Miracl3 Skrevet 2. januar 2007 #1 Del Skrevet 2. januar 2007 trenger tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bada Skrevet 2. januar 2007 #2 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) En enkel variant er å lage en vanlig hvit saus og smake til med grov fransk sennep. Men obs! hvis du tilsetter for mye sennep av gangen kan eddiken i sennepen gjøre at sausen skiller seg. Endret 2. januar 2007 av bada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 2. januar 2007 #3 Del Skrevet 2. januar 2007 Svigermora mi pleier å lage vanlig hvit saus som hun smaksetter med litt revet pepperrot på tube. Den sausen er fabelaktig god og passer veldig godt til juleskinka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bada Skrevet 2. januar 2007 #4 Del Skrevet 2. januar 2007 Det tror jeg også blir kjempegodt. Franske senneper smaker litt av pepperrot synes jeg, særlig dijonsennep, så jeg tror ikke din saus er veldig forskjellig fra den jeg foreslo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå