Gå til innhold

Hvor går bryllupsreisen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som skal på bryllupsreise: hvor skal dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Henger meg på denne...

Er så usikker selv. Har et gavekort med Ving på 5000. Vil at det skal være spesielt, men ikke altfor dyrt... Helst ikke altfot varmt, noe det fort kan bli om sommeren...

Skrevet

Vi slår to fluer i ett smekk (bryllup og bryllupsreise) og skal til Florida. Men vi har med to unger da....+ at to av kompisene til sambo og skal være der...ha ha..det blir litt av en bryllupsreise....

Gjest Ballerina
Skrevet

Vi er litt inne på tanken med Italia... eller Middelhavscruise! Alt avhenger av når mitt semester begynner... siden jeg da tar allmennlærerutdanning er det jo ikke sikkert jeg kan være så lenge borte... men aller helst vil vi en måned til Australia (jada, det er lov å drømme :sjenert: )

Skrevet

Vi driver faktisk å planlegger tur til Australia. 4 uker i oktober. Alt kommer an på om jeg får fri fra jobb så lenge utenom hovedferieperioden. Krysser fingrene for at det går bra!!! Hvor skulle dere ha dratt Ballerina, om dere hadde fått til tur til Australia?

Skrevet

Vi skal til Scotland uken etter bryllupet... vi drømmer også om USA-reise i oktober ;)

Skrevet

Har ikke bestemt oss, men begge er veldig glad i Hellas så det kan godt ende det blir det. Vi har ikke råd til en kjempedyr bryllupsreise, men hvite strender og gresk mat er ikke å forakte :)

Skrevet

Vi skal til Mauritius. Skal gifte oss der nede, og tar derfor bryllupsreisen der også.

Gleder meg sånn:)

Skrevet

Du har noe å glede deg til! :) Vi er nettopp kommet tilbake etter 15 dager på Mauritius, dog uten å gifte oss, men det var utrolig deilig der! Spesielt området nord for Port Louis er flott. hvor skal dere?

Skrevet

Vi har ikke bestilt noe enda, men den store drømmen er enten Mauritius eller Thailand :-) Om ikke vi har råd til disse stedene blir det sikkert Italia, for vi er Italia - frelste !

Skrevet
Du har noe å glede deg til!  :) Vi er nettopp kommet tilbake etter 15 dager på Mauritius, dog uten å gifte oss, men det var utrolig deilig der! Spesielt området nord for Port Louis er flott. hvor skal dere?

Det hørtes bra ut! Vi skal til et sted som heter Grand Baye mener jeg å huske. Ikke så langt fra Port Louis. Er det noe spesielt vi bør gjøre mens vi er der? Tar gjerne i mot tips:)

Skrevet

Til Afrika et sted!

Kombinert safari og strandliv.

:danse:

Skrevet

jeg om min kjære skal til thailand....paradis på denne jord.gleder meg masse ;)

Skrevet

Vi skal nok kombinere safari med Mauritius, eller "bare" til Mauritius :)

Skrevet

Vi skal til Roma og Sorento. Drar kvelden etter bryllupet!

Skrevet
har dere med barn når dere skal på bryllupsreise??? min far snakket om å sponse en reise på oss og lurte om vi skulle ha med vår tre år gamle sønn,,, jeg ble litt usikker.... så for meg kanskje litt at på vår bryllupsreise skulle det bare være oss to.... hva skal dere andre??

Vi har det. Men det er jo fordi vi gjør begge deler på likt.

Vi har lyst til å prøve å ta ei uke i syden til sommern - og da blir det uten barn...som en 2.bryllupsreise.

Gjest gjesta
Skrevet

Vi bruker så mye penger på bryllupet at vi ikke har råd til noen dyr bryllupsreise samme år. Vi kommer til å dra til spania og låne huset til svigers. Bryllupsreise nr.2 blir forhåpentligvis året etterpå, og da bli det kombinert tur til USA og cruise i Karibien.

Skrevet

Til Emilippa:

Vi bodde noen km unna Grand Baie, på Troux aux Biche. hele området der er fint, med nydelige streder til snorkling og nytelse av solnedganger, og gode restauranter. :)

Det er veldig mye å velge mellom på Mauritius, men det mest romantiske og deiligste var vel besøket i den nydelige og frodige gamle botaniske parken i Pamplemosse. Anbefaler også å dra til Port Louis og spise på en av restaurantene ved Waterfront, samt titte i de mange butikkene der.

Om dere har lyst på litt spenning: å gå stien ned i vulkankrateret i Purepipe gir en slags jurassic park-aktig følelse.. Purepipeområdet har forresten også en rekke spennende shoppingmuligheter (mye nydelige klær og smykker på Mauritius!)

Skrevet
Til Emilippa:

Vi bodde noen km unna Grand Baie, på Troux aux Biche. hele området der er fint, med nydelige streder til snorkling og nytelse av solnedganger, og gode restauranter.  :)

Det er veldig mye å velge mellom på Mauritius, men det mest romantiske og deiligste var vel besøket i den nydelige og frodige gamle botaniske parken i Pamplemosse. Anbefaler også å dra til Port Louis og spise på en av restaurantene ved Waterfront, samt titte i de mange butikkene der.

Om dere har lyst på litt spenning: å gå stien ned i vulkankrateret i Purepipe gir en slags jurassic park-aktig følelse.. Purepipeområdet har forresten også en rekke spennende shoppingmuligheter (mye nydelige klær og smykker på Mauritius!)

Takk for tips:)

Det høres helt nydelig ut. Nå gleder jeg meg enda mer!! Og spennede shoppingmuligheter er heller ikke dumt. Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...