Gå til innhold

Lille dagbok...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei! :rosasmil:

I morgen drar vi på Påskeferie, så jeg tenkte bare jeg skulle ønske deg også ei riktig fin Påske!

Har du tenkt noe mer på å ta Pergotime?

Jeg skal ta hormonprøvene først, så får vi se.

Akkurat nå er jeg veldig fristet til å prøve, i desperat håp om at det skal klaffe snart.

Man så var det dette med flerlinger da :roll:

Vi har tvillingfare i utgangspunktet med flere sett på begge sider.

Grøss og gru :ler:

Klem fra Murmel!

:klem:

Skrevet

Lillen er avhengig!!! :tunge1:

:oops: Husker Jaget nå da... :klaske:

Skrevet

Ante meg at jeg ble det snart ja...

Og Magnhild har vel ligget her og lurt,

for å mobbe meg så fort som mulig, tenker jeg!

:sjenert:

Er ikke så veldig avhengig for tiden, men blir det nok igjen når bredbåndet er klart. Er klart når jeg kommer hjem fra påskeferie kanskje...

Imorgen drar jeg til Mamma, og der blir jeg en stund.

Det blir deilig! :-D

Skrevet
Og Magnhild har vel ligget her og lurt,

for å mobbe meg så fort som mulig, tenker jeg!

:

JEG??? :forvirra: Kan jeg ikke få meg til å tro...

God tur til mamma da!!

Jeg og vil på tur, men orker ikke reise alene...

Så jeg får bare glede meg til STING-konsert 1. mai for da skal vi til oslo!!

:kul:

Påske :klem: til Lillen!!

Skrevet

Påskeklem fra meg :klem:

Skrevet

Hei vennen :wink:

Håper du får en fin påskeferie hos mamma'en din.

Kos deg masse og lad opp til baby-laging etter ferien :):ler:

Takk for koselig melding inne hos meg og for at du følger med :kysse: Er slitsomt å gå sånn å vente. Håper det skjer nå i påsken - at jeg ikke må gå over. Men jeg må vel innstille meg på det :-?

Synes ellers at kontormøblene dere kjøpte på Ikea var fine. Håper dere får det sånn som du/dere vil :wink:

Ha en strålende påske :rosasmil:

Klem ny dag

Skrevet

Tusen takk for gode og koselige påskehilsener, alle sammen!

Jeg ønsker god påske til alle...selv om jeg ikke har brukt skrift for å ytre det overalt... :oops:

:kose:

Du er en inspirator i så mangt, Matahari! Og nå altså planter... Skal få tak i noe eksotisk og spennende snart jeg også! :wink:

Jakken jeg ville ha var ikke så dyr, Hulderjenta. Men mange nok penger til at jeg måtte sjekke forholda hjemme først...599,- Billig til å være skinn, og det var vel nettopp derfor jeg ville ha den også. Det finnes jo lignende til dobbel pris overalt nå... Det er vel opp til hver enkel butikk om de gir deg kreditt, tenker jeg :wink: Håper du får din! :D

Trodde du jeg snakket om filmen Jaget, Magnhild?? :ler2:

Jeg er en sånn som kommenterer, Havsulen... Jeg er ikke så ille kanskje, men kommenterer ting jeg ikke burde; alt ifra matlaging til hvordan man henger opp klær... Jeg skjønner hvor irriterende det må være å få kommentarer på ting, og å føle seg iakttatt, men det er ikke lett å kvitte seg med uvaner... :wink:

Det var et kjempefint forslag, Bizzy! Takk for kreativiteten...men vitsen er nok å fjerne vinduene helt. Det er ikke selvet glasset som irriterer oss, men hele greia. Poenget er at vi vil ha vanlig vegg der. Må fjerne glass og karmer og alt... Men før den tid kan det jo hende vi finner midlertidige løsninger, som å pynte i vinduene, skape effekter, eller rett og slett bruke vinduskarmen som bilderamme...!?

Jeg finner ikke Pergo-resepten min, Murmel! :o Men hvis den ikke har kommet helt bort under all flyttingen, så finner jeg den kanskje etter hvert :wink: Men jeg er fortsatt veldig usikker, og er også overbevist om at vi klarer det på egenhånd...til slutt! :D

Jeg måtte på nett en tur ikveld for å se hvordan det går med deg, Nydag! Så det er din fortjeneste at jeg sitter her nå... :ler: Altså; mannen din var også med på det, for ca 9 måneder siden... :wink:

Jeg håper du slipper å vente så lenge nå... :D

Nå er jeg kjempetrøtt...

Sov bare 3 timer inatt pga nintendo-natt og at jeg skulle opp og pakke...! Svigers skulle på hytta si, som tifeldigvis ligger noen mil fra der mamma og stefar bor, så jeg satt på med dem. Fikk endelig sett hytta deres også, og mamma og stefar kom på kaffe...og for å hente meg. Veldig koselig!

Da vi var vel hjemme, spiste vi ostesmørbrød og fikk besøk av venninne J. Har nesten ikke sett henne siden jul, så det var fint at hun kom en liten tur. Har savnet det vesenet... :-)

Imorgen kommer hun og fadderdatteren min (10 mnd) en liten tur, og det skal bli gøy! :hjerter2: På kvelden skal jeg til dem for å se Millionæren og Supermodellen (mamma har 2 kanaler...). Avhengig av torsdags-tv gitt! :roll:

Jakken "min" er ikke å oppdrive... :cry: :grine::klaske:

Jeg tenkte for lenge på den, før jeg handlet... Surt å tenke på at jeg faktisk har prøvd på meg riktig størrelse, og at jakken aldri ble min :-( Da jeg prøvde den var jeg fortsatt usikker på hvordan Mannen ville reagere på kjøpet, så jeg ventet... Har vært på alle Vero Moda-butikkene, og til og med ringt til en som ligger et stykke unna, men den finnes bare i Large...

:sur: Det var den drømmen...

Nå må jeg vel finne en lignende jakke (kort formsydd skinnjakke, med 1-3 knapper foran; you know what I mean!) et annet sted da... Men det kommer nok til å bli dobbelt så dyrt... :-?

Men bukse har jeg ihvertfall fått handlet! :-)

8) Endte faktisk opp med en Crocker, og da sparte jeg jo noen hundrelapper også, så det er greit... Jeg må vel bare innse at Lee ikke er laget for hoftebenene mine! Og lommene var litt for tette bak på Desoto...etter mitt mål.

Visste ikke at Crocker var så perfekt for meg... :Hehe:

Nå må jeg legge meg...

Men først må jeg ringe Mannen og si Natta... :hjerte:

Jippijej! :tommelsmil: Vi har fått bredbåndet tilbake!! Men ingen mennesker til å nyte det... :ler2: Mannen har dratt nordover, og jeg er ikke hjemme før over påske... Jaja! :roll:

Natta...

Lillen

Dag 10

Skrevet

Trodde du jeg snakket om filmen Jaget, Magnhild?? :ler2:

Neeiiii, gjorde jeg vel ike vel... Bare treiginger tenker på den filmen før Jaget på radioen... :roll::flau:

Skrevet

Har meg en ekspress runde over dagbøkene her inne, og ønsker alle en super Påske og lykke til med "forestående sysler"

Gjest Mayamor
Skrevet

Lillen...

Du var sammen med meg på side 2... :o

Kan ikke ha det slik... :wink:

Har ikke modem enda - er bare aller raskest innom... :klem:

Klem fra Mayamor

Skrevet

Jeg bare himler med øynene over deg, Magnhild... :roll:

Og etterpå ler jeg litt... :ler2:

Takk for påskehilsen, Kallorilla! :-)

Det er helt uhørt at noen av oss befant oss på side 2, Maya! Takk for hjelpen! :ler2:

Nå er jeg hjemme igjen!

Men bredbåndet forsvant visst i påsken...igjen! Vi hadde jo bredbånd på onsdag, men da Mannen kom hjem fra sin tur nordover, på lørdag, var bredbåndet forsvunnet :roll:

Han skal ringe Nextgentel imorgen den dag :frustrert:

Påsken ble ikke så lang som jeg trodde... :o

Dagene gikk fort, og det skjedde ikke mye...

Torsdag kveld var jeg hos venninne J + fam :-D

Fredag kveld spilte vi spill hjemme, jeg, storesøster, mamma og stefar. Men siden de røyket hele tiden, ble jeg veldig følsom. De sa de kunne røyke ute, men jeg gidder ikke å være kjip. Jeg gråt en skvett. Ble svimmel utover kvelden, men jeg og søsteren min gikk likevel ut en liten tur, for en pils + se på livet. Det ble ingen pils på meg, bare masse latterkrampe. Folk trodde nok at jeg var full, for jeg hadde feber og var litt "hyper" (med mangel på bedre ord) :ler2: ...sånn rent bortifra dunkende hode.

På vei hjem frøs jeg så fælt at jeg trodde smerter i anspendte ryggmuskler skulle sprenge muskler og sener og alt som var :roll: Og da jeg la meg med tempen, viste den til slutt over 39 grader. Jeg bryr meg aldri om pipingen til digitalt termometer, for temperaturen pleier jo alltid å stige etterpå. Skal det være slik da? Har det slik på to forskjellige merker jeg... Hadde jo skjønt at jeg hadde feber, men siden jeg er så ømfintlig på kroppstemperaturen, trodde jeg kanskje den lå på rundt 38... Det ble en våt natt.

Lørdag hadde jeg ubetydelig hodepine på begynnelsen av dagen. Mannen kom kjørende etter jobb, og det var godt å sees igjen! :-) Vi spilte spill og drakk rødvin på kvelden... :D

Søndag var overraskende fin (takket være zyrtec før jeg la meg!?), og på kvelden kom svigermor, svigerstefar og svigerinne på kaffe og spill-kveld... Jeg og min søster sa ja til å være to på lag, mot de andres 3'er-lag, for det er ikke så viktig å vinne for oss. Vi ville bare ha det gøy... Men vi vant overlegent lell gitt! :ler2: Jeg innrømmer at det var moro...

Idag har jeg prøvd å gjøre litt skolearbeid før vi skulle dra hjem, men det var vanskeligere enn jeg hadde trodd...som vanlig. Det var trist å reise fra familie, når påsken ble så overraskende kort og overskyet, men det trenger jo ikke bli så lenge til neste gang...

gjerne med solskinn

Nå har jeg bestemt meg for at den ene stilen (skulle gjøre to stiler + lese liten bok i påsken, men begynte ikke med noe særlig før idag...) bare sløyfes. den har jeg fått utsatt lenge nå, og den opprinnelige datoen var i februar, men hver gang jeg skal starte med å velge oppgave, ser jeg ingen løsning i noen av dem... :o

Jeg gjør en stil, og så får læreren evt gi meg stryk på den andre. Så får jeg den ut av verden - i det minste...

Den ene stilen får bli imorgen...

Det er jo mandag og tv-kveld!

Nummer 19, bill.mrk. Bryllup, Sex and the city... Me love!

Mannen er på Lerkendal, og jeg håper RBK ikke driter seg ut og ødelegger stemningen i hjemmet mitt... :ler2::ler:

Nå skal jeg lage meg litt mat... *slurp*

Lillen

Dag 15

Psst...

Det er denne syklusen vi blir gravid...hadde nesten glemt det.

Skrevet

Mannen er på Lerkendal, og jeg håper RBK ikke driter seg ut og ødelegger stemningen i hjemmet mitt... :ler2::ler:

Jeg håper jo at de gjør det jeg da. Selv om jeg ikke bryr meg om fotball i det hele tatt... :roll:

0-0 fortsatt til pause, så det ser jo bra ut for Brann da... De pleier jo å drite seg ut før pause... :ler: Akkurat som jeg bryr meg... :oops:

Det er bare å himle med øynene dine over meg Lillen, så lenge du husker å le etterpå... Og forresten så var dere gravide i drømmen min i natt!! :wink:

Gjest Mayamor
Skrevet

Det ble visst bare 1-0 til Rosenborg.

Ingen påskekyllingslakt i år iallefall... (tenker på 10-0 osv... :sjokkert: )

Jeg har fått nett igjen hjemme... :P

Klem fra Mayamor

Skrevet

Hei Lillen. Dumt du var syk i ferien da :roll: Det er jo kjedelig. Ellers hørtes det ut som en bra påske. Håper du har fått slappa av og samla krefter - det er jo lurt ettersom du skal bli gravid nå :wink: Håper du finner pergoresepten din. Trodde forresten du hadde starta allerede..

Det er bra du er optimistisk ifht denne syklusen. Det ER jo deres tur nå!!

Klemmer fra hanni

Skrevet

Tilbake fra påskeferie med en ekstra fregne eller to 8) og stikker innom for å si hei!

Skrevet

Rart hvordan lange ferier plutselig er over, synd du var syk. Men høres ut som om du var flink til å kose deg så godt du kunne, med pilsefnising på byen, spillkveld etc.

Lykke til med stilen! Blir godt å få begge oppgavene ute av verden, høres lurt ut å be om å få slippe den andre. For den man har over seg i så lang tid, det...

Lillens påskesang

"Det er nå Lillen skal bli gravid!

Hun har forberedt seg med flid!

Det er nå, nå, nå!

Så hun står på, på, på

- for den er nå hun skal få barn i magen -

for neste sommer skal hun trille barn i hagen! (les: parken)"

Mel: ukjent

Skrevet

Skriv mer om drømmen, Magnhild! :hoppe: RBK sørget heldigvis for trivsel, og du sørget vel for enda mer trivsel i Mannens øyne...for han føler seg såå mye bedre etter litt mobbing :roll:

Håper det var rettferdig resultat da, Mayamor... Visste ikke at du interesserte deg!? Eller "må" du, slik jeg "må", fordi Mannen !?

Jeg kommer til å vurdere pergo etter hvert, Hanni. Har nok samlet en smule med energi, og har store laner om å samle mer i kommende helg...for da skal jeg jo ligge å ruge :wink:

Det haster ikke med pergo for øyeblikket (les: idag). I morgen kan jeg ha ombestemt meg, og da haster det veldig! :ler2: Tror fortsatt at vi kan bli gravide på vanlig måte, men hvis det ikke skjer i løpet av noen sykluser nå, skal jeg kontakte sykehuset igjen :Nikke:

Var de to fregnene til meg, Kaktus? :P Ja takk! :P

Nydelig sang, Havsulen! :hjertesmil: Du er så kreativ! :sjokk: :D Nesten godt å høre at det er flere som synes denne påsken har gått på et knips! :roll: Pilsefnisingen var forresten uten pils for min del... :ler2:

Det var et par ting jeg glemte å nevne igår:

For det første så må det poengteres at middagen alle dagene var nytelse på nytelse! Det er så deilig å være hjemme og få ordentlig god mat (les: de rettene jeg sjelden gidder å lage selv...)! :hjerte:

For det andre så ble prøvingen vår nesten avslørt for mamma... :sjokk:

En venninne (L) av store-søster var innom en dag, og hun visste om prøvingen. Det er så mange andre enn mamma som vet om den nå, at jeg har ikke styring... Kanskje på tide å fortelle det til henne også!? Hun spurte høyt og tydelig om jeg og Mannen fortsatt prøvde å få barn. Hun er litt direkte, og det var jo forøvrig helt greit at hun spurte meg, hadde det ikke vært for at mamma satt like ved... Jeg ble helt rød (men heldigvis utenfor mammas synsvidde) og svarte at det var et avsluttet prosjekt pga sykdom og litt av hvert, og at jeg for lengst hadde begynt på piller igjen. Tror jeg rodde meg greit ut av den, siden det var delvis sant. Jeg sluttet nemlig på piller for ca 2 år siden, men da kun for et par mnd. Og da visste mamma det... :wink:

Det er kanskje på grunn av mammas reaksjoner for 2 år siden, at jeg ikke har villet fortelle henne det denne gangen. Hun ble bekymret, pga sykdommen min, og ikke så ivrig liksom. Men det var jo mitt valg, og hun ville kun mitt beste. Tror hun ble litt lettet den dagen jeg fortalte at jeg hadde begynt på piller igjen.

Jeg vet at mamma vil bli veldig glad den dagen vi forteller at hun skal bli mormor, så jeg trenger ikke hennes bekymringer akkurat nå. Selv om det hadde vært greit å dele det med noen... Og så skulle jeg gjerne ha visst flere detaljer om hennes prøving (hun prøvde jo å få barn i 8 år...). Hun sier bare at det var uforklarlig barnløshet, men at det kanskje var stress, siden hun ble gravid med en gang de fikk beskjed om at de fikk adoptere... Jeg skulle likt å visst hvilke undersøkelser hun gjorde, for å finne ut hva som var galt, og hva hun ellers gjorde for å bli gravid.

Nå må jeg jobbe...

Hurra for Nydag! :klappe:

Lillen

Dag 16

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...