havsulen Skrevet 24. mars 2004 #2021 Del Skrevet 24. mars 2004 Seksere reflekterer Lillens arbeid på flere områder, synes jeg! Gratulerer! Og var det ikke du som var bekymret fordi du hadde skrevet noe feil på forsiden? Gleder meg til du blir frøken ADSL! Godt å høre om klesshopping og mann som lager biffmiddag - det har du fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 24. mars 2004 #2022 Del Skrevet 24. mars 2004 Jøss, SEKS! :o Det får'n si! Forøvrig et tall du må praktisere masse, vøttø. Du vet jo hva som kan komme av slikt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 24. mars 2004 #2023 Del Skrevet 24. mars 2004 Jøss, SEKS! :o Det får'n si! Forøvrig et tall du må praktisere masse, vøttø. Du vet jo hva som kan komme av slikt... Kan ikke si det bedre selv. Håper du har tid og overskudd til litt praktisering fremover. Kanskje nå som du ikke har adsl Tusen takk for gratualsjonen inne hos meg. Er blitt stor jente jeg nå - og ganske så stor rundt magen :o Ikke lenge igjen nå - veldig spennende. Håper du har det bra Klem ny dag :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 24. mars 2004 #2024 Del Skrevet 24. mars 2004 Gratulerer!! Skolelys?? Skikkelig bra jobba!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 24. mars 2004 #2025 Del Skrevet 24. mars 2004 Jepp, er meg, bare med nytt nick. GRATTIS med superfabelaktig-værstoltav deg selv-karakter!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 24. mars 2004 #2026 Del Skrevet 24. mars 2004 Gratulerer med fabelaktig resultat på særemnet! Og du som var så bekymra.. Tsk tsk. Flinke-lillen! :D Høres ut som det flasker seg for tiden. Innflytta, utvaska, penger spart og shopping. Du og du Og du har å være hjemme den dagen jeg kommer på besøk! La oss si til sommeren, så har du noe å glede (grue? ) deg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 24. mars 2004 #2027 Del Skrevet 24. mars 2004 Gratulerer med god karakter på særemnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 24. mars 2004 #2028 Del Skrevet 24. mars 2004 Lillen er snart avhengig!! Lillen er snart avhengig!! Håper du får en god natt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 25. mars 2004 #2029 Del Skrevet 25. mars 2004 Tjo og heisann! :D Det er visst ei stund siden jeg har lagt igjen spor her hos deg Må bare si at jeg er kjempeimponert over denne 6-eren din! Du gir ikke akkurat inntrykk av at du jobber i månedsvis med oppgavene dine, så du må bare være utrolig dyktig. Norsk er jo nærmest umulig å få 6 i da. Flink er du! :-D Skulle du begynne med Pergotime? Jeg klarer ikke helt å huske det. Nå har jeg fått resept, så får vi se om jeg trenger den da. Klem fra Murmeldyret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 25. mars 2004 #2030 Del Skrevet 25. mars 2004 Oioi, sekser?!!! Grattis, Lillen! Klem fra hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 25. mars 2004 #2031 Del Skrevet 25. mars 2004 :o 6 på særemne??? Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 25. mars 2004 #2032 Del Skrevet 25. mars 2004 Våken? Ha en fin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 25. mars 2004 #2033 Del Skrevet 25. mars 2004 Grattis med topp karakter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. mars 2004 #2034 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg visste at du var smart! 6 på særemne er dødsimponerende. Babes will eventually rule the world! Moahahaha!!! *skummel latter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 26. mars 2004 #2035 Del Skrevet 26. mars 2004 Heisann Lillen!! Ønsker deg en flott og positiv helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 26. mars 2004 Forfatter #2036 Del Skrevet 26. mars 2004 Takk for ros, Magnhild! Det første innlegget ditt gjorde opp for alt syden-tullet Og så vet jeg at man kan ha forskjellig smak...også om hvilke ord som er stygge! :-) Gleder meg til å bli avhengig jeg! Er nemlig veldig spent på hvordan det føles...altså mere avhengig enn nå!?? Jeg har faktisk vært så flink at jeg har forsømt fetteren, Maya, og det er nok derfor han ikke gidder å besøke meg mer... Jeg kan ikke slutte å kalle meg blond, når jeg nettopp har blitt mange hakk blondere (les senere) Ja, det er fabelaktig, Klips! Takk! :-D Tænkju, Bizzy! :D Og takk for helge-hilsen (selv har jeg ikke vært så flink med de i det siste... :-? )! Det var nok noen skrivefeil ja, Havsulen, men "det blir helt uten betydning i et så reflektert og gjennomarbeidet særemne", skrev læreren... :oops: Blir nesten forlegen... Gleder meg vanvittig mye til å bli en av adsl-frøknene igjen jeg også! Hva med deg? Seks/x er et viktig tema for tiden ja, Camelia! Du kan få sagt det! Takk for hilsen, Nydag! Jeg er usikker på om adsl-mangel hjelper på sex-livet, for vi har jo så mye annet å gjøre for tiden også... Takk for gratulasjon, Meta! Skolelys var jo de som rakk opp hånda hele timen og leste lekser hele dagen, var det ikke? Da passer ikke det for meg nei, selv om jeg er lys! Takk, Pondusa, jeg er kjempestolt! :-D Takk for gratulasjon, Jolie! Jeg har det ganske bra for tiden ja, men veldig travelt noen dager også...og det er ikke det beste sofagriser vet! Hvis du dukker opp med mage, skal jeg prøve å være her med mage jeg også! Og da kan vi shoppe babyklær! Jej! Får nesten tårer i øynene ved tanken... Takk for gratulasjon, Capricorn, Hanni, Lilletrollet og Kaktus! Har ikke akkurat jobbet så lenge med særemnet nei, Murmelduret! Men jeg hadde noen dager med skippertak... Jeg er, som skrevet i boka di, usikker på om jeg skal løse ut Pergo-resepten min...det skal jo hjelpe å ha den i en skuff også! Du har helt rett, Matahari: Babes will eventually rule the world! Men hvor har du det fra? Eller fant du på det helt av deg selv? Du er ikke så dum du heller Oi! Det tok så lang tid å skrive takk og svar til alle de supre jentene at jeg tror jeg må fortsette imorra! ...for nå skal jeg finne på noe å steke eller koke, siden Mannen snart kommer hjem fra jobb! Dagen har vært utrloig stressende og travel, men ikveld kan vi slappe av og kose oss. Har tatt opp Idol, så vi kan se det sammen. Og Nytt på nytt selvfølgelig... *lurer på hva han synes om det blendende hodet mitt* Lillen Dag 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 26. mars 2004 #2037 Del Skrevet 26. mars 2004 Ja kanskje det er noen fordeler med modem...? Sex...? Fredagsklem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 27. mars 2004 Forfatter #2038 Del Skrevet 27. mars 2004 Skjønner ikke hva du snakker om, Maya! Det begynner å gå mot slutten av syklusen, og alt ser ut til å være normalt :-( Brystvortene er ikke til å ta på; det har jeg sagt klart fra om her i huset! De er så "såre" og ømme at jeg gruer meg mer og mer til jeg en vakker dag skal amme... :-? Nå leker de jo bare såre...jeg tør ikke tenke på amming! Brystvortene er ømme ca annenhver syklus... Onsdag er IKM På onsdag hadde jeg venninne N på besøk, og hun skulle hjelpe meg med hårbleking. Før gjorde jeg det alltid selv, men det var også før jeg farget halve håret mørkt... Jeg har alltid brukt det samme merket, og jeg trodde derfor at det skulle gå helt fint. Men det ble gult (og litt orange...)...og gult er ikke kult! Jinx er vel overlykkelig for at hun slapp å bleke håret mitt til et mislykket resultat nå, tenker jeg... Litt ujevn bleking ble det også, men jeg synes gult hår er verre en ujevnheter faktisk... :oops: (<--- og røde ting i ansiktet fremheves...) Årsaken til den mislykkede blekingen var kanskje at jeg hadde mye mere ettervekst enn jeg pleier + at det var kjøpefarge...!? Jeg tenkte at det kanskje kunne hjelpe med blå-lilla shampo, så jeg kjøpte det på torsdag. Men EN vask hjalp ihvertfall ikke... :-( Igår bestemte jeg meg for at jeg har penger til en frisørtime, så jeg fikk meg en time på et kjøpesenter i nærheten :-) Før jeg skulle til frisøren, måtte jeg ordne med høgskolesøknaden, for den måtte frankeres den 26. mars... Og jeg gjør jo selvsagt alt i siste liten! Med god hjelp fra Mannen skrev jeg søknad om fritak fra visse regler, og vi rakk akkurat å hente legeattesten min før jeg skulle til frisøren. Siden vi ikke har printer for øyeblikket, måtte Mannen skrive den ut på jobb, og jeg undertegne senere. Mannen måtte også ordne med "rett-kopier" av karakterutskrifter og attester. Håper det går greit at jeg ettersender 00/01-karakterutskrift, da den jeg hadde var feil... Jeg gråt etter å ha ringt til skolen, for de kunne ikke hjelpe meg, og forsto heller ikke hvordan i alle dager jeg kunne ha fått karakter i et fag jeg ikke skulle ha karakter i! Jeg prøvde så godt jeg kunne å forklare at jeg hadde faget fra før, og hadde bedt skolen om å ikke gi meg karakter, selv om jeg deltok i undervisning (pga tverrfaglighet med de andre fagene...blablabla). Jeg gråt fordi jeg er så dum som ikke har ordnet dette for lenge siden... Karakteren jeg har to karakterer i er psykologi. Jeg hadde 5 i faget fra før, og på papiret jeg snakker om står det 2. Derfor er det viktig at det blir ordnet... Hos frisøren fikk jeg bleket bort det gule og orange, farget underhåret brunt (lenge siden sist = mye ettervekst) og stusset håret litt. Det ble masse bedre, men jeg er selvsagt ikke fornøyd enda... Det er jeg jo aldri rett etter frisørtimer Det er fortsatt litt gult, og jeg har nå både shampo og balsam-kur med blålilla farge. Jeg håper det hjelper nå... Etter en uke eller to så er jeg nok mye mer fornøyd, for da har det vel kommet et par millimeter med ettervekst, og da ser ikke hodet så nybleka ut Men for å si det rett ut; jeg er blendende blond nå! Og jeg skulle egentlig bli sommerblond...kremt! Frisørtimen varte mye lenger enn jeg hadde trodd, og Mannen begynte på jobb tidligere enn han hadde trodd, så søknaden min måtte sendes fra hovedpostkontoret Mannens sjef tilbød seg å kjøre dit. Men først måtte jeg komme meg hjem fra kjøpesenteret, for å undertegne, og det hastet! Jeg hadde ikke regnet med at "min" buss ikke gikk derfra. Selv om vi ikke bor så langt fra kjøpesenteret, måtte jeg ta buss et stykke for å skifte til riktig, og det gikk akkurat! Men da var jeg utslitt og bløt! Det snødde og regnet hele dagen, og jeg hadde på sommersko... Jeg fikk ordnet med papirene i siste liten, og den reddende engelen kjørte avgårde med de. Puh! Jeg hadde heldigvis nok krefter igjen til å handle litt middag og snop. Men jeg har lært hvor mange bæreposer jeg tåler å bære, og det er EN i hver arm... Da jeg kom hjem med tre bæreposer, klarte jeg nesten ikke å bøye armene...men Cola og wienerpølser var verdt det! 8) Idag får vi overnattingsbesøk! Normalt sett så liker jeg ikke besøk når vi ikke er kommet ordentlig i orden, men Mannens tante er hyggelig og har sikkert full forståelse for alle kassene og uordenen her... Dette ble langt... Jeg forstår egentlig ikke hvorfor jeg gidder å skrive så detaljert, men jeg blir så lett revet med Nå er jeg sulten! Må ha frokost! Og må visst gjøre lekser... Ligger etter som vanlig, og jeg har en stil og noen oppgaver å gjøre til mandag (helst...). Lillen Dag 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2004 #2039 Del Skrevet 27. mars 2004 Du har helt rett' date= Matahari: Babes will eventually rule the world! Men hvor har du det fra? Eller fant du på det helt av deg selv? Du er ikke så dum du heller Heeelt selv! Jeg leste pm'en fra deg flere timer etter at den var sendt. Så da jeg jumpet innom msn var du dratt... Jeg tipper at det du lurte på var hvilke Lee modeller som er kule. Min bestis er Desoto. Jeg har også en som heter Camaro eller noe sånt, som jeg liker godt. Felton bruker jeg når jeg er ei så slank... Desotoen min er den minste. Så når jeg bruker den er jeg også syltynn (sett i forhold til dagens tilstand altså), og det er kanskje derfor den er favoritten. (Var det ikke skinny jeans Miranda fra SATC kalte det?) Anyways, lenge siden en Lee bukse har kommet over knærne mine. Men i går kom jeg oppi Fornarina buksen min - så det nærmer seg!!! (Jada, jeg vet du synes den er fjortis. Men jeg har ikke oppdaget det ennå, og bruker den med god samvittighet.) Kos deg i helgen da, Geni-Lillen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 27. mars 2004 #2040 Del Skrevet 27. mars 2004 Huffamegsann.. Det hørtes ut som en slitsom dag Lillen mor... Å joda.. Jeg er kjempe glad for at det ikke var jeg som bleket håret ditt La den blå shampoen sitte i håret i noen minutter før du skyller.. (men ikke for lenge - for da blir det ) Kjempe snill Lillenmannen og Lillenmannens sjef :blomst_opp: Nå skal jeg finne frem lørdagsgodt og iskald cola.. Den står nemlig på veranda å er sånn passe nedsnødd ... Mammas ide.. Kos deg ikveld vennen I U Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg