Gå til innhold

Lille dagbok...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jepp, Lillen er kuuul blondine :kul:

:ler:

Det høres ut som du stråler i dag!

Som du selv sier: gravide stråler :D

Har ramlet ut av din syklus.

IKM til uka du å?

Nattaklem fra Murmeldyret!

:Gjesp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ble det ostekake eller 123...??

- og hvor er smaksprøven?? :o

NattaKOS

Skrevet

Det er nextgentel vi krangler med, Ionaa. Vi har nesten ikke hatt noen problemer med dem...bortsett fra at det tok laang tid å få det, og tydeligvis laang tid å flytte det... :roll: Og så er det nesten umulig å komme igjennom per telefon, for de har nok mye av kundeservicen sin på nett...og det hjelper lite når det er nettopp nett man ikke har! :evil: Vi får se om vi får krangla oss til rabatter... :wink: Telys er forresten romantisk ved mørkelegging...dog kanskje ikke på do!? :ler2: Men veldig romantisk på bad... Tusen takk for helgehilsen!

Må skrive mere senere jeg... Mannen kom med nytt tastatur nå og skal nok "installere" det...

Og jeg bør vel forberede meg til skole ikveld!

Jippi, det er No. 19, bill.mrk. Bryllup og Sex og singelliv!

Skrevet

Takker for hilsen i dagboken min Lillen! Du hadde helt rett i at det var Zatoichi vi skulle se, mannen hadde fått det for seg at den var kinesisk og vi gledet oss veldig til den estetiske nytelsen det pleier å være å se kinesisk film.... men den var visst Japansk.. :roll: Ble litt nedtur.. Helt ok film, men ikke prisverdig :tunge1: Ikke kan jeg forstå hvorfor den fikk 18 års aldresgrense heller.. Jeg er ganske pysete altså, men har sett x-antall værre filmer med 15 års aldersgrense

Må nok ta med meg mannen på Hiero så vi kan rette opp igjen misforståelsen, takk for hintet :wink: Hadde nemlig ikke fått med meg at det gikk en annen film fra østen på kino :)

Håper du får opp igjen nettforbindelsen din før det har gått de 6 ukene nextgentel mener de har til rådighet.... Kanskje vi kommer opp på høyhastighetsnett samtidig :wink:

Grattis med nytt tastatur da :wink:

Skrevet

Så hyggelig at du synes det, Pondusa! :sjenert: Alltid koselig å høre slike ting!

Har IKM i neste uke, tror jeg, Murmel! Og jeg har ingen strålende tegn nei... :wink:

Det ble muffins for noen dager siden, Kipa. Og så fryste jeg ned 5 stk, som nettopp ble slukt...av meg! Fikk visst helt dilla jeg... Ostekakeingredienser er fortsatt i hus, men tviler på at jeg klarer en hel ostekake alene...så jeg prøver å pønske ut hvem jeg kan invitere. Kipa, for eksempel!? :wink:

Jeg er litt usikker på om Hiero går på kino nå, Bizzy! Eller har du sjekket? Håper for din skyld at den er noe for deg, og at du får sett den... :wink: Kremt...jeg håper faktisk ikke at vi får nettilgang før de seks ukene er fått. Men gjerne like etter...for da har de brutt kontrakten om 6 uker som maks forflyttetiden... :flekke: Og jeg håper du får nett snart også! :D

Det går noen dager mellom hver gang jeg skriver her for tiden. Går visst i bølger det... :ler2: En uke skriver jeg flere ganger for dagen, en annen uke ganske sjelden...

Føler kanskje ikke at jeg har så mye å skrive om for tiden, samtidig som jeg ofte tar meg selv i å tenke; "åh, det må jeg huske å notere i boken!" :ler2:

I de siste ukene har vi hatt en stor flatpakke liggende på stuegulvet. Det var det billige dusjhjørnet vi kjøpte på Obs... (De har kun en type dusjhjørne, og det kjøpte vi fordi det kostet 1500 - i motsetning til andre butikkers 5000 ++)

Men etter å ha sett på No. 19, fant vi ut at plassbesparende dusjløsning var tingen for oss... (les: dører man kan lukke inntill veggen) Vi har tross alt et knøttlite bad, og behøver all den ekstra plassen vi kan få!

Så vi (les: Mannen; han som tar alle ekle telefoner her i huset) løy til Obs og sa at dusjhjørnet ikke passet målene på badet vårt likevel... :oops:

:sjenert::danse:

Vi byttet dermed dusjhjørnet i baderomsbelysning (vi har baderomsinnredning fra Obs!) :wink:

Og så kjøper vi perfekt løsning når vi finner det... :D

I natt så jeg serien Strong Medicine, og der var det en dame som hadde misformet livmor og dermed ikke kunne få barn. Grunnen var at hennes mamma hadde tatt en spesiell kvalme-nedsettende medisin, som senere ble tatt av markedet. Hun som ikke kunne få barn, hadde "t-formet livmor", som visstnok ikke var så lett å oppdage med mindre man lette etter det, og hun hadde hatt mange spontanaborter fordi livmoren aldri kunne holde på et voksende barn.

Lurer på om det stemmer...!? Medisinen het Nevrosedin eller noe sånt. Og de sa den ble gitt frem til 1971. Hvis alt dette stemmer, så har mamma heldigvis ikke tatt det da hun gikk med meg... :-)

Men jeg bare lurer: Stemmer ting som man får høre om i slike "sykehus-serier", eller finner de bare opp medisiner, sykdommer og bivirkninger...?

Imorgen har jeg dialektprøve på skolen, og det er lov til å ha med fargelagt kart. Men vanskelig nok... Tror jeg skal stå opp litt tidligere enn vanlig, slik at jeg får gjort siste finpuss på kartet, lest litt om stoffet og kanskje handle stor dose mat.

Vi lever veldig dyrt for tiden; kjøper mat hver dag...og da blir det gjerne litt dyrere, med alle småtingene i tillegg...

Forresten har jeg tenkt å kutte ned på Cola-drikkingen. Drikker Cola nesten hver dag for tiden, og begynner å tenke på tennene... Jeg skulle gjerne ha hatt et smil hvor ytterste del av tennene var en samlet rett linje, men all Colaen gjør jo at de gradvis blir synlig "slitte" i tuppene. Nå når jeg har sluttet å røyke kan jeg virkelig begynne å tenke på å forbedre smilet. En gang jeg har penger nok som jeg ikke bruker på klær vil jeg ha hvite tenner + muligens litt mer... (klarer ikke å forklare, for jeg vet ikke hva det heter...men man sliper tennene litt og lager kunstig utenpå!?)

Dette ble teit skrevet... :roll: Bare for å forebygge misforståelser; jeg behøver hverken regulering eller gebiss... :-D

Men mens jeg er inne på pene smil; nå skal jeg se litt på Extreme Makeover! :ler2::Hehe:

Skrevet

Hola!

Her kommer en liten smittebefengt hilsen fra søte meg 8)

Har ikke så mye å si altså. Det bråker sånn i øret at jeg ikke får tenkt ordentlig. Vondt er det og :(

Så derfor blir det bare en klem i dag :)

:klem:

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Hei Lillen-mor! Bare innom for å ønske deg en god dag! :D

Gjest gjest1
Skrevet

Hei og takk for sist!

Har du funnet sånne dører til dusjen din? Jeg synes de er så dyre jeg, i hvert fall de jeg har sett på. P.t. har vi en elendig dusjløsning, så noe må vi jo finne på.

Hvordan går det med Lee forresten? Har det blitt noen på deg?

Skrevet

:grine:Jeg kommer meg fortsatt ikke på MSN...

Treffes snart igjen ??

Skrevet

Du er søt du, Jolie! :kyss: Tusen takk for klem, og god bedring, vennen :klem:

Takk det samme, Hulderjenta! :kyss:

Jeg har funnet dører med buet glass, Matahari, og det er vel de som er dyrest. De kostet 8000-10000, utifra farge på glass og farge på ramme. Jeg er usikker på hva som passer best hos oss, men liker selvsagt stål-farge, som ikke ser skittent ut når jeg ikke gidder å vaske på badet... :oops:

Angående Lee, så tror jeg rett og slett de ikke er laget for kroppen min, som så mange andre bukser... :cry: Men jeg kjøpte et par Crocker, som jeg liker veldig godt, bortsett fra at de allerede har blitt litt større i lår og rumpe :-( Blir så løst, men alle bukser er vel best som nyvasket! :roll: Eller er Lee et unntak? Eller Fornarina? :wink:

Treffes så snart som mulig, Jinx! :grine::Nikke:

Nå sitter jeg å nyter Billie Holiday, mens jeg venter på min kjære pasient... Stakkars Mannen har vært på legevakt siden trening i ettermiddag, og han ringte nettopp og fortalte om røket leddbånd :cry: Ikke bare er det vondt, men det er også 9 dager til seriestart med hans nyopprettede fotballag! Og han er keeper...og det har de egentlig ingen reserve til De er bare 10 gutter... Healingen kan ta alt fra 2 til 10 uker, sa legen.

Siden kumpis kjørte han til legevakta i Mannens bil, kjørte de nå hjem til kumpis, før Mannen selv tar bilen hjem igjen :o Det var vel det siste han burde gjøre...for rask bedring, mener jeg!

Han hopper på krykker nå, så jeg skal nok stelle godt med han fremover :-D Stakkars lille...han blir nok sittende inne en del, siden jeg ikke kjører bil og vi har 3 trapper mellom oss og verden utenfor...

Men hvis det blir fint vær så har vi ett veranda-møbel, nemlig solseng :Hehe:

Kremt... Sånn rent egoistisk sett, så er jeg glad jeg ikke har nær forestående EL, for baby-mekking blir vel ikke første-pri nå...

Fysjom, så egoistisk, Lillen! :fy:

Dialektprøven idag gikk ganske bra, tror jeg :D

Etter den, gikk jeg på Bikbok for å sikle... Ønsker meg masse!

Farger! :rosasmil:

Lillen

Dag 24 onsdag

Skrevet

Bare innom med en :klem: til deg jeg!

Skrevet

Stakkars mannen din da!

Hvis han er som mannfolk flest, så blir det vel litt synd på deg også... :wink:

Nattklem fra Murmel!

Skrevet

Den fleksible dusjløsningen hørtes smart ut!

Stakkars mannen din, da! Hørtes ikke godt ut! Jeg har også en syk mann hjemme, men det er bare forkjølelse. Han hoster ekstra masse når jeg er i rommet for å få sympati. :roll: Kanskje du må være keeper, nå da! :ler:

Masse farger liker vi, ja! Min røde skinnjakke er favorittplagget for tida. Elsker rødt og grønt og blått og - ja farger! Hva med å farge noe selv i vaskemaskinen? Hvis tøyet er hvitt pleier det ikke å være noe problem å få knalle farger.

Jeg er også glad for at din EL ikke er rett rundt hjørnet, for denne gangen må mannen være i superform!

Skrevet

En liten god bedringshilsen til mannen din! Leddbånd er ikke gode når de ikke lenger henger sammen...

Håper dere får kost dere, og at han ikke sliter deg ut :wink: Menn kan nemlig være litt slitsomme når de har vondt å synes synd på seg selv :roll:

Skrevet
Menn kan nemlig være litt slitsomme når de har vondt å synes synd på seg selv :roll:

Prøv å ha en mann på 27 år som får vannkopper og 41 i feber.... :roll:

En :klem: til deg om at mannen blir snart frisk igjen!! :)

Skrevet

Ønsker deg ei fin helg, Lillen! :rosasmil:

Klem fra Murmel!

Skrevet

Der kom mannen for å hente meg, må bare skynte meg å si; GOD HELG!

:kyss:

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Heisann Lillen!

Hvordan står det til? Du pleier din stakkars skadete mann? Pass godt på ham! Du har ham fanget nå, vet du - han kan ikke løpe sin veg nå. Legg ham godt til rette i sengen og plei ham godt :Hehe: Kan bli baby ut av sånnt vet du! Grip sjansen når du har den :Hehe:

Vært på shopping i det siste...? Funnet en jakke til oss...? Jeg er så fattig nå, at det blir nok ikke shopping på meg før mai-lønningen. Gidder ikke finne meg en jakke til som jeg ikke har råd til å kjøpe, for at det så skal bli tomt i butikken... :roll: Så jeg venter! :ler2: Men finner du en, så husk dealen vår!

Prøv å ha en mann på 27 år som får vannkopper og 41 i feber....

Plutselig så jeg for meg en mann på 27 år med prikker på hele seg, tommelen i munnen og koseteppe i hånden, teddybjørn under andre armen og med ny-gråtte tårer nedover kinnene :ler2:

God helg videre! :klem: fra Hulderjenta

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...