Gå til innhold

Lille dagbok...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så godt det hørtes ut med "det blir vår tur!-trøst"! fra mannen!

Selv om du føler at du må holde masse prøvetanker inne i deg, er det bra at dere kan dele dem av og til!

Skjønner godt du er lei av prøving, altså! Og du er jo ekstremt flink til å sette deg inn i andres situasjoner også! Veldig mange dagbøker som får koselige, omtenksomme besøk fra deg.

Håper du får en fin innflyttingsgave fra mamman din! :klem:

Videoannonse
Annonse
Gjest Hulderjenta
Skrevet
Jeg er så lei prøving.  

Jeg er sikker på at mange av dere forstår hva jeg mener...!?

:Nikke:

:trøste: :klem:

Skrevet

Jeg er også lei prøving,Lillen vennen :klem: ! Og jeg har faktisk vært litt fraværende herifra en stund nå(som du kanskje har merket) Det har vært litt godt å ha tankene andre steder til tider. :Nikke:

Men nå er jeg sikker på at det skal bli vår tur snart,og din også. Og alle andre her inne som prøver å prøver. Nå skal vi klare det. Det kommer til å bli baby boooom i februar,mars og april. For da kommer alle KG babyene til verden! :hoppe::hoppe::hoppe:

Stooor :klem: klem Lilletrollet

Gjest gjest1
Skrevet

Hei snuppa!

Sorry at jeg ikke kunne snakke med deg i går. Hadde besøk, og skulle bare innom nettet for å sjekke t-banetider.

Det er ikke mange ordene jeg har lagt igjen hos deg i det siste. Men jeg følger med! Jeg var inne på charten din i går, og skulle stemme over når du hadde EL. Jeg skulle krysse av på dag 21, men gjorde feil og stemte dag 27 i stedet. Og da ødela jeg poll'en din. :( Det gikk liksom ikke an å reversere den heller. Unnskyld! Men det så ut som om temperaturen din hadde en liten dipp på dag 21.

Du, mannen din altså... Måtte le litt da. "Åh, stemmer. VI er jo prøvere ja. Heh!" Mennfolk, sier bare jeg! Men da er han klar over det i hvert fall. :wink:

Skjønner godt at du er lei jeg, Lillen. Og vet ikke hva annet jeg skal si enn "hang in there, girl". Jeg har styrt med det her i over halvannet år nå, og savner livet jeg en gang hadde, som var så bekymringsløst og fullt av drømmer. Men til slutt får vi lønn for strevet - og da er alt så veldig verdt det!

Ha en fin sommerkveld!

Skrevet

Så fint at mannen din endelig skjønner litt :ler2:

Egentlig er det bra at det er vi jentene som har EL og må passe på dette. Tenk om det var mannen som bare var fruktbar ett par dager i måneden. Han ville vel aldri hatt peiling :Hehe:

Forstår veldig veldig veldig godt at du er lei :trøste:

Hva med en liten Pergotripp?

Garanterer en spennede syklus i såfall :wink:

:klem: fra Murmel!

Skrevet

*skjerpe seg* :sur:

Nå må hun lese litteraturhistorie...eller i det minste sette opp en må-lese-plan til søndag og mandag. Det er jo så kjedelig å lese på ettermiddag/kveld, så hun får stå opp i rett tid i helga. Idag skal de en tur i banken, og så må de kanskje handle litt...

:klø:

Skrevet

Eksamen snart, ja... Masse lykke til, Lillen. Håper du får slappa av og kost deg litt i helga også. Stor klem fra hanni

Skrevet
[

Så koselig at du setter pris på innleggene, Tyttebær! :danse: Og det til tross for at jeg ikke har oppdaget dagboken din før nå... :oops: Tilgir du hvis jeg skriver en hilsen min tro? :wink:

TILGITT!!! :wink:

Ha en fantastisk pinse! Nyt solen og sommeren!

Det blir vår tur,lillen!!!!!!

Skrevet

Heisann!

En stor klem din vei :klem2:

Vil samtidig ønske deg en strålende langhelg :kul:

På hvilken dag har du forresten ikm? Testing i helgen :sjenert:

Jeg har jo bestemt at det er din tur denne gangen :Nikke:

:tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil:

Og; :rosaengel:simsalabim :rosaengel: *trylletrylle*

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Tusen takk for flott hilsen i dagboken min :kyss:

Skrevet

Hei Lillen!

Så koselig med en hilsen fra deg i den nye boken min :-) (Jeg har fulgt med ganske mye i din... Men dette er første sporet jeg legger igjen etter meg...)

Skjønner godt at du er lei prøvingen, men det klaffer sikkert snart! Satser på at du får verdens beste pinsehelg! (IKM 31. mai, ikke sant...) Samboern din høres ut som en super fyr (som sikkert blir en flott far om ikke alt for lenge :wink:)

Skrevet

Ja, han er super noen ganger, Pondusa :wink: Og det finnes svingen i tunnelen... :D Takk for oppmuntring! :klem:

Det var godt med trøst fra Mannen ja, Havsulen :-) Takk for gode ord, som alltid :klem: Innflyttningsgaven var midt i blinken! :Nikke:

Det er godt vi er flere, Hulderjenta! :klem: Lurer litt på hva jeg skulle gjort uten alle her...hadde vel gått på veggen (eller Mannen)!

:klem: Jinx!

Synes du har vært flink (og lur) i det siste, Lilletrollet! Sikkert godt å få tenkt litt på andre ting...for a change! :-D Men greit å ha deg tilbake litt også, siden det snart er flodbølge :Hehe:

Helt greit at du ikke kan snakke med meg når du har besøk, Matahari :ler2: Det skulle bare mangle...stakkars besøket! :ler2: Den pollen var bare et forsøk, så ikke bry deg om den du! :wink: Det er klart vi får lønn for strevet til slutt - gleder meg noe sinnsykt til lønningsdag! :D

Ja, egentlig er jeg glad det er vi jentene som har el, Murmel! :Nikke: Menn skjønner ingenting... :ler2: Og derfor er Mannen ganske imponert over tempe-kurven min! :wink: Jeg skal ringe Gyn i neste uke, hvis jeg orker... Da kan det bli Pergo-party! :danse:

Tusen takk, Hanni! :klem:

Og tusen takk, Tyttebær! Vår tur kommer...snart :klem:

Akkurat nå har jeg lite peiling på ikm, Bizzy, but I'll let you all know :Nikke: Sim og Sala er snart klare! :wink: Og den flotte F'en din betyr...? Fint? Flott ihvertfall... :flekke:

Så koselig med spor, Moonchild! :-D Og koselig at du har etablert deg... :wink: Ikm litt senere ifølge chart... :roll: Eller har jeg 6 dagers lutealfase? :o

Har ikke sortert papirer i epoker... :grine:

Har ikke gjort noen ting...en hel dag!

Eh...jo(!), jeg har jo selvfølgelig bestilt noen flere klær fra www.hm.com :ler2: Nå er det jo supersalg! :Hehe: Det er jo tross alt bedre å bestille flere bh'er i ulike størrelser for å prøve dem hjemme, og sende tilbake de som ikke passer, enn å gå i butikken å prøve dem...jeg roter meg jo bare bort der :ler2:

Det siste prøvde jeg nemlig på onsdag, men jeg havnet "plutselig" i barneavdelingen i stedet... :sjenert::roll:

Kjøpte gave til fadderbarn som fyller ett år...og det er moro å gå å kikke i barneavdelingen i en time! :Nikke: Går og drømmer og ber til høyere makter om at H&M ikke tar ut akkurat den nattdrakten fra kolleksjonen sin før jeg får barn osv. :ler2:

Igår hadde vi besøk av Mamma og stefar, og det var veldig koselig :klem2: Fikk en lang henge-fra-taket-ting (som sagt; vanskelig å forklare...). Men kom ikke på før i går kveld at vi har betongtak, og vil egentlig aller nødigst lage så masse hull, så vi får tenke oss godt om... :-? Kanskje det finnes en krok som kan festes i veggen, som står ut litt, slik at man kan henge noe ned fra den...!? Bør satse på det... :Nikke:

Da de skulle dra hjem igjen, kjørte de meg først til skolen. Der var det siste desperate gjennomgang at dikttolkning, og så var det bløtkake og muffins :Hehe: Jeg dro hjem i tide til finalen i Supermodellen :wink:

Ingen flere skoletimer før eksamen... :sjokk:

FertilityFriend mener nå at jeg hadde el på dag 26 :sjokkert: Lurer på hva som skjer fremover nå... Det blir kjempespennende å tempe imorgen! :-?

Er ikke sikkert jeg har hatt el i det hele tatt, siden charten er veldig rotete. Tempen er jo tatt på litt forskjellige tidspunkter blant annet, i tillegg til at flere at tempene ikke er med i linja pga forkjølelsen.

Men hvis jeg har hatt el på dag 26, så kan da ikm umulig vare på mandag :riste: Da har jeg jo 6 dagers lutealfase, og da blir det vanskelig å lage baby...

Lillen

Dag 29

Skrevet

FertilityFriend mener nå at jeg hadde el på dag 26 :sjokkert: Lurer på hva som skjer fremover nå... Det blir kjempespennende å tempe imorgen! :-?

Er ikke sikkert jeg har hatt el i det hele tatt, siden charten er veldig rotete. Tempen er jo tatt på litt forskjellige tidspunkter blant annet, i tillegg til at flere at tempene ikke er med i linja pga forkjølelsen.

Men hvis jeg har hatt el på dag 26, så kan da ikm umulig vare på mandag :riste: Da har jeg jo 6 dagers lutealfase, og da blir det vanskelig å lage baby...

tempen i morgen vil avgjøre en hel del, ja.

Jeg har tenkt litt ang charten din, og jeg tror også at det er mulig syklusen er EL-fri.

Eller om du hadde EL på CD26 da, så har du 6 dagers LF, som du selv sier...

Om det viser seg at det er LF som er for kort, så finnes det jo hormonstøtte for dette - men det er alt for tidlig å si bare bassert på en chart.... :wink:

Så du tenker deg til med Pergo i neste syklus da, ja.

Da blir det spennende å følge med charten når/om du har EL.

Hvor sterk Pergo-dose skal du ta da?

Har ikke sortert papirer i epoker...

:fy: :riste: :fy: :fy: :riste: :fy:

Skulle du ikke gjøre det når jeg skulle gå for å holde sambo med selskap da??? (Og jeg sitter jo her igjen, så jeg skal kanske ikke si så mye) :ler:

Men det er jo ikke akkurat hva en ønsker å gjøre på en fredagskveld, da - lørdagsmorgen er vel kanskje bedre????

Krysser fingrene for at du får en ordentlig temp i morgen, så får vi se hva som skjer med kroppen din :wink:

:klem:

Skrevet

Hvis du har EL frie sykluser, så må du ihvertfall hive deg med på Pergo-party :hoppe:

Da infrir du i det minste indikasjonen for å bruke dette. Ikke sånn som meg som bare prøver i tilfelle... :roll:

Jeg synes godt det kan bli din tur snart! :Nikke:

(Positiv test altså)

Ønsker deg ei fin Pinsehelg!

:klem: fra Murmel!

Skrevet

*med dagens temp så vil jeg si meg enig med FF i at EL var på CD 26*

Skrevet

:sjokk: Men hvis jeg trykker på research detector i stedet for advanced detector, så sier de at el var på dag 22 :klø: Rart man blir forvirret :roll:

:klaske:

Skrevet

Men dag 22 passer jo ikke ut fra de tidligere tempene dine (ser bort fra de syke-tempene da)

Tempen skal jo stige i forhold til hvordan tempene var før EL-stigningen - må da se på de tempene som var før du ble syk (selv om disse er litt "usikre" også)

Ut fra det som det står nå, så er det ikke noe EL før på dag 26 om en skal følge "reglene" :roll:

men igjen - sykdomsperioden din ødela jo egentlig, så det er vanskelig å si.

Må vel vente til en får sett en syklus til før en kan si det sikkert.

(For om tempene dine den uka du var syk "egentlig" var rundt dag 22's temp, så hadde det vært mulig med EL CD 22, men slik det står nå, så er det ikke noe grunnlag for å tro det)

Skrevet

Lillen!

F'en står selvfølgelig for Fertil... :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...