke uten grunn! Dere er jo så skjønne alle sammen! :kysse: Takk for håping på mine vegne :-D

Tusen takk, Kaktus! :klem: Du er her fortsatt altså...? :sjenert: Tenker masse på deg nå om dagen...

Får en herlig dag! :plystre:

Gikk og tuslet litt i byen etter vi fikk vite at vi ikke kom opp. Kjøpte h&m-bikini (hipsters + trekant), 8-kantede rammer (til noen bilder jeg skal ha i entreen) og dart :Hehe: Verandaen er nok for liten for dart egentlig, men da er jo treff-prosenten kanskje større?! :ler2:

Jeg og en medelev satte oss ved elvehavna og pratet og solte blek hud. Skravla gikk kanskje på litt uinteressante saker for min del, men det gjorde ingenting...det var så deilig sol :wink:

Nå er jeg blakk...

Lillen

Dag 5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yeah!! :hoppe:

jeg visste det, god sommerferie!!!

Jeg har kjøpt en sommerfugl -ring på arts & craft til bare 149, det har du råd til vettu!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pergo-beib! :sexy:

Så flott at du ikke kom opp! :danse:

Misunner deg veldig sommerferie nå :wink:

Jeg hadde veldig mye vondt i hodet mens jeg tok tablettene, men det ble bra så snart de 5 pilledagene var over. Helt normalt, bare litt slitsomt :-?

Pergo-klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre kvarter siden jeg tok dagens dose, og enda kjenner jeg ikke tegn til hodepine, selv om jeg ikke har spist annet enn yoghurt idag. By the way; må endre spisevaner, men det blir et annet innlegg... *knis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet smiiiiiiiiler til Lillen :briller:

Herlig med sommerferie..

Å nå har du vel tid til å treffe meg ??

Skal i ditt nabolag på tvillingtreff på fredag..

Å bytur etterpå..

Vil se deg mye i sommer :kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

Takk for fin hilsen i dagboken min - du er god du! :klem::blomst: Satte pris på oppmuntringen du kom med!

Du er begynt på Pergo du!! :hoppe: You know what to do! :wink::Hehe: Ønsker deg masse lykke til med denne syklusen!!!

Må spise, Lillen!! :fy: En wienerpølse her og en yoghurt der? Hva er det for noe tull?!? :fy: :ler2:

Shopping er digg! :briller: Jeg skal ut på et raid nå når feriepengene kommer på konto! :Hehe::danse:

:klem: fra Hulderjenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult! Nå dobler du sikkert sjansen for å lykkes - både Pergo og Juni/Juli! Det fødes jo flest barn i april - muligens fordi det er sommerferie i Juli, men jeg har lest ett sted at det har noe med fruktbarheten i de lyse, varme månedene å gjøre. Dette blir spennende!

Jeg kjenner følelsen av å være ferdig med eksamen - digg! Kos deg. :-)

Det er dessuten lov å feire at man ikke har kommet opp i muntlig med å tømme lommeboka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at du ikke kom opp, nå begynner den beste delen av sommeren!

Gratulerer med ny sommerferie, Lillen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert at du ikke kom opp, pergo-babe!

Nyt ferien, sola og mannen. Og ikke minst de limegrønne nyvinningene :P

Jeg håper virkelig at pergo gjør susen. Det er så trasig å gå sånn mnd etter mnd - just ask me!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du og er god, Bizzy! :kyss:

Visste du det, Kipa? :roll: Hvorfor sa du ikke ifra, så jeg slapp å møte opp på det altfor tidlige oppropet-uten-mitt-navn-i-seg?? :klaske:

Nei, jeg har ikke penger til sommerfugler nå...men kanskje når skattepengene har kommet!? Har på følelsen at du er ute og kjøper flere sommerfugler akkurat nå... :tunge1:

Ingen ferie fra kg...ennå! :wink:

Jeg har heldigvis ikke hatt noe mer vondt, Murmel! Og da hadde det nok ingenting med Pergo å gjøre...har ingen plager jeg! Unntatt at jeg blir så varm når jeg legger meg om natten (og svetter mer i søvne). Er det det som kalles hetetukter eller? :sjenert: Pergoklem :ler2:

Livet smiler snart til deg også, Jinx...det vet vi alle! :Nikke: Jeg vil se deg også, så da treffes vi da! :kyss:

Mat er ikke et ømt punkt, Huldra! :wink: Du er så omtenksom! :kyss: Tusen takk for at du tar hensyn...for du har rett; man kan aldri vite hvem som har problemer i forhold til mat :riste:

Shopping er digg...men et ømt punkt for meg (les: bruker for masse penger om våren/sommeren), så vær forsiktig med hva du sier her inne :ler2: Det er lov til å spøke... :tunge1:

Jeg svarte i din bok, Pondusa :wink:

Tusen takk for oppløftende info, Moonchild! Glupa :kyss: Og takk for at du forsvarer shoppingen...jeg shoppet litt før i uken også, men det er jo lov...det var jo for å fortrenge (les: slik du gjør med vin :ler:whoops; ømt punkt?) :Nikke::kyss:

Takk takk, Lilletrollet og Havsulen! :klem:

Jeg føler med deg, Tyttebæret! :trøste: Har ikke lyst til å vente så lenge som det du har gjort... :riste:

Glemte å ringe gynekologen idag :roll: Skal spørre henne om jeg skal ta blodprøve for å påvise el denne syklusen, og så lurer jeg på om hun har noen antagelser når det gjelder sykluslengde...

Huske det imorgen!

Og imorgen kommer Jinx! Jej! Må nok være litt flittig idag da... Og så håper jeg det blir fint vær, men det ser stygt ut foreløpig :-?

:husarbeid:

Det tok så lang tid å svare på alle de skjønne innleggene her at jeg i mellomtiden har glemt hva det var jeg skulle skrive om... :sjenert:

Idag har vi sovet og pult; det er sommer og ferie! :Hehe:

Og vi har gjort det eneste riktige på en slik regnværsdag...

Lillen

Dag 6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vi har gjort det eneste riktige på en slik regnværsdag...

Lillen

Dag 6

:hoho: Høres lurt ut. vi har også vært på shopping og det er greit det også. Så lenge det er inne på et helt nytt kjøpesenter som også inneholder en splitter ny Panduro som var stooor og fin ja... :Nikke:

GOD SOMMER!!! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta
Idag har vi sovet og pult

Så befriende direkte :ler2: Utrolig deilig med sånne dager! :Hehe:

Tipper det er deilig å ha ferie ja! Har ikke ferie før i august jeg - lenge til, men oi som jeg gleder meg! :hoppe: Nyt ferien din du! :klem:

Ha en fin kveld, Lillen! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpesenter-shopping, med masse penger, er nesten like godt som sex det, Magnhild! :Nikke: Godt valg! :wink: Hva kjøpte dere på Panduro? Skulle ikke du begynne på jobb idag? Ble veldig usikker jeg nå...

Jeg er direkte, Huldra... :danse: Og det er befriende... Og det er det også med skolefri, jepp! :wink:

Jeg blir nesten litt lei meg når jeg får God sommer-hilsener! :sjenert:

Det ser ut som jeg skal reise bort, noe jeg ikke skal med det første, og så ser det ut som dere ikke kommer tilbake til dagboken min før september... :redd:

Men jeg setter veldig stor pris på sommer-hilsener også! :Nikke: Så ingen misforstår meg nå...

Tror nesten jeg må ta en liten runde med sommer-hilsener selv jeg...enten dere liker det eller ikke! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpesenter-shopping' date= med masse penger, er nesten like godt som sex det, Magnhild! :Nikke: Godt valg! :wink: Hva kjøpte dere på Panduro? Skulle ikke du begynne på jobb idag? Ble veldig usikker jeg nå...

:evil: Jeg ville gjerne begynt på jobb i dag, men de ville ikke ha meg. Skal begynne på mandag... På et helt annet sted enn Panduro... :(

Vi kjøpte ikke så masse, men planla en del til bryllupet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Genialt utsagn fortjener å bli quotet mange ganger!

Er du fortsatt flau etter chatten i går? Det var så koselig så. Veldig kårny, følte meg som en kikker.

Du, jeg tenkte på noe i forbindelse med denne jeansdebatten vi har hatt. Har du sett Nudie-buksene? Jeg har ikke sett jenteversjonen, men den som mannen har er dødsfin.

Gleder meg til sommerferien jeg, Lillen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...