meta Skrevet 5. mai 2004 #2221 Skrevet 5. mai 2004 Enig med Havsulen Håper vi snart kan lese om positiv test i boken din. Det har tatt lang nok tid nå.. Sender en STOR klem til deg
murmeldyret Skrevet 5. mai 2004 #2222 Skrevet 5. mai 2004 Positive Lillen ser positivt på mannen, som gjør et positivt forsøk under en positiv EL. 2 positive uker senere er Lillen fortsatt like positiv i det hun en positiv morgen får en kjempe positiv test!!! Nesten slitsomt å være så positiv
pondusa Skrevet 5. mai 2004 #2223 Skrevet 5. mai 2004 Murmeldyret kan virkelig få sagt det!! Tusen takk for hyggelig innsmutt i dagboka min også!!
Kipa Skrevet 6. mai 2004 #2224 Skrevet 6. mai 2004 en klem sånn i full fart.. - før jeg fyker over gulvene og fortsetter dagens rufs... - og ha en fiiin dag!
Pludre Skrevet 6. mai 2004 #2225 Skrevet 6. mai 2004 Hay !! Long time, no see !!! Sorry at jeg ikke har vært mer aktiv, men nå er jeg sterkt tilbake Har vært litt tøft for meg i det siste, men nå går alt så meget bedre. Kjipt at det ikke har skjedd noe her hos deg, nå er det virkelig på tide asså !! Jeg skal krysse alt jeg har for at NESTE gang er det DIN tur Helt sikkert !!! Måtte nesten innom og forsikre meg om at du hadde det bra, og det hadde du jo, og vil bare ønske deg en fortreffelig weekend Masse fra Pludre
bizzy Skrevet 7. mai 2004 #2227 Skrevet 7. mai 2004 Hei Lillenvennen :klem2: Tusen takk for all støtte og hilsener i dagboken min, det har vært utrolig koselig og behjelpelig nå som formen ikke har vært helt på topp!! Du er god å ha altså Denne gangen er det vår tur! Ikke sant Har ikke vært på akupunktur tidligere men til en behandling hos kinesolog.. Har litt mer tro på at refleksologen kan hjelpe enn kinesologen, men det kan jo ha noe med at det er 8 pp siden jeg var hos kinesologen, og hun sa at nå er allt fikset, du kommer ikke til å trenge fler behandlinger.... Vel hvor er babyen min kanskje Refleksologen lovte ikke gull og grønne skoger, men lovet å gjøre så godt hun kunne! Nok for meg det!! Liker bedre realistiske tilbakemeldinger enn litt for positive Håper du får en fin dag og en helt super helg!!!!! Stor klem
Gjest Hulderjenta Skrevet 7. mai 2004 #2228 Skrevet 7. mai 2004 Hei Lillen! :D Innom en kjapp tur for å ønske gooood helg! fra Hulderjenta
lillen Skrevet 8. mai 2004 Forfatter #2229 Skrevet 8. mai 2004 Krysser fingrene for oss alle jeg og, Capricorn! :D Takk for praten på msn, Magnhild! Tenker på deg Ja, jeg tror også vårkåtheten kommer, Kaktus Den er kanskje på vei... Jeg forstår godt at du slapper av mer nå, Lilletrollet! Det gjorde jeg også en liten stund, da det var ting som foregikk og ting som skulle skje. Men nå har jeg utredningspause... :-? Hvordan gikk det med hva, Matahari? Vi snakket jo om så mye...så jeg vet ikke helt hva du tenker på Takk for tips angående samtaleemne, Havsulen Tviler på at noen der har lest en god bok i det siste... Tør ikke fortsette med innlegget akkurat nå...før jeg vet hvor det tordner så kraftig Kanskje det er rett over hodet på meg (kjenner trykket), og jeg bor jo i "penthouse"-leiligheten! Må koble fra maskina nå... Det er greit med torden og lyn...men jeg er bare litt redd når disse apperatene står på Artig hvor fort været kan forandre seg... For to-tre timer siden lå jeg på Veranda del Sol og innbildte meg at jeg lå på en Lido i Malta :hjerter2: Det var gruelig varmt å sole seg idag... Og nå...blir det vel regn snart! Kommer tilbake når det ikke bråker sånn - men forhåpentligvis før vi drar nordover (i 21-tiden).
liv Skrevet 8. mai 2004 #2230 Skrevet 8. mai 2004 Jeg ville bare ønske deg god tur og en fortsatt god helg!
Gjest Hulderjenta Skrevet 8. mai 2004 #2231 Skrevet 8. mai 2004 Må koble fra maskina nå... Det er greit med torden og lyn...men jeg er bare litt redd når disse apperatene står på Lurt! PCen vår ble nemlig ødelagt av lyn ifjor sommer. :evil: Det kom et blått lys inni selve kabinettet (der som hardisken sitter..) og det sa PANG. Helt dødt.. Men vi fikk igjen på forsikringen og fikk oss flett ny og myyye bedre PC etter hvert! Men det er kjipt når sånnt skjer likevel... (måtte bare innom igjen og ordne på sitatet - det ble bare klammer og synlige koder..)
lillen Skrevet 8. mai 2004 Forfatter #2232 Skrevet 8. mai 2004 Takk for at du også heier på meg, Meta :-D Knall-positiv hilsen, Murmel! Tusen takk! :kysse: Det var ikke slitsomt å lese! Helt enig med deg, Pondusa; Murmel kan få sagt det! Selv takk for hilsen Tusen takk for klemmen, Kipa! Rufsejenta... Godt å høre at du har det fint nå, Pludre! Takk for at du vil krysse for meg... :D Never, Jinx!! Ok, kanskje jeg blir brent noen ganger - men ikke nå! Jepp! Vår tur, Bizzy! Enig med du; best med realistiske tilbakemeldinger fra fagfolk. Vekker tillit... Takk for helgehilsen, Hulderjenta! :-D Det kan ikke være no særlig at lynet ødelegger maskina. Men greit å få igjen alt på forsikring da! Så lenge man ikke mister masse lagrede filer... :-? Hei Liv! :D Deg har jeg sett rundt omkring før! Takk for at du stikker innom! *lete etter dagbok med ditt navn på* Nå er sola dukket opp igjen Det kom ikke så mye regn... Jeg har det godt! De siste dagene har vært late, og flere timer er tilbragt på Veranda del Sol... Men egen lille veranda Lovin it... Idag var det overraskende varmt. Svettet godt i bikini... Og nå har jeg lagt et lite grunnlag for den fine brunfargen jeg har planlagt! Jej! Jeg hadde glemt hvor glade mennesker blir av solen! Og jeg er et menneske! Det er så fint å bare høre på tonen på en samtale mellom to som møter hverandre tilfeldig på gangveien utenfor blokka her. Lykkelige toner! Glade sol-stemmer! Det var helt herlig å gå til butikken en tur i sted. Lummert... Så herlig å se smågutter som sparker fotball og familier på verandaer og lukten av nydelig kjøtt på grill :hjerter2: Og herlig å komme hjem med pakke fra H&M... :rosasmil: Igår kom venninne N og grillet med meg og Mannen. Det viste seg at vi har en grill-plass med benker og bord like ved her. Flintsteken ble himmelsk! Etterpå så vi Idol, og best of Nytt på nytt, og så kom kumpis med Mario Party Det går ikke så bra med tempingen for tiden, men det skal bli bedre. Vi har rett og slett lagt oss for sent til å kunne sove i 4 timer i strekk før temping... Tempingen må nesten gjøres i 6-tiden, siden støy fra veien og tunet ofte gjør at jeg våkner både 6, 7 og 8 Så jeg må tempe kl 6 for å være garantert riktig resultat altså... MEN som sagt så har vi lagt oss for sent (etter 2), og jeg har sovet litt dårlig fordi jeg tenker på vekkeklokka Men det kommer til å gå seg til. Lillen Dag 9
pondusa Skrevet 8. mai 2004 #2234 Skrevet 8. mai 2004 Det var helt herlig å gå til butikken en tur i sted. Lummert... Så herlig å se smågutter som sparker fotball og familier på verandaer og lukten av nydelig kjøtt på grill :hjerter2: Og herlig å komme hjem med pakke fra H&M... :rosasmil: Ja, ikke sant! Og synet av bitte små mennesker som nettopp har mestret kunsten å sykle uten støttehjul... Litt sånn vinglete, med pappa i full firsprang etter...
murmeldyret Skrevet 8. mai 2004 #2235 Skrevet 8. mai 2004 Så godt å lese at du er i så godt humør :rosasmil: Det hjelper faktisk på mitt humør også. Tusen takk! :klem2:
liv Skrevet 8. mai 2004 #2236 Skrevet 8. mai 2004 Hei Liv! :D Deg har jeg sett rundt omkring før! Takk for at du stikker innom! *lete etter dagbok med ditt navn på* v v v
lillen Skrevet 10. mai 2004 Forfatter #2237 Skrevet 10. mai 2004 Lørdagskvelden var i bilen, Pondusa! Ikke deilig, men koselig Du har fullstendig rett i at en liten en på støttehjul, med pappaen hengende etter, er en av de tingene vi liker å se... Jeg håpet faktisk at humøret kunne smitte noen, Murmel, så det var hyggelig å høre! :-D Det er mange av oss som trenger en oppmuntring for tiden... Been there, done "that", Liv! (that = a little writing) Helgen og konfirmasjonen var hyggelig. Jeg holdt meg til de jeg kjenner best...og liker veldig godt Koselig for Mannen med så mange i familien samlet :D Havsulen: Mullah-løftet ble plutselig tatt opp, og da lo jeg godt inni meg. Tenkte på deg... :klem2: Maten var nydelig og kakene herlige. synd at jeg ikke torde spise mer enn en posjon middag og to kakestykker pga at jeg var redd for at magen skulle slå seg vrang :-? Men pyntingen var vellykket; følte meg nydelig (ble litt skuffa da jeg oppdaget at Mannen ikke hadde tatt noe bilde av meg...hater å måtte be om sånt, så det gjorde jeg heller ikke ) Det som var aller koseligst med helgeturen, var timene i bilen Vi hadde det veldig fint på turen til, så jeg fant ut at hjemturen var perfekte kulisser for baby-prat. Jeg slapp å ta det opp i en unaturlig sammenheng også, for det var Mannen som begynte å snakke om hvem som passet til faddere... Jeg fikk fortalt litt om hvordan jeg har det, og han fikk vite litt om temping og Pergo og syklusen generelt. Og han var ikke helt uinteressert! :D Han sa at Pergo-valget var helt opp til meg, men jeg vil nok uansett lese litt mer om det før jeg bestemmer meg, både for min og hans skyld... Imens storkoser jeg meg med temping! Jeg hadde ingen anelse om at det skulle bli så interessant og moro! Og så elsker jeg å ha kontroll...! Idag skal jeg kjøpe ny mobil...tror jeg. Får jo veldig dårlig samvittighet overfor min nåværende Simens C25 (!) som jeg har vært trofast til i 4,5 år nå. Og den er like pålitelig... Saken er at jeg vil ha et abonement i stedet for kontantkort, og kanskje litt flere tjenester. C25 kan jo ikke engang vekke meg... Og ikke har den klokke...men den kan tidspunktet for når sms kommer Jeg skjønner ikke helt hvorfor de lagde den slik... Og så blir man jo litt lei de få ringetonene da... Så nå vil jeg ha et djuice med 100 gratis sms, for det er jo det jeg bruker den til... + ringer Mannen når jeg vil han skal komme å hente meg Lillen Dag 11 Side 150 ! :o
Kipa Skrevet 10. mai 2004 #2238 Skrevet 10. mai 2004 Ja, ikke sant det er frustrerende når man føler seg såå lekker og ingen tar bilde, man vil jo gjerne forevige det ikke sant... Noen ganger tramper jeg i bakken og furter litt, og så må jeg be mannen ta bilde av meg, ikke særlig moro nei... Kan nevne mange slike tilfeller jeg..og bilder av meg og Lukas er det få av....hmmpf, og hjelper det med et lite hint..neida! - men han er flink til å si så fin du var, og gjett hvem som furter om han ikke sier noe..tramper litt da også jeg og spør er jeg ikke fin i dag da... Mye vil ha mer og fa** vil ha fler vettu.... Håper solen skinner på Lillen og at det blir en fulltreffer snart, er det noen som fortjener det så er det DEG!!! På tide med ny mobil ja, tenk å ikke få tatt i mot bilder av go'gutten fordi du er gammeldags... Klem & suss!
Gjest gjest1 Skrevet 10. mai 2004 #2239 Skrevet 10. mai 2004 Hei lille, vakre Lillen! Mennfolk må lære seg å ta bilder! Jeg var i bryllup hos bestevenninnen min i fjor, og da tok mannen ca 50 bilder - ikke ett eneste var jeg med på! Makan! Vi må oppdra disse folkene. Får du kost deg masse i solen? Digg med terrasse, eller hur? Jeg har jaktet på bilder av forglemmegei å sende deg, som en liten blomst lissom. Men det eneste bildet jeg fant som viste blomsten full rettferdighet var full av larver :o. Det kunne jeg jo ikke akkurat legge ut i boken din da. Så jeg får visst lete videre... (Ok, så har jeg ikke all verdens å gjøre om dagen. Eksamen kaller - og jeg NEKTER å lese.)
jolie Skrevet 10. mai 2004 #2240 Skrevet 10. mai 2004 Hundreogfemti sider da gitt! :o Det høres så deilig ut med balkong *drømme* Håper det blir resultatet også her etter at stillasperioden er over. Selv om det innebærer at de må sage ut halve veggen vår for å sette inn dør, så er det jammen verdt det. Bildeproblematikken.. Jeg er ikke særlig kameraglad. Jeg liker ikke å se meg selv på hverken bilder eller film. Har aldri kunnet utstå det. Aller verst var det da mine foreldre skulle vise sambo at jeg sang i bryllupet deres. Jeg var 17 da de viste filmen, og 11 da jeg sang. Jeg hylte, smalt med døra og la meg langt under dyna Men bilder altså. Det finnes omtrent ikke bilder å sette inn i album av opplevelser sambo og jeg har hatt sammen. Stort sett fordi vi har glemt å ta med kamera, men også fordi kameraet er med men vi har glemt å ta bilder.. Han har et digitalt speilrefleks og jeg et vanlig speilrefleks. Store og upraktiske, derfor ønsker jeg meg både et vanlig lite kamera og et lite digitalt. Vi skal også anskaffe oss et dvd-cam når prisene synker litt, så jeg ser for meg et aldri så lite skrekkscenario den dagen vi skal på sykehuset og føde fx: Hvilke kamera skal med? :o Håper at min kjære og jeg har mange gode år foran oss med mange flotte opplevelser - slik at det faktisk blir et album til slutt! Ha en fin uke, Lillen - nyt sola!
Fremhevede innlegg