Gå til innhold

Lille dagbok...

lillen

Anbefalte innlegg

Gjest Mayamor

Ville bare innom med en liten klem og si:

Hooney... I`m back.. :klem:

Oppdaterer meg sakte men sikkert...

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På natten? :ler2:

Stakkars resten av huset...

Jeg tror heller at vi putter en madrass på gulvet, for anledningen... Og så gjelder det å holde kjeft :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roll:

Vi har alltid på radio eller CD eller noe vi dersom lyder ikke passer inn - trenger jo ikke å stå på så høyt heller da- bare nok til at ev lyder KAN komme fra spilleren....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusentusen takk for veldig koselig hilsen i dagboken min!! Du er bare helt knuppers altså :klem2:

Leste her inne at du vurderer å forsvinne fra kg :sjokkert: Håper virkelig at du blir her altså!!!!

Krysser fingrende for klaff :tommelsmil: Det er nemlig din tur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, Chiquita, men det passer bare ikke helt å sette på musikk på den tiden av døgnet vi legger oss, i et gammelt hus som er lytt, hvor det ligger familie i hvert rom... :roll::ler: Vi la en madrass på gulvet vi! Men jeg tror det gamle huset ristet likevel... :o

Takk, Pondusa! :ler:

Var det et hån, Magnhild? :sjenert:

I dusjen, Kipa? Vi klarer visst ikke det vi...har prøvd det noen ganger. Må ta finishen i senga :ler: :oops:

Takk, Jinx :hjerter2:

Helga har vært koselig og knirkefri, Hulderjenta! :wink: Ha en god uke du og! :D

Jeg blir rørt, Bizzy... :oops: Jeg forsvinner ikke fra kg! Neineinei! :sur: Er du gal? :sjokk:

Sånn, nå vet vel alle alt om sexlivet mitt! :plystre:

Kanskje jeg skal vurdere å forsvinne herfra...!? :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei lillen :P

Jeg setter pris på å lese innleggene dine rundt forbi i dagbøkene her. Derfor måtte jeg ta en liten hilsetur innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Mannen så Friends-episoden hvor Chandler og Monica får vite at C har dårlig sædkvalitet, og M har et "dårlig livmormiljø". Da kom plutselig Mannen på at vi også hadde vært igjennom noen undersøkelser! :ler2: Raring... Ble plutselig interessert i resultatet. "Hva var egentlig resultatet av prøvene våre?" Var sikkert redd for at han også hadde dårlig sædkvalitet, uten å ha fått med seg det. Hvordan kunne raringen glemme at han har supersperm? Han gliste da jeg sa han hadde supersperm. "Hva med deg?" spurte han også... Jeg bare sa at det var nok meg det var noe galt med, og at det var kanskje sykdommens feil. Og det husket han nok når han tenkte seg om...

Vi så videre på Friends...

Jeg er så lei prøving. Jeg er så lei at jeg frykter en liten pause herfra hvis jeg noen gang får to blå... (Det var sikkert mitt utbrudd i Hulderjentas dagbok du leste, Bizzy... :wink: ) Men en pause er ikke det samme som å forsvinne :D Det kan jo være snakk om en uke eller to (som en ferie!), for å få tankene på plass!

Grunnen til denne frykten, er vel at jeg kanskje vil føle meg så mettet på alt som har med prøving å gjøre, at jeg trenger en liten pustepause fra prøve-dagbøker også...når jeg endelig er ferdig med prøvingen selv.

Men dette er bare spekulasjoner :Nikke: Jeg har vel ikke peiling på hvordan det føles for meg å endelig bli gravid...

Jeg er sikker på at mange av dere forstår hva jeg mener...!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Charten min tror fremdeles ikke at jeg har hatt el. Men siden den er litt rotete, tror ihvertfall jeg at et egg har lurt seg inn i en av dagene. Jeg håper...

Det blir veldig spennende og skremmende å se hva som skjer fremover nå, for en superkort lutealfase vil nok få meg til å føle meg sjanseløs...

Jeg drakk litt for mange øl på lørdag. Havnet i en teit diskusjon med kjæresten til en gravid jente jeg "kjenner". Han var utrolig påståelig, og jeg hater å diskutere. Vi diskuterte litt om hvem som skulle få støtte fra staten, og hva skattepengene våre går til...husker ikke helt. Jeg ble så lei meg og sint, og sa at det er ikke alle som har det så bra bla-bla-bla... Da tenkte jeg egentlig mest på meg selv, og det faktum at han var gravid og ikke jeg, og at han var frisk og ikke jeg. Der og da syntes jeg rett og slett at han ikke hadde noe han skulle ha sagt :ler:

Etter diskusjonen brøt jeg ut i gråt, og Mannen ble veldig bekymret. For første gang ga han meg ordentlig "det-blir-vår-tur-trøst". Det gjorde godt :D

Jaja...sånn kan det gå! :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også jeg er i godt selskap, Meta! :klem:

Så koselig at du setter pris på innleggene, Tyttebær! :danse: Og det til tross for at jeg ikke har oppdaget dagboken din før nå... :oops: Tilgir du hvis jeg skriver en hilsen min tro? :wink:

Det har du sagt før, Magnhild... :sjenert::ler2:

tusen takk for all støtten! :klem:

Jeg har hatt det kjempekoselig hos Mamma i helga. Og Mannen kom til og med tilbake etter å ha vært hjemme og jobbet lørdag... Noen mils pendling, kan man trygt si :klem2:

Fikk truffet både lille søskenbarn og lille fadderbarn :hjerte:

Men glemte som vanlig å ta bilder...

Har fått masse h&m-klær i posten! Jej! Nå har jeg flere tåkerosa klær, men mangler en dressjakke... Tror jeg ha! Blir fjong da :ler2:

Imorgen kommer Mamma og stefar på et dagsbesøk. De skal endelig på sett leiligheten, og Mamma har kjøpt innflyttningsgave :Hehe: Hun ringte for å spørre om jeg ville ha den...men det var vanskelig å forklare en henge-ned-fra-taket-pynteting, så jeg sa ja! :ler2:

Lillen

Dag 27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en super sambo du har, lillen!

Du skal se det blir deres tur før dere aner det!

Syntes du snakka noe om at det bare var en liten sving på tunnelen...

Tåkerosa hørtes forresten digg ut!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...