bizzy Skrevet 13. april 2004 #2101 Skrevet 13. april 2004 Lillens påskesang "Det er nå Lillen skal bli gravid! Hun har forberedt seg med flid! Det er nå, nå, nå! Så hun står på, på, på - for den er nå hun skal få barn i magen - for neste sommer skal hun trille barn i hagen! (les: parken)" Mel: ukjent nynner Helt enig med Havsulens sang! Det er denne ganen det skal klaffe Kjedelig å bli syk i påsken, men det hørtes nå ut som en litt fin påske alikevel! Takker for koselig hilsen i dagboken min... og må nok innrømme at jeg har blitt litt skolelys på mine "eldre" dager, eller kan jo nesten ikke kalles skolelys når jeg ikke har begynnt på skolen ennå en gang Tenkte forresten ikke at mitt forslag til vindu-over-døren dilemmaet skulle være permanent altså Men sånn intill videre ville det kanskje tonet ned vinduene litt Skjønner godt at du heller vil ha vanlig vegg der Huff tung dag på jobb nå rett etter noen dager med fri... jeg vil at klokken skal bli fire nå, for da skal vi hente den nye datamaskinen 8)
Gjest gjest1 Skrevet 13. april 2004 #2102 Skrevet 13. april 2004 Jeg ble kastet ut! Da jeg var tilbake på msn var du borte. Sjempesjiiiipt! Lykke til hos politiet. Husk å smile pent!
lillen Skrevet 13. april 2004 Forfatter #2103 Skrevet 13. april 2004 Jeg synes du er glup som begynner å lese litt nå, Bizzy! Så lenge det er av egen fri vilje, er det mye morsomere! :-D Har forresten begynt å tenke at ihvertfall ett av inne-vinduene våre skal ha litt prismer til pynt...er jo så in nå Gleder meg sånn til du er enda mer på nett Ja, jeg skal oppføre meg pent hos politiet, Matahari! Tenkte kanskje at du ble hevet ut ja, og jeg skulle egentlig vente på deg, men måtte nesten logge av nett og ringe Mannen... Vi kan da snakke mer en annen dag vi! Politiet ringte! Jeg trodde aldri de skulle ringe... :klø: Det var angående han vi stoppet for å be om veien...den første helgen vi bodde her. Politiet ville at jeg skulle komme å se på noen bilder. De har tydligvis ikke tatt fyren enda :o og spurte om jeg kunne kjenne han igjen på et bilde. Jeg var kanskje litt vel positiv, for det spørs litt på hvordan prosedyren er... Tankene jeg gjør meg nå, ha sammenheng med amerikanske filmer, så ikke le! *De kan da umulig vise oss kun ett bilde, og spørre om det er han!!? Det ville jo være amatørmessig ledende... *Det kan hende de viser oss 5-6 bilder, hvor en av bildene er av den mistenkte. Da kan jeg kanskje hjelpe dem, hvis fyrene på bildene ikke er så like. *Det kan hende vi må bla i en "forbryter-katalog"! Det kan jo ta tid... Har jeg sett for mange filmer?? Jeg spurte om de også ville at "de to andre vitnene" (les: Mannen og kumpis) skulle se på bilder, uavhengig av hverandre, og han sa at det hadde vært greit. Så jeg avtalte tid for meg og Mannen imorgen tidlig. Herregud, jeg er nervøs... Men håper jeg kan hjelpe dem. Men tenker også på den stakkars fyren. Han så jo helt ufarlig ut...bare skremt :-( Huff!
Gjest Hulderjenta Skrevet 13. april 2004 #2104 Skrevet 13. april 2004 Jakken "min" er ikke å oppdrive... :cry: Jeg tenkte for lenge på den, før jeg handlet... Surt å tenke på at jeg faktisk har prøvd på meg riktig størrelse, og at jakken aldri ble min :-( Da jeg prøvde den var jeg fortsatt usikker på hvordan Mannen ville reagere på kjøpet, så jeg ventet... Har vært på alle Vero Moda-butikkene, og til og med ringt til en som ligger et stykke unna, men den finnes bare i Large... :o Jeg tror vi har jaktet på samme jakke jeg, Lillen! I don't belive it! Jeg falt nemlig også for en jakke på Vero Moda, i "skinn" (vet ikke om det var ekte) på til 600 kr, lys brun/begie-brun, kort jakke med 3 knapper (fantes i mørk,mørk brun også). Fant den i mars, men hadde ikke råd, måtte vente til denne lønningen - og nå er den bortevekk! Den gangen jeg skrev om den hadde de en i L og en i M, men jeg turde ikke spørre om det der med avbetaling.. Og da jeg skulle kjøpe den nå rett før påske, var den kun i L og det ble for stort... Tomt alle steder... Vi får leite etter en annen jakke.. Takk for hilsen i dagboken min forresten, du skriver alltid noen koselige ord du, Lillen! :D Så akkurat noe om politiet her - dette har jeg ikke fått med meg.. Må lese dagboken din litt grundigere.. *boff vekk, må få med meg detaljene her*
lillen Skrevet 13. april 2004 Forfatter #2105 Skrevet 13. april 2004 [url=http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=24587&postdays=0&postorder=asc&start=1980]Link fordi jeg er paranoid og ikke vil skrive om hendelsen to ganger
Gjest Hulderjenta Skrevet 13. april 2004 #2106 Skrevet 13. april 2004 Oi!! For en historie! Tenk at jeg ikke har fått med meg den?! Pass nøye på hvem dere spør om veien en annen gang, forsikre dere om at det ikke er en innbruddstyv! Kan ikke annet enn å le egentlig, ser deg for meg, og jeg tror jeg hadde reagert akkurat sånn som du! Politiet har en nervøsitetsfremkallende effekt på folk flest. Lykke til hos polti' da, Lillen!
lillen Skrevet 13. april 2004 Forfatter #2107 Skrevet 13. april 2004 Skulle selvsagt ha linket tilbake til 17. mars ja, Hulderjenta. Og det tror jeg kanskje at jeg skal gjøre, i stedet for slik det står nå. Er fortsatt redd for at feil personer skal lese dette... Det er jo samme jakke! Jeg føler med deg! Jeg er fortsatt knust... Og derfor MÅ du si ifra hvis du finner lignende jakke. Jeg har selv funnet noen, men de koster over 1000 (tror det var en på H&M og en på BikBok). Det kan hende det likevel er verdt det, for en slik jakke har jeg ønsket meg siden jeg lånte en av en venninne i 1997... Vi får jakte litt hver for oss...i håp om å finne noe. Merkelig egentlig...at vi gjorde akkurat den samme "blemma", hvis det er en "blemme" å være blakk... Jeg visste forresten ikke at jakken fantes i to forskjellige farger. Den jeg så var brun, med litt lysere sømmer her og der. Irriterer meg at jeg ikke er en Large
Gjest Hulderjenta Skrevet 13. april 2004 #2108 Skrevet 13. april 2004 Vi kan jo legge på oss litt da, Lillen! Eller kjøpe dem i den tro at vi får kul på magene våre snart? :Drømmesmiley: Tror faktisk ikke det er samme likevel, for når du sa det med sømmene så er det en annen. Den jeg mener har sømmer i samme farge som resten av jakken (usynlige sømmer på en måte), mens den andre er nok ekte skinn (det tror jeg ikke "min" er) og har sømmer i lysere farge enn jakken forøvrig. men samme det - vi har jo ikke fått jakkene våre likevel...
lillen Skrevet 13. april 2004 Forfatter #2109 Skrevet 13. april 2004 Jeg tror fortsatt at det er samme jakke. De lyse sømmene er kun på lommesømmen. Eller har du sett to forskjellige; både "min" og "din"? Jeg vil da tro det er ekte skinn. De kostet jo tross alt 600 kroner... Vil gjerne legge på meg jeg *drømme* Men tviler på at jeg legger på meg så mye på skuldrene
Gjest Hulderjenta Skrevet 13. april 2004 #2110 Skrevet 13. april 2004 Jeg har sett to forskjellige, de har hatt både "din" og "min" i butikken samtidig, de er litt i slekt på en måte, men ikke helt lik. "Min" er glatt og blank i skinnet og lager litt sånn plastikaktig knirkelyd når du beveger deg i den, mens "din" er ikke blank, men sånn skinn'ete (her lager vi nye ord... ) i skinnet. Jeg har sett på den andre (din) også, men da jeg så "min" sa det bare pang. (Sånn finner jeg klær, jeg ser med en gang hva jeg vil ha :)D Voldsomt så jeg skulle mase i dagboken din i dag da! Også om så viktige ting som jakker da.. :ler2: *mase-Hulder...*
lillen Skrevet 13. april 2004 Forfatter #2111 Skrevet 13. april 2004 Jakker er kjempeviktig idag! Min er også blank altså... Ikke semska, hvis det var det du mente; den er skinnblank! Klør etter å finne ut om det var samme eller ikke...
Gjest Hulderjenta Skrevet 13. april 2004 #2112 Skrevet 13. april 2004 Mener ikke semsket, men matt skinn. Men hvis "din" også er blank, så er det samme jakke!!! Jaaaakkeeen vååår.... Buhu... Vi inngår en liten deal: Vi sier ifra hvis vi snubler over en lignende jakke til en passe bra pris!! :D
lillen Skrevet 13. april 2004 Forfatter #2113 Skrevet 13. april 2004 Gjett om! Deal! Og uansett om det ikke er samme jakke, så ligner de hverandre; kort skinnjakke med få knapper; tror jeg nesten kaller det dress-stil. Am I right?
Gjest Hulderjenta Skrevet 13. april 2004 #2114 Skrevet 13. april 2004 Jepp, det er igrunenn en dressjakke, men i skinn eller skinnimitasjon. Nå skal jeg ikke mase mer hos deg, Lillen, ikke i dag i alle fall Ha en fortsatt super kveld!
murmeldyret Skrevet 13. april 2004 #2115 Skrevet 13. april 2004 Oi, jeg har visst heller ikke fått med meg politi historien din Det må ha vært i den peroiden sidenen dine bare rullet avgårde, og jeg ikke helt klarte henge med i svingene Lykke til! Kan ikke være enkelt å peke noen sikkert ut på et bilde. Er du også befrukta nå? 5. januar blir en fiiin dag skal du se Klem fra Murmel!
hanni Skrevet 14. april 2004 #2116 Skrevet 14. april 2004 Takk for hyggelig prat i går, Lillen :blomst_opp: Klem fra hanni
Kipa Skrevet 14. april 2004 #2117 Skrevet 14. april 2004 En stor klem til deg, takk for at du hjelp meg vekk fra den stygge side2.... :klem2:
Gjest Camelia Skrevet 14. april 2004 #2118 Skrevet 14. april 2004 Få være med da, å snakke om jakker! Har Huldra og Lillen sett samme jakke? Tamtamtam...taratam! Er det ekte skinn, er det glatt, matt elller semsket, eller kanskje knitrete, har jakken lyse sømmer og i tilfellet hvor, ganske sikkert er det i hvertfall at den (begge) har tre knapper, finnes den eller finnes den ikke i to farger? Tamtamtam! Fortsettelse følger...
Kipa Skrevet 14. april 2004 #2119 Skrevet 14. april 2004 Jeg klarte i hverfall tre og om du leste det siste er jo det logisk......
Gjest Hulderjenta Skrevet 14. april 2004 #2120 Skrevet 14. april 2004 [quote=Camelia] Få være med da, å snakke om jakker! Har Huldra og Lillen sett samme jakke? Tamtamtam...taratam! Er det ekte skinn, er det glatt, matt elller semsket, eller kanskje knitrete, har jakken lyse sømmer og i tilfellet hvor, ganske sikkert er det i hvertfall at den (begge) har tre knapper, finnes den eller finnes den ikke i to farger? Tamtamtam! Fortsettelse følger...
Fremhevede innlegg