Gå til innhold

Frisør/sminke i Oslo

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, alle sammen i forumet!

Jeg er ny her inne, men kommer nok til å titte innom frem mot august. Vi bestilte nemlig kirke og lokaler i går.

Jeg har et spørsmål som jeg håper å få noen svar på. For det første: Er det noen som har gode tips til sminkør og frisør i Oslo? For det andre: Vi skal gifte oss klokken 1230 en lørdag (som jo normalt er!). Åpner noen så tidlig?

Klem :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal også ha vielsen tidlig på en lørdag (kl 13). Bestilte frisør her i Oslo denne uken, og hun sa det ville gå fint om vi startet kl 09, da de åpner. Har du behov for å starte tidligere enn det, er sikkert de fleste frisører villige til å eventuelt møte opp en halv time tidligere for å slippe stress! Stedet jeg har valg er de hvertfall veldig hyggelige, det er Perry Frisør på SAS- hotellet i Holbergsgt. De tar ca 2000 for oppsetting av hår (har lagt hår) og sminke, inklusive en prøvetime. Dyrt, ja, men ikke så dyrt som flere andre steder jeg sjekket! På Vika-senteret ligger også en firsør som heret Art et-eller-annet, var innom der og sjekket, og det virket veldig profft. Men de var litt dyrere. Lykke til!

Gjest Anonymous
Skrevet

Endel frisører kan også komme hjem til deg og fikse deg der. Undersøk det da vel.. eller så åpner de fleste frisører kl 09 på lørdager, jeg tror også de møter deg før dersom dette er avtalt.

Anbefalinger, På håret i Vika har en brudeekspert. Jeg tror de har en i Borggården også. Anette tror jeg hun heter.

Skrevet

Takker for svarene så langt. 2000 kroner er for øvrig slettes ikke ille, E.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...