Gjest Emina Skrevet 1. juni 2004 #2361 Del Skrevet 1. juni 2004 Hei :D Tenkte jeg skulle legge igjen en liten hilsen til deg,etter lange tider som snikleser Så bra at eksamen gikk bedre enn forventet! Klem fra Emina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 1. juni 2004 Forfatter #2362 Del Skrevet 1. juni 2004 Jippiiii! Jeg har snikleser!! Jej! Vel, ikke nå mer... Tusen takk for hilsen, Emina! :-D Det var et virkelig pluss på humøret mitt idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 1. juni 2004 #2363 Del Skrevet 1. juni 2004 Hei. Sorry jeg var kjapp på msn i stad - litt stressa. Men grattis med vel overstått eksamen nummer en. Jeg håper det har gått bra. Lykke til med neste! Du er jo så flink!!! Ang. palmolive håndsåpe - jeg hater alle typer palmolive håndsåpe. De lukter alt for mye og for sterkt. Så jeg forstår deg svært godt Her i huset har det gått i lano lenge - og det funker synes jeg - sånn på håndsåpefronten. Du er flink og grundig med syklusobservasjonene dine. Jeg er imponert. All denna jobbinga må da gi resultater snart! Stor klem fra hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 2. juni 2004 #2364 Del Skrevet 2. juni 2004 Ja, F for fertil passer bra, Tyttebæret! Og det er et JA-ord! Tusen takk for omtanken, og gode ord når det gjelder temping En feste-F midt i selveste ikm-helgen, Meta? Da er enten kusinen din forvirret, eller hun ønsket at noe skulle være festet til meg... Eller...kanskje det ikke virker så dumt likevel, nå som jeg har forsinket ikm. Vet dere noe jeg ikke vet?? :o Ja, nå føler jeg endelig at jeg har en litt mer deltagende mann Takk for omtanken Forvirret jeg Aldri.... Det var vel egentlig tenkt som en feste F, men siden jeg tydeligvis har bomma litt på tidspunktet så gjør jeg det herved om til en fruktbarhets F Huff har egentlig pålagt meg selv kg fri frem til i morgen.... funka visst ikke helt det :oops: Krysser fingrene for deg og håper at vi kan overraske alle her inne med to klare blå + i morgen tidlig Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 2. juni 2004 #2365 Del Skrevet 2. juni 2004 gratulerer med flott gjennomført examen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 2. juni 2004 #2366 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg vil ha blått kryss for lillen og bizzy! Basta! Klem fra hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 2. juni 2004 #2367 Del Skrevet 2. juni 2004 Hei Lillen!! Tusen takk for kos hilsen i dagboken min, det er alltid hyggelig lesing fra deg ... ...... må innrømme at jeg ikke har vært veldig flink til å holde meg oppdatert på dagbøkene enn a-g..... ***Cappo må skjerpe seg**** Venter spent på IKM! God natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 3. juni 2004 #2368 Del Skrevet 3. juni 2004 Gratulerer med eksamen! :-D Du har jammen lange sykluser Forstår godt at du blir litt frustrert! Jeg synes virkelig det er din tur nå! Krysser alt for at du tester positivt snart! x x fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 3. juni 2004 Forfatter #2369 Del Skrevet 3. juni 2004 Testet nettopp negativt med HennesHelse graviditetstest og morgenurin... Perfekt start på eksamensdagen Jeg håpte i det lengste...ingen tegn til mensen nemlig. Må nok stole litt på charten likevel Hadde vel el på Dag 26 eller 28, og da er det nok liten sjans for klaff. Lillen Dag 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 3. juni 2004 #2370 Del Skrevet 3. juni 2004 Huff dårlig samvittighet for at jeg "lurte" deg til å teste vennen Håper eksamenen din går bra alikevel, og at det snart klaffer med babylagingen! Det syns jeg virkelig du har fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 3. juni 2004 #2371 Del Skrevet 3. juni 2004 Ville bare gi deg en god !! Lykke til på eksamen og det blir vår tur en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 3. juni 2004 #2372 Del Skrevet 3. juni 2004 Æsj- negative tester er noe dritt.... Vi vil ha mange blå kryss Hvordan gikk det på eksamen i dag? Krysser fingrene for at det gikk bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emina Skrevet 3. juni 2004 #2373 Del Skrevet 3. juni 2004 Hvordan gikk det på eksamen i dag? Har krysset fingrene for deg Ønsker deg en fortsatt fin uke :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 3. juni 2004 #2374 Del Skrevet 3. juni 2004 Men, hvis du hadde EL dag 26 eller 28 er du vel bare maks 9 DPO - er det ikke litt tidlig å teste da? (Correct med if I'm wrong, altså, jeg vet jeg er litt ny i gamet...) Håper eksamen gikk bra :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 4. juni 2004 #2375 Del Skrevet 4. juni 2004 Negative tester liker vi ikke! Håper virkelig charten din har rett! Stor og :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 4. juni 2004 Forfatter #2376 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg skjønte du hadde masse å gjøre, Hanni! Du behøver ikke å unnskylde... Helt flott at du er enig i Palmolive...så blir jeg ikke så sær Jeg var jo lei lano...så nå er det Dove! Det blir full forvirring med F'er og rotete syklus, Bizzy Jeg tror jeg er så frekk at jeg gjør den om selv...til det den opprinnelig skulle være. Festing passet likevel bedre, siden syklusen min er på bærtur... Du må ikke ha dårlig samvittighet for testingen min! Jeg skulle teste uansett jeg! Tusen takk, Kipa! :-D Du kan da ikke følge med på allle, Cappo! Skjønner deg godt jeg. Følger ikke med alle jeg heller... Takk for lykkeønskinger :-) Takk for sympatien, Murmel Gjett hva jeg har funnet! Gikk greit på eksamen, Tyttebæret :-) Takk for at du banker litt i bordet og er sint på testene våre Takk for kryssingen, Emina :-) Nettopp, Moonchild! Det er tidlig hvis charten er riktig, og jeg har lengre syklus enn på lenge... Du har helt rett Eksamen igår gikk også bedre enn forventet, og det var bra, for jeg følte den var litt viktig, siden jeg er litt skuffet over stanpunktkarakter i bokmål... Det gikk jo fint...helt til jeg hadde kommet ut og kom på at jeg hadde glemt både oppgavenummer og overskrift :o At det går an... Jeg tror ikke oppgavenummer er så farlig, men man kan ikke få 5 hvis man mangler overskrift til artikkelen!? Sparte overskriften til slutt, fordi jeg måtte se hva jeg skrev om først... Men skriftlige eksamener er ferdig, og jeg er snart kanskje ferdig med norsk! Muntlig trekk neste uke... Da jeg kom hjem fra eksamen, hadde Mannen ryddet bad, gang, stue og kjøkken (unntatt oppvasken, som var min...) Det var et herlig syn! Vi har hatt det så rotete de siste ukene... Jeg fikk sjokk omtrent hver gang jeg bevegde meg ut på gangen. Det var så tomt der... Idag har jeg vasket masse klær (heller ikke gjort på lenge...), rufset litt og vasket badet. Mangler å vaske do, men har ikke toalettbørste... Derfor har jeg kjøpt nye gummihansker, så jeg kan bruke de gamle + svamp til å vaske do etterpå :-x Min beste venninne ringte i formiddag og spurte om de kunne komme på besøk! :klem2: Jej! De har ikke vært her enda...og det passer usannsynlig bra at vi har shinet leiligheten! Det blir første gang vi har besøk av barn egentlig... :hjerter2: Har handlet inn til taco! Fikk så lyst på det da jeg leste at både Bizzy og Cappo skulle spise det idag... Og så viste det seg at det var det bestevenninne m/fam egentlig hadde tenkt å ha idag også! Taco-epidemi på fredager...? Siden jeg har rufset litt småting idag, åpnet jeg også en eske med litt forskjellige papirer. Den hadde jeg ikke åpnet siden flytting... Jeg fant Pergoresepten! Så nå har jeg vært på medisinbutikken her (de har kun reseptfrie saker, men tar imot resepter), og jeg får Pergo på mandag Det passer akkurat, hvis mensen skulle dukke opp idag... Mensen kommer iløpet av helgen... Jeg har litt lysebrun utflod nå. Charten prøver å lure meg med en trifasisk kurve nå, men jeg kjenner meg selv... Og de som ikke er gravid, har også trifasiske kurver. Lillen Dag 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 5. juni 2004 #2377 Del Skrevet 5. juni 2004 Jej! Pergoparty HÅPER det gjør susen!! GOD HELG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. juni 2004 #2378 Del Skrevet 5. juni 2004 Jej! Pergoparty høres kult ut! Og du, når du på attende døgnet henger med huet nedi toalettskålen skal jeg minne deg på hvor lenge du har lengtet etter det der... Håper du har en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 6. juni 2004 #2379 Del Skrevet 6. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 6. juni 2004 Forfatter #2380 Del Skrevet 6. juni 2004 Det skal gjøre susen, Meta! Takk for håpefull hilsen! Du skal ikke behøve å minne meg på det, Matahari. Det har jeg lovt meg selv mange ganger... Tenker på deg, vennen! Du er kortfattet for tiden, Jinx... Og jeg er ikke kort en gang... :oops: Venninne J med mann og datter dro på formiddagen idag. Det har vært kjempekoselig å ha dem her en hel helg... Jeg har lekt masse, filmet, tatt bilder og ledd... Fredag drakk vi taco og spiste vin... Moro... Sto opp litt tidlig lørdag, så det ble en litt trøtt dag. Gutta handlet og lagde en nydelig middag; fløtegratinerte poteter (har aldri smakt makan! ) og biff med camembert Fikk også mensen lørdag, så jeg ble litt deppa. Ikke fordi jeg fikk mensen egentlig (var jo forberedt), men pga smerter og trøtthet... Det var egentlig midt i blinken å ha besøk av mennesker jeg elsker i helga, for jeg klarer jo ikke å bli i skikkelig dårlig humør da... :hjerter2: Har litt menssmerter idag også, men ikke så ille at jeg bryr meg noe særlig om det... Lillen Dag 2 Pergo-start Dag 4... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg