Lilletrollet Skrevet 1. april 2004 #2061 Del Skrevet 1. april 2004 Lenge siden jeg har vært her inne hos deg! Men her kommer en liten hilsen! Synd at det ikke klaffet denne gangen,men neste gang vet du!!!! Stoooor klem fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 1. april 2004 #2062 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg støtter både kortere sykluser, og at dette er supersyklusen over alle sykluser! Påskeinnsats må jo være ideelt - ingen tidsbegrensninger... Nå er det kvantitet i forsøkene som gjelder, altså! Håper du får sove godt snart! Jeg skal få ADSL hjemme, jobben betaler! Blir innstallert om ca tre uker. Kan jeg få være med på MSN, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 2. april 2004 #2063 Del Skrevet 2. april 2004 Er innom aller raskest for å ønske deg og dine en riktig ... Klem fra Mayamor :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 2. april 2004 Forfatter #2064 Del Skrevet 2. april 2004 Det skal klaffe neste gang ja, Lilletrollet... Da blir det baby boom her...for mange! Det blir dessverre ikke så mye hanky-panky i påsken, Havsulen, men desto mer etterpå... Og jeg tror da det er tidsnok!? Time will show! Og det er ikke noe i vein for å ta et tidligere tog hjem... Gleder meg til msn-party! Alt blir bedre med adsl... :D Takk det samme, Mayamor! :-D Det siste gjelder egentlig alle som stikker innom! Helg ! Sol !! Men noe mangler...: Penger !! Shopping ! Venter på depositum... Og det kan vel ta noen måneder!? Tidligere leietaker spurte om vår nye adresse for noen dager siden. Kan det ha sammenheng med betaling av depositum mon tro? Jeg vet lite om betalingsmåter, for jeg har brukt nettbank i mange år nå... Ikke det at vi skal bruke opp depositumet når vi får det (det skal gå til budsjettkontoens overskuddsfond; dvs nødpenger for fornuftige mennesker), men vi trenger bare noen småting... Har brukt sinnsykt masse penger siden vi flyttet, og det kom som et lite sjokk på meg at vi egentlig ikke har så mye i april... Jeg vet ikke hvor lenge jakken "min" finnes i butikken, så den må jeg nok kjøpe før påske uansett. Men den har jeg også heldigvis skrevet opp på budsjettet for et par uker siden, så det er satt av penger... Og så må jeg helst ha et par Lee jeans... Men det er bare når depositumet kommer, for de finnes ihvertfall hele tiden :-) Uansett om det kommer penger inn på kontoen nå, så må vi kjøpe dobørste! :o Har ikke kommet ordentlig i orden her ennå, så vi har heller ikke vasket så mye...inkl do! Og her er det sånn sur dolukt, som jeg føler jeg er den eneste i verden som vet hva er... Men umulig å få bort? Anyone!? Dobørsten må være i stål, så det kan jeg kjøpe på Ikea. Og så må vi jo he litt nytt kontor-tilbehør til det nye kontorhjørnet på stua... Jeg synes vanlige blå, røde og grønne permer er så utrolig stygge å ha fremme (særlig når kontoret er på stua...), så jeg tror vi må kjøpe noen som er like, og finere. De har på Ikea... Og så må jeg ha nye A4-skuffer, som kan erstatte den 4-skuffers oransje papp-kommoden min. Tror vi skal kjøpe i tre på Ikea... Og så må vi kjøpe noen "blad-samlere" (eller hva det nå heter...) i stil med resten...på Ikea! Alt skal settes i den nye reolen. Tenker med meg selv at det hadde vært fint om Mannen kunne ha kjørt meg dit i løpet av helgen, og satt meg av, så slipper jeg å ha med han... Han skjønner ikke vitsen med å se på ting vi uansett ikke skal ha enda! :o Hva er det for slags tanke!? Man må jo planlegge, og vite hva man sparer til! Og dagdrømme... :hjerter2: Igår kveld kranglet vi en del. Det ble snakk om videre oppussing, og det er jeg ikke klar for å snakke om helt enda. Ihvertfall ikke når det blir mas om at ditt og datt må gjøres... Jeg får helt panikk! Jeg kjenner meg fortsatt sliten etter all malingen her, og orker ikke tanken på mer akkurat nå. Særlig ikke når det fortsatt er rotete her, og vi ikke har kommet i orden... Og det han er så opptatt av at må gjøres, er blant annet å fjerne de stygge vinduene over innedørene våre. Jeg synes heller ikke de er særlig fine, men hvis jeg hadde visst at det hastet sånn med de, hadde jeg nok aldri villet malt her inne. Det gjelder jo alle dørene (dvs alle rom!), og da vil det også si at vi må male om igjen... :o Må jo tette igjen med vegg...som må males... Og ikke nok med det; da må vi sikkert ha nye dører og lister rundt dørene også, for vinduslistene henger sammen med dørene... Jeg skal forklare bedre med bilder etter hvert... Jeg orker jo egentlig ikke å skrive om dette heller... Merkelig hvor blind mannfolk er. Igår kveld datt et krydderglass på kjøkkengulvet. Det knuste ikke, men åpnet seg, slik at alt krydderet falt ut. Jeg ba Mannen om å være så snill og støvsuge det, og han gjorde det. Bare det... Mulig jeg er sær nå, men jeg forstår ikke hvordan han klarer å gjøre bare det, når det er fullt av rusk og rask rundt omkring på det lille kjøkkengulvet vårt! Jeg er langt langt ifra støv-frik, men jeg forstår ikke hvordan det går an å være så konsentrert om krydderet at han ikke ser alt støvet rundt... Kanskje han er en robot! Jeg ba han om en ting - han gjorde tingen! Jeg klarte ikke å la være å starte støvsugeren på nytt etter han var ferdig. Jeg tok litt her og der, ikke så mye egentlig, men bare det jeg hadde tatt med hvis jeg skulle støvsuge krydderet... Jeg kan være litt urimelig noen ganger, og sær, men for meg er det helt naturlig å støvsuge litt rundt - while I'm at it... Men jeg henger meg opp i de utroligste ting! Nå skal jeg gå på nettbank for å sjekke... Så skal jeg hente posten... Og så skal jeg bære opp noen kasser... Vi skal komme i orden før helligdagene i neste uke... ...hadde vi tenkt. Lillen Dag 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. april 2004 #2065 Del Skrevet 2. april 2004 Tusen takk for hilsen, Lillen! Oi, mer oppussing? Skjønner godt at du er sliten etter flytting og maling. Det er skikkelig arbeid! Du spør om plantene. Hos meg spirer nå 3 sitronplanter, 2 grape frukt, 2 avokadoer, ørten paprika, basilikum og oregano. Jeg venter fortsatt på oliven, aloe vera, appelsin og klementin. Alle solsikkene døde :oops: . Ingefæren har jeg ennå ikke klart å dytte i jorda. (Jeg føler jeg har glemt noen planter nå...) Pengemangel er kjipt! I hvert fall når man trenger all verdens. Slik har vi det også nå. Heeelt tomme lommebøker. Det liker jeg ikke særlig godt. Kos deg i kveld da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 2. april 2004 #2066 Del Skrevet 2. april 2004 Hei Lillen! Har du også en jakke på lur i en butikk? Jeg og! Den Perfekte Jakke som jeg har letet lenge etter... Skulle kjøpe den sist jeg fikk lønn, men pengene bare forsvant på regninger så jeg kunne ikke ta meg råd. Sa farvel til jakken, men hin dagen så jeg de hadde en igjen i rett størrelse :o Har vurdert å kjøpe den på avbetaling, men jeg har ikke turd å spørre om det går an.. :oops: Går det an...? God påske på forhånd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 2. april 2004 #2067 Del Skrevet 2. april 2004 Hei Her kommer Pludre stormende med en liten påskeblomst til deg :blomst_opp: ØNSKER DEG EN RIKTIG GODT PÅSKE !! fra Pludre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 2. april 2004 #2068 Del Skrevet 2. april 2004 :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :) :).... .............. :) :).... :) ... :) .......... ................... :) :).... :) ... :) :) ...... ......... :) .......... :) ............................................ :) ............ :) ...:)....... :) ........... :) .......................... .......... ............ :) ........... :) :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 2. april 2004 #2069 Del Skrevet 2. april 2004 Hei Lillen! Stikker innom deg fo å ønske deg en riktig god påske! Håper du får en fin påske! Gleder meg til baby-boomen slår til Stoooor klem fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 2. april 2004 #2070 Del Skrevet 2. april 2004 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 2. april 2004 #2071 Del Skrevet 2. april 2004 ØNSKER DEG OG DINE EN RIKTIG TRIVELIG PÅSKE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 3. april 2004 #2072 Del Skrevet 3. april 2004 Hei Bare innom med en helgeklem Håper dere får tid til :enig_animasjon: i påsken da JEG husker den nemlig.. En heftig fredag ettermiddag i Bizzys dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 3. april 2004 #2073 Del Skrevet 3. april 2004 :enig_animasjon: Lillen har funnet doggy-style-smilyen!!! (Forøvrig full forståelse for do-lukt og undring over menn som støvsuger bare krydderet!) GOD PÅSKE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 3. april 2004 #2074 Del Skrevet 3. april 2004 Lurer fortsatt veldig på hva det var vi diskuterte ang Jaget... :oops: Husker ikke nå. Jeg hadde sikker preammetåke eller tåkeheim eller hva som helst... Hihi!! God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 4. april 2004 #2075 Del Skrevet 4. april 2004 Ønsker deg en RIKTIG GOD PÅSKE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 4. april 2004 #2076 Del Skrevet 4. april 2004 :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :) :).... .............. :) :).... :) ... :) .......... ................... :) :).... :) ... :) :) ...... ......... :) .......... :) ............................................ :) ............ :) ...:)....... :) ........... :) .......................... .......... ............ :) ........... :) :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: Hvor lenge jobbet du for å få til denne hilsenen??? Vel, jeg slenger meg på og sier GOD PÅSKE jeg også. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 4. april 2004 #2077 Del Skrevet 4. april 2004 Jeg har full forståelse for din undring vedrørende "jeg gjør bare det jeg blir bedt om"-fenomenet! Det ER merkelig at voksne mennesker ikke har lært bedre. Noen lærer kanskje ikke fordi de aldri får lov til å gjøre det på sin måte. Jeg har ei venninne som alltid kommenterer måten mannen hennes gjør ting, og da synes jeg ikke det er så rart at han resignerer etterhvert. Men når det gjelder det å støvsuge HELE det skitne gulvet, det synes jeg man kan forvente. Dessuten er det jo ikke ditt ansvar, som du må be han hjelpe deg med. Hans leilighet, også! Hans kjøkkengulv med smuler på! Skjønner godt du vil vente med oppussingssjau nr 2. Det er masse som man kan gjøre, men ikke alt på en gang. Synes dere har vært kjempeflinke jeg, det er en stor jobb å flytte også. Håper du får en super påske, Lillen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 4. april 2004 #2078 Del Skrevet 4. april 2004 Ha en riktig fin uke, og en koselig påske. Kan nok hende jeg stikker innom flere ganger denne uken. Kommer nok til å følge med, selv om jeg kanskje ikke skriver så mye Blir litt travelt på jobb, så skal jeg hjem til påske. Påskeklem fra Capricorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 5. april 2004 #2079 Del Skrevet 5. april 2004 Heisann Lillen! Ville bare stikke innom å takke så masse for de koselige meldingene i boken min :klem2: Gjør veldig godt at du følger meg og "heier" litt, du er god altså Tenkte forresten på vinduene du har over dørene som du ønsket å fjerne, men ikke akkurat med en gang... Dersom de er helt gjennomsiktige/blanke, går det jo an å kjøpe frostespray eller frostefilm å legge på de, så blir de kanskje ikke fullt så fremtrendende :klø: Kos deg med planlegging og tilrettelegging av det nye livet som etablert GOD PÅSKE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 5. april 2004 #2080 Del Skrevet 5. april 2004 Her var jeg ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg