Gå til innhold

Lille dagbok...

lillen

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Har du sendt meg sms? Har ikke fått den jeg.

Spiser du piller nå du da? Guri så spennende. Hvilken dag fikk du mensen på nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fredag drakk vi taco og spiste vin... :perebrus::flekke: Moro...

Det skal godt gjøres.. :klappe:

Veldig spent på Pergo....

Nå kommer Lillens tvillinger :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal "sende" sms til dagboken din også jeg, Matahari... :wink::kyss:

Jeg skal spise piller fra tirsdag (Dag 4) til Dag 8, tror jeg. Henter medisinen imorgen, så da får jeg nok lest noen instruksjoner...

Jeg fikk mensen på Dag 37. Men jeg tror, og håper, at syklusen er garantert kortere med pergo. Er det ikke el så så mange dager etter tabletter, mon tro?

Det skal godt gjøres, og det var godt, Jinx :tunge1: Var ikke fulle, men det var veldig moro... "Lillens tvillinger er" din drøm :wink::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempedumt at mensen kom :(

Men spennende at du også skal bli beruset på Pergo hormoner :ler2:

Jeg vil tro at du får kortere syklus med Pergo. Legen min var i hvertfall påståelig nok. Jeg tok piller fra og med dag 3 og i 5 dager. Da får du EL rundt dag 12-14, sa legen. Det er nå det jeg har gambla på da :roll:

Lykke til!

Håper ikke du blir like frustrert som meg over alle rare og uvanlige symptomer :wink:

Det er visst vanlig!

Lurte litt på disse mageproblemene dine... :sjenert:

Er det Morbus C du har? Vet du om sykdommen kan bli værre i et svangerskap? Jeg har en venninne med Ulcerøs Colitt, og hun ble værre under svangerskapet. Måtte permanent øke mendisindosen og var sykemeldt det meste av svangerskapet.

Nå mener jeg ikke å skremme deg altså, bare litt nyskjerrig :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En spennende tid nå, Lillenvenn! men du føler vel snart at det er nok spenning, det er vel en grense på det også... Jeg håper og tror at det er din tur snart, og det bør det være. ingen fortjener det er enn deg!! :kyss:

Høres herlig ut med venne- helg, god mat & drikke & moro! Sikkert godt å tenke på noe annet også for deg!!

Gratulerer med flotte gjennomførte examner også satser vi på at andre må slite med muntlig. Ikke du, det har jeg bestemt! :wink:

Ha en god uke, håper solen skinner på deg!! :kose:

Klem fra Kipa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er alltid så koselig å lese det du skriver, lillen! Jeg blir rent glad av å se alle fargene og smiliesene du bruker!

Hurra for lillen! :dagensrose:

Hmmm...da har vi hatt :sinna: tante samtidig da...jeg blir og trøtt og utafor. Men biff og fløtegratinerte poteter høres ut som god medisin mot sure mensdager - og ikke minst gode venner!

Ha ei susandes flott uke- med pergoparty! :digge::eeeh::tommelsmil::wow::perebrus::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kjempetrygg på at pergo gjør susen for deg i denne pp :)

Jeg skal slappe av litt mer, Bizzy får hjelp av refleksologen og du pergo!!!

Det blir definitivt blått i juli!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva har du shoppet?? (Nysgjerrig...)

Jeg gleder meg vilt til jeg kan shoppe igjen... Ikke spør meg om hva som finnes i butikkene nå...

Bare vent - om en liten stund er det du som må gå og kikke på de kjedelige stativene med mammaklær... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Emina! :klem:

Jeg er heldig som har deg her, Murmel, siden du har tatt Pergo før meg. Det er veldig greit å ha noen å spørre når de teite bivirkningene kommer... :klem:

Ja, det er Morbus Crohn jeg har, og det kan bli verre ved svangerskap. Men den kan også bli bedre eller holde seg på samme nivå som før... Legen min vet selvsagt at jeg prøver, og derfor er jeg helt sikker på at jeg får bra med oppfølging, om jeg skulle bli heldig... Ulcerøs Colitt ligner veldig på MB...

Det kan bli nok spenning noen ganger ja, Kipa. Men det er jo annerledes denne gangen; det er en ny spenning, og forventningene blir høyere, og nedturen større... Takk for nydelig hilsen :klem:

Jeg rødmer av deg, Tyttebæret :oops: Du skriver så fint! :klem:

Godt at du er trygg, Cappo! :ler2: Ja, det blir blått! :Nikke: det!

Takk, Magnhild-vennen! :kysse:

Og tusen takk, Meta! :klem:

Tusen takk for lykkeønskinger, Monja! :klem:

Skulle ønske jeg ikke visste hva som fantes i butikkene, Kaktus :oops: Da hadde det vært litt lettere å holde seg unna. Får kick! :ler2: Gleder meg til kjedelige stativ! Jeg skal gjøre dem artigere! :ler:

Jeg er offisiell Pergo-beib nå! :sexy:

Tok min første pille i går kveld. fikk vondt i hodet nesten med en gang, men jegtror det hadde mer å gjøre med at jeg ikke hadde spist mer enn en wienerpølse hele dagen.

Er spent på videre bivirkninger ikveld :ler2:

Idag får jeg vite om jeg kommer opp i muntlig. Kan man ikke bare si at "det passer litt dårlig nå - jeg har akkurat begynt med Pergo..." :roll: Visse bivirkninger passer dårlige til eksamen :-?

Det er vel akkurat derfor at jeg kommer opp!? :roll:

Skal anda en eksamen ødelegge finværs-dagene? :(

Hvis jeg kommer opp, må jeg sitte å lage fremlegg i to dager. Det er egentlig ikke det vanskeligste, tror jeg. Det er bare det at jeg vet ikke om jeg har energien som skal til... :(

Har shoppet litt denne uken for å prøve å fortrenge barnløshet og eksamen. er visst fargen min for tiden...og sommerfugler :hjerter2:

Har kjøpt noen topper og et råkult skjørt :Hehe: Har kjøpt et par limegrønne øreringer (juggel fra h&m) for å fullføre et antrekk...men da må jeg nesten ta hull i venstreøret, for det har grodd igjen :ler2: Har ikke peiling på hvor man tar hull i øret... :roll:

Me love the 50's! :danse:

Lillen

Dag 5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjest1

Jøss! Skal si du er oppe tidlig i dag. Impressed altså, Pergobabe.

Når får du vite om du kommer opp? Jeg følger spent med... Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

krysser fingrene for ikke muntlig!!!!!

sommerfugler er så fint, ikke sant, jeg eeelsker sommerfugler og blomster på klær og smykker...

Gøy med shopping!! :Hehe: Og du fortjener det!!!

Klem fra Kipa :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Tusen takk for hilsen i dagboken min.

Men kjære vene deg - du har nå nok å tenke på med deg og ditt.

Så ikke tenk på det med dagboken.

Klart jeg kunne jo alltid sagt at jeg hadde ny

- men tenkte at det stod i signaturen min... :oops:

Følger meg deg og jakten på pergobaby... :klem:

Håper du ikke kommer opp i muntlig i dag.

Klem fra Mayamor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...