Zianta Skrevet 14. april 2004 #2121 Skrevet 14. april 2004 Påvirker alle piercinger livmoren eller? Synes det høres litt rart ut jeg... Men det finnes teorier om alting, og det er ikke lett å vite hva man skal tro på... Piercing i leppa har jeg bare i når jeg vil, men øyenbrynet har jeg aldri tatt ut av... Hei! Dette er faktisk første gang jeg legger igjen spor etter meg. Leste hva du skrev hos Bizzy, og alle piercinger påvirker ikke livmoren. Bare de fra navlen og ned (dvs. plassert slik at om de finnes er det mest sansynlig kun du og mannen din vet om det) . Lykke til videre! Hilsen Zianta
Klips Skrevet 14. april 2004 #2122 Skrevet 14. april 2004 Helt enig med Havsulens sang! Det er denne ganen det skal klaffe Kremt, hvis dere lever i den villfarelse at det er ganen som skal til pers, er det kanskje ikke så rart at babyene lar vente på seg...
magnhild Skrevet 14. april 2004 #2123 Skrevet 14. april 2004 Kremt, hvis dere lever i den villfarelse at det er ganen som skal til pers, er det kanskje ikke så rart at babyene lar vente på seg...
pondusa Skrevet 14. april 2004 #2125 Skrevet 14. april 2004 Håper du innimellom har hatt en fin påske. Jeg husker nå at jeg har sett en slik jakke på vero moda i jan da det var salg her. Men jeg endte bare opp med et semska skjørt jeg...
bizzy Skrevet 15. april 2004 #2126 Skrevet 15. april 2004 Helt enig med Havsulens sang! Det er denne ganen det skal klaffe :oops: Trykkleif :oops: Er blond, men ikke fullt så blond
Gjest Mayamor Skrevet 15. april 2004 #2129 Skrevet 15. april 2004 Godt at du avlaster mobbingen fra meg, bizzy... Hvem overtar stafettpinnen nå...? Klem fra Mayamor
bizzy Skrevet 15. april 2004 #2130 Skrevet 15. april 2004 Godt at du avlaster mobbingen fra meg, bizzy... Hvem overtar stafettpinnen nå...? Klem fra Mayamor Godt det er godt for noe
meta Skrevet 16. april 2004 #2131 Skrevet 16. april 2004 Skal ikke mobbe noen jeg. Men jeg vil gjerne ønske deg en GOD HELG
Gjest Mayamor Skrevet 16. april 2004 #2132 Skrevet 16. april 2004 Reklame: Magnhild overtok stafettpinnen nå... Har nettopp lest i dagboken hennes om Erik sin skriving... Da kan vi slappe av - enn så lenge... Men i ren og god Kg-ånd varer det vel ikke lenge før en av oss er i gang med etappe nummer xxxx...? Ha en strålende helg, vennen. Klem fra Mayamor
murmeldyret Skrevet 17. april 2004 #2133 Skrevet 17. april 2004 Hvor er Lillen da? Tatt helgefri? Ønsker deg ei flott helg! Klem fra Murmel!
lillen Skrevet 17. april 2004 Forfatter #2134 Skrevet 17. april 2004 Ja, vi er vel en befrukta gjeng nå, Murmel! Det håpes for harde livet... Og neste uke blir spennende! Jeg tar ikke helgefri fra kg nei! :o Takk i like måte, Hanni! Og takk for masse hjelp! Jeg squeeser deg tilbake, Kipa! Slik går det når man ikke bruker msn, Camelia Sidene kan fylles fort... Jeg er så vant med å bli mobbet her inne, Hulderjenta! Takk for fakta, Zianta! Da har jeg nok ikke noen i det kritiske området nei... Enig med du, Klips! Ganen er feil... Kjenner godt til det å ende opp med noe helt annet enn man skulle kjøpe ja, Pondusa... Blondiner er det beste jeg vet, Bizzy, Kallorilla og Mayamor! Du er snill du, Meta! God helg til deg og! :klem2: Jeg la også merke til Eriks nye ferdigheter, Mayamor! spørsmålet er om Magnhild lyger på han det meste...vi vet jo aldri! Og kanskje hun ikke har fått med seg at det ikke er meningen man skal kunne skrive som 1/2-åring... Onsdag hos politiet gikk greit. Men jeg gikk småskuffet ut derfra, fordi jeg ikke klarte å skille ut gjerningsmannen fra bildene... Kumpis satt igjen med to og fikk vite etterpå at en av de var "riktig", mens Mannen pekte "riktig" :-) Jeg glemte å spørre om den "riktige" var blant mine to siste... Før utpekingen satt vi lenge, en etter en, i ny vitneforklaring og skrev til slutt under på forklaringen. Mens jeg og Mannen ventet på kumpis, kom det en stor mann inn på politistasjonen. Han gikk til skranken og sa at "nå må dere fengsle meg, for jeg har gjort ditt og datt". Stakkaren hadde vært "ute" i noen måneder og ville inn igjen. Han ville ikke være fri... :cry: Hadde sikkert en del år bak seg i fengsel. Torsdag var det skrivedag, og jeg hadde som mål å bli ferdig før Millionæren :oops: Snakk om motivert jente... Og så Millionæren som er så kvalmende! Jeg heier på jentene...ikke på han. Lurer på om han er ståkk dum, eller om han bare later som. Engelsk-snakkingen hans gjør ikke inntrykket mitt bedre akkurat. Det er til å le av... :-? Og så dårlig ordforråd han har...i svensk! :o Og jeg var kjapp! Skrev som vanlig altfor kort, men jeg lever fortsatt på den sekseren Litt likegyldig nå... Men skoleåret er snart over! :-D Jeg rakk faktisk litt shopping før bussen gikk mot tv-kveld også! :D Herlig! Kjøpte et par dyre småting på parfymeri og mange billige småting på H&M... Har forøvrig også godt amokk i nettbutikken til H&M... Igår var venninne N på besøk, og kumpis kom etter hvert, så vi spilte Passport. Det var kos :-) Og sent... Nå er jeg dritt lei av at ikke adsl-folka kan skjerpe seg! Etter flere utsettelser skulle vi endelig få det onsdag den syvende. Det gikk tydeligvis ikke, og Mannen har snakket med dem mange ganger denne uken. Han får forskjellig beskjed hver gang. Igår skjønte de endelig at noe var feil, så kanskje neste uke... Det verste er at vi må betale for det! Vi betaler for ett år av gangen, og det står visst i kontrakten at flytting av nett kan ta opptil 6 uker... Og det nærmer seg 6 uker, men de rekker det vel akkurat, tenker jeg Arrrgh! :evil: Igår ettermiddag begynte lysrøret på badet å blinke. Jeg er vant til at blinking betyr at man må skifte snart (les: en uke), og ikke samme dag... Men på kvelden gikk røret! Og nå kan jeg være glad for at vi har de stygge vinduene over innedørene for da kan jeg sitte på do med lukket dør, fordi jeg får lys fra entreen... :-) Men lyst er det ikke. Og jeg skulle gjerne ha sett meg i speilet snart! Igår kjøpte jeg ingredienser til ostekake + 123 Møllerens muffins. Vi får se hvilken av dem jeg gidder... Lillen Dag ??
Ionaa Skrevet 17. april 2004 #2135 Skrevet 17. april 2004 Sånne små sjarmerende trykkleifer som dukker opp iblandt gjør dagbøkene enda morsommere å lese Er det telenor ADSL dere har?? Vi krangla noen enormt med de da vi skulle få lagt det inn...såå mye feil og sååå treigt å få det i gang + + og ingen skjønte noen ting etter x antall timer i telefonen traff vil tilslutt riktig person og fikk hele driten enormt billig fordi de hadde rota sånn Sånn skal det gjøres. Men det er ikke helt tilfeldig at vi velger BKK til å levere internet, kabel-tv og telefon til oss i nye huset. Telenor er :nå skulle det vært en sur geipe smiliy her, gjerne med lyd: (blæh) Ellers ville jeg gjerne ønske deg en god helg samt lykke til med baking og fremtidige dunkle do-besøk. (vi får ikke lys fra gangen og har brukt en del telys ol ved mørklegging...det er no drit ja) KLem
Gjest Mayamor Skrevet 17. april 2004 #2136 Skrevet 17. april 2004 kumpis Er det noe som dere bare i trøndelag...? Du vet det at grunnen til jeg mobber deg er for at jeg er glad i deg... Klem fra blåndie Mayamor
lillen Skrevet 18. april 2004 Forfatter #2138 Skrevet 18. april 2004 Er det noe som dere bare i trøndelag...? Du vet det at grunnen til jeg mobber deg er for at jeg er glad i deg... Klem fra blåndie Mayamor Hvis du hadde fulgt med litt bedre, og vært litt mindre blond, så hadde du kanskje fått med deg at jeg alltid skriver det på den måten...og det er rett og slett fordi jeg uttaler det på den måten. Andre grunner: Jeg er kul! Jeg er så sikker på meg selv at jeg kan skrive feil med vilje! Så vet du det, Blondie... Og Jinx må bare hyle så mye hun vil...
pondusa Skrevet 18. april 2004 #2140 Skrevet 18. april 2004 Håper du har hatt en strålende helg, Lillen Blir helt matt av denne dagboka di, er en sann fornøyelse å lese en sen kveld!!
Fremhevede innlegg