havsulen Skrevet 11. mai 2004 #2241 Skrevet 11. mai 2004 Bra at konfirmasjonen ble vellykket både mat- og pratmessig! Den bilturen med fadder- og babyprat hørtes superkoselig ut! Vi får bare bruke den kvinnelisten vi har fått til å velge når tidspunktet egner seg til å ta opp ulike emner. Det kommer jo alle til gode! Kjenner meg kjempegodt igjen i bildeproblematikken! Har kommet over stadiet hvor jeg ikke spør - nå spør jeg så ofte jeg husker, men det er ikke ofte. Har ikke mange bilder fra graviditeten engang! Kan tenke meg at det føles godt å få kontroll og oversikt over syklusen med temping, ja! Kontroll er bra! Men å våkne klokka seks hver dag - det er jeg imponert over at du klarer!
bizzy Skrevet 11. mai 2004 #2242 Skrevet 11. mai 2004 Bare innom med en stoor klem jeg :klem2: Hva slags mobil ble det da???
Gjest Hulderjenta Skrevet 11. mai 2004 #2243 Skrevet 11. mai 2004 To-trinns-hårfarging: 1) Farge håret med fargen. Skyll ut. Håndkletørk det. 2) Bland stripemiddel. Stripe i fuktig hår vha en "mascarabørste". Kjempeenkelt! Som jeg skrev i min dagbok som et apropos til langt hår/baby som lugger: Kanskje vi skal ta en Harald Hårfagre og la være å stelle/klippe hjåret fram til vi er blitt gravide! Kanskje gravidefeen kommer fortere på besøk da?
lillen Skrevet 11. mai 2004 Forfatter #2244 Skrevet 11. mai 2004 Kanskje vi skal ta en Harald Hårfagre og la være å stelle/klippe hjåret fram til vi er blitt gravide! Jeg regner med at hjåret er håret på norrønt? Må innrømme at jeg blir litt småforvirret. Kan du ikke skrive på norsk, selv om jeg egentlig skulle kunne noen dagligdagse norrøne ord...?
Gjest Hulderjenta Skrevet 11. mai 2004 #2245 Skrevet 11. mai 2004 Var nok bare en trykkleif... Men den var jo litt søt da! Har forresten grunnfag i nordisk jeg, så jeg har lært litt norrønt også for noen år siden og skulle også ha kunnet litt enda... Men jeg prøvde altså å skrive helt vanlig moderne norsk...
murmeldyret Skrevet 12. mai 2004 #2247 Skrevet 12. mai 2004 Hei hei! :D Er bare innom med en liten oppfordring om å skrive deg opp på lista over IKM i mai på prøveforumet. Jeg har så dårlig husk, men vil så gjerne ha full oversikt over dere Ønsker deg ei riktig fin dag!
Kaktus Skrevet 12. mai 2004 #2248 Skrevet 12. mai 2004 Takk for hilsen i min dagbok - og da gikk det opp for meg hvor lenge det er siden jeg var her inne.... Har du kjøpt deg noen mobil enda da? Er på jakt etter en ny jeg også, for Kaktusmannen krever at jeg må ha en med kamera så jeg kan sende bilder av nurket mens han er på jobb og jeg er hjemme... Kamera ja - gikk opp for meg også her om dagen at det nesten ikke er tatt bilder av meg mens jeg er gravid (bortsett fra de obligatoriske magebildene), så jeg måtte tvinge mannen til å ta et par... Nå er vi på utkikk etter et videokamera og et kamera i tillegg - men får ikke bestemt oss om vi vil ha et digitalkamera eller et speilreflekskamera. Oh well - det blir vel det gode gamle kameraet som blir med på sykehuset!
magnhild Skrevet 12. mai 2004 #2250 Skrevet 12. mai 2004 takk for at du tenker på meg. Alt går bra!!!
magnhild Skrevet 13. mai 2004 #2251 Skrevet 13. mai 2004 Det er kommet et nytt tomatplante konkurranse *hoppe*
bizzy Skrevet 13. mai 2004 #2252 Skrevet 13. mai 2004 :oops: Håper jeg er flinkere med de ekte tomatplantene mine enn jeg var med datatomatene :oops: Har overgjødslet og overvannet etter ett minutt jeg Sparer du til superlangt hår.... skulle ønske jeg kledde langt hår jeg Vel ser kanskje ut til at jeg sparer både hår og ettervekst for øyeblikket, men det er ikke frivillig altså... har noe med økonomien akkurat nå og gjøre... :-? Du får mase på mannen din når det gjelder å ta bilder! Min man er helt håpløs andre veien, hvis han har kameraet og vi er ute på noe knipser han bilder av meg hele tiden.... liker absolutt ikke å bli tatt bilde av Er jo koselig når de blir bra..., men det er visst ikke så ofte Hadde bare tenkt meg innom for å ønske deg en riktig god dag Tok visst litt av i samme slengen jeg Stooor klem skal du i allefall få :klem2:
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2004 #2253 Skrevet 13. mai 2004 Jeg tror forresten de "hule" dagene betyr sex... :oops: *besvime av latter* Nå vet jeg alt om sexlivet ditt jaffal!!! (Heh - endelig fikk jeg brukt den rare smileyen der også) Jeg fikk mailen din om tomatplantene. Men det funket ikke på maskinen min. Du - jeg har fått ordnet opp i det dilemmaet jeg fortalte deg om på msn. Du vet - en viss persons ondskapsfulle kommentarer. Hadde verdens beste forklaring. Ikke egentlig av interesse for deg, men ville bare si det for å avslutte historien.
bizzy Skrevet 14. mai 2004 #2254 Skrevet 14. mai 2004 Innom med en stooor god helg klem!!! :klem2: Og en enda større :kysse:
lillen Skrevet 14. mai 2004 Forfatter #2255 Skrevet 14. mai 2004 Min Mann er ikke flink til å legge merke til hvor skjønn jeg er, Kipa Men jeg unnskylder det med at han ikke eier smak... Noe må jeg jo forsvare mitt yndige utseende med! Yes, nå kan jeg ta imot bilder...visstnok... Menn må jo som regel oppdras, Matahari Det må man bare regne med når man går til anskaffelse av dem... Det er digg med litt solmulighet ja! Men jeg har nok bare en luftebalkong i forhold til din... Heldigvis skal den utvides en gang! :D Takk for koselig prat! Men husk at jeg kan cut you off at any time, slik at du ikke får vite noe mer om sexrutiner! Jeg håper du også får balkong nå, Jolie! Den gjør hele forskjellen...virkelig! :ekstra kul: Har visst aldri hørt om dvd-cam jeg! Digitalt er ennå nytt for meg... Bilder av fødselsopplevelser må vel taes med et kamera som kan klikke fort...at man slipper å stille inn og vente og greier! Man kan kanskje ta raske bilder med dig. speilref? :-) Men en ting...: Begynn å ta bilder NÅ! :-D Og du må ta bilder av magen, Havsulen! Veldig viktig! Veldig mange! :D Lillens temping: Hun våkner av ny ikke-irriterende og munter piping fra ny mobil, strekker seg etter mobilen, som ligger helt inntil termometeret, og tar med termometer i samme slengen. Hun trykker inn en knapp på mobilen, legger den fra seg, trykker inn en knapp på termometeret, legger det i munnen...og dupper av til termometeret piper. Hun tar det ut, kikker på det, trykker inn knappen og sover videre... Ikke så masse stress det der... (termometeret har "minne", så hver gang det skrus på, vises sist målte temp...) Takk for klemmer, Bizzy! Mobilen er Siemens c62 og koster 1,- Perfekt pris, og jeg måtte ha S, siden jeg har hatt det siden 1800-tallet og bare kan skrive sms med den Angående tomatplantene, så har jeg jo faktisk hatt dataplanter før...så det går nok bra. Erfaring er alltid bra! Lykke til med dine! Jeg vil gjerne ha litt lengre hår ja! Men ikke superlangt...det blir slitsomt! Det ser ut som jeg sparer ettervekst jeg også...pga det samme som deg Jeg er som regel ikke særlig fotogen...og det er derfor jeg vil at han skal ta bildeR, og mange av de, for da må jo noen bli bra vettu! :-D *pause*
lillen Skrevet 14. mai 2004 Forfatter #2256 Skrevet 14. mai 2004 Takk for instruksjonene på totrinns-farge, Hulderjenta! Kan sikkert ikke gjøre det jeg...siden jeg har todelt hår (mørkt/lyst). Eller kanskje man bare kan bruke trinn to...på litt hår!? Visste ikke at du hadde grunnfag i nordisk! :o Heilagur mauf dretnajuk binda jodir? ( <-- det er ikke sikkert at du forstår hva jeg har skrevet, for jeg skrev det bare for å late som jeg kunne noe jeg...eh...tydeligvis ikke kunne ) Lista var en super ide, Murmel! Nå har alle kontroll! Me like... Så søt mannen din er, Kaktus! :klem2: Sier som til Havsulen; jeg tror det er viktig å ta bilder under graviditeten! Er så koselig å se tilbeke på... Det finnes digitale speilreflekskamera... Takk for tomat-tipset, Magnhild! :-D I tillegg til kongelig bryllup, Idol og Grand Prix, så er det nettopp slike koble-av-ting du trenger Har vært litt opptatt i det siste, med stilskriving, men nå er jeg ferdig med stiler og muntlige prestasjoner. Jeg har allerede fått 5 i muntlig-karakter og er selvsagt storfornøyd Nå skal det bare repeteres på skolen...frem til eksamener i juni. Ikveld skal jeg ta opp Idol, og ikke se det før Mannen kommer hjem fra jobb og vi drar til kumpis for å spise taco og se Idol (ok, litt Mario Party og ) Tempingen går kjempefint for tiden, bortsett fra litt ustabil temperatur (etter min mening...vet jo ikke hva som egentlig er normalt). Temperaturen gjorde et lite hopp idag tidlig, men jeg har liten tro på at el er overstått :-? Det kan heller hende at jeg har litt høyere temperatur enn normalt pga forkjølelse, så kanskje jeg velger å se bort ifra dagens temp... For noen dager siden måtte jeg bruke vanlig vekkeklokke for å tempe, fordi mobilen min var avslått og fikk intravenøs næring i stua. Men likevel begynte den å pipe like etter jeg hadde tempet om morgenen... Er det mulig?? Kan den pipe når den er bevisstløs (avslått)?? Jeg henger ikke helt med i ny teknologi for tiden... God nyhet! Jeg har telt antall sykluser siden da vi startet prøvingen i februar 2003, og jeg er ikke kommet lenger enn pp 13! Og det er jo bare barnemat! Jeg ser ganske lyst på det, i og med at vi tross alt ikke har hatt sex ved el-tider hver syklus. Det har ofte vært sykdom, trøtthet eller at vi har vært borte fra hverandre... Så da har jo egentlig ikke sædcellene fått øye på egget så mange ganger!? Teoretisk... Dessverre så tror jeg ikke det kommer til å gå denne måneden. Sex hver 4. dag holder ikke. Og de siste dagene har Mannen vært forkjølet, og vi vet alle hvor forferdelig det er for en mann. Jeg har handlet for over 1000,- på idag , men i praksis skal jeg ikke betale alle de kronene... Har nemlig funnet ut at hvis det er noe jeg føler jeg må ha, så bestiller jeg både størrelse 36 og 38, for så å returnere det som ikke passer. Bestiller også klær som jeg er usikker på om er like fine i virkeligheten som i katalogen, for det er jo ikke noe problem å returnere! Denne sommeren skal jeg bli stilig! Lillen Dag 15
pondusa Skrevet 14. mai 2004 #2257 Skrevet 14. mai 2004 Ønsker deg Og en god *kjartan-vinner-idol-helg*
Gjest Hulderjenta Skrevet 16. mai 2004 #2259 Skrevet 16. mai 2004 Hei Lillen! Takk for oppmuntrende hilsen i dagboken min. Tanten kom til meg i går likevel... Det var vel straffen for å ødelegge forventningene dine til Troy - for det var ikke meningen! Se filmen og kos deg du Jeg ønsk Klem
Gjest Hilde K S Skrevet 16. mai 2004 #2260 Skrevet 16. mai 2004 JEG tror selvfølgelig at eggløsning er overstått og at du nå er befruktet. Klemmer i bøtter og spann til min favorittlillen.
Fremhevede innlegg